190987

Hvad tror i?????????

16 indlæg i dette emne

Hej alle sammen..

Jeg er nødt til at høre jer hvad i tænker og tror..

Jeg er i uge 37+0 Idag jeg har hele ugen slet ikke kunne finde ro i min krop og var endda på sygehuset og blive tjekket i onsdags (36+4) fordi jeg havde sådan en uro og ikke ku sove om natten, der fik jeg afvide at de hvert fald ikke troede jeg gik til termins datoen.. Igår var jeg så til gravid massage hvor hun trykkede nogle steder som måske kunne sætte gang i noget og i nat har jeg haft så ondt i maven jeg ikke kunne sove igen, har ikke ondt i maven som sådan mere nu er det mere stik under maven og føler ikke jeg kan holde mine ben samlet da det gør ondt, føler det som om mine knogler er ved at glide fra hinanden så nu sidder jeg på sådan en badebold og det hjælper da en lille bitte smule men så snart jeg rejser mig er det på samme måde igen.. Det skal lige siges at jeg har bækken løsning og er Extremt hybermobil.. Hvad tænker i? Jeg håber det er et tegn på han SNART kommer ud nu <3

Knus

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Svært at sige. Min personlige erfaring passer ret godt på den med "Hvis det er veer, så er du ikke i tvivl", så ud fra det, tror jeg desværre "bare" at din krop forbereder sig. Men der er jo nogle, der kun får "overskuelige" smerter, så måske? Har det udviklet sig?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Svært at sige. Min personlige erfaring passer ret godt på den med "Hvis det er veer, så er du ikke i tvivl", så ud fra det, tror jeg desværre "bare" at din krop forbereder sig. Men der er jo nogle, der kun får "overskuelige" smerter, så måske? Har det udviklet sig?

 

Det husker jeg tydeligt at du sagde til mig flere gange.. Hver gang jeg troede der skete noget :P Men det er altså rigtigt.. Man er ikke i tvivl hvis det er veer! Det er i hvert fald sjældent. Men derfor kan din krop jo godt gøre sig klar. Og så tror jeg også bækkenløsningen har noget at sige. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da det var veer var jeg ikke i tvivl.

Held og lykke med fødslen :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var godt klar over det ikke var veer men havde i det også sådan op til? Gider bare ikke være gravid mere og kan ikke klare flere smerter jeg skal gå så længe med mere nu så håber inderligt der sker noget SNART..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg var også fuldstændig smadret de sidste par uger.

Få hvilet en hel masse!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var SÅ ødelagt i den sidste tid. Lå bare som en strandet hval i sofaen og åd Sun lollies :D

Belønningen kommer lige om lidt :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De sidste par uger kan være lange og seje... Tror det er naturens måde at gøre en klar til en fødsel, pludselig virker det sjovere at skulle føde end at være gravid... Håber dog for dig at du snart føder ;).Jeg troede denne gang at jeg ville føde før tod fordi jeg havde så mange tegn, tøsen kom så 41+2 ved aks så hun havde ikke travlt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha håber ikke jeg skal gå for længe mere men skal til jordmor på onsdag D. 7 og der vil hun begynde så småt at sætte mig lige så stille i gang med akupunktur pga min bækkenløsning da den ikke kan klare mere men det kan vidst stadig godt ta noget tid..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var faktisk i tvivl om jeg havde veer da de ikke var særlig kraftige, det viste sig så at jeg havde :D

Men jeg havde også meget ondt det sidste af gradiviteten og var nød til at sidde med spredte ben. Det hjalp på mig da manden masserede benene :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder da til at din krop er ved at gøre sig klar, så forhåbentlig sker der noget snart :goodluck

Jeg oplevede ikke selv noget lignende under min graviditet - mit vand gik tidligt om morgenen og jeg var på ingen måde forberedt, havde intet mærket anderledes op til. Gik så hele dagen med vandet gået og havde det fint (selvfølgelig var jeg lidt tung og besværet som højgravid, men derudover fint), fik først veer sent om aftenen. Så jeg tror det er meget forskelligt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber du snart får gang i fødslen så, held og lykke med det hele!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror simpelthen det er en del af konceptet at det bliver så møghamrende belastende til sidst.

Er helt sikker på det er psykens måde at forberede sig. - a la. Dét her det er så røv træls, så alt andet er bedre end at være gravid. Altså at man hellere vil føde..

Det lyder måske som noget vrøvl, men tror det vil give mening bagefter..

Håber du får en rigtig skøn fødsel, lige om lidt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak :) Håber hvert minut at nu går vandet eller nu starter veerne eller noget ;) tiden er SÅ lang nu....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak :) Håber hvert minut at nu går vandet eller nu starter veerne eller noget ;) tiden er SÅ lang nu....

Det kommer snart :! Husk at slappe af, spis dejlig mad og nyd din kæreste :) den tid der er nu, kommer aldrig tilbage :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER