tusnelda

IVF og halvgammel mor søger solstrålehistorier;-)

3,874 indlæg i dette emne

:D  :D  :D altså set udefra lyder det så mærkelig hvad vi gør i "in the name of the baby" :)  :)  :)  kan godt huske den ømhed af æg puha og så igen juhuuuu .. altså den nål er da "kun" en lille tynd nål som du skal tage i en mavedelle ikk? Jeg tror ikke jeg har prøvet at tage injektioner for at undgå ægløsning, det var næseprayen der styrede de overordnede kønshormoner .. nå men det er snart overstået  :)  :)  :)

Næsespray lyder dejligt i mine ører haha! Jeg skal tage FSH sammen med den anden sprøjte. Men sidste af den slags i morgen. Søndag Ovitrelle og mandag sprøjtefri dag  :yay

Sad og tænkte præcis det samme, da jeg lavede indlægget Tusnelda....ægudtagning, hormonsprøjter osv. så længe der er æg i rugekassen, gør det ikke så meget hvis man har pip i låget haha!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

På torsdag på torsdag på torsdag! Jeg krydser fingre i mens. Vi er på vej på ferie igen håber på et mirakel og der er ÆL her i weekenden og vi liiiige klarer det selv, ha ha som om. Den nål der lyder ikke rar, godt det snart er slut for dig for denne gang blir du gravid:-)

Åhh ferie. Er da lidt misundelig. Glæder mig også helt vildt til vi selv skal af sted.

 

Hvor drager I hen i verdenen? Og rigtig god ferie og pøj pøj med projektet  :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Næsespray lyder dejligt i mine ører haha! Jeg skal tage FSH sammen med den anden sprøjte. Men sidste af den slags i morgen. Søndag Ovitrelle og mandag sprøjtefri dag  :yay

Sad og tænkte præcis det samme, da jeg lavede indlægget Tusnelda....ægudtagning, hormonsprøjter osv. så længe der er æg i rugekassen, gør det ikke så meget hvis man har pip i låget haha!!

nej gudskelov for pip i låget  :blink uhhhh jeg er så spændt på at høre hvordan du har det på tirsdag  :) vil sende al den gode energi jeg kan til jer  :)  :) (apropo pip :blink )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

På torsdag på torsdag på torsdag! Jeg krydser fingre i mens. Vi er på vej på ferie igen håber på et mirakel og der er ÆL her i weekenden og vi liiiige klarer det selv, ha ha som om. Den nål der lyder ikke rar, godt det snart er slut for dig for denne gang blir du gravid:-)

så må i have en skøn ferie  :) hvorhen??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

så må i have en skøn ferie :) hvorhen??

Tak den står på Tisvildeleje.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det i morgen jeg skal have taget æg ud. Er godt nok spændt på hvordan det kommer til at gå... :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det i morgen jeg skal have taget æg ud. Er godt nok spændt på hvordan det kommer til at gå... :blink

Rigtig meget held og lykke!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det i morgen jeg skal have taget æg ud. Er godt nok spændt på hvordan det kommer til at gå... :blink

tænker på dig  :) så spændende :)  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rigtig meget held og lykke!!!

tænker på dig  :) så spændende :)  :)

Tak:)

Og av for den. Det gjorde godt nok nas!

Der var 4 æg der var store nok. 3 af dem så fine ud. Så nu må vi vente på dommen. Hvis det går som det skal, kommer 2 tilbage på torsdag.

Hvad med jer? Hvornår starter du op Tusnelda?

Hej fra mig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak:)

Og av for den. Det gjorde godt nok nas!

Der var 4 æg der var store nok. 3 af dem så fine ud. Så nu må vi vente på dommen. Hvis det går som det skal, kommer 2 tilbage på torsdag.

Hvad med jer? Hvornår starter du op Tusnelda?

Hej fra mig!

Krydser fingre til torsdag og de næste fjorten dage indtil du tester positivt med tvillingerne. Tror på dig!!!

Jeg har lige haft ÆL, uden at kunne sexe da vi sover sammen med hele familien disse dage. Æv nå men IUi forsat i august.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak:)

Og av for den. Det gjorde godt nok nas!

Der var 4 æg der var store nok. 3 af dem så fine ud. Så nu må vi vente på dommen. Hvis det går som det skal, kommer 2 tilbage på torsdag.

Hvad med jer? Hvornår starter du op Tusnelda?

Hej fra mig!

ååhhh ja det gør lidt (meget) ondt  :D men det er da et flot resultat, det er bare så spændende  :)  :) jamen jeg skal melde mig til når mens starter og først efter den 11 august så jeg hepper på en lidt længere cyklus for så passer det med at klinikken er åben igen... krydser alt hvad jeg kan på torsdag Stine  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krydser fingre til torsdag og de næste fjorten dage indtil du tester positivt med tvillingerne. Tror på dig!!!

Jeg har lige haft ÆL, uden at kunne sexe da vi sover sammen med hele familien disse dage. Æv nå men IUi forsat i august.

aj det er da også umuligt med familien omkring sig, hveranden uge har vi børneuge( mandens teenagebørn) så jeg føler bare at der er folk ALLE vegne  :blink  :D så INGEN sex  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak:)

Og av for den. Det gjorde godt nok nas!

Der var 4 æg der var store nok. 3 af dem så fine ud. Så nu må vi vente på dommen. Hvis det går som det skal, kommer 2 tilbage på torsdag.

Hvad med jer? Hvornår starter du op Tusnelda?

Hej fra mig!

Ps jeg hedder forøvrigt Silke  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krydser fingre til torsdag og de næste fjorten dage indtil du tester positivt med tvillingerne. Tror på dig!!!

Jeg har lige haft ÆL, uden at kunne sexe da vi sover sammen med hele familien disse dage. Æv nå men IUi forsat i august.

 

aj det er da også umuligt med familien omkring sig, hveranden uge har vi børneuge( mandens teenagebørn) så jeg føler bare at der er folk ALLE vegne  :blink  :D så INGEN sex  :)

 

Haha nej. Kan godt se at der er visse udfordringer  :rolleyes :D

Jamen så venter vi bare spændt på august. Det er jo lige om lidt!!

 

Og ja. Der er forhåbentlig noget der har bidt sig fast i uge 32 (håber jeg meget)  :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ps jeg hedder forøvrigt Silke  :)

 

Tænkte på at jeg ville have spurgt. Men dejligt at hilse på kvinden bag tusnelda  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sad lige og surfede lidt på nettet og faldt over AHA assisted hatching. Blev simpelthen så glad, da jeg så at man kan det. Tror nemlig at det er mit problem. Befrugtning check, men at ægget klækker og sætter sig fast, knap så meget check :)

Så tror da helt sikkert at vi vil høre om den mulighed ved forsøg nummer 2, hvis dette ikke fungerer :)

Hvordan står det til i Tisvilde Solvej? Håber at I nyder det gode vejr :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusnelda, Silke det er et flot navn. Det er nu med på min liste. For manden kan ikke lide Solvej. Og selv hedder jeg Janne.

Stine74, ja vi hygger meget med sol og kølig hvidvin og afslappede unger og bedsteforældre. Dejligt. Mandag er tilbage på mit job, øv øv øv.

Hvor var I på ferie?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op nu fik jeg lige læste på assisted hatching. Vildt anede ikke vi havde skal på. Det må du da høre dem om...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op nu fik jeg lige læste på assisted hatching. Vildt anede ikke vi havde skal på. Det må du da høre dem om...

Jeg tænkte under vores IUI, at det muligvis er mit problem, da jeg altid havde symptomer på bio'er. Så sagde egentlig for sjov til kæresten, om de ikke bare kunne slå revner i skallen og få det overstået. Og så læser jeg at det kan man!!! Blev temmelig paf :)

Men det bliver ikke i dette forsøg. Men hvis forsøg nummer to bliver en realitet vil jeg gerne ofre de 2500,- for at de skal næste gang. Procenterne for dem der bliver gravide øges jo markant.

Tusnelda, Silke det er et flot navn. Det er nu med på min liste. For manden kan ikke lide Solvej. Og selv hedder jeg Janne.

Stine74, ja vi hygger meget med sol og kølig hvidvin og afslappede unger og bedsteforældre. Dejligt. Mandag er tilbage på mit job, øv øv øv.

Hvor var I på ferie?

Hvor lyder det bare dejligt afslappende :)

Jeg har først ferie fra midt august. Der har vi lejet et hus i en olivenplantage i Cotignac Frankrig.

Det bliver SÅ dejligt at kunne komme lidt væk fra det hele. Og det bedste er at vi har egen pool. Så gæt hvor man kan finde mit legeme 90% af tiden haha!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor lyder det hyggelig Janne I Tisvilde og skønt med egen pool Stine  :) Vi er hjemme men vi bor næsten ud til vandet så det føles næsten som et sommerhus i dette vejr :)

Jeg tror jeg har det samme problem som dig Stine men at have mange bio , som om mit "miljø" er fjendeligt overfor min kæreste  :rolleyes men i det offentlige tro jeg ikke de leger med ass. hach,....  :blink det er sikkert for vildt  og eventyrlystent for dem  :wacko  :D  :D

krydser fingre for dig imorgen stine 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænkte under vores IUI, at det muligvis er mit problem, da jeg altid havde symptomer på bio'er. Så sagde egentlig for sjov til kæresten, om de ikke bare kunne slå revner i skallen og få det overstået. Og så læser jeg at det kan man!!! Blev temmelig paf :)

Men det bliver ikke i dette forsøg. Men hvis forsøg nummer to bliver en realitet vil jeg gerne ofre de 2500,- for at de skal næste gang. Procenterne for dem der bliver gravide øges jo markant.

Hvor lyder det bare dejligt afslappende :)

Jeg har først ferie fra midt august. Der har vi lejet et hus i en olivenplantage i Cotignac Frankrig.

Det bliver SÅ dejligt at kunne komme lidt væk fra det hele. Og det bedste er at vi har egen pool. Så gæt hvor man kan finde mit legeme 90% af tiden haha!!

Ja det er jo ingen penge ift det samlede budget i privat baby making regi. Meeeen tror nu ikke I får brug for det. Den er her denne gang.

Åh hvor fedt med jeres ferie, det lyder rigtig lækkert!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

aj det er da også umuligt med familien omkring sig, hveranden uge har vi børneuge( mandens teenagebørn) så jeg føler bare at der er folk ALLE vegne :blink :D så INGEN sex :)

Ha haaa! Vi lavede snigeren i går, så måske der sker et mirakel, selv om odsene er mikro.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor lyder det hyggelig Janne I Tisvilde og skønt med egen pool Stine :) Vi er hjemme men vi bor næsten ud til vandet så det føles næsten som et sommerhus i dette vejr :)

Jeg tror jeg har det samme problem som dig Stine men at have mange bio , som om mit "miljø" er fjendeligt overfor min kæreste :rolleyes men i det offentlige tro jeg ikke de leger med ass. hach,.... :blink det er sikkert for vildt og eventyrlystent for dem :wacko :D :D

krydser fingre for dig imorgen stine

Ej hvor fedt med jeres hus. Gid det var mig.

Nu kan jeg ikke huske hvor I er I DK, men en overlæge der hedder Peter på Hillerød virker meget moderne. Måske det var en mulighed at høre dem ad. Er godt nok også dyrt i det private. Vi har ikke råd hvis det ikke lykkes med IUI.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha haaa! Vi lavede snigeren i går, så måske der sker et mirakel, selv om odsene er mikro.

Nå I nu har gjort jer så meget umage, skulle det næsten belønnes med en lille bebse :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor fedt med jeres hus. Gid det var mig.

Nu kan jeg ikke huske hvor I er I DK, men en overlæge der hedder Peter på Hillerød virker meget moderne. Måske det var en mulighed at høre dem ad. Er godt nok også dyrt i det private. Vi har ikke råd hvis det ikke lykkes med IUI.

Vi har også måtte spare op over længere tid, da vi vidste at vi måtte af med penge, hvis projektet skulle blive en realitet.

Og vi har jo ikke udgifter til daginstitutioner og lignende :) men håber da at det kommer med på budgettet snart :) :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER