tusnelda

IVF og halvgammel mor søger solstrålehistorier;-)

3,874 indlæg i dette emne

Hvad laver du Stine ? og tilgiv min alzheimer hjerne hvis du har fortalt allerede :)

Din alzheimers har ikke glemt det :rolleyes

Jeg er direktør i et lille forlag (tror nok at visitkortet lover mere end det er) Det er også mig der står for opvasken og gå ud med skraldet :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Din alzheimers har ikke glemt det  :rolleyes

Jeg er direktør i et lille kunstforlag (tror nok at visitkortet lover mere end det er) Det er også mig der står for opvasken og gå ud med skraldet  :D

det er også en kunst at klare både opvask og skrald :) men hvor spændende hvad er din baggrund for dette, kunsthistoriker ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Drømmer vi ikke alle om de dejlige fantasillioner  :P  (ja, jeg abonnerer på Anders And og nej jeg har ingen børn haha!) 

Det lyder da som et fedt job. Det at komme ud, og gøre en forskel. Det må være skønt :)

HAHAHA jamen Anders har altid gode enkle svar på livets store spørgsmål  :)

det er et fantastisk job, jeg elsker håndværket og møde mennesket i deres livs krise/sårbarhed og jeg er god til det men jeg hader det offentlige/kommunale rammer som er visionsløse og mistroiske og jeg synes det er unødvendigt at dokumentere i 5 eksemplarer (1 eksemplar er nok). det er ikke raketvidenskab men hands on nærværende faglighed.. slut prut.. :D  :D  :D  og tilbage til babysnak  :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det er også en kunst at klare både opvask og skrald :) men hvor spændende hvad er din baggrund for dette, kunsthistoriker ?

Nej på ingen måde. Jeg startede med at studiere igen, da jeg var 28 år. Så jeg havde studiejob mens jeg  tog min HF og læste til lærer (er oprindelig uddannet i butik, men savnede udfordringer og ville gerne have huen), og var der efterfølgende et år som sekretær. Da min uddannelse så ikke helt blev til noget, tog jeg job som sagsbehandler i et forsikringsselskab og læste også der. Da direktøren gik på pension, henvendte de sig til mig, for at hører om jeg kunne tænke mig at overtage stillingen. Så det var mere at være på det rigtige sted på det rigtige tidspunkt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

HAHAHA jamen Anders har altid gode enkle svar på livets store spørgsmål  :)

det er et fantastisk job, jeg elsker håndværket og møde mennesket i deres livs krise/sårbarhed og jeg er god til det men jeg hader det offentlige/kommunale rammer som er visionsløse og mistroiske og jeg synes det er unødvendigt at dokumentere i 5 eksemplarer (1 eksemplar er nok). det er ikke raketvidenskab men hands on nærværende faglighed.. slut prut.. :D  :D  :D  og tilbage til babysnak  :P

Ja det må være fantastisk. Det jeg prøvede under min læreruddannelse, var også helt fantastisk. At møde ungerne på deres niveau, med alle de problemer der oftest var. 

 

Men ja, tilbage til babysnak og en masse test og symptomer :yay  

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej på ingen måde. Jeg startede med at studiere igen, da jeg var 28 år. Så jeg havde studiejob mens jeg  tog min HF og læste til lærer (er oprindelig uddannet i butik, men savnede udfordringer og ville gerne have huen), og var der efterfølgende et år som sekretær. Da min uddannelse så ikke helt blev til noget, tog jeg job som sagsbehandler i et forsikringsselskab og læste også der. Da direktøren gik på pension, henvendte de sig til mig, for at hører om jeg kunne tænke mig at overtage stillingen. Så det var mere at være på det rigtige sted på det rigtige tidspunkt ;)

nej hvor spændende, de indså bare at de havde et talent iblandt dem og udnyttede det  :) må også være skønt at være lærer  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

nej hvor spændende, de indså bare at de havde et talent iblandt dem og udnyttede det  :) må også være skønt at være lærer  :)

Ja bestemt :)

 

Hvilken dato var det, du kunne starte op igen Silke? Og undskyld for min alzheimers haha!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er 46, har fået et donor æg befrugtet med min mands sæd sat op, vi kontaktede Ciconia i Aarhus , de hjalp os med at komme i kontakt med en klinik i St.Petersborg, de er professionelle og rigtig søde og hjælpsomme både i Aarhus og St.Petersborg.

Det lykkedes første gang, er nu 11+ 4 i dag og skal til NF på Torsdag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er 46, har fået et donor æg befrugtet med min mands sæd sat op, vi kontaktede Ciconia i Aarhus , de hjalp os med at komme i kontakt med en klinik i St.Petersborg, de er professionelle og rigtig søde og hjælpsomme både i Aarhus og St.Petersborg.

Det lykkedes første gang, er nu 11+ 4 i dag og skal til NF på Torsdag.

Hold da op hvor dejligt!!! Kæmpe tillykke  :)  Det er så dejligt at høre at det kan lade sig gøre. Krydser fingre for på torsdag. Lad os høre hvordan det går :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange Tak :) Jeg både glæder mig og er nervøs, men det skal nok gå fint. Indtil videre har den bedste dag været da jeg blev skannet og så det lille hjerte slå. Jeg skal nok fortælle hvordan det går på Torsdag. Hvis man kan ligge billeder ind så gør jeg det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er 46, har fået et donor æg befrugtet med min mands sæd sat op, vi kontaktede Ciconia i Aarhus , de hjalp os med at komme i kontakt med en klinik i St.Petersborg, de er professionelle og rigtig søde og hjælpsomme både i Aarhus og St.Petersborg.

Det lykkedes første gang, er nu 11+ 4 i dag og skal til NF på Torsdag.

aj hvor er det pragtfuldt tilykke og tak fordi du fortæller os om jeres succes glæder mig til at høre mere  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja bestemt :)

 

Hvilken dato var det, du kunne starte op igen Silke? Og undskyld for min alzheimers haha!

hahaha klinikken åbner d. 11/8 så håber jeg mens venter med opstart til den dag  :rolleyes ellers er det fra næste cyklus hvilke er slut august 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har vi fået afklaret hvad Janne laver :)

 

Hvad med jer Silke og Spark, hvad jobber I med?

 

Jeg arbejder med sundhedsforskning (vil helst ikke være alt for specifik i fare for at blive genkendt, hehe :) ). Men det betyder, at jeg har en ret nørdet tilgang til alt det her fertilitetsbehandling, og jeg elsker at finde statistikker og studier, der kan give mig mere viden. Jo mere viden, jo bedre føler jeg mig klædt på :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er 46, har fået et donor æg befrugtet med min mands sæd sat op, vi kontaktede Ciconia i Aarhus , de hjalp os med at komme i kontakt med en klinik i St.Petersborg, de er professionelle og rigtig søde og hjælpsomme både i Aarhus og St.Petersborg.

Det lykkedes første gang, er nu 11+ 4 i dag og skal til NF på Torsdag.

 

Hold op en fantastisk historie! Stort tillykke med graviditeten :) :) :) Og god fornøjelse på torsdag :) :) :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen så er det dig, vi kan vende os til, når vi mangler lidt baggrunds stof :)

Hvordan går det med dig?

Her forsøger jeg at undgå strålerne i badet. Av! Mine brystvorter gør ondt. Det er ikke sådan med pregosteron haha!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen så er det dig, vi kan vende os til, når vi mangler lidt baggrunds stof :)

Hvordan går det med dig?

Her forsøger jeg at undgå strålerne i badet. Av! Mine brystvorter gør ondt. Det er ikke sådan med pregosteron haha!

 

Spændende med de brystvorter, hehe :)

 

Åh, jeg forsøger ikke at tænke så meget over det. Der er trods alt meget laaaaaang til testdag endnu. Mærker egentligt heller ikke noget. Måske lidt dårligere humør, men det harmonerer meget godt med PMS. Tror jeg vil begynde at teste fra lørdag (svarer til 3+2), så bør ægløsningssprøjten være ude af kroppen. Indtil da, går tiden bare laaaaaaaangsomt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg arbejder med sundhedsforskning (vil helst ikke være alt for specifik i fare for at blive genkendt, hehe :) ). Men det betyder, at jeg har en ret nørdet tilgang til alt det her fertilitetsbehandling, og jeg elsker at finde statistikker og studier, der kan give mig mere viden. Jo mere viden, jo bedre føler jeg mig klædt på :)

hvor spændende så kan du være cheerleader hvad angår statestik chancen for at vi lykkes  :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvor spændende så kan du være cheerleader hvad angår statestik chancen for at vi lykkes  :D

 

Uh, pas på hvad du sætter gang i :D :D Men jeg hepper derudaf :yay :yay :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh, pas på hvad du sætter gang i :D :D Men jeg hepper derudaf :yay :yay :yay

hahaha  :D  :D

har du børn i forvejen? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hahaha  :D  :D

har du børn i forvejen? 

 

Nej, vi har ingen børn i forvejen. Det er den første af slagsen, vi har støbeskeen nu :) Vi blev gift sidste sommer, vi er 34 år (jeg) og 37 år (manden), så vi synes, at nu må der altså gerne snart ske noget. At få et barn virker bare som det mest naturlige, der bør ske i vores liv nu. Ih, hvor vi dog ønsker os en baby!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, vi har ingen børn i forvejen. Det er den første af slagsen, vi har støbeskeen nu :) Vi blev gift sidste sommer, vi er 34 år (jeg) og 37 år (manden), så vi synes, at nu må der altså gerne snart ske noget. At få et barn virker bare som det mest naturlige, der bør ske i vores liv nu. Ih, hvor vi dog ønsker os en baby!

det kan jeg godt forstå, :) 

jeg blev gift i september manden er 48 år og jeg er 38, han har to børn fra tidligere og jeg har en datter på 11 år så det var noget af en surprise at vi skulle igennem fertilitetsmøllen. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det kan jeg godt forstå, :)

jeg blev gift i september manden er 48 år og jeg er 38, han har to børn fra tidligere og jeg har en datter på 11 år så det var noget af en surprise at vi skulle igennem fertilitetsmøllen. 

 

Ja, biologien er underlig nogle gange, Man kan desværre ikke tage noget for givet. Ih, det må snart være vores tur :) :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fik lige en " invitation" til denne tråd :)

Er tilmeldt 3. Og sidste ivf, og skal igennem endnu en lang behandling. Starter med næsespray søndag d. 3. August, og vil denne gang forslå at få 2 æg tilbage.

Jeg er 27 år, hverken min mand eller jeg fejler noget, vores problem er bare, at ægget ikke vil sætte sig fast :(

Er tilknyttet OUH, og de er desværre kendt for, ikke at prøve nye ting, men håber de med lidt overtalelse, accepterer og har forståelse for vores valg.

Håber virkelig heldet er med os - Ha det skønt alle sammen <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til Lykke.

Hvor bliver det spændende. Og mon ikke at de er til at tale med ang. 2 æg, når det nu er 3. forsøg.

Håber det bedste :) :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Lykke

altså hvis min cyklus begynder igen d. 11/8 så opstarter jeg kort behandling (efter 2 x lang behandling) og så kommer vi nogenlunde til at følges ad og så med Solvej80  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER