tusnelda

IVF og halvgammel mor søger solstrålehistorier;-)

3,874 indlæg i dette emne

Krydser fingre for jer Lykke!! Kan man ikke få AHA i det offentlige? Det troede jeg ellers var sådan lidt en standard mulighed.... men hvad ved jeg :huh

jeg ved det ikke men jeg spurgte sidst og fik et lidt tøvende svar med at der var ikke forsket nok til at man kunne se om det virkelig gjorde en forskel men jeg er ikke i tvivl om at det kan gøre en forskel hos nogen og jeg tænker at i det private "leger" man mere da de er er afhængige af gode resultater osv

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kan jeg godt forstå.

Vi er også blevet enige om at prøve AHA, hvis denne omgang ikke lykkes. 

Men selvfølgelig lykkes det for jer Lykke hep!hep!

Håber det lykkedes, også for jer Stine... Masser af hep og fingerkrydsning tilbage til dig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krydser fingre for jer Lykke!! Kan man ikke få AHA i det offentlige? Det troede jeg ellers var sådan lidt en standard mulighed.... men hvad ved jeg :huh

Tak skal du have :)

Det er vidst ikke standard på OUH, men vil prøve at nævne det for dem derovre, bare så de er klar over, at jeg kender til andre muligheder, og har været igang med at undersøge forskellige ting. Men nu må vi se hvad de har tænkt sig denne gang

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg ved det ikke men jeg spurgte sidst og fik et lidt tøvende svar med at der var ikke forsket nok til at man kunne se om det virkelig gjorde en forskel men jeg er ikke i tvivl om at det kan gøre en forskel hos nogen og jeg tænker at i det private "leger" man mere da de er er afhængige af gode resultater osv

Har du været tilknyttet OUH også? Tror også som du siger, at de leger mere med forskellige ting inden for det private.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du været tilknyttet OUH også? Tror også som du siger, at de leger mere med forskellige ting inden for det private.

nej Hillerød og Rigshospitalet men jeg håber da at det er muligt med AHA  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er nu begyndt at få ondt i (o)(o) helt oppe fra armhulerne og ned. Har set mig nødt til at købe lidt nye bh'er med mere støtte. For av! havde godt nok ondt i dem, da jeg vågnede i morges.

Update på stregerne. Det var Ovitrellen der drillede :) Har nu kun 1 streg, men tror fortsat på det :)

Ømme bryster er gode tegn, jeg tror også på dig. Er jo også tideligt med streg to. :balloons Heppekor....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det bliver SÅ spændende Spark. Synes du er vildt sej, at du venter med at teste til weekenden :)

 

Nå, tog en test her til eftermiddag. Og sørme om der ikke igen er en lille skyggestreg. Så nu håber jeg bare at det bliver hængende og ikke ender i bio  :wacko

 

Jeg har overvejet om jeg fik de jag og brændende fornemmelse i maven, da ægget satte sig fast. Det gør det jo over et par dage, og det passer med tidspunktet (jeps overanalytikeren er gået helt i selvsving)  :lol

Men det er bare fordi alt i mig siger at den er der i denne omgang  :blink  :rolleyes

Hov uh uh uh - spændende jeg må herind lidt oftere, er bare svært når kollegaerne kigger med.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber det lykkedes, også for jer Stine... Masser af hep og fingerkrydsning tilbage til dig :)

Tak for det Lykke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ømme bryster er gode tegn, jeg tror også på dig. Er jo også tideligt med streg to. :balloons Heppekor....

Nu må vi se. Stregerne vil nok komme og gå i det næste stykke tid. Så længe at de bare er der, når det gælder  ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå piger hvordan går det med babbelutter, tyngdefølelse og streger ? :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå piger hvordan går det med babbelutter, tyngdefølelse og streger ? :loveshower

 

Jeg er ret sur i øjeblikket :D Og dette passer fuldstænding med PMS og forventet mens om en uge...... Øv, er ikke optimistisk mere :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ret sur i øjeblikket :D Og dette passer fuldstænding med PMS og forventet mens om en uge...... Øv, er ikke optimistisk mere :(

eller også er du en sur gravid  :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

eller også er du en sur gravid  :D

 

Haha :lol  Man kan jo håbe :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også sur. PMS agtig. Ømme dutter men ikke så meget som da jeg var gravid sidst. Negativ test til morgen. Tror ikk på det, meeeen skulle også have været utroligt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også sur. PMS agtig. Ømme dutter men ikke så meget som da jeg var gravid sidst. Negativ test til morgen. Tror ikk på det, meeeen skulle også have været utroligt.

altså janne

nu er planen jo også at vi skal babyknokle næste måned  :D  :D  :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå piger hvordan går det med babbelutter, tyngdefølelse og streger ? :loveshower

Fornemmelse i maven af mens. Stadig ømme dutter.

Glemte at tisse på streg i morges. Så afventer ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fornemmelse i maven af mens. Stadig ømme dutter.

Glemte at tisse på streg i morges. Så afventer ;)

jamens mens fornemmelse kan jo sagtens være THE SIGN  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jamens mens fornemmelse kan jo sagtens være THE SIGN  :)

Der er lang tid til den 7-8 så håber da også stadig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

altså janne

nu er planen jo også at vi skal babyknokle næste måned  :D  :D  :D

Ja, du har ret :) Det føles bestemt også som om jeg får en tidlig mens. Har fået mens smerter nu, så tænker any time og nok lørdag. Meeeeeen det må satme gerne vente, klinikken har lukket til mandag og jeg skal jo tage drugs på 3 dagen morgen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fornemmelse i maven af mens. Stadig ømme dutter.

Glemte at tisse på streg i morges. Så afventer ;)

Du må ligge fredagens test op, så vi kan se med :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, du har ret :) Det føles bestemt også som om jeg får en tidlig mens. Har fået mens smerter nu, så tænker any time og nok lørdag. Meeeeeen det må satme gerne vente, klinikken har lukket til mandag og jeg skal jo tage drugs på 3 dagen morgen.

åh ja den logistisk så er du også lidt presset ligesom mig  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du må ligge fredagens test op, så vi kan se med :rolleyes

Prøvede at tage en her til aften. Helt blank  :unsure  Så må vente og håbe på bedre tider...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

åh ja den logistisk så er du også lidt presset ligesom mig  :)

 

Ja, du har ret :) Det føles bestemt også som om jeg får en tidlig mens. Har fået mens smerter nu, så tænker any time og nok lørdag. Meeeeeen det må satme gerne vente, klinikken har lukket til mandag og jeg skal jo tage drugs på 3 dagen morgen.

Ja, det er kan været ret presset at få kabalen til at gå op. Krydser fingrer for jer begge  :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Prøvede at tage en her til aften. Helt blank  :unsure  Så må vente og håbe på bedre tider...

det er også for tidligt at kunne teste om aftenen  :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Prøvede at tage en her til aften. Helt blank :unsure Så må vente og håbe på bedre tider...

Du har tid endnu. Der er kun cirka 50 % der kan teste positiv ved 3+4 står der på min maves hjemmeside. Jeg har forsat krydsede fingre for dig.

Ja også Sparks.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER