Diamanten

Tes uge 24

111 indlæg i dette emne

Jeg er også med :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Totalt negativ test her til morgen. Så selv om dims ikke er der endnu, er det nu slået fast, at vi endnu engang intet held har i sprøjten- bogstaveligt talt.

Vi har besluttet at holde "sommerferie" inden næste forsøg (3. IUI- denne gang med hormoner). Så tager vi det sidste forsøg med IUI... og så må vi se, om vi har energi og overskud til at fortsætte efter snart 2 e1/2 års forsøg uden held (ikke uafbrudt- but still).

Det tærer virkelig på humøret efterhånden.

Øv! Det er virkeligt synd for jer :( :(

Jeg har også testet negativt i dag (3+5). Det er 2 dage før testdag, så jeg er ikke videre optimistisk, må jeg indrømme. Har ellers haft ret meget kvalme de sidste par dage, så havde håbet... Synes faktisk det er mega unfair, at min krop giver mig kvalme af en anden årsag end graviditet på nuværende tidspunkt :( Man burde kunne klage et sted.... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også med :)

Hvornår har du testdag?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er vågnet op med utilpashed i kroppen, så det bliver spændende om hvad det betyder. Tror nu nok mest på for meget træk i pinsen. Men nu må vi se. Venter i hvert fald til lørdag nu med at teste, hvis ikke mens er dukket op.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er vågnet op med utilpashed i kroppen, så det bliver spændende om hvad det betyder. Tror nu nok mest på for meget træk i pinsen. Men nu må vi se. Venter i hvert fald til lørdag nu med at teste, hvis ikke mens er dukket op.

Drømmen, så har vi en date på lørdag :yay  Der har jeg også testdag. Har ingen symptomer over hovedet, andet end de sædvanlige ømme babser op til mens. Men har holdt mig i skinnet denne gang, og har ikke testet før tid. Så må vi se hvad der sker i weekenden. Om det bliver en sommer med små kølige glas hvidvin, eller en sommer med små kølige glas danskvand :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Drømmen, så har vi en date på lørdag :yay Der har jeg også testdag. Har ingen symptomer over hovedet, andet end de sædvanlige ømme babser op til mens. Men har holdt mig i skinnet denne gang, og har ikke testet før tid. Så må vi se hvad der sker i weekenden. Om det bliver en sommer med små kølige glas hvidvin, eller en sommer med små kølige glas danskvand :)

Det er en aftale :goodluck :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Testdag i dag og negativ test :boo :boo Øv, er godt nok skuffet.

 

Så nu afventer vi mens (har endnu ikke se skyggen af blod), så vi kan komme i gang med 2. IUI forsøg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Testdag i dag og negativ test :boo :boo Øv, er godt nok skuffet.

 

Så nu afventer vi mens (har endnu ikke se skyggen af blod), så vi kan komme i gang med 2. IUI forsøg.

Øv :kram Håber snart mens dukker op, så I kan komme videre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Testdag i dag og negativ test :boo :boo Øv, er godt nok skuffet.

Så nu afventer vi mens (har endnu ikke se skyggen af blod), så vi kan komme i gang med 2. IUI forsøg.

Øv øv øv hvor træls :kram

Så er jeg også bare enig i at så skal mens også bare tage og komme så man kan komme videre..

Stort kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv :kram Håber snart mens dukker op, så I kan komme videre.

 

 

Øv øv øv hvor træls :kram

Så er jeg også bare enig i at så skal mens også bare tage og komme så man kan komme videre..

Stort kram :kram

 

Tak for kram :) :) Det varmer. Især når jeg synes, det hele er noget f..k lige nu....

 

Håber der er mere held for jer andre :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom mens sur røv selv om jeg ventede det. Så er der pause jeg skal helt helt ud af det univers her, jeg er helt bind, så er ikke så aktiv herinde mere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Testdag i dag og negativ test :boo :boo Øv, er godt nok skuffet.

Så nu afventer vi mens (har endnu ikke se skyggen af blod), så vi kan komme i gang med 2. IUI forsøg.

Øv, stort kram! I tager den 3 gang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom mens sur røv selv om jeg ventede det. Så er der pause jeg skal helt helt ud af det univers her, jeg er helt bind, så er ikke så aktiv herinde mere.

 

Rigtig god sommer til dig Solvej. Håber at du får slappet helt af i sommer og nyder den med familien... :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom mens sur røv selv om jeg ventede det. Så er der pause jeg skal helt helt ud af det univers her, jeg er helt bind, så er ikke så aktiv herinde mere.

aj for fanden da osse  :blink så nu handler det om sommer og afslapning og kærligheden og så op på hesten igen  :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Testdag i dag og negativ test :boo :boo Øv, er godt nok skuffet.

 

Så nu afventer vi mens (har endnu ikke se skyggen af blod), så vi kan komme i gang med 2. IUI forsøg.

iihh altså  :( pøj pøj med næste gang  :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Totalt negativ test her til morgen. Så selv om dims ikke er der endnu, er det nu slået fast, at vi endnu engang intet held har i sprøjten- bogstaveligt talt. 

Vi har besluttet at holde "sommerferie" inden næste forsøg (3. IUI- denne gang med hormoner). Så tager vi det sidste forsøg med IUI... og så må vi se, om vi har energi og overskud til at fortsætte efter snart 2 e1/2 års forsøg uden held (ikke uafbrudt- but still).

 

Det tærer virkelig på humøret efterhånden.

puha det er sgu så hårdt  :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Drømmen, så har vi en date på lørdag :yay  Der har jeg også testdag. Har ingen symptomer over hovedet, andet end de sædvanlige ømme babser op til mens. Men har holdt mig i skinnet denne gang, og har ikke testet før tid. Så må vi se hvad der sker i weekenden. Om det bliver en sommer med små kølige glas hvidvin, eller en sommer med små kølige glas danskvand :)

Jeg krydser alt hvad jeg kan til lørdag Stine pøj pøj :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg krydser alt hvad jeg kan til lørdag Stine pøj pøj :kiss

 

Tusind tak Tusnelda. Ja, der er ikke meget andet at gøre, end at vente lidt endnu. Men som de andre gange tror jeg ikke rigtig på det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå. Synes at det virker til at der er mens på vej. Så tror det bliver en sommer med små kølige glas hvidvin.

Så må vi på den igen efter sommerferien med ivf, og håber på bedre resultat.

 

Held og lykke til jer andre.

 

Bedste sommerhilsner :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå. Synes at det virker til at der er mens på vej. Så tror det bliver en sommer med små kølige glas hvidvin.

Så må vi på den igen efter sommerferien med ivf, og håber på bedre resultat.

Held og lykke til jer andre.

Bedste sommerhilsner :)

Øv :kram Håber I får en god sommer og det lykkes umiddelbart når I starter op efter ferien :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

puha det er sgu så hårdt  :kiss

 

Ja... det er rimelig meget op af bakke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv- hvor er det øv for mange.

Man kan håbe, at sommeren udøver noget magi...

 

God Sommer til Jer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for de søde tanker.

 

Prøver at holde den positive tanke. Sommer uden spekulationer om det ene eller det andet. Nu kan jeg gøre præcis som jeg vil i 2 mdr. Det i sig selv er lidt dejligt ;)

 

Vi ses på den anden side af sommerferien. Regner med at starte op omkring september.

 

Held og lykke til alle jer skønne tøser!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå. Synes at det virker til at der er mens på vej. Så tror det bliver en sommer med små kølige glas hvidvin.

Så må vi på den igen efter sommerferien med ivf, og håber på bedre resultat.

 

Held og lykke til jer andre.

 

Bedste sommerhilsner :)

ih altså nå men som du siger vi må nyde en dejlig sommer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er jeg faktisk nået så langt i cyklus at jeg faktisk havde regnet med at få mens. Men har ikke set skyggen endnu. Har ikke de vilde tegn på at det skulle være muligt at fremtrylle II. Symptomer: en del og en anelse gulligt udflåd, bumser, hedeture specielt om natten, lidt utilpashed i kroppen og rumsteren i maven til tider. Noget der ligeså vel kan betyde mens. Nå jeg ser lige et par dage mere an inden jeg overhovedet vil teste...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER