TroldeMor

Smalltalk - Marts termin

1,368 indlæg i dette emne

Jeg er også startet med jern allerede i sidste uge. Jeg er 7+1 i dag :)

Jeg startede pga svimmelhed.

Pyh, min kvalme er bare mega styg. Har kastet op 8 gange i dag :( æv altså

Det lyder da godt nok også nasty :(

Jeg dummede mig ved stort set ikke at spise fra 9-17 - og så køre kinesisk ind. Spørg lige om kvalmen og oppustet vom er kommet flyvende med 120 i timen :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nå jeg er nød til og få fat i gynækologisk afdeling igen igen.. Har virkelig ondt nede i den venstre æggestok hvor den cyste sidder.. Er nervøs for om den er vokset, snoet rundt om sig selv eller om der er kommet mere frit væske.. For så vil jeg gerne de snart suger det væske ud for det gør virkelig ondt.. Og det er ikke til og holde ud og gå med.. Har prøvet og tage noget smertestillende men det hjælper ikke..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå fik snakket med en læge oppe fra gyn.. De vil se mig til scanning.. Årh hvor jeg håber alt er som det skal være og at den cyste er blevet mindre og det måske bare er væske som driller.. Er pisse nervøs..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå fik snakket med en læge oppe fra gyn.. De vil se mig til scanning.. Årh hvor jeg håber alt er som det skal være og at den cyste er blevet mindre og det måske bare er væske som driller.. Er pisse nervøs..

Læste lige andetsteds at alt er ok.... Det er jeg glad for at høre :kram2

Men altså ØV alligevel, at den cyste skal drille sådan... Det kan ikke være rart!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv er vågen er allerede nu pga. SULT!!! Andre der er begyndt og være sulten om natten osse??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ikke så aktiv herinde for tiden..,

Det går ok her har dog en del kvalme :(

I dag bestilte vi en scanning til på fredag hvor jeg er ca 9+5 det bliver så spændende :). :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er endelig begyndt at kunne få lidt mad ned uden de store problemer, men den i meget små mængder ... Men lidt er jo bedre end ingenting...

Arbejder kun 1time hver dag kl.6-7 for hver morgen kl.7 slår kvalme og svimmelhed til så jeg kan tage hjem og sove til kl.12 :( synes det en kedelig hverdag for tiden, så håber snart det letter mere af...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv er vågen er allerede nu pga. SULT!!! Andre der er begyndt og være sulten om natten osse??

Jeps!!!! :prik som om man ikke bøvler nok i forvejen med at skulle op og tisse 1-6 gange hver nat, vågner fordi man sveder tran pga varmen, er tørstig som havde man spist en sandkasse - så skal man også til at døje med sult :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Afventer i spænding om der er en indkaldelse til nakkefolds i postkassen imorgen!!! De ringede i dag fordi der stod i mine papirer at jeg IKKE ønskede NF :huh godt de lige tjekkede op.

Har for nok 7 gang blødt i dag :prik så vil faktisk bare gerne se at spiren rent faktisk har det godt og så i øvrigt slet ikke se mere blod de næste 6 mdr!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Afventer i spænding om der er en indkaldelse til nakkefolds i postkassen imorgen!!! De ringede i dag fordi der stod i mine papirer at jeg IKKE ønskede NF :huh godt de lige tjekkede op.

Har for nok 7 gang blødt i dag :prik så vil faktisk bare gerne se at spiren rent faktisk har det godt og så i øvrigt slet ikke se mere blod de næste 6 mdr!!!

Har du fået tid?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yeay! Vi er ikke den nederste terminsgruppe mere :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yeay! Vi er ikke den nederste terminsgruppe mere :lol

hehe, nope vi har fået en efternøler ;) Sejt nok ! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du fået tid?

Nope - ved heldigvis den er på vej :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yeay! Vi er ikke den nederste terminsgruppe mere :lol

Haha jahhhhh!!! Det er rigtigt :) tænk det kan betyde så meget :) hehe..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået lavet VJ i dag :) wuuup wuuup.. Lægen henviste mig dog til gynækologen pga. Cysterne.. Han synes jeg skulle følges en smule tættere.. Men som jeg sagde til kæresten hvis det betyder vi får bebs at se mere er det da helt ok :) hehe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er virkelig urolig den her gang!!! Kan slet ikke finde ro indeni - nu må det godt bare blive lørdag kl 14.20 så vi kan få vished!

Jeg er ikke i tvivl om at der er en baby derinde men lever den???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået lavet VJ i dag :) wuuup wuuup.. Lægen henviste mig dog til gynækologen pga. Cysterne.. Han synes jeg skulle følges en smule tættere.. Men som jeg sagde til kæresten hvis det betyder vi får bebs at se mere er det da helt ok :) hehe

Tillykke med VJ!

Jeg var også afsted i formiddags. Synes lægen var meget ligeglad <_< Spurgte slet ikke om noget. Informerede heller ikke rigtig om noget.

Er der nogen der ved hvornår der er JM 1. gang som 2. gangs gravid?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er virkelig urolig den her gang!!! Kan slet ikke finde ro indeni - nu må det godt bare blive lørdag kl 14.20 så vi kan få vished!

Jeg er ikke i tvivl om at der er en baby derinde men lever den???

Sådan har jeg det også!! Jeg havde det slet ikke på samme måde sidst. Jeg tror det er fordi jeg ved (og forstår sådan rigtigt) hvad der kommer ud i sidste ende.

Jeg er også blevet hovedkuls forelsket i MIN BABY!

11 timer og 30 minutter, så får jeg vished!

Hvor meget kan man egentligt se når man er 8+1?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

<blockquote class='ipsBlockquote' data-author="stephi-pigen" data-cid="614934" data-time="1407429745">stephi-pigen, on 07 Aug 2014 - 18:42, said:<p>Tillykke med VJ!Jeg var også afsted i formiddags. Synes lægen var meget ligegladMange tak :) jeg fik sådan en her med hvor det står :) Så det er samme tid som første gang :)

post-7863-0-18577100-1407431929_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan har jeg det også!! Jeg havde det slet ikke på samme måde sidst. Jeg tror det er fordi jeg ved (og forstår sådan rigtigt) hvad der kommer ud i sidste ende.

Jeg er også blevet hovedkuls forelsket i MIN BABY!

11 timer og 30 minutter, så får jeg vished!

Hvor meget kan man egentligt se når man er 8+1?

det er hjerteblink er det ikke? Det er det eneste jeg forventer på lørdag (10+6 ) i hvert fald

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det er hjerteblink er det ikke? Det er det eneste jeg forventer på lørdag (10+6 ) i hvert fald

Jo det er der (det håber jeg da), det er vidst fra 6+noget mener jeg at man kan se det.

10+6 så må det da efterhånden ligne en baby. Men William var jeg til NF 11+noget småt (lige det tidligste pga forkert termin) og det var jo mega tydeligt der.

Jeg håber vi må se billede på lørdag?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

<blockquote class='ipsBlockquote' data-author="stephi-pigen" data-cid="614934" data-time="1407429745">stephi-pigen, on 07 Aug 2014 - 18:42, said:<p>Tillykke med VJ!Jeg var også afsted i formiddags. Synes lægen var meget ligegladMange tak :) jeg fik sådan en her med hvor det står :) Så det er samme tid som første gang :)

1000 tak, det var lige det jeg havde brug for.Jeg glæder mig til første JM besøg, jeg trænger til at snakke noget fødsel fra sidst.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo det er der (det håber jeg da), det er vidst fra 6+noget mener jeg at man kan se det.

10+6 så må det da efterhånden ligne en baby. Men William var jeg til NF 11+noget småt (lige det tidligste pga forkert termin) og det var jo mega tydeligt der.

Jeg håber vi må se billede på lørdag?

Hvis der er liv så må i selvfølgelig :)

Krydser ALT hvad jeg kan for dig i morgen!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det er hjerteblink er det ikke? Det er det eneste jeg forventer på lørdag (10+6 ) i hvert fald

10+2 lignede M. En baby :)

Jeg synes dog det mere lignede en klump 10+2 denne gang :huh

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:bye

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER