tusnelda

IVF og halvgammel mor søger solstrålehistorier;-)

3,874 indlæg i dette emne

Godt gået Sparks. Sikke mange æg og nu med gode svømmere. Så er der da helt sikkert nogle små æg basser klar på søndag. Hepper ivrigt videre.

Tak tak :) Og ih hvor jeg dog håber :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Fedt med en god sædprøve :yay Skønt med flere æg end forventet!! Krydser finger for guldæg :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

CD12, 2+0, ÆU: Nå så var det i dag, at jeg skulle have taget æg ud. Hold op, hvor var jeg spændt. Sov næsten ikke i nat! Mødte kl. 8.15 og manden afleverede den hjemmelavede sædprøve. Lidt efter kom vi ind til en meget sød sygeplejerske, der fortalte om dagens forløb. Jeg fik lagt et venflon, og fik 2 paracetamol og en beroligende pille. Kl 9.20 var det så vores tur til ægudtagning. Og hold op, hvor gik det nemt :) Jeg fik lidt morfin i mit drop, og jeg mærkede næsten slet ikke noget. Jo, lægen skulle selvfølgelig manorere lidt rundt, men det var absolut til at klare :) Resultatet blev hele 7 æg :) :) Det er jeg meget tilfreds med, da jeg jo kun troede, der var 3 æg klar :) :) Efter ÆU skulle jeg hvile lidt. Her kom der så en laborant ud og spurgte, om vi var sikre på, at det var ICSI, vi skulle have, for sædprøven var af ret god kvalitet :) Jahhh! Vi holder selvfølgelig fast i ICSI, men ih hvor er det godt at høre, at sædprøver var god i dag :)

Så nu er jeg hjemme på sofaen, og manden varter mig op :) Så skal vi bare vente spændt til på søndag om 2 dage, hvor vi kan høre, om æggene er ok til at lægge op, spændende!!! :) :)

JUUHHUUU hvor flot, jeg krydser alt hvad krydses kan til søndag  :kiss  :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt med en god sædprøve :yay Skønt med flere æg end forventet!! Krydser finger for guldæg :)

  

JUUHHUUU hvor flot, jeg krydser alt hvad krydses kan til søndag  :kiss  :loveshower

Tak, hvor er I søde :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det søndag i morgen... Hvor er det spændende !

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sparks pøj pøj idag  :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for hep skønne jer :) :)

Nå, fik ringet til klinikken i dag, og de havde godt nyt :) 6 ud af de 7 æg var blevet befrugtet og havde delt sig!! Og ikke nok med det, de var alle af så god kvalitet, at de vil dyrke æggene videre i 3 dage til blastocyster, så de bedre kan vælge de optimale æg :yay :yay Selvfølgelig er der så den risiko, at de går til grunde i mellemtiden, men jeg tror på, at gør de det, så ville de nok heller ikke være blevet til noget, var de lagt op i mig.

Så nu skal jeg vente til på onsdag, og så ringe til dem om morgenen for en status. Og går alt vel, så skal jeg have lagt en blastocyst op på onsdag. Jeg skal starte med Lutinus i aften.

Ih, hvor er vi bare glade. Synes det er meget bedre nyheder, end vi havde turdet håber på. Især fordi vi ikke troede, der ville være mere end 3 æg.

:loveshower :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, hvor lyder det bare lovende for dig Spark! Jeg ville også have en tro på, at hvis de gik til grunde under dyrkning, så ville de heller ikke haft gode chancer for at blive til noget, hvis de var blevet lagt op. Spændende hvad du får at vide på onsdag!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yihhaaaaaaaa sparks. Kanon gode nyheder. Hold op en hit rate. Vil du have en eller to ind igen onsdag?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, hvor lyder det bare lovende for dig Spark! Jeg ville også have en tro på, at hvis de gik til grunde under dyrkning, så ville de heller ikke haft gode chancer for at blive til noget, hvis de var blevet lagt op. Spændende hvad du får at vide på onsdag!

  

Yihhaaaaaaaa sparks. Kanon gode nyheder. Hold op en hit rate. Vil du have en eller to ind igen onsdag?

Taaaaak :D Uh, manden taler om 2 æg, han vil bare så gerne have det barn NU!!!! Jeg vil nu gerne lige prøve med et æg først. Dog tror jeg slet ikke vi får lov at vælge. Som udgangpunkt hedder det altid kun 1 æg i det offentlige, med mindre det er 3. offentlige forsøg (det er vores første), kvinden er over 37 år (jeg er 34), eller æggene ikke er top kvalitet (og det tyder det jo på, at de måder er, yay). Så vi regner nok bare med et enkelt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for hep skønne jer :) :)

Nå, fik ringet til klinikken i dag, og de havde godt nyt :) 6 ud af de 7 æg var blevet befrugtet og havde delt sig!! Og ikke nok med det, de var alle af så god kvalitet, at de vil dyrke æggene videre i 3 dage til blastocyster, så de bedre kan vælge de optimale æg :yay :yay Selvfølgelig er der så den risiko, at de går til grunde i mellemtiden, men jeg tror på, at gør de det, så ville de nok heller ikke være blevet til noget, var de lagt op i mig.

Så nu skal jeg vente til på onsdag, og så ringe til dem om morgenen for en status. Og går alt vel, så skal jeg have lagt en blastocyst op på onsdag. Jeg skal starte med Lutinus i aften.

Ih, hvor er vi bare glade. Synes det er meget bedre nyheder, end vi havde turdet håber på. Især fordi vi ikke troede, der ville være mere end 3 æg.

:loveshower :loveshower :loveshower

det er helt vildt gode nyheder, helt fantastisk  :loveshower  :loveshower  :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det er helt vildt gode nyheder, helt fantastisk  :loveshower  :loveshower  :kiss

Ja, det synes vi også. Tak!!!! :) :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det dog skønt... :yay Krydser finger til onsdag !

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for hep skønne jer :) :)

Nå, fik ringet til klinikken i dag, og de havde godt nyt :) 6 ud af de 7 æg var blevet befrugtet og havde delt sig!! Og ikke nok med det, de var alle af så god kvalitet, at de vil dyrke æggene videre i 3 dage til blastocyster, så de bedre kan vælge de optimale æg :yay :yay Selvfølgelig er der så den risiko, at de går til grunde i mellemtiden, men jeg tror på, at gør de det, så ville de nok heller ikke være blevet til noget, var de lagt op i mig.

Så nu skal jeg vente til på onsdag, og så ringe til dem om morgenen for en status. Og går alt vel, så skal jeg have lagt en blastocyst op på onsdag. Jeg skal starte med Lutinus i aften.

Ih, hvor er vi bare glade. Synes det er meget bedre nyheder, end vi havde turdet håber på. Især fordi vi ikke troede, der ville være mere end 3 æg.

:loveshower :loveshower :loveshower

Hvor fantastisk med 6 befrugtede æg, og dejligt du havde en god oplevelse med ægudtagningen. Så krydser jeg fingrer for dig de næste par dage XXXX :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

POSITIV UPDATE:

Var jo i fredags til endnu en scanning, hvor jeg havde forberedt mig på, at dette forsøg nok skulle opgives, da de små æggeblærer ikke ville vokse, men blev så positivt overrasket :)

Den ene var vokset fra 12 til 16, så har bare været lidt længe om at få store flotte æggeblærer i denne måned, men er sikker på, at det er alt jeres hepperi der har hjulpet den på vej :) Så nu fik jeg taget ÆL sprøjten igår, og bliver så ringet op af klinikken onsdag, med en tid til ægoplægning. WOOP WOOP, det er så dejligt kan slet ikke få armene ned :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det dog skønt... :yay Krydser finger til onsdag !

 

Tak :) :)

 

POSITIV UPDATE:

Var jo i fredags til endnu en scanning, hvor jeg havde forberedt mig på, at dette forsøg nok skulle opgives, da de små æggeblærer ikke ville vokse, men blev så positivt overrasket :)

Den ene var vokset fra 12 til 16, så har bare været lidt længe om at få store flotte æggeblærer i denne måned, men er sikker på, at det er alt jeres hepperi der har hjulpet den på vej :) Så nu fik jeg taget ÆL sprøjten igår, og bliver så ringet op af klinikken onsdag, med en tid til ægoplægning. WOOP WOOP, det er så dejligt kan slet ikke få armene ned :D

Woohoo, gode nyheder Lykke :yay Så ser det jo ud til, at vi kommer til at følges ad :) Hep på os, hehe :D :yay :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke der sker en masse lige i tiden...! Hvor er det dejligt med positiv overraskelse Lykke... :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :) :)

 

Woohoo, gode nyheder Lykke :yay Så ser det jo ud til, at vi kommer til at følges ad :) Hep på os, hehe :D :yay :yay

Jahh det er så skønt :)

Igang med heppekoret og så lad onsdag blive den bedste dag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er der sket mange ting herinde.

Kæmpe tillykke med de gode æg, og æg der vokser. Det kan da kun blive til nogle dejlige guldklumper. Hep!! hep!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

POSITIV UPDATE:

Var jo i fredags til endnu en scanning, hvor jeg havde forberedt mig på, at dette forsøg nok skulle opgives, da de små æggeblærer ikke ville vokse, men blev så positivt overrasket :)

Den ene var vokset fra 12 til 16, så har bare været lidt længe om at få store flotte æggeblærer i denne måned, men er sikker på, at det er alt jeres hepperi der har hjulpet den på vej :) Så nu fik jeg taget ÆL sprøjten igår, og bliver så ringet op af klinikken onsdag, med en tid til ægoplægning. WOOP WOOP, det er så dejligt kan slet ikke få armene ned :D

Wuhuuu Jammen I to kvinder kører da bare med klatten for tiden. Eller rettere æggene! Hepper forsat videre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

HOLD DA OP hvor onsdag bare bliver DAGEN.. jeg hepper og krydser alt hvad jeg kan sparks og Lykke  :kiss  :loveshower  :loveshower  :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for hep skønne jer :) :)

Nå, fik ringet til klinikken i dag, og de havde godt nyt :) 6 ud af de 7 æg var blevet befrugtet og havde delt sig!! Og ikke nok med det, de var alle af så god kvalitet, at de vil dyrke æggene videre i 3 dage til blastocyster, så de bedre kan vælge de optimale æg :yay :yay Selvfølgelig er der så den risiko, at de går til grunde i mellemtiden, men jeg tror på, at gør de det, så ville de nok heller ikke være blevet til noget, var de lagt op i mig.

Så nu skal jeg vente til på onsdag, og så ringe til dem om morgenen for en status. Og går alt vel, så skal jeg have lagt en blastocyst op på onsdag. Jeg skal starte med Lutinus i aften.

Ih, hvor er vi bare glade. Synes det er meget bedre nyheder, end vi havde turdet håber på. Især fordi vi ikke troede, der ville være mere end 3 æg.

:loveshower :loveshower :loveshower

:yay for mega god besked, jeg krydser alt hvad jeg kan for de super gode på onsdag :goodluck :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var til anden scanning i dag.

Umiddelbart 8 æg på vej.

Tredje scanning torsdag. Hvis alt går efter planen, skal æggene tages på lørdag. Så må vi tage stilling til, om vi går videre med blasto dyrkning.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

HOLD DA OP hvor onsdag bare bliver DAGEN.. jeg hepper og krydser alt hvad jeg kan sparks og Lykke  :kiss  :loveshower  :loveshower  :balloons

  

:yay for mega god besked, jeg krydser alt hvad jeg kan for de super gode på onsdag :goodluck :glad

Taaak :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var til anden scanning i dag.

Umiddelbart 8 æg på vej.

Tredje scanning torsdag. Hvis alt går efter planen, skal æggene tages på lørdag. Så må vi tage stilling til, om vi går videre med blasto dyrkning.

Wow, hvor spændende!! 8 æg er da super flot!!! :) :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER