tusnelda

IVF og halvgammel mor søger solstrålehistorier;-)

3,874 indlæg i dette emne

Tak for jeres søde kram :) helt vildt tom følelse at tage al den medicin og så …ingenting… nå men nu er der ferie og jeg har brug for en pause og så prøver vi igen efter sommeren..

Ja kender godt følelsen. Sidder i præcis det samme. Prøver igen efter ferien. Så må vi ses igen i testgruppe slut august eller noget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja kender godt følelsen. Sidder i præcis det samme. Prøver igen efter ferien. Så må vi ses igen i testgruppe slut august eller noget.

ja vi gør Solvej  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå nu sidder jeg her og er gået ca 5 dage over tid (dag 30 i cyklus, har i gennemsnit 25 dage regelmæssig cyklus) jeg kan kun producere meget svage gravidtest men stregen er der inden for tid her til morgen(var det også i går eftermiddag) jeg har let kvalme her og der, tyngdefølelse i livmoder, ømhed som er lettet idag, hovedpine, oppustet..AAARRGGHH det er til at blive vanvittig over, har flere bioér i rygsækken og går egentlig bare og venter på mens begynder så jeg kan opstarte behandling igen... men men men nu er jeg i "ventevanvittigland" igen igen og jeg ved ikke om jeg skal grine eller græde.. har ringet til min dejlige læge som sender mig til blodprøver fredag på min 33 dag i cyklus ..jeg ved det er tidligt men altså for pokker hvor har jeg det hæsligt lige nu... puha kvalme.....

Er der nogle derude af jer skønne kvinder der har haft lignede erfaringer....og er blevet gravide ????

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde to dage med meget svage streger inden jeg testede mere tydeligt 4+0. Håber det bliver til en blivende graviditet :goodluck :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde to dage med meget svage streger inden jeg testede mere tydeligt 4+0. Håber det bliver til en blivende graviditet :goodluck :bd

tak  :) håber bare jeg er en langsom starter  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh hvor spændende!! Hvis du kan få streg inden for tid så er der hvertfald enten bio eller baby. Kan du evt ligge testbilleder op? Vi er jo mange trænede øjne herinde, hi hi. Jeg krydser alt hvad jeg kan for at du er gravid!!! Og så skal den læge lige få taget blodprøve i morgen tak. Heppe heppe heppe.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh hvor spændende!! Hvis du kan få streg inden for tid så er der hvertfald enten bio eller baby. Kan du evt ligge testbilleder op? Vi er jo mange trænede øjne herinde, hi hi. Jeg krydser alt hvad jeg kan for at du er gravid!!! Og så skal den læge lige få taget blodprøve i morgen tak. Heppe heppe heppe.

Tak for opbakning men har lige fået mens, AAARRGGHHH.... det er lige til at blive fuldstændig åndssvag af  :wacko  :wacko  :wacko  :wacko .. nu vil jeg saftssuseme drikke et glas rødvin med min skønne tålmodige mand og bande lidt af min umulige krop...  :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for opbakning men har lige fået mens, AAARRGGHHH.... det er lige til at blive fuldstændig åndssvag af  :wacko  :wacko  :wacko  :wacko .. nu vil jeg saftssuseme drikke et glas rødvin med min skønne tålmodige mand og bande lidt af min umulige krop...  :D

Øv altså! Hvor er det bare uretfærdigt. Og al den forfærdelige ventetid. Knus herfra.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for opbakning men har lige fået mens, AAARRGGHHH.... det er lige til at blive fuldstændig åndssvag af :wacko :wacko :wacko :wacko .. nu vil jeg saftssuseme drikke et glas rødvin med min skønne tålmodige mand og bande lidt af min umulige krop... :D

Nej for helvede da også! Vi ses da bare testgruppe om fire uger. Vi følges så fint. Jeg skal ringe til klinikken den 4/8 når jeg får mens igen, så tager vi tre runder IUI mere nu hvor polyp er fjernet.

Til dig Stine74, du får lige lavet et par søde babyer imens på nogle af dine mange æg, så du kan smitte os andre med lidt babystøv et par uger inden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for opbakning men har lige fået mens, AAARRGGHHH.... det er lige til at blive fuldstændig åndssvag af  :wacko  :wacko  :wacko  :wacko .. nu vil jeg saftssuseme drikke et glas rødvin med min skønne tålmodige mand og bande lidt af min umulige krop...  :D

Åh, hvor træls ! :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Nej for helvede da også! Vi ses da bare testgruppe om fire uger. Vi følges så fint. Jeg skal ringe til klinikken den 4/8 når jeg får mens igen, så tager vi tre runder IUI mere nu hvor polyp er fjernet.

Til dig Stine74, du får lige lavet et par søde babyer imens på nogle af dine mange æg, så du kan smitte os andre med lidt babystøv et par uger inden.

Det er en aftale Solvej  :) og Ja Stine hør hvad Solvej siger  :D  :D  :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv altså! Hvor er det bare uretfærdigt. Og al den forfærdelige ventetid. Knus herfra.

 

 

Åh, hvor træls ! :(

 

 

æv, altså :kram2

tak skønne piger  :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej for helvede da også! Vi ses da bare testgruppe om fire uger. Vi følges så fint. Jeg skal ringe til klinikken den 4/8 når jeg får mens igen, så tager vi tre runder IUI mere nu hvor polyp er fjernet.

Til dig Stine74, du får lige lavet et par søde babyer imens på nogle af dine mange æg, så du kan smitte os andre med lidt babystøv et par uger inden.

 

Det er en aftale Solvej  :) og Ja Stine hør hvad Solvej siger  :D  :D  :D

 

Haha!! hvor er I altså dejlige! Jeg vil gøre hvad der står i min magt. Men vi stopper ikke før, at vi alle kan klappe vores runde maver  :gravid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha!! hvor er I altså dejlige! Jeg vil gøre hvad der står i min magt. Men vi stopper ikke før, at vi alle kan klappe vores runde maver  :gravid

det er en aftale  :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hørt :loveshower

Lige en update fra mig. Kom hjem fra ferie til brev om min ployp ikke var en polyp men graviditets vævsrester fra min abort i marts. Super duper. Så nu skal jeg til en samtale på hospitalet i morgen.

Det er jo fjernet, så ved i gud ikke hvorfor jeg skal derop, og sørme om jeg ikke skulle have taget blodprøve i dag forud for liiiige at dobbelt tjekke jeg ikke er gravid. Jammen altså er jo blevet scannet cirka 10+ gange siden aborten af både GYN og hospitalet, og de har selv haft en kikkert deroppe under operationen og jeg har ligesom haft mens 4 gange siden aborten, den seneste netop slut - og 3 mislykkes IUI. :boo Fatter ikke hvordan man kan overse vævsrester og især når de nu ved jeg holder på moderkagen ved fødsel.

Fornemmer I jeg er lidt uforstående. Nå men jeg hører hvad lægen siger, og så tæller jeg ned til IUI i august, som så for første gang har en reel chance.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hørt :loveshower

Lige en update fra mig. Kom hjem fra ferie til brev om min ployp ikke var en polyp men graviditets vævsrester fra min abort i marts. Super duper. Så nu skal jeg til en samtale på hospitalet i morgen.

Det er jo fjernet, så ved i gud ikke hvorfor jeg skal derop, og sørme om jeg ikke skulle have taget blodprøve i dag forud for liiiige at dobbelt tjekke jeg ikke er gravid. Jammen altså er jo blevet scannet cirka 10+ gange siden aborten af både GYN og hospitalet, og de har selv haft en kikkert deroppe under operationen og jeg har ligesom haft mens 4 gange siden aborten, den seneste netop slut - og 3 mislykkes IUI. :boo Fatter ikke hvordan man kan overse vævsrester og især når de nu ved jeg holder på moderkagen ved fødsel.

Fornemmer I jeg er lidt uforstående. Nå men jeg hører hvad lægen siger, og så tæller jeg ned til IUI i august, som så for første gang har en reel chance.

Hold nu op. Det virker da temmelig omstændigt. Men fedt at der nu reelt set er en chance for, at der kan komme en lille ny bebse. Jeg krydser alt der at krydse til august. :) men vildt de ikke har fundet ud af det noget før.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er en af de der "opad bakke" oplevelser :-) Men hæj iuiuiui nærmer sig hastigt   :)  :)  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå lille update : ringede til Hillerød for at melde mig til behandling opstart på 21 dag i cyklus men fik at vide (udover at de stadig har ferie der og begynder igen d. 11/8) så skal jeg denne gang have kort behandling... har du ikke fået det at vide ??? øh nej... nå men så slipper jeg da op nedregulering  :)  så jeg regner med jeg får mens lige når de åbner igen  :)  :)  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå lille update : ringede til Hillerød for at melde mig til behandling opstart på 21 dag i cyklus men fik at vide (udover at de stadig har ferie der og begynder igen d. 11/8) så skal jeg denne gang have kort behandling... har du ikke fået det at vide ??? øh nej... nå men så slipper jeg da op nedregulering :) så jeg regner med jeg får mens lige når de åbner igen :) :) :)

Wow en lang ferie de har. Men fedt du slipper for nedregulering. Tror på at august er vores måned:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wow en lang ferie de har. Men fedt du slipper for nedregulering. Tror på at august er vores måned:-)

Det tror jeg også Solvej I can feel it  :)  :)  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå lille update : ringede til Hillerød for at melde mig til behandling opstart på 21 dag i cyklus men fik at vide (udover at de stadig har ferie der og begynder igen d. 11/8) så skal jeg denne gang have kort behandling... har du ikke fået det at vide ??? øh nej... nå men så slipper jeg da op nedregulering  :)  så jeg regner med jeg får mens lige når de åbner igen  :)  :)  :)

Det var da en dejlig overraskelse...!! Og hvis du samtidig kan time det, så det kommer til at passe, er det jo helt perfekt. GOD START  :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Update herfra...så har jeg fået min plan for forløbet. Som sagt 8 æg. Udtagning på tirsdag og oplægning (hvis alt går godt, og der er noget ordentligt) på torsdag. Så nu begynder det at blive rigtig spændende!

Men det er godt nok begyndt at 'bide' lidt i underlivet med alle de æg..av for den! Og sprøjten for ikke at få ægløsning...den gør da nas at tage. Føler at jeg borer en kanyle på størrelse med min underarm ind i maven haha!! Glæder mig til i overmorgen, hvor den er overstået.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Update herfra...så har jeg fået min plan for forløbet. Som sagt 8 æg. Udtagning på tirsdag og oplægning (hvis alt går godt, og der er noget ordentligt) på torsdag. Så nu begynder det at blive rigtig spændende!

Men det er godt nok begyndt at 'bide' lidt i underlivet med alle de æg..av for den! Og sprøjten for ikke at få ægløsning...den gør da nas at tage. Føler at jeg borer en kanyle på størrelse med min underarm ind i maven haha!! Glæder mig til i overmorgen, hvor den er overstået.

:D  :D  :D altså set udefra lyder det så mærkelig hvad vi gør i "in the name of the baby" :)  :)  :)  kan godt huske den ømhed af æg puha og så igen juhuuuu .. altså den nål er da "kun" en lille tynd nål som du skal tage i en mavedelle ikk? Jeg tror ikke jeg har prøvet at tage injektioner for at undgå ægløsning, det var næseprayen der styrede de overordnede kønshormoner .. nå men det er snart overstået  :)  :)  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Update herfra...så har jeg fået min plan for forløbet. Som sagt 8 æg. Udtagning på tirsdag og oplægning (hvis alt går godt, og der er noget ordentligt) på torsdag. Så nu begynder det at blive rigtig spændende!

Men det er godt nok begyndt at 'bide' lidt i underlivet med alle de æg..av for den! Og sprøjten for ikke at få ægløsning...den gør da nas at tage. Føler at jeg borer en kanyle på størrelse med min underarm ind i maven haha!! Glæder mig til i overmorgen, hvor den er overstået.

På torsdag på torsdag på torsdag! Jeg krydser fingre i mens. Vi er på vej på ferie igen håber på et mirakel og der er ÆL her i weekenden og vi liiiige klarer det selv, ha ha som om. Den nål der lyder ikke rar, godt det snart er slut for dig for denne gang blir du gravid:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER