Diamanten

Tes uge 24

111 indlæg i dette emne

Yes... here we go again!

Andre den uge?  :bunny  :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Test- og ikke "tes"- skulle der stå! Ved ikke lige, hvordan man ændrer det?...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Diamanten.

Jeg er klar til uge 24. Dog først fra lørdag :)

Sidste omgang af IUI på fredag. Efter denne omgang er det videre til IVF.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yes... here we go again!

Andre den uge?  :bunny  

jeg har måske først i uge 26 men pøj pøj, vil følge jer og sende babystøv i jeres retning  :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Diamanten.

Jeg er klar til uge 24. Dog først fra lørdag :)

Sidste omgang af IUI på fredag. Efter denne omgang er det videre til IVF.

fedt at du er på igen Stine, jeg sender allle gode tanker i din retning  :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Diamanten.

Jeg er klar til uge 24. Dog først fra lørdag :)

Sidste omgang af IUI på fredag. Efter denne omgang er det videre til IVF.

 

 

Hej Stine74-

 

Jeg har fået min 2. IUI her for lidt siden, og skal teste d.9. juni.

Krydser fingre for os alle :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har måske først i uge 26 men pøj pøj, vil følge jer og sende babystøv i jeres retning  :loveshower

 

Ah ok- tak for babystøv.

Der er virkelig brug for det her!!!!!!  :stork  :stork  :stork

Vi har det lidt stramt over, at der intet er sket endnu- og vil helst ikke ud i hverken hormoner eller reagensglas etc.

Ikke hvis jeg kan blive fri.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej.. 

Jeg vil gerne være med her, hvis jeg må :) 

Jeg har testdag enten søndag i uge 23, eller mandag i uge 24 :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror jeg vil prøve at være med her. Regner med jeg vil teste i løbet af weekenden, såfremt mens ikke dukket op. Oddsene er ikke så gode, men derfor har man vel lov til at håbe ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I er meget velkomne :)

Man kan kun håbe på det bedste- på trods af odds!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ah ok- tak for babystøv.

Der er virkelig brug for det her!!!!!!  :stork  :stork  :stork

Vi har det lidt stramt over, at der intet er sket endnu- og vil helst ikke ud i hverken hormoner eller reagensglas etc.

Ikke hvis jeg kan blive fri.

det kan jeg godt forstå, jeg er på 2. gang ivf  :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er med i uge 24!

 

Er i gang med første IUI forsøg. Efter at have taget Pergotime fra CD 3-7, en scanning på CD 12 og Ovitrelle sprøjte den aften, blev jeg insemineret i onsdags 28.maj (CD 14) og har nu 15 mio sædceller og 2 æg, der holder fest i min mave! Er MEGET spændt på hvad udfaldet bliver. Har testdag onsdag 11. juni.  :)  :)  :)

 

Held og lykke til alle!  :goodluck  :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det kan jeg godt forstå, jeg er på 2. gang ivf :blink

Uha- håber, at det lykkes Jer snart :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er med i uge 24!

Er i gang med første IUI forsøg. Efter at have taget Pergotime fra CD 3-7, en scanning på CD 12 og Ovitrelle sprøjte den aften, blev jeg insemineret i onsdags 28.maj (CD 14) og har nu 15 mio sædceller og 2 æg, der holder fest i min mave! Er MEGET spændt på hvad udfaldet bliver. Har testdag onsdag 11. juni. :) :) :)

Held og lykke til alle! :goodluck :bd

Uha- så er vi tæt på hinanden!

Fingers crossed :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er med i uge 24!

 

Er i gang med første IUI forsøg. Efter at have taget Pergotime fra CD 3-7, en scanning på CD 12 og Ovitrelle sprøjte den aften, blev jeg insemineret i onsdags 28.maj (CD 14) og har nu 15 mio sædceller og 2 æg, der holder fest i min mave! Er MEGET spændt på hvad udfaldet bliver. Har testdag onsdag 11. juni.  :)  :)  :)

 

Held og lykke til alle!  :goodluck  :bd

Ej hvor spændende for jer :) håber virkeligt det lykkes for jer :) har du kun taget pergotime? Spørger fordi jeg lige i dag er startet på det, skal dog kun tage det i 3 dage og så 2 dages pause og så to sprøjter.. Men du har ikke taget andet end pergotime?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor spændende for jer :) håber virkeligt det lykkes for jer :) har du kun taget pergotime? Spørger fordi jeg lige i dag er startet på det, skal dog kun tage det i 3 dage og så 2 dages pause og så to sprøjter.. Men du har ikke taget andet end pergotime?

 

Tak :) I lige måde :)

 

Jep, tog 'kun' pergotime (og ovitrelle ægløsningssprøjte). Har (semi-)regelmæssig cyklus og ikke PCO, så umiddelbart blev det vurderet, at det skulle være nok. Det var det også, og jeg fik lavet 2 æg på pergotime. Hvis det ikke lykkes i denne cyklus (antijinx!!!), så er planen, at vi kører samme tur igen næste cyklus. Men så langt kommer vi forhåbentligt ikke :)

 

Er glad for at det ikke var nødvendigt med flere hormoner, for jeg synes godt nok, at pergotime var lidt hårdt. De første par dage var OK, men derefter var ret mærket af hovedpine, svimmelhed, oppustethed og generel utilpashed. Håber for dig at 3 dage pergotime + sprøjter bliver mildere. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :) I lige måde :)

Jep, tog 'kun' pergotime (og ovitrelle ægløsningssprøjte). Har (semi-)regelmæssig cyklus og ikke PCO, så umiddelbart blev det vurderet, at det skulle være nok. Det var det også, og jeg fik lavet 2 æg på pergotime. Hvis det ikke lykkes i denne cyklus (antijinx!!!), så er planen, at vi kører samme tur igen næste cyklus. Men så langt kommer vi forhåbentligt ikke :)

Er glad for at det ikke var nødvendigt med flere hormoner, for jeg synes godt nok, at pergotime var lidt hårdt. De første par dage var OK, men derefter var ret mærket af hovedpine, svimmelhed, oppustethed og generel utilpashed. Håber for dig at 3 dage pergotime + sprøjter bliver mildere. :)

Ja okay så er der jo heller ingen grund til og fylde kroppen med flere hormoner end nødvendigt..

Så skal det da også bare lykkes denne gang :)

Er også meget spændt på hvordan jeg reagere på det.. Har allerede mega hovedpine og sindsyge humørsvingninger.. Har grædt en del pludselig her i dag.. Ikke særligt rart :/ og har kun taget en tbl indtil videre :( så håber det skyldes nogle andre ting end medicinen.. Men så har det også bare og give pote..

Men håber i hvert fald det lykkes for jer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan er det egentlig at være på Pergotime/hormoner de damer? Vi er på 2. forsøg uden hormoner nu med IUI- men hvis det ikke lykkes denne gang, skal jeg have hormoner næste gang.

Bekymrer mig lidt :S

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan er det egentlig at være på Pergotime/hormoner de damer? Vi er på 2. forsøg uden hormoner nu med IUI- men hvis det ikke lykkes denne gang, skal jeg have hormoner næste gang.

Bekymrer mig lidt :S

Altså har taget min anden pille i dag, og alle symptomer er væk igen.. Kan engang imellem få lide hedeture og hovedpine, men ikke noget jeg ikke kan holde ud.. Er spændt på om det ændre sig når jeg skal tage gonal-f som er indprøjtninger..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan er det egentlig at være på Pergotime/hormoner de damer? Vi er på 2. forsøg uden hormoner nu med IUI- men hvis det ikke lykkes denne gang, skal jeg have hormoner næste gang.

Bekymrer mig lidt :S

 

Pergotime bliver vist betegnet som 'mild' hormonstimulering, og overordnet var det da også ret milde bivirkninger, jeg fik. Primært oppustethed (lignede jeg allerede var gravid, og havde nogen gange svært ved at lukke bukserne!!), hovedpine (kunne dulmes med paracetamol), svimmelhed og generel træthed/utilpasnhed - det føltes lidt ligesom, når man har let feber - ikke noget voldsomt, men havde lidt svært ved at levere max indsats på jobbet de sidste par dage, og masser af rumlen og murren i maven. Det var primært fra da 3 og frem, at bivrikningerne var der, de første par dage var det ikke så slemt.

 

Generelt vil jeg sige, at det absolut er til at overkomme. Og når man tænker på, at der rent faktisk bliver modnet æg af det, så er det jo det hele værd.

 

Og så tror jeg, at alle reagerer meget forskelligt. Jeg havde fx ingen humørsvingninger (hvilket min mand var skuffet over - tror han havde været spændt på, om jeg ville gå total amok, hehe). Jeg var generelt bare mest spændt på/glad for, at der nu skete en hel masse.

 

Og så skal du jo forhåbentligt slet ikke bekymre dig! Forhåbentligt får vi alle positive test i næste uge :) :) :) :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De sidste par dage har jeg fået utrolig ondt nederst i min lænd, sådan en rigtig skarp "brændende" smerte.. Det var så slemt i går at jeg kom til vagtlægen, hvor han sagde at han kunne ikke finde ud af hvad det kunne være andet end en mulig graviditet og hormonerne blødgør mine led så meget at jeg får så mange smerter når jeg går eller står i noget tid. 

I dag er jeg så også begyndt at blive lidt øm ved lysken, så jeg håber da jeg i slutningen af denne uge kan teste positivt :)

Måtte bare lige ud med det. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pergotime bliver vist betegnet som 'mild' hormonstimulering, og overordnet var det da også ret milde bivirkninger, jeg fik. Primært oppustethed (lignede jeg allerede var gravid, og havde nogen gange svært ved at lukke bukserne!!), hovedpine (kunne dulmes med paracetamol), svimmelhed og generel træthed/utilpasnhed - det føltes lidt ligesom, når man har let feber - ikke noget voldsomt, men havde lidt svært ved at levere max indsats på jobbet de sidste par dage, og masser af rumlen og murren i maven. Det var primært fra da 3 og frem, at bivrikningerne var der, de første par dage var det ikke så slemt.

 

Generelt vil jeg sige, at det absolut er til at overkomme. Og når man tænker på, at der rent faktisk bliver modnet æg af det, så er det jo det hele værd.

 

Og så tror jeg, at alle reagerer meget forskelligt. Jeg havde fx ingen humørsvingninger (hvilket min mand var skuffet over - tror han havde været spændt på, om jeg ville gå total amok, hehe). Jeg var generelt bare mest spændt på/glad for, at der nu skete en hel masse.

 

Og så skal du jo forhåbentligt slet ikke bekymre dig! Forhåbentligt får vi alle positive test i næste uge :) :) :) :bd :bd

 

Hmmm ok. Jeg har æg helt af mig selv, men min mands soldater er lidt få- derfor vil de give mig hormoner næste gang, hvis det heller ikke lykkes her anden gang med IUI... lidt scary, for så kommer der pludselig ti at være 2-3 æg i stedet for ét... hvorfor jeg helst undgår det, af frygt for tvillinger/det der er vildere!! Haha 

 

Så girls- håber, virkelig, at der er gevinst denne gang :bed

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså har taget min anden pille i dag, og alle symptomer er væk igen.. Kan engang imellem få lide hedeture og hovedpine, men ikke noget jeg ikke kan holde ud.. Er spændt på om det ændre sig når jeg skal tage gonal-f som er indprøjtninger..

 

Ok- symptomerne lyder umiddelbart ikke værre end dem jeg får i forbindelse med mit stofskifte, kan jeg fornemme.

Tak for beroligelsen  :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De sidste par dage har jeg fået utrolig ondt nederst i min lænd, sådan en rigtig skarp "brændende" smerte.. Det var så slemt i går at jeg kom til vagtlægen, hvor han sagde at han kunne ikke finde ud af hvad det kunne være andet end en mulig graviditet og hormonerne blødgør mine led så meget at jeg får så mange smerter når jeg går eller står i noget tid. 

I dag er jeg så også begyndt at blive lidt øm ved lysken, så jeg håber da jeg i slutningen af denne uge kan teste positivt :)

Måtte bare lige ud med det. :)

 

Håber, at der er noget i ovnen!

Jeg har ingen symptomer overhovedet, og tvivler ærlig talt på, at der er noget... synes, at der er lidt lang tid til mandag lige nu.

Omvendt har jeg haft, pga stofskifte piller jeg tager, graviditetssymptomer i flere måneder, haha- go figure!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber, at der er noget i ovnen!

Jeg har ingen symptomer overhovedet, og tvivler ærlig talt på, at der er noget... synes, at der er lidt lang tid til mandag lige nu.

Omvendt har jeg haft, pga stofskifte piller jeg tager, graviditetssymptomer i flere måneder, haha- go figure!

Ja det håber jeg os der er :) Jeg fik også nogle små stikkende fornemmelser i den ene side af underlivet i går aftes. det varede kun et par minutter, så man kan da håbe det måske var ægget der fik sat sig godt fast der :) 

Så kan det vel være et positivt tegn hvis du ikke har nogle symptomer nu og du plejer at have det ? :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER