Diamanten

Tes uge 24

111 indlæg i dette emne

Stort tillykke! Jeg testede positivt i tirsdags og er idag 4+3. Det er så stort

Tusind tak og tillykke til dig os :D Det er den vildeste fornemmelse :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor længe havde I prøvet? :)    (undskyld, hvis du allerede har skrevet det et sted)

Det her var 14. cyklus vi prøvede :D Vi var blevet sendt videre til behandling og jeg fik en gennemskylning af mine æggeledere i april og det har åbenbart hjulpet. :D 

Hvis ikke det var lykkedes hen over sommeren skulle vi starte i behandling til august.. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det her var 14. cyklus vi prøvede :D Vi var blevet sendt videre til behandling og jeg fik en gennemskylning af mine æggeledere i april og det har åbenbart hjulpet. :D

Hvis ikke det var lykkedes hen over sommeren skulle vi starte i behandling til august.. 

 

Hvor er det dog fantastisk!!! Igen kæmpe tillykke :loveshower :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det dog fantastisk!!! Igen kæmpe tillykke :loveshower :loveshower :loveshower

Ja det er det :D og tusind tak  :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jaaaaa, jeg har testet positivt i dag  :loveshower

Det er så mega vildt..

Tillykke!!! Hvor er det dejligt for jer :) :) :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke!!! Hvor er det dejligt for jer :) :) :)

Tusind tak :D 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke! :loveshower

Tusind tak :) så lykkedes det endelig :D

Hvordan går det med jer ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil også gerne være med. Jeg er på anden cyklus efter stop fra p piller, så jeg er lidt usikker på min testsag, men regner med sidst på ugen i uge 24

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke Allehånde og TL89, godt gået!

Jeg har været lidt fraværende, men blev insemineret den 28 på to æg men meget få svømmere. Kun 4 mill.

Sidste gang var det tre gange så mange så har ingen forhåbninger.

Kan stadig få positive test efter de har ligget en halv time. Det er sygt, men det kunne jeg også på anden mens dagen sidste mdr.

Så jeg skal bare ikk glo på dem efter 5 min. Nå men ingen symptomer så tror det er en nitte igen. Og så holder vi pause indtil august engang og tager en runde mere.

Godt du er med i gruppen igen Stine74, som vores cyklus bare matcher.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jaaaaa, jeg har testet positivt i dag  :loveshower

Det er så mega vildt.. 

kæmpe tillykke  :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke! Jeg testede positivt i tirsdags og er idag 4+3. Det er så stort

Aj hvor fantastisk tillykke  :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jaaaaa, jeg har testet positivt i dag :loveshower

Det er så mega vildt..

Weeeeee tillykke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke! Jeg testede positivt i tirsdags og er idag 4+3. Det er så stort

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Weeeeee tillykke :)

Taaaak  :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er til gengæld det rene humørsvingninger og tristesse her til aften... hvilket nok betyder, at mit dims er på vej :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er til gengæld det rene humørsvingninger og tristesse her til aften... hvilket nok betyder, at mit dims er på vej :(

Øv øv :/ hvornår skal du teste ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv øv :/ hvornår skal du teste ?

 

I morgen. Men er pænt sikker på, at der ikke er noget.

Bliver ofte meget emotionel lige inden mit dims.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv Diamanten, men vent nu efter i dag.... Krydser stadig fingre. Test total negativ her til morgen, mens onsdag. Godt det er pause er ved at være tyndslidt psykisk.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv Diamanten, men vent nu efter i dag.... Krydser stadig fingre. Test total negativ her til morgen, mens onsdag. Godt det er pause er ved at være tyndslidt psykisk.

 

Totalt negativ test her til morgen. Så selv om dims ikke er der endnu, er det nu slået fast, at vi endnu engang intet held har i sprøjten- bogstaveligt talt. 

Vi har besluttet at holde "sommerferie" inden næste forsøg (3. IUI- denne gang med hormoner). Så tager vi det sidste forsøg med IUI... og så må vi se, om vi har energi og overskud til at fortsætte efter snart 2 e1/2 års forsøg uden held (ikke uafbrudt- but still).

 

Det tærer virkelig på humøret efterhånden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Totalt negativ test her til morgen. Så selv om dims ikke er der endnu, er det nu slået fast, at vi endnu engang intet held har i sprøjten- bogstaveligt talt.

Vi har besluttet at holde "sommerferie" inden næste forsøg (3. IUI- denne gang med hormoner). Så tager vi det sidste forsøg med IUI... og så må vi se, om vi har energi og overskud til at fortsætte efter snart 2 e1/2 års forsøg uden held (ikke uafbrudt- but still).

Det tærer virkelig på humøret efterhånden.

Åh det er godt nok også længe. Jeg er selv nuts efter et år. Du, jeg og Tusnelda ses bare igen i testgruppe august eller noget, som jeg skrev til hende. Jeg har haft tre IUI nu, to med hormoner, og kan få tre mere efter ferie hvis jeg tænker det er noget vi vil.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Totalt negativ test her til morgen. Så selv om dims ikke er der endnu, er det nu slået fast, at vi endnu engang intet held har i sprøjten- bogstaveligt talt.

Vi har besluttet at holde "sommerferie" inden næste forsøg (3. IUI- denne gang med hormoner). Så tager vi det sidste forsøg med IUI... og så må vi se, om vi har energi og overskud til at fortsætte efter snart 2 e1/2 års forsøg uden held (ikke uafbrudt- but still).

Det tærer virkelig på humøret efterhånden.

Øv :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har også testet negativ idag. Men det er alt for tidligt endnu, men blev bare overrasket over mit humør :D Så måtte lige se om det var det der kunne give sådan et vredesudbrud :D Men tror ikke på det. Har det alt for godt (hvis jeg skal sammenligne med sidst).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh det er godt nok også længe. Jeg er selv nuts efter et år. Du, jeg og Tusnelda ses bare igen i testgruppe august eller noget, som jeg skrev til hende. Jeg har haft tre IUI nu, to med hormoner, og kan få tre mere efter ferie hvis jeg tænker det er noget vi vil.

 

Jaaaa det er lang tid, også derfor, at det er hårdt nu. Tænker, at der er brug for en pause. Så kan vi nyde sommeren uden stress- og så stærkt vende tilbage i august.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv :kram

 

Ja  :bye  :bye

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har også testet negativ idag. Men det er alt for tidligt endnu, men blev bare overrasket over mit humør :D Så måtte lige se om det var det der kunne give sådan et vredesudbrud :D Men tror ikke på det. Har det alt for godt (hvis jeg skal sammenligne med sidst).

 

Øv også- tjaa jeg fik besked af klinikken på at teste i dag. Man burde kunne se det, hvis der var noget. Derfor ved jeg, at der ikke er noget.

Sådan er det. Krydser fingre for dig- du kan nå det endnu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER