Guest

barnets køn - novembergruppen

111 indlæg i dette emne

Vi skal have en lille pige :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi skal have en lille pige :)

Kæmpe stort tillykke og velkommen i "gruppen" :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæmpe stort tillykke og velkommen i "gruppen" :)

Tak :) vi er så glade. Føler at det jo selvfølgelig ikke kunne være andet edb hende der ligger derinde.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :) vi er så glade. Føler at det jo selvfølgelig ikke kunne være andet edb hende der ligger derinde.

Det var da dejligt. Jeg er først ved at vænne mig til det nu her, tre uger efter. Jeg var helt 100 på at det var en dreng :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var da dejligt. Jeg er først ved at vænne mig til det nu her, tre uger efter. Jeg var helt 100 på at det var en dreng :D

Hvis det havde været en dreng havde jeg nok haft det på samme måde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal have en lille pige :)

 

Tillykke med prinsessen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke herfra også, Maj 2014 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak. Det er så dejligt at vide kønnet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med prinsessen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu lykkedes det med kønsscanningen. Men hun er stadigvæk diva nok til ikke at gide og ligge, så man kan få et ordentligt billede med hjem, tsk tsk :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu lykkedes det med kønsscanningen. Men hun er stadigvæk diva nok til ikke at gide og ligge, så man kan få et ordentligt billede med hjem, tsk tsk :wub

:yay Tillykke med prinsessen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu lykkedes det med kønsscanningen. Men hun er stadigvæk diva nok til ikke at gide og ligge, så man kan få et ordentligt billede med hjem, tsk tsk :wub

Stort tillykke med at i venter en prinsesse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu lykkedes det med kønsscanningen. Men hun er stadigvæk diva nok til ikke at gide og ligge, så man kan få et ordentligt billede med hjem, tsk tsk :wub

Tillykke med prinsessen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det bliver en dreng  :bed

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endelig fik jeg min ultraljudscanning :)

Det bliver en lille drenge basse igen.

Så dermed er det Zakariyas jeg har i maven ❤❤❤

Troede virkelig det var en pige denne gang fordi min mave er mindre end sidst og mit humør er mere som da jeg ventede min datter.

 

Tillykke med det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg drømt 2 gange at vi venter os en lillebror. Mærkeligt for de var så virkelige, at jeg har valgt at tro på, at den lille er en lillebror som møffer rundt i maven

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg drømt 2 gange at vi venter os en lillebror. Mærkeligt for de var så virkelige, at jeg har valgt at tro på, at den lille er en lillebror som møffer rundt i maven

Hvor spændende!! Har i ikke lyst til at vide kønnet inden den store dag? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor spændende!! Har i ikke lyst til at vide kønnet inden den store dag? :)

 

Nej vi vil ikke vide det. Det vidste vi heller ikke da vi ventede vores dreng.. Så det bliver spændende og man så kan stole på sine drømme, men det må vi lige vente nogle måneder med at få opklaret :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej vi vil ikke vide det. Det vidste vi heller ikke da vi ventede vores dreng.. Så det bliver spændende og man så kan stole på sine drømme, men det må vi lige vente nogle måneder med at få opklaret :rolleyes

Ej, ja så bliver det godt nok spændende at høre om din underbevisthed egentlig godt ved det :D

Havde du på fornemmelsen at det var en dreng sidste gang? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, ja så bliver det godt nok spændende at høre om din underbevisthed egentlig godt ved det :D

Havde du på fornemmelsen at det var en dreng sidste gang? :)

Både ja og nej.. Jeg valgte ubevidst at dekorerer hans værelse i mere drenge farver, så folk faktisk regnede med at vi vidste det blev en dreng.. Der må også have været underbevidstheden der spillede lidt ind

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har vi også fået svar i dag til MD scanning. Vi skal have en sund lille dreng. Så dejligt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har vi også fået svar i dag til MD scanning. Vi skal have en sund lille dreng. Så dejligt.

Stort tillykke med ham. Vi skal til md scanning i morgen. Jeg er meget spændt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med ham. Vi skal til md scanning i morgen. Jeg er meget spændt.

Mange tak. Du kan godt glæde dig. Det er så skønt. Ved i kønnet i forvejen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak. Du kan godt glæde dig. Det er så skønt. Ved i kønnet i forvejen?

Jeg er bare sådan en bekymret gravid. Helt uden grund, så frygter at hun fejler noget. Vi har fået en kønsscanning og der sagde de en lille pige :) jeg er kun 22 og der er ingen fejl på nogen i hverken min eller mandens familie, så selvfølgelig er hun sund og rask. Desuden fik vi en risiko på over 21000 ved alle 3 genfejl til nf.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har vi også fået svar i dag til MD scanning. Vi skal have en sund lille dreng. Så dejligt.

 

Tillykke med det :yay

 

Jeg er bare sådan en bekymret gravid. Helt uden grund, så frygter at hun fejler noget. Vi har fået en kønsscanning og der sagde de en lille pige :) jeg er kun 22 og der er ingen fejl på nogen i hverken min eller mandens familie, så selvfølgelig er hun sund og rask. Desuden fik vi en risiko på over 21000 ved alle 3 genfejl til nf.

 

SELVFØLGELIG er alt fint i morgen :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER