Guest

barnets køn - novembergruppen

111 indlæg i dette emne

Ja, hos Jordemoder.dk kan de se det fra uge 14 ;)

 

Hm, så er det måske lige før, at vi vil kunne se det til NF i morgen? Der er jeg omkring 13+0 / 13+1. Har dog bestilt tid til kønsscanning 31/5 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er meget i vildrede, min kæreste tror at det er en dreng og det er jeg så småt også begyndt på. 

Er det mon bare en kommende mors drøm om en lille pige, som jeg ville elske at købe sin første pony til, der trykker lidt?  :rolleyes

Hvis det bliver fars dreng, kommer der sikkert til at stå vandski på dagsordenen.  ^_^

 

Men jeg hælder nu til at det bliver en dreng. 

Vi er nysgerrige mennsker, så der er bestilt til i uge 17. til kønsscanning :)

 

Spændende :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hm, så er det måske lige før, at vi vil kunne se det til NF i morgen? Der er jeg omkring 13+0 / 13+1. Har dog bestilt tid til kønsscanning 31/5 :)

Jeg er spændt på at høre om de kiggede efter kønnet til NF? - Det gjorde hun nemlig slet ikke til vores, og har en forestilling om at det ikke er noget "man gør", men det kunne dæleme være dejligt hvis I lige fik sådan en besked med på vejen  :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er spændt på at høre om de kiggede efter kønnet til NF? - Det gjorde hun nemlig slet ikke til vores, og har en forestilling om at det ikke er noget "man gør", men det kunne dæleme være dejligt hvis I lige fik sådan en besked med på vejen  :wub

 

Hun sagde ingenting om kønnet og vi spurgte ikke. Der var noget, der kunne ligne, at det er en dreng, men jeg er ret sikker på, at det var tarmene, der ikke er kommet på plads endnu. Ellers tror jeg, at vi havde fået det at vide.....så vi venter med kønsscanning til 31/5 :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun sagde ingenting om kønnet og vi spurgte ikke. Der var noget, der kunne ligne, at det er en dreng, men jeg er ret sikker på, at det var tarmene, der ikke er kommet på plads endnu. Ellers tror jeg, at vi havde fået det at vide.....så vi venter med kønsscanning til 31/5 :)

Okay, så må i væbne jer med tålmodighed lidt endnu :)

Vi har også bestilt tid til kønsscanning på mandag, hvor jeg er 14+1, så vi krydser fingre for at man kan se kønnet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay, så må i væbne jer med tålmodighed lidt endnu :)

Vi har også bestilt tid til kønsscanning på mandag, hvor jeg er 14+1, så vi krydser fingre for at man kan se kønnet :)

 

Spændende :) Vi to har da i øvrigt termin meget tæt på hinanden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun sagde ingenting om kønnet og vi spurgte ikke. Der var noget, der kunne ligne, at det er en dreng, men jeg er ret sikker på, at det var tarmene, der ikke er kommet på plads endnu. Ellers tror jeg, at vi havde fået det at vide.....så vi venter med kønsscanning til 31/5 :)

 

Jeg har prøvet et par gange til scanning nu.... bl.a.noget der lignede et øre - men nej det var hjernen :D Så nu tror jeg bare jeg tier stille fremover ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spændende :) Vi to har da i øvrigt termin meget tæt på hinanden :)

Ja, det kan jeg da se. Og vi skal begge føde på Hvidovre, så vi mødes jo måske derude  :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det kan jeg da se. Og vi skal begge føde på Hvidovre, så vi mødes jo måske derude  :D

 

He he, ja :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi venter os en lille dreng :) så den kinesiske kalender tog fejl med os :)

Det er meget mere virkeligt nu når man ved kønnet synes jeg :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi venter os en lille dreng :) så den kinesiske kalender tog fejl med os :)

Det er meget mere virkeligt nu når man ved kønnet synes jeg :)

 

tillykke med prinsen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi venter os en lille dreng :) så den kinesiske kalender tog fejl med os :)

Det er meget mere virkeligt nu når man ved kønnet synes jeg :)

 

Tillykke med det :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, her bliver det også til en lille aktiv dreng, Vi var til kønsscanning i torsdags og jordemoderen ville til at give os en ny tid, da navlestrengen lå i vejen, men så slog den lille gut en kolbøtte og så var hun ikke i tvivl. Så den kinesiske kalender havde heller ikke ret her.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har lige været til kønsscanning og vi skal fandeme have en pige!! Jeg er helt i den syvende himmel lige nu  :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har lige været til kønsscanning og vi skal fandeme have en pige!! Jeg er helt i den syvende himmel lige nu  :7himmel

 

Tillykke med prinsessen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med prinsessen

Tusinde tak!! Og selv stort tillykke med jeres lille basse  :baby2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, her bliver det også til en lille aktiv dreng, Vi var til kønsscanning i torsdags og jordemoderen ville til at give os en ny tid, da navlestrengen lå i vejen, men så slog den lille gut en kolbøtte og så var hun ikke i tvivl. Så den kinesiske kalender havde heller ikke ret her.

Tillykke med i også skal have en dreng :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har lige været til kønsscanning og vi skal fandeme have en pige!! Jeg er helt i den syvende himmel lige nu  :7himmel

Tillykke med i skal have en lille prinsesse. Det da skønt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, her bliver det også til en lille aktiv dreng, Vi var til kønsscanning i torsdags og jordemoderen ville til at give os en ny tid, da navlestrengen lå i vejen, men så slog den lille gut en kolbøtte og så var hun ikke i tvivl. Så den kinesiske kalender havde heller ikke ret her.

Tillykke med prinsen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har vi været til kønsscanning i dag og jeg fik sørme ikke ret i min overbevisning. Var ellers helt sikker på det blev pige nr 3, men sørme nok om ikke der gemmer sig en meget aktiv lille gut derinde, det er så vildt. Har stadig ikke rigtig forstået det. Og super lækkert lige at se den lille igen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med ham :) skønt at i så har begge dele.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har vi været til kønsscanning i dag og jeg fik sørme ikke ret i min overbevisning. Var ellers helt sikker på det blev pige nr 3, men sørme nok om ikke der gemmer sig en meget aktiv lille gut derinde, det er så vildt. Har stadig ikke rigtig forstået det. Og super lækkert lige at se den lille igen .

Kæmpe stort tillykke med ham :) Han bliver en heldig lillebror med alle de søstre til at passe på ham! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har vi været til kønsscanning i dag og jeg fik sørme ikke ret i min overbevisning. Var ellers helt sikker på det blev pige nr 3, men sørme nok om ikke der gemmer sig en meget aktiv lille gut derinde, det er så vildt. Har stadig ikke rigtig forstået det. Og super lækkert lige at se den lille igen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak, bliver spændende hvordan det bliver med en dreng :), og dejligt med begge køn :). Tror også jeg havde en mand der blev meget glad da jeg ringede og fortalte vi skulle have en dreng denne gang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har vi været til kønsscanning i dag og jeg fik sørme ikke ret i min overbevisning. Var ellers helt sikker på det blev pige nr 3, men sørme nok om ikke der gemmer sig en meget aktiv lille gut derinde, det er så vildt. Har stadig ikke rigtig forstået det. Og super lækkert lige at se den lille igen .

Tillykke med i også venter jer en lille prins :stork

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER