Guest

Test uge 21

181 indlæg i dette emne

Uha det bliver spændende at følge jer alle sammen. Er allerede begyndt at krydse fingre  :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Uh uh, kommer fra GYN. Mit æg på 23 mm er allerede klar, så blev sendt hjem for at tage Ortivillen, så skal manden derop med sæden og jeg senere og blive insemineret allerede i dag!! Dvs. ny test dag bliver så 15/5, uge 20 i stedet for. Lucky me. :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh uh, kommer fra GYN. Mit æg på 23 mm er allerede klar, så blev sendt hjem for at tage Ortivillen, så skal manden derop med sæden og jeg senere og blive insemineret allerede i dag!! Dvs. ny test dag bliver så 15/5, uge 20 i stedet for. Lucky me. :balloons

Wow!! Vildt!! Krydser fingre og sender en masse babydust!! Spændende!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh uh, kommer fra GYN. Mit æg på 23 mm er allerede klar, så blev sendt hjem for at tage Ortivillen, så skal manden derop med sæden og jeg senere og blive insemineret allerede i dag!! Dvs. ny test dag bliver så 15/5, uge 20 i stedet for. Lucky me. :balloons

:yay det er da gået pænt stærkt denne gang :O Så er den der, det skal den :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak søde kvinder:-D

Jeg var deroppe til eftermiddag og manden havde sørme lavet dobbelt så mange svømmere som sidst. Hun sagde der var luxus mange. Så har hans ingen kaffe, cola og bacon og nye vitaminer hjulpet. Så alt i alt er der bare tegn på at lykkes. Har heller ikke så ondt som sidst. Men blodprøve dag er sat ud fra normal cyklus den 19. Så må jeg vente på det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak søde kvinder:-D

Jeg var deroppe til eftermiddag og manden havde sørme lavet dobbelt så mange svømmere som sidst. Hun sagde der var luxus mange. Så har hans ingen kaffe, cola og bacon og nye vitaminer hjulpet. Så alt i alt er der bare tegn på at lykkes. Har heller ikke så ondt som sidst. Men blodprøve dag er sat ud fra normal cyklus den 19. Så må jeg vente på det.

 

Hvor bliver det spændende!! Håber virkelig for jer, at den bare er der denne gang. Lyder om ikke andet til at forarbejdet er gjort godt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige et spørgsmål piger. Jeg blev jo insemineret i går, men skal først have taget blodprøve den 19, efter 18 dage. Sidste gang var det efter 16 dage. Men burde vel få mens efter 14 dage fra ÆL den 15. Eller måske den følger min normale cyklus så skal jeg have mens den 20. Hvilket jeg self ikke får. Men så burde jeg først skulle have blodprøve den 21 hvis det skal være dagen efter. Forvirret! Hvornår tror I jeg skal teste?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige et spørgsmål piger. Jeg blev jo insemineret i går, men skal først have taget blodprøve den 19, efter 18 dage. Sidste gang var det efter 16 dage. Men burde vel få mens efter 14 dage fra ÆL den 15. Eller måske den følger min normale cyklus så skal jeg have mens den 20. Hvilket jeg self ikke får. Men så burde jeg først skulle have blodprøve den 21 hvis det skal være dagen efter. Forvirret! Hvornår tror I jeg skal teste?

 

Hmmm...et bud. Nu da du har været så hurtig til at blive klar, mon så ikke at de har booket dig ind midt imellem  begge normal tider. Altså din 'normale' cyklus kontra den 'hurtige' cyklus din krop har dannet?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige konstateret, at vores læge også har tilknyttet en akupunktør. Er blevet enig med manden, at hvis denne omgang heller ikke går, skal vi forsøge os med 5 behandlinger. Kan ikke skade. Og det er jo dejligt nok med behandlinger med akupunktur :)

Har I andre nogle erfaringer med den form for behandling - virker det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er jeg kommet hjem fra endnu en scanning. Blev scannet torsdag, med besked om en follikel, der ikke var større end 11 mm, så var lidt skuffet. Blev så scannet igen i dag, og sørme om der ikke var tre på 16, 15 og 12 mm. Blev vildt overrasket (tror jeg også lægen gjorde). Så nu står den på ÆL i morgen aften, og inseminering den 6 maj. 

Hvordan går det med jer andre?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er jeg kommet hjem fra endnu en scanning. Blev scannet torsdag, med besked om en follikel, der ikke var større end 11 mm, så var lidt skuffet. Blev så scannet igen i dag, og sørme om der ikke var tre på 16, 15 og 12 mm. Blev vildt overrasket (tror jeg også lægen gjorde). Så nu står den på ÆL i morgen aften, og inseminering den 6 maj. 

Hvordan går det med jer andre?

juhuu det lyder godt :-) pøj pøj

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er jeg kommet hjem fra endnu en scanning. Blev scannet torsdag, med besked om en follikel, der ikke var større end 11 mm, så var lidt skuffet. Blev så scannet igen i dag, og sørme om der ikke var tre på 16, 15 og 12 mm. Blev vildt overrasket (tror jeg også lægen gjorde). Så nu står den på ÆL i morgen aften, og inseminering den 6 maj.

Hvordan går det med jer andre?

Jeg har fået akupunktur denne gang og tror bestemt det har hjulpet. Kender flere det også har.

Hold da op tre æg. Men det var da længe mellem ÆL og insemination. Måske det bare var mig ægget var vildt hurtigt klar efter sprøjten. Krydser fingre for dig tirsdag!

Her går det fint, jeg har ikke blødt denne gang og tror på det er fordi den er i kassen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået akupunktur denne gang og tror bestemt det har hjulpet. Kender flere det også har.

Hold da op tre æg. Men det var da længe mellem ÆL og insemination. Måske det bare var mig ægget var vildt hurtigt klar efter sprøjten. Krydser fingre for dig tirsdag!

Her går det fint, jeg har ikke blødt denne gang og tror på det er fordi den er i kassen.

 

Tror også jeg vil begive mig ud i det, hvis der kommer en gang mere.

 

Og Solvej hep!hep! hvor kunne det bare være dejligt at den sad lige i kassen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

juhuu det lyder godt :-) pøj pøj

Tusnelda du er her jo allerede:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

juhuu det lyder godt :-) pøj pøj

 

Dejligt at høre fra dig Tusnelda :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmmm...et bud. Nu da du har været så hurtig til at blive klar, mon så ikke at de har booket dig ind midt imellem begge normal tider. Altså din 'normale' cyklus kontra den 'hurtige' cyklus din krop har dannet?

Så slet ikke du havde svaret. Jo du har nok ret , det giver mening. Hvis jeg ikke bløder inden vil jeg teste den 17 Så er jeg forberedt på negativt svar til blodprøve hvis testen er negativ. Men self. Er den ikke det :-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så slet ikke du havde svaret. Jo du har nok ret , det giver mening. Hvis jeg ikke bløder inden vil jeg teste den 17 Så er jeg forberedt på negativt svar til blodprøve hvis testen er negativ. Men self. Er den ikke det :-D

 

Nej da, det giver jo sig selv ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der nogen med symptomer? Jeg har en del murren i underlivet, men om det er tidlig mens, graviditet eller posen med M&Ms ved jeg ikke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der nogen med symptomer? Jeg har en del murren i underlivet, men om det er tidlig mens, graviditet eller posen med M&Ms ved jeg ikke.

Ja så er det mig igen. Har I så prøvet at Otriville har givet jer meget tydelige blodårer på brysterne. Ser ret freaky ud. Har lige bemærket det nu hvor jeg skiftede tøj.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja så er det mig igen. Har I så prøvet at Otriville har givet jer meget tydelige blodårer på brysterne. Ser ret freaky ud. Har lige bemærket det nu hvor jeg skiftede tøj.

Jeg har også oplevet de der scary boobs  :D det ser myystisk ud :-)

 

jeg følger altså lige med hvordan det gå jer, det er bare så spændende  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa

Jeg kobler mig lige på her. Jeg skulle i terorien have ÆL i går, har murren i underlivet men alle ÆL-tests er negative Har læst herinde, at nogle kvinder bare har svært ved at ramme en positiv test, men jeg synes, at det er lidt øv. Har taget tests siden i lørdags.

Har i prøvet det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa

Jeg kobler mig lige på her. Jeg skulle i terorien have ÆL i går, har murren i underlivet men alle ÆL-tests er negative Har læst herinde, at nogle kvinder bare har svært ved at ramme en positiv test, men jeg synes, at det er lidt øv. Har taget tests siden i lørdags.

Har i prøvet det?

Har ved baby nr et prøvet ÆL negative et år. Men det var fordi jeg ikke har ÆL. Så er pt i behandling med baby tre (fjerde graviditet) Men velkommen til og hop på manden hver anden dag lige meget hvad.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der nogen med symptomer? Jeg har en del murren i underlivet, men om det er tidlig mens, graviditet eller posen med M&Ms ved jeg ikke.

 

Haha...helt sikkert de små fyre M&M :)

 

Du har testdag i uge 20?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja så er det mig igen. Har I så prøvet at Otriville har givet jer meget tydelige blodårer på brysterne. Ser ret freaky ud. Har lige bemærket det nu hvor jeg skiftede tøj.

 

Jeg har ikke bemærket at mine blodårer er blevet mere tydelige, men det er nok fordi man stort set kan se alle mine blodårer altid....ikke altid lige spændende at kunne følge alle blodårene ud i brysterne og ned af armene.... Så håber bestemt ikke det bliver værre haha.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også oplevet de der scary boobs  :D det ser myystisk ud :-)

 

jeg følger altså lige med hvordan det gå jer, det er bare så spændende  :)

 

Hvor er det bare hyggeligt at du gider at følge os herinde Tusnelda. Hvornår kan du komme i gang igen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER