Guest

barnets køn - novembergruppen

111 indlæg i dette emne

Tillykke, de damer. Jeg opdaterer lige den første post. Sikke mange drenge i oktober og november indtil videre :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kæmpe stort tillykke med ham :) Han bliver en heldig lillebror med alle de søstre til at passe på ham! ;)

 

Fantastisk med en lille gut og en masse beskyttende storesøster

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var til kønsscanning i går og vi venter os en lillesøster. Så mor fik ret og den kinesiske kalender tog fejl..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var til kønsscanning i går og vi venter os en lillesøster. Så mor fik ret og den kinesiske kalender tog fejl..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var til kønsscanning i går og vi venter os en lillesøster. Så mor fik ret og den kinesiske kalender tog fejl..

Ej, hvor dejligt! Rigtig stort tillykke med lillesøsteren :)

 

Jeg synes godt nok der er mange som får det omvendte af hvad den kinesiske kalender siger  :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var til kønsscanning i går og vi venter os en lillesøster. Så mor fik ret og den kinesiske kalender tog fejl..

 

Tillykke med det :glad Nu står det mere lige mellem drenge og piger her i novembergruppen :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var til kønsscanning i går og vi venter os en lillesøster. Så mor fik ret og den kinesiske kalender tog fejl..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med prinsessen :)

Nu vil jeg altså også vide hvad der gemmer sig i maven !

Har i bestilt tid til kønsscanning eller vil i vente til baby kommer ud? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi bestiller en tid til i næste uge. Vi er begge to vildt nysgerrige. Selvom vi nu er okay sikre på at det er en dreng. Vi så den lille i sidste uge i 3D pg jo er ret sikre på at der er en lille tissemand på det ene billede.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi bestiller en tid til i næste uge. Vi er begge to vildt nysgerrige. Selvom vi nu er okay sikre på at det er en dreng. Vi så den lille i sidste uge i 3D pg jo er ret sikre på at der er en lille tissemand på det ene billede.

Jeg var også helt 100% på at det var en dreng, selv da vi var inde til kønsscanningen. Da vi kom ud,sagde min mand at jeg blev ved med at sige at "dét var helt sikkert en tissemand", og hver eneste gang havde jordmoderen åbenbart sagt "ja, det ligner det, men både drenge og piger har små tapper, det er bare spørgsmålet om den stripper opad eller vandret". Det havde jeg overhovedet ikke opfanget i al min iver  :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var også helt 100% på at det var en dreng, selv da vi var inde til kønsscanningen. Da vi kom ud,sagde min mand at jeg blev ved med at sige at "dét var helt sikkert en tissemand", og hver eneste gang havde jordmoderen åbenbart sagt "ja, det ligner det, men både drenge og piger har små tapper, det er bare spørgsmålet om den stripper opad eller vandret". Det havde jeg overhovedet ikke opfanget i al min iver :D

Haha tror jeg reagerer på samme måde hvis de siger at det er en pige. Ikke at det på nogen måde betyder noget.

Kan kan lægge billeder op fra mobilen? Så kan du se dens tap.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha tror jeg reagerer på samme måde hvis de siger at det er en pige. Ikke at det på nogen måde betyder noget.

Kan kan lægge billeder op fra mobilen? Så kan du se dens tap.

Hm, jeg tror det ikke. Men jeg kan lige ligge et billede ud af vores piges tap :D

post-9401-0-79385600-1400697915_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan lægger man billeder op?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes godt nok der er mange som får det omvendte af hvad den kinesiske kalender siger :D

Der er flere versioner af den kinesiske kalender, så, så det kunne jo være rigtigt på en anden ;) :D

Total mærkeligt, men det er altså flere forskellige, nogle er ens og andre stik modsatte af hinanden :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal til kønsscanning på onsdag. Vi er så spændte :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal til kønsscanning på onsdag. Vi er så spændte :)

 

Held og lykke, det er fantastisk at se den lille igen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Held og lykke, det er fantastisk at se den lille igen

Tak. Vi glæder os også meget ! Den er jo bare så sød.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Umiddelbart lignede vores en lille pige, men da hun ikke var helt sikker skal vi til en ny scanning D. 6. Lidt irriterende når vi nu var så spændte begge to, men vi må hente tålmodigt :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Umiddelbart lignede vores en lille pige, men da hun ikke var helt sikker skal vi til en ny scanning D. 6. Lidt irriterende når vi nu var så spændte begge to, men vi må hente tålmodigt :(

 

Spændende. Jeg ville også være lidt ærgerlig, men på den lyse side, kan I snart få lov til at kigge til baby igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spændende. Jeg ville også være lidt ærgerlig, men på den lyse side, kan I snart få lov til at kigge til baby igen :)

Ja det er rigtig nok. Det tænker jeg også :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er rigtig nok. Det tænker jeg også :)

Ja, jeg er i hvert fald misundelig på at I skal se jeres lille baby igen snart. Vi var lige inde i en stime med scanning hver mandag i tre uger, og nu har jeg snart ikke set min lille pige i to uger.. Jeg savner hende helt vildt, selvom hun er inde i min mave  :D  Man skulle vel aldrig være lidt små-tosset! Haha!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, jeg er i hvert fald misundelig på at I skal se jeres lille baby igen snart. Vi var lige inde i en stime med scanning hver mandag i tre uger, og nu har jeg snart ikke set min lille pige i to uger.. Jeg savner hende helt vildt, selvom hun er inde i min mave :D Man skulle vel aldrig være lidt små-tosset! Haha!

Hehe jeg tror det er helt normalt at have det sådan. I hvert fald indtil man mærker den hver dag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal have en lille pige :D

Det er så skønt. Er overbevist om at det også ville være skønt hvis det var en dreng, bare det at vide kønnet, gør det hele meget mere håndgribeligt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så skal vi til kønsscanning igen i morgen. Kryds fingre for at den lille den her gang har lyst til at vise hvilket køn den er :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER