TroldeMor

Smalltalk - Marts termin

1,368 indlæg i dette emne

Kvalme. Bah! Træthed. Bah!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu vil jeg godt juble lidt!!! Indtil videre har dagen i dag været næsten uden kvalme!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold nu op jeg er smadret! Mine sidste dage har været således: Onsdag arbejde, torsdag arbejde og til vorbasse marked, fredag arbejde og i haunstrup zoo, lørdag arbejde og til sommer-grillfest, søndag arbejde og så skal jeg ud og gå 10 km med en veninde i aften....

Og jeg er bare SÅ træt altså  :blink

 

Hvor har jeg bare brug for en pause....... Tror jeg vil høre manden til om jeg kan få "lov" til at tage en time på øjet her i eftermiddag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold nu op jeg er smadret! Mine sidste dage har været således: Onsdag arbejde, torsdag arbejde og til vorbasse marked, fredag arbejde og i haunstrup zoo, lørdag arbejde og til sommer-grillfest, søndag arbejde og så skal jeg ud og gå 10 km med en veninde i aften....

Og jeg er bare SÅ træt altså :blink

Hvor har jeg bare brug for en pause....... Tror jeg vil høre manden til om jeg kan få "lov" til at tage en time på øjet her i eftermiddag :)

Puh - jeg bliver forpustet bare ved tanken!!!

Fik du sovet?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Første lægebesøg i morgen kl 10.30. Så skal jeg endelig "officielt" være gravid :D

Selvom Skejby jo godt ved det allerede ;)

Har ik kastet op siden i onsdags og Gud, hvor er det dejligt!!! Ska på Skejby i morgen og have endnu en omgang akupunktur, det gør altså godt for mig!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Første lægebesøg i morgen kl 10.30. Så skal jeg endelig "officielt" være gravid :D

Selvom Skejby jo godt ved det allerede ;)

Har ik kastet op siden i onsdags og Gud, hvor er det dejligt!!! Ska på Skejby i morgen og have endnu en omgang akupunktur, det gør altså godt for mig!!

Dejligt at høre!!! Jeg følger jo trop på fredag! Det jeg egentlig glæder mig mest til ved det er at blive sendt videre og få brev om scanning :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De der symptomer - så savner man dem også, når ligamentsmerterne så IKKE er der ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De der symptomer - så savner man dem også, når ligamentsmerterne så IKKE er der ;)

Ha ha ja!!! Det er ikke let at tilfredsstille en gravid kvinde :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puh - jeg bliver forpustet bare ved tanken!!!

Fik du sovet?

Ja, jeg fik heldigvis lige 3 kvarters tid i eftermiddag, men nu er jeg så hjemme efter 11,3 km, og synes ikke helt at arbejde i morgen efterfulgt af grill hos mine forældre er den fedeste tanke :rolleyes

GODT at jeg har en fridag tirsdag!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du har en masse at spørge herinde :) så fyr løs :p

Det er nemlig bare super dejligt og du kan være helt sikker på at der nok skal komme tusinde spørgsmål i løbet af graviditeten :) hehe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er tilknyttet Skejby pga opkast. De siger, at det topper i uge 8-10 og så falder det hormon igen, som forårsager kvalmen. Så hæng i, selvom det er noget lort med det opkast!!

Jeg hænger i, men bliver det virkelig værre?? Puha.. Håber det er væk sidst i uge 10.. Der skal jeg nemlig giftes ;) hehe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hænger i, men bliver det virkelig værre?? Puha.. Håber det er væk sidst i uge 10.. Der skal jeg nemlig giftes ;) hehe

Prøv de der seabands. De virker rigtig godt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Prøv de der seabands. De virker rigtig godt :)

Jeps det vil jeg også :) min svigerinde har et jeg må prøve :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh hunden synes lige den vil sætte af på min mega oppustet mave.. Kæft hvor gjorde det nas!! Det kan ikke have nogen betydning vel?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeps det vil jeg også :) min svigerinde har et jeg må prøve :)

Husk at det er et på hver arm ;) Så det skal være et sæt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aj! Jeg ligner en teenager - bumserne popper frem! De forsvandt som dug fra solen i uge 12 sidst, meeeen der er jo længe til endnu.

Og hvad sker der lige for den oppustede mave?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh hunden synes lige den vil sætte af på min mega oppustet mave.. Kæft hvor gjorde det nas!! Det kan ikke have nogen betydning vel?

Nej! Baby sidder helt nede beskyttet af bækkenet - vi er SUPER smart indrettet hvad det angår :)

Jeg ved det fordi jeg fik en kat i maven der sprang ned fra en vindueskarm halvanden meter over mig mens jeg sov (AV) så tog til lægen der forklarede det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aj! Jeg ligner en teenager - bumserne popper frem! De forsvandt som dug fra solen i uge 12 sidst, meeeen der er jo længe til endnu.

Og hvad sker der lige for den oppustede mave?

Mine er så småt forsvundet igen allerede bortset fra den ene jeg fik i lørdags :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aj! Jeg ligner en teenager - bumserne popper frem! De forsvandt som dug fra solen i uge 12 sidst, meeeen der er jo længe til endnu.

Og hvad sker der lige for den oppustede mave?

Her er huden også gået lidt for crazy - men ja, mon ikke det forsvinder der i 10.-12. uge som sidst? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hænger i, men bliver det virkelig værre?? Puha.. Håber det er væk sidst i uge 10.. Der skal jeg nemlig giftes ;) hehe

Drik lidt vand med lidt ingefær fra morgenen den dag (jeg ved nogle siger det ikke er så godt, men det er i store mængder og for den ene dag går det nok :) - jeg overlevede på ingefær i 6 uger sidst og har en perfekt og velskabt datter ) og hav en lille taske med noget let at spise så du kan snacke kvalmen væk (mandler og rosiner i en lille blanding er genial, müslibar og frugtstænger er også smart) Og spis inden. Du stiger ud af sengen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Drik lidt vand med lidt ingefær fra morgenen den dag (jeg ved nogle siger det ikke er så godt, men det er i store mængder og for den ene dag går det nok :) - jeg overlevede på ingefær i 6 uger sidst og har en perfekt og velskabt datter ) og hav en lille taske med noget let at spise så du kan snacke kvalmen væk (mandler og rosiner i en lille blanding er genial, müslibar og frugtstænger er også smart) Og spis inden. Du stiger ud af sengen.

Ja må virkelig planlægge den dag rigtig godt.. Rosiner kan jeg pt slet ikke klare :/ er det frisk ingefær du putter i.. Er nemlig ikke kæmpe fan af ingefær :) hehe..

Har kastet op igen her til aften.. Det er godt nok lidt hårdt.. Så har der altså også at være en flot spire her d. 5 når jeg skal skannes igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kryds lige fingre for os i morgen, damer, vi skal til tidlig scanning kl 10:45, så HÅBER HÅBER HÅBER at se hjerteblink :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja må virkelig planlægge den dag rigtig godt.. Rosiner kan jeg pt slet ikke klare :/ er det frisk ingefær du putter i.. Er nemlig ikke kæmpe fan af ingefær :) hehe..

Har kastet op igen her til aften.. Det er godt nok lidt hårdt.. Så har der altså også at være en flot spire her d. 5 når jeg skal skannes igen :)

Ja river det og kommer i. Det smager sådan citrus agtigt i vand. Jeg er ikke fan af det i madlavning heller, men i vand er det ok. Eller et meget lille tern slugt som en pille så behøver du ikke smage på det ;) har jeg brugt mod søsyge på et mini Cruise - fantastisk!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kryds lige fingre for os i morgen, damer, vi skal til tidlig scanning kl 10:45, så HÅBER HÅBER HÅBER at se hjerteblink :)

:goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja river det og kommer i. Det smager sådan citrus agtigt i vand. Jeg er ikke fan af det i madlavning heller, men i vand er det ok. Eller et meget lille tern slugt som en pille så behøver du ikke smage på det ;) har jeg brugt mod søsyge på et mini Cruise - fantastisk!!!

Ej tusind tak for det gode råd.. Det må jeg bestemt prøve :) kan være jeg lige skal prøve det en gang før den store dag for at sikre mig at jeg ikke får det dårligt eller noget.. Vil være sådan en skam :) hehe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER