kkkkkkkkzxcLSKDC

Tråd om symptomer. :D

175 indlæg i dette emne

Ja det kan jeg. Ej hvor er det lidt pudsigt :D

Nu har jeg lige været sammen med et par kollegaer i aften, som også er gravide. Den ene er 2 uger længere henne end mig og den anden 1 uge længere henne (mener jeg), og hun er 2. gangs, og jeg er klart den med størst mave, synes jeg.. synes det er vildt, at der er så meget forskel.. :o

Ja det er faktisk fascinerende på sin egen måde :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej....

Jeg er 14+2 idag og har har sidst på eftermiddagen og her til aften mens. lign. smerter i venstre side...det trækker lidt i musklerne også...var til svømning igår og har gjort rent meget af dagen idag. Bliver lidt bekymret for det er der stadig, når jeg ligger på sofaen...nogen der har prøvet lignende? Tænker at jeg måske har suset for meget rundt...ved det ikke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej....

Jeg er 14+2 idag og har har sidst på eftermiddagen og her til aften mens. lign. smerter i venstre side...det trækker lidt i musklerne også...var til svømning igår og har gjort rent meget af dagen idag. Bliver lidt bekymret for det er der stadig, når jeg ligger på sofaen...nogen der har prøvet lignende? Tænker at jeg måske har suset for meget rundt...ved det ikke

Det lyder som ligamentsmerter og ka snildt blive forværret ved at du har lavet en del i dag.

Jeg har dem ofte, bare mest i højre side :) Bare jeg rejser mig for hurtigt fra en stol, gør det ondt fra lysken og ned i låret..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, det er jeg glad for du siger :-)

Det ender jo med at blive en helt god fredag ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv har haft smerter i maven hele dagen i dag :( sådan nogle jag i underlivet. Vildt ubehageligt. Har afleveret en urinprøve ved min læge, fordi de mente det kunne være blærebetændelse (det synes jeg man får at vide, uanset hvad der er galt), så kan ringe i morgen til lægen for at få svar.. øv..

Manden og jeg har så sexet i går aftes, og da det er ret længe siden sidst, tænker jeg om det kan have haft en indvirkning? Det gjorde som sådan ikke rigtig ondt imens, men var da lidt øm, når nu det var så længe siden..

Håber virkelig det går bedre i morgen, for bliver da bekymret for den lille :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv har haft smerter i maven hele dagen i dag :( sådan nogle jag i underlivet. Vildt ubehageligt. Har afleveret en urinprøve ved min læge, fordi de mente det kunne være blærebetændelse (det synes jeg man får at vide, uanset hvad der er galt), så kan ringe i morgen til lægen for at få svar.. øv..

Manden og jeg har så sexet i går aftes, og da det er ret længe siden sidst, tænker jeg om det kan have haft en indvirkning? Det gjorde som sådan ikke rigtig ondt imens, men var da lidt øm, når nu det var så længe siden..

Håber virkelig det går bedre i morgen, for bliver da bekymret for den lille :(

Det håber jeg også for dig, Emilie. 

Har du fået svar fra din læge? 

 

Hvor langt er du? Jeg har nemlig også mange spændinger og "vokseværk" i underlivet lige for tiden. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min læge og jordemoder siger, ligamentsmerter kan være til stede under hele graviditeten. Og med mindre man ligefrem vrider sig i smerter eller bløder, burde det ikke betyde noget.

 

Jeg fik et MEGA migræneanfald i nat! Med the works; synsforstyrrelser, taleforsyrrelser, føleforstyrrelser og SÅ hovedpine! Nogen der ved, om man får hyppigere/værre migræneanfald som gravid? Plejer ellers at have det meget sjældent.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det håber jeg også for dig, Emilie.

Har du fået svar fra din læge?

Hvor langt er du? Jeg har nemlig også mange spændinger og "vokseværk" i underlivet lige for tiden.

Ja det har jeg. Jeg har ikke blærebetændelse (surprise), men han kunne ikke give et bud på, hvad det så er. Har stadig ondt, men nu er det lidt mere en konstant smerte, frem for de der jag. Det føles som noget muskel eller lignende, så det er nok ligamentsmerter. Håber jeg.

Jeg er 15+5 i dag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det har jeg. Jeg har ikke blærebetændelse (surprise), men han kunne ikke give et bud på, hvad det så er. Har stadig ondt, men nu er det lidt mere en konstant smerte, frem for de der jag. Det føles som noget muskel eller lignende, så det er nok ligamentsmerter. Håber jeg.

Jeg er 15+5 i dag.

 

Okay. Så må vi håbe at det er ligamentsmerter :) 

Hvis det er kan du prøve med en varmepude, det hjælper nogle gange på mig. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg syntes min mave er blevet mindre igen :( nu er jeg helt bekymret for om alt er som det skal være.. Suk..

Migræne har jeg også mere nu, end inden..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay. Så må vi håbe at det er ligamentsmerter :)

Hvis det er kan du prøve med en varmepude, det hjælper nogle gange på mig.

Det vil jeg prøve :) tak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min læge og jordemoder siger, ligamentsmerter kan være til stede under hele graviditeten. Og med mindre man ligefrem vrider sig i smerter eller bløder, burde det ikke betyde noget.

Jeg fik et MEGA migræneanfald i nat! Med the works; synsforstyrrelser, taleforsyrrelser, føleforstyrrelser og SÅ hovedpine! Nogen der ved, om man får hyppigere/værre migræneanfald som gravid? Plejer ellers at have det meget sjældent.

Årh puha, stakkel :kram2 Kender godt til det, øv hvor er det bare ubehageligt når man lige får hele møllen :(

Det skulle variere meget hvordan en graviditet påvirker. Jeg får det fx kun i forbindelse med mens, og er derfor helt fri så længe jeg er gravid. Men hos andre kan graviditeten desværre forværre tendensen til migræne....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak, det er helt rart at høre, jeg ikke er den eneste med migræne. Man tror jo, man skal dø hver gang...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, er sikker på jeg har mærket den lille strejfe med små ae-bevægelser i sidste uge.. Men har ikke mærket noget i nogle dage, og jeg syntes min mave er blevet mindre.. Bliver helt bekymret.. :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min jordemoder siger, man ikke kan regne med, hvor meget maven vokser/skrumper i denne tid. Der er så mange forskellige faktorer, der spiller ind; oppustethed, hvordan barnet ligger og meget andet. Ligeledes sagde hun i dag da jeg var nede ved hende, at barnet sagtens kan ligge uden at give "lyd" fra sig i lang tid, så du behøver nok ikke bekymre dig :-). Det eneste tegn på abort man virkelig kan regne med er blødning.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min jordemoder siger, man ikke kan regne med, hvor meget maven vokser/skrumper i denne tid. Der er så mange forskellige faktorer, der spiller ind; oppustethed, hvordan barnet ligger og meget andet. Ligeledes sagde hun i dag da jeg var nede ved hende, at barnet sagtens kan ligge uden at give "lyd" fra sig i lang tid, så du behøver nok ikke bekymre dig :-). Det eneste tegn på abort man virkelig kan regne med er blødning.

Lige præcis.. Tænker jeg også. Og ved også godt det kommer an på hvordan den bette ligger osv. Og tak! :)

I nat har jeg haft mareridt om at min veninde døde og jeg skulle gøre hende i stand osv :( åh. Det var måske ikke ligefrem til hjælp heller :/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min jordemoder siger, man ikke kan regne med, hvor meget maven vokser/skrumper i denne tid. Der er så mange forskellige faktorer, der spiller ind; oppustethed, hvordan barnet ligger og meget andet. Ligeledes sagde hun i dag da jeg var nede ved hende, at barnet sagtens kan ligge uden at give "lyd" fra sig i lang tid, så du behøver nok ikke bekymre dig :-). Det eneste tegn på abort man virkelig kan regne med er blødning.

Lige præcis.. Tænker jeg også. Og ved også godt det kommer an på hvordan den bette ligger osv. Og tak! :)

I nat har jeg haft mareridt om at min veninde døde og jeg skulle gøre hende i stand osv :( åh. Det var måske ikke ligefrem til hjælp heller :/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var sgu´ da en ækel drøm :-(. Jeg drømte, jeg blødte den anden nat. Dejligt at vågne igen :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja.. Hehe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil så lige tilføje at jeg så faktisk har blødt lidt de sidste par dage, og selv om det er voldsomt ubehageligt at se blod, så er det på ingen måde forbundet med abort.... Slet ikke der hvor vi er nu :)

Abort nu ville betyde store smerter og massiv blødning, så man er IKKE i tvivl! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, måske fordi jeg er bange for MA.. :/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, måske fordi jeg er bange for MA.. :/

Hvor langt er du henne?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor langt er du henne?

Er 18+0 i morgen, lørdag.

Men jeg ved ikke hvorfor jeg dog er kommet på den åndsvage tanke.. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er 18+0 i morgen, lørdag.

Men jeg ved ikke hvorfor jeg dog er kommet på den åndsvage tanke.. 

Men vi har været hos svigerforældrene og spise til aften i dag, og her når vi kom hjem har jeg mærket sådan nogle små bobler.. Så måske er det jo slet ikke baby jeg har mærket i sidste uge :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men vi har været hos svigerforældrene og spise til aften i dag, og her når vi kom hjem har jeg mærket sådan nogle små bobler.. Så måske er det jo slet ikke baby jeg har mærket i sidste uge :)

Uh, det lyder dejligt med bobler..... Det er da helt sikkert baby der hilser på :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER