tusnelda

IVF og halvgammel mor søger solstrålehistorier;-)

3,874 indlæg i dette emne

Hvordan går det med dine test Silke?

jamen endnu en skyggestreg (let lyserød) men først ca 10-15 min efter tid... der er en del farve i testrummet men det bliver først til streg efter længere tid... har dog mens ømhed idag ... vi får se..hvad med dig, har du droppet testen idag ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Dagen før dagen derpå er min test stadig bragende negativ. Så tror desværre ikke mere på, at jeg skulle være heldig i denne måned. Ingen ømme bryster. Har kun trætheden tilbage.

Stopper med stikpiller i morgen, efter jeg har ringet til klinikken. Og så skal min hjerne have ferie indtil midt september.Det trænger den vist til!  :unsure  :blink

 

Håber lidt at min optimisme kommer tilbage, efter vi har talt med lægerne om næste omgang (kan ikke lige overskue, at jeg skal igennem møllen en gang til)

åh så ikke dit svar her... pis også... lutinus kunne forøvrigt ikke holde min mens tilbage, den kom næsten som den skulle,(så jeg vidste jo ved blodprøver at løbet var kørt)  jeg tænker bare at hvis mens stadig ikke kommer i weekenden skal du måske have lidt ferietest med  :)

nej øv at skulle alt det igen og så den veeentetid...  :wacko

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dagen før dagen derpå er min test stadig bragende negativ. Så tror desværre ikke mere på, at jeg skulle være heldig i denne måned. Ingen ømme bryster. Har kun trætheden tilbage.

Stopper med stikpiller i morgen, efter jeg har ringet til klinikken. Og så skal min hjerne have ferie indtil midt september.Det trænger den vist til! :unsure :blink

Håber lidt at min optimisme kommer tilbage, efter vi har talt med lægerne om næste omgang (kan ikke lige overskue, at jeg skal igennem møllen en gang til)

Æv Stine. Det er sq ikke fair. Meeeen er altså stadig mange der først kan teste på dagen og dagen efter. Men hvis det ikke er, så drink dig ned i god rødvin i ferien og så må de knække ægget næste gang. Krammer.

Ps jeg er gået i chokoladen i dag...er først sej igen i morgen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jamen endnu en skyggestreg (let lyserød) men først ca 10-15 min efter tid... der er en del farve i testrummet men det bliver først til streg efter længere tid... har dog mens ømhed idag ... vi får se..hvad med dig, har du droppet testen idag ?

Det er altså lidt spændende alligevel...Kan altså heller ikke passe at vore testgruppe kan blive ved med at se hånligt på alle statistikker om graviditet. Men ok vi er self. også fire halvgamle koner i behandling. September it is!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak, hvor er du sød! Status er dog i dag (3+6): negativ test og mens-følelse - tror den er lige på trapperne.

Ej altså. Den er der i morgen stregen altså, tror på dig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan går det hos dig Sparks?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

åh så ikke dit svar her... pis også... lutinus kunne forøvrigt ikke holde min mens tilbage, den kom næsten som den skulle,(så jeg vidste jo ved blodprøver at løbet var kørt)  jeg tænker bare at hvis mens stadig ikke kommer i weekenden skal du måske have lidt ferietest med  :)

nej øv at skulle alt det igen og så den veeentetid...  :wacko

Tak Silke  :kiss

Min 'rigtige' cyklus var i går, da jeg har 28 dage. Men i denne omgang, er den blevet rykket med to dage. Så jeg er i realiteten på 29 dag nu. Og skal teste endeligt på dag 30. Nok også derfor at jeg ikke rigtig tror på det mere ;)

 

Men min mens holder sig i skinnet, grundet lutinus. Så bliver spændende at se, hvad der sker efter i morgen. Men vil nu tro at den indfinder sig hurtigt, da den allerede skulle have været i gang.

 

Men 1½ uge endnu inden ferie. Hvis ikke den er kommet inden midt næste uge, vil jeg kontakte klinikken, inden jeg tager af sted i 14 dage.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er altså lidt spændende alligevel...Kan altså heller ikke passe at vore testgruppe kan blive ved med at se hånligt på alle statistikker om graviditet. Men ok vi er self. også fire halvgamle koner i behandling. September it is!

det er bare så meget september  :) hvis alle har negative svar nu så må vi da statistisk set alle blive positive i næste måned  :D  :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak Silke  :kiss

Min 'rigtige' cyklus var i går, da jeg har 28 dage. Men i denne omgang, er den blevet rykket med to dage. Så jeg er i realiteten på 29 dag nu. Og skal teste endeligt på dag 30. Nok også derfor at jeg ikke rigtig tror på det mere ;)

 

Men min mens holder sig i skinnet, grundet lutinus. Så bliver spændende at se, hvad der sker efter i morgen. Men vil nu tro at den indfinder sig hurtigt, da den allerede skulle have været i gang.

 

Men 1½ uge endnu inden ferie. Hvis ikke den er kommet inden midt næste uge, vil jeg kontakte klinikken, inden jeg tager af sted i 14 dage.

:kiss som Janne siger September it is  :) og en pragtfuld ferie i sigte med din dejlige mand  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det er bare så meget september  :) hvis alle har negative svar nu så må vi da statistisk set alle blive positive i næste måned  :D  :D

 

Ja det er da selvfølgelig sådan det er :loveshower  Håber at jeg kan nå at være med i testgruppen for september. Men tvivler  :chin:

Jeg er først hjemme fra ferie den 1. september. Min mens skulle gerne starte omkring den 4. september (med denne rykning af 2 dage). Så kommer lidt an på kort eller lang behandling. Men krydser fingre for at jeg kan være med....ellers skal jeg nok stå på sidelinjen, som I har været så søde til at gøre, når I går i gang :kram2  

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan går det hos dig Sparks?

 

Testdag i dag! (4+0): bragende negativ test. Afventer nu mens. Ved første IUI forsøg fik jeg først mens 2 dage efter testdag, så må væbne mig med tålmodighed.

 

(Mens lørdag ville bare være mest irriterende scenario, da det betyder pergotime tabletter fra mandag-fredag næste uge. Håber altid de skal tages i løbet af en weekend, da jeg får mega hovedpine og bliver ret træt - ikke super god kombi i en arbejdsuge).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Testdag i dag! (4+0): bragende negativ test. Afventer nu mens. Ved første IUI forsøg fik jeg først mens 2 dage efter testdag, så må væbne mig med tålmodighed.

 

(Mens lørdag ville bare være mest irriterende scenario, da det betyder pergotime tabletter fra mandag-fredag næste uge. Håber altid de skal tages i løbet af en weekend, da jeg får mega hovedpine og bliver ret træt - ikke super god kombi i en arbejdsuge).

øøvvv hvor er jeg ked af at høre det. :kiss ... og nej det er bare ren charme at skulle arbejde på ekstra hormoner  :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Testdag i dag! (4+0): bragende negativ test. Afventer nu mens. Ved første IUI forsøg fik jeg først mens 2 dage efter testdag, så må væbne mig med tålmodighed.

 

(Mens lørdag ville bare være mest irriterende scenario, da det betyder pergotime tabletter fra mandag-fredag næste uge. Håber altid de skal tages i løbet af en weekend, da jeg får mega hovedpine og bliver ret træt - ikke super god kombi i en arbejdsuge).

Øv altså.

 

Nej de piller kan godt drille en i løbet af sådan en arbejdsuge.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her var testen også bragende negativ. Så har aftalt en opfølgende samtale med lægen den 1. september. Så kan vi også få vendt mht AHA.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her var testen også bragende negativ. Så har aftalt en opfølgende samtale med lægen den 1. september. Så kan vi også få vendt mht AHA.

øv Stine fandme ærgeligt.. de skal da bare klække de æg næste gang  :kiss og nu skal i bare på skøn ferie  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her var testen også bragende negativ. Så har aftalt en opfølgende samtale med lægen den 1. september. Så kan vi også få vendt mht AHA.

Øv!!!! :( Havde virkeligt håbet for dig!!! Lyder dog godt med 1. sept!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, så er vi blevet henvist til IVF på Rigshospitalet :) Da der er 4 måneders ventetid, kan vi nok se frem til en indledende samtale i december :blink.

 

I ventetiden har dog fået lov til at få endnu en IUI behandling, der så skal startes, når jeg får min menstruation. Dog er Pergotime tabletter stadig i restordre - det har de været siden 12. juni! :blink Så jeg skal have en anden hormonstimulering denne gang. De vil lige vende tilbage med, hvad det bliver. Dog ved jeg, at jeg får glæden at skulle stikke mig selv endnu mere, hehe, og så kender jeg ikke bivirkningerne ved fx Gonal-F, som er en af mulighederne. Yderligere er det dyrere (jubiii), og jeg kan også være lidt bekymret over, hvordan effekten bliver - jeg ved jo, at jeg modner ca 2 æg på Pergotime - her aner jeg ingenting. På den anden side, kan det jo være, at det lige præcis er denne type hormonstimulering, der skal til for at det lykkes :) Måske lidt naivt, da det primært er mandens svømmere, der er lidt langsomme, hehe, men man kan jo håbe :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, så er vi blevet henvist til IVF på Rigshospitalet :) Da der er 4 måneders ventetid, kan vi nok se frem til en indledende samtale i december :blink.

 

I ventetiden har dog fået lov til at få endnu en IUI behandling, der så skal startes, når jeg får min menstruation. Dog er Pergotime tabletter stadig i restordre - det har de været siden 12. juni! :blink Så jeg skal have en anden hormonstimulering denne gang. De vil lige vende tilbage med, hvad det bliver. Dog ved jeg, at jeg får glæden at skulle stikke mig selv endnu mere, hehe, og så kender jeg ikke bivirkningerne ved fx Gonal-F, som er en af mulighederne. Yderligere er det dyrere (jubiii), og jeg kan også være lidt bekymret over, hvordan effekten bliver - jeg ved jo, at jeg modner ca 2 æg på Pergotime - her aner jeg ingenting. På den anden side, kan det jo være, at det lige præcis er denne type hormonstimulering, der skal til for at det lykkes :) Måske lidt naivt, da det primært er mandens svømmere, der er lidt langsomme, hehe, men man kan jo håbe :)

okay fedt med ny plan og hold da op en lang ventetid .. Jamen gonal.F er et skønt produkt du bliver en "RIGTIG"  kvinde efter den stereotype vi alle kender fra programmet på Dr 2 hvor mænd fortæller om deres sure koner  :D  :D  :D (kan ikke huske hvad det hedder) nej pjat det er ikke så slemt og skønt hvis du lige laver lidt ekstra æg til samlingen  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Testdag i dag! (4+0): bragende negativ test. Afventer nu mens. Ved første IUI forsøg fik jeg først mens 2 dage efter testdag, så må væbne mig med tålmodighed.

(Mens lørdag ville bare være mest irriterende scenario, da det betyder pergotime tabletter fra mandag-fredag næste uge. Håber altid de skal tages i løbet af en weekend, da jeg får mega hovedpine og bliver ret træt - ikke super god kombi i en arbejdsuge).

Øv altså!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

okay fedt med ny plan og hold da op en lang ventetid .. Jamen gonal.F er et skønt produkt du bliver en "RIGTIG" kvinde efter den stereotype vi alle kender fra programmet på Dr 2 hvor mænd fortæller om deres sure koner :D :D :D (kan ikke huske hvad det hedder) nej pjat det er ikke så slemt og skønt hvis du lige laver lidt ekstra æg til samlingen :)

Gonal er ikke så slem. Synes pergotime giver flere bi virkninger.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, så er vi blevet henvist til IVF på Rigshospitalet :) Da der er 4 måneders ventetid, kan vi nok se frem til en indledende samtale i december :blink.

 

I ventetiden har dog fået lov til at få endnu en IUI behandling, der så skal startes, når jeg får min menstruation. Dog er Pergotime tabletter stadig i restordre - det har de været siden 12. juni! :blink Så jeg skal have en anden hormonstimulering denne gang. De vil lige vende tilbage med, hvad det bliver. Dog ved jeg, at jeg får glæden at skulle stikke mig selv endnu mere, hehe, og så kender jeg ikke bivirkningerne ved fx Gonal-F, som er en af mulighederne. Yderligere er det dyrere (jubiii), og jeg kan også være lidt bekymret over, hvordan effekten bliver - jeg ved jo, at jeg modner ca 2 æg på Pergotime - her aner jeg ingenting. På den anden side, kan det jo være, at det lige præcis er denne type hormonstimulering, der skal til for at det lykkes :) Måske lidt naivt, da det primært er mandens svømmere, der er lidt langsomme, hehe, men man kan jo håbe :)

Fedt med ny plan - og øv med al den ventetid. Men dejligt I kan bruge tiden med et forsøg mere :)

Jeg ved ikke rigtig omkring forskel. Synes godt at maveskindet kunne klø lidt, hvor jeg stak mig. Men egentlige bivirkninger har jeg ikke haft med pergo eller gonal

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

aj altså prøvede en af de billig test fra nettet og så virker den ikke.. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan ikke virke?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan ikke virke?

altså jeg tissede på den og ingen reakion ..og jeg ramte altså  :blink nå never mind prøver igen imorgen ..

Hvordan har du det ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

altså jeg tissede på den og ingen reakion ..og jeg ramte altså  :blink nå never mind prøver igen imorgen ..

Hvordan har du det ?

 

Hmm..virker da lidt mærkeligt. Må indrømme at jeg altid tisser i den lille kop, der følger med apotekets. Og skyller den bagefter, så den kan bruges igen. Kan simpelthen ikke styrer det andet haha!

 

Jamen her er tingene uforandret. Ingen mens, ingen mens smerter, og tester da stadig for at se. Men har læst at det godt kan tage et stykke tid, før kroppen er tilbage til normalen efter lutinus. Så afventer egentlig bare at det kommer. Og det må meget gerne snart være her. Gider næsten ikke rende rundt i min ferie og bløde. 

 

Men du har stadig skyggestreger på dine test (altså lige fornær på denne  ^_^ )?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER