tusnelda

IVF og halvgammel mor søger solstrålehistorier;-)

3,874 indlæg i dette emne

Hvor lyder det hyggelig Janne I Tisvilde og skønt med egen pool Stine  :) Vi er hjemme men vi bor næsten ud til vandet så det føles næsten som et sommerhus i dette vejr :)

Jeg tror jeg har det samme problem som dig Stine men at have mange bio , som om mit "miljø" er fjendeligt overfor min kæreste  :rolleyes men i det offentlige tro jeg ikke de leger med ass. hach,....  :blink det er sikkert for vildt  og eventyrlystent for dem  :wacko  :D  :D

krydser fingre for dig imorgen stine

Hus ud til vandet. Bare det var mig. Det må da være helt vildt dejligt!

Og tak for de krydsede fingre Silke. For brug for dem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Pøj Pøj Stine  :kiss  :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pøj Pøj Stine  :kiss  :yay

Tak for det Silke.

 

Så er det overstået, og ventetiden er sat ind. Det 3. æg var det desværre ikke godt nok til fryseren, men fik sat de 2 andre op. Testdag den 7. august. og af sted på ferie ugen efter ligegyldig hvad...det er nok meget godt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor fedt med jeres hus. Gid det var mig.

Nu kan jeg ikke huske hvor I er I DK, men en overlæge der hedder Peter på Hillerød virker meget moderne. Måske det var en mulighed at høre dem ad. Er godt nok også dyrt i det private. Vi har ikke råd hvis det ikke lykkes med IUI.

Ja peter er en ret skøn læge men jeg har ikke været hos ham i et stykke tid og da jeg spurgte så så syntes jeg at de trak lidt på som om det var ikke forsket nok idet osv... 

vi har det grimmeste parcelhus men det ligger skønt, har kun boet her et par år 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for det Silke.

 

Så er det overstået, og ventetiden er sat ind. Det 3. æg var det desværre ikke godt nok til fryseren, men fik sat de 2 andre op. Testdag den 7. august. og af sted på ferie ugen efter ligegyldig hvad...det er nok meget godt :)

Så er du nu officielt gravid indtil det modsatte er bevist  :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er du nu officielt gravid indtil det modsatte er bevist  :loveshower

Haha! Ja, på papiret er den god nok.  :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for det Silke.

Så er det overstået, og ventetiden er sat ind. Det 3. æg var det desværre ikke godt nok til fryseren, men fik sat de 2 andre op. Testdag den 7. august. og af sted på ferie ugen efter ligegyldig hvad...det er nok meget godt :)

Ih, hvor er det spændende!! :)

Jeg blev insemineret i dag (3. IUI forsøg), og jeg har også testdag torsdag 7. august. Ih, hvor jeg dog håber, at dette bliver en god dag for os begge :) :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih, hvor er det spændende!! :)

Jeg blev insemineret i dag (3. IUI forsøg), og jeg har også testdag torsdag 7. august. Ih, hvor jeg dog håber, at dette bliver en god dag for os begge :) :)

Aj hvor spændende hepper på dig  :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for det Silke.

Så er det overstået, og ventetiden er sat ind. Det 3. æg var det desværre ikke godt nok til fryseren, men fik sat de 2 andre op. Testdag den 7. august. og af sted på ferie ugen efter ligegyldig hvad...det er nok meget godt :)

Weee så er du jo gravid indtil det modsatte er bevidst. Hepper på tvillingerne kan lide pool og ferie.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja peter er en ret skøn læge men jeg har ikke været hos ham i et stykke tid og da jeg spurgte så så syntes jeg at de trak lidt på som om det var ikke forsket nok idet osv...

vi har det grimmeste parcelhus men det ligger skønt, har kun boet her et par år

Nå ok, fint du kender ham hi hi. Var ham fjernede mine abort rester og mente han sagtens kunne gøre mig gravid hvis jeg ikke ville mere IUI. Men det var før han vidste jeg have børn i forvejen. Så duede det jo ikke med det offentlige.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih, hvor er det spændende!! :)

Jeg blev insemineret i dag (3. IUI forsøg), og jeg har også testdag torsdag 7. august. Ih, hvor jeg dog håber, at dette bliver en god dag for os begge :) :)

Heppe heppe heppe!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih, hvor er det spændende!! :)

Jeg blev insemineret i dag (3. IUI forsøg), og jeg har også testdag torsdag 7. august. Ih, hvor jeg dog håber, at dette bliver en god dag for os begge :) :)

Jaaa! Det bliver en god dag. Det er hermed aftalt :) :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Weee så er du jo gravid indtil det modsatte er bevidst. Hepper på tvillingerne kan lide pool og ferie.

Hehe! Janne. Det tror jeg bestemt de vil. Men nu må vi lige se om de skal med på ferie :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe! Janne. Det tror jeg bestemt de vil. Men nu må vi lige se om de skal med på ferie :)

Jeg tror på det! Du og Spark må være dem der åbner august ballet for os alle den 7. Hvis min cyklus kører som den plejer skal jeg teste 31/8 efter IUI Take4.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror på det! Du og Spark må være dem der åbner august ballet for os alle den 7. Hvis min cyklus kører som den plejer skal jeg teste 31/8 efter IUI Take4.

Det bliver bare så spændende når I skal i gang igen  :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå ok, fint du kender ham hi hi. Var ham fjernede mine abort rester og mente han sagtens kunne gøre mig gravid hvis jeg ikke ville mere IUI. Men det var før han vidste jeg have børn i forvejen. Så duede det jo ikke med det offentlige.

Han er meget sympatisk og  venlig  læge (og pæn  :rolleyes ) desværre tror jeg at Über overlægen Lars (gammel mand) kører min sag og han og jeg taler hele tiden forbi hinanden og bliver små irriterede på hinanden. han er rigtig god til at scanne og forklare, meget rolig men han har ikke en særlig positiv indstilling til at chancen for en graviditet  :blink jeg har vidst et lidt had/kærlighedsforhold til ham :D  :D han er troværdig og ikke sentimental 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det bliver bare så spændende når I skal i gang igen  :rolleyes

jaaa kan mærke jeg er ved at blive spændt igen.. Hvordan går det Stine ? du er jo selvfølgelig fuldstændig cool og tænker overhovedet ikke på det ræs der sker i din krop vel ? :D tager du progesteron ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan har du det Spark ?  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han er meget sympatisk og  venlig  læge (og pæn  :rolleyes ) desværre tror jeg at Über overlægen Lars (gammel mand) kører min sag og han og jeg taler hele tiden forbi hinanden og bliver små irriterede på hinanden. han er rigtig god til at scanne og forklare, meget rolig men han har ikke en særlig positiv indstilling til at chancen for en graviditet  :blink jeg har vidst et lidt had/kærlighedsforhold til ham :D  :D han er troværdig og ikke sentimental

Sådan en har vi også været forbi på privatkliniken.

Først havde vi møde med en super sød og super positiv læge, der ikke så nogle udfordringer i projektet. Næste gang var med den anden læge, der simpelthen virkede så sur og negativ ( uden at være det). Men opstillede alle de scenarier omkring alder,vægt m.m.

Men måtte jo tage det fra den positive side og fortælle mig selv, at manden jo bare saglig :) :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jaaa kan mærke jeg er ved at blive spændt igen.. Hvordan går det Stine ? du er jo selvfølgelig fuldstændig cool og tænker overhovedet ikke på det ræs der sker i din krop vel ? :D tager du progesteron ?

Ja. Jeg er blevet sat på Lutinus. Og har hørt at trusseindlæg er et must. Så måtte lige forbi Brugsen i går haha!

Kan godt forstå at du er spændt. Så starter ræset og chancerne igen. Jeg krydser i hvert fald fingre for jer allesammen. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan har du det Spark ?  :)

Ja, hvordan går det? :) Glæder mig til at høre nyt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja. Jeg er blevet sat på Lutinus. Og har hørt at trusseindlæg er et must. Så måtte lige forbi Brugsen i går haha!

Kan godt forstå at du er spændt. Så starter ræset og chancerne igen. Jeg krydser i hvert fald fingre for jer allesammen. :)

åh det er så ren charme med Lutinus  :D  :D jeg krydser fingre herfra og til den 7/8  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan har du det Spark ?  :)

 

 

Ja, hvordan går det? :) Glæder mig til at høre nyt!

 

Ih, hvor er I søde! Og takker for hep :)  :loveshower

 

Er nu 2+2 (hvis der er noget). Den sædvanlige rumlen after ÆL sprøjten er ved at aftage, er dog stadig mega oppustet. Var inde og få massage i går, tænkte at en god gang afslapning måske ville hjælpe lidt :)

 

Ellers hepper jeg bare på, at en af de 5 millioner svømmere er nået frem til et af de to æg. Har en lidt bedre fornemmelse denne gang, selvom jeg ikke er ovenud optimistisk. Og som lægen sagde, så kan svømmerne godt finde på at tage sig en lur undervejs....hehe. Gad godt manden kunne tage lidt hormoner el. lign. for at sætte fut i svømmerne, ligesom vi tager en hulens masse hormoner for at sætte fut i æggene.

 

Hvis ikke det lykkes med IUI denne gang (3. forsøg), så laver Fertilitetsklinikken en henvisning til Rigshospitalet, hvor vi kan få IVF/ICSI. Dog er der 4 mdr. ventetid, så det er lidt øv. Vi har dog fået lov til at få IUI en ekstra gang eller to på Fertilitetsklinikken, mens vi venter. Det er vist ikke helt reglementeret, men bare mega dejligt, at der så kommer til at ske noget. Så tror jeg ikke, at ventetiden bliver helt så uudholdelig.

 

Hvordan går det ellers hos jer andre? :) :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var til Grøn koncert i Næstved i dag, medbringende min Lutinus pille. Ikke særlig charmerende at stikke sådan en pille op i en toiletvogn haha!

Ellers ikke noget nyt. Kroppen reagerer på progesteronen jeg tager, så har meget ømme brystvorter og føler mig lidt træt. Kunne selvfølgelig ikke dy mig for at tage en test, I ved sådan lidt for sjov (eller hvad man nu siger) og der kom også streg nummer 2. Men men, ved at jeg nok kommer til at teste en gang hver dag, indtil testdag og alt kan ske. Jeg glæder mig bare over at det lige nu, ser ud til at jeg er gravid eller ÆL sprøjten stadig sidder i systemet. Men tiden må vise hvad der er op og ned. Tager tingene som de kommer.

 

Spark, det er da dejligt at du er mere optimist denne gang :)

Og skønt at I kan få lov til 2 forsøg mere, for at udfylde ventetiden...hep hep

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var til Grøn koncert i Næstved i dag, medbringende min Lutinus pille. Ikke særlig charmerende at stikke sådan en pille op i en toiletvogn haha!

Ellers ikke noget nyt. Kroppen reagerer på progesteronen jeg tager, så har meget ømme brystvorter og føler mig lidt træt. Kunne selvfølgelig ikke dy mig for at tage en test, I ved sådan lidt for sjov (eller hvad man nu siger) og der kom også streg nummer 2. Men men, ved at jeg nok kommer til at teste en gang hver dag, indtil testdag og alt kan ske. Jeg glæder mig bare over at det lige nu, ser ud til at jeg er gravid eller ÆL sprøjten stadig sidder i systemet. Men tiden må vise hvad der er op og ned. Tager tingene som de kommer.

 

Spark, det er da dejligt at du er mere optimist denne gang :)

Og skønt at I kan få lov til 2 forsøg mere, for at udfylde ventetiden...hep hep

Lutinus i en toiletvogn hmmmmmm,  :D  :D  :D åh alle de streger  :rolleyes  :rolleyes  :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER