Mette A.

Lise og Simons billedtråd!

388 indlæg i dette emne

Lige et morgenbillede af Simon i min seng. Så dejligt at vågne op med ham ved min side :wub

pf2355B.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lige et morgenbillede af Simon i min seng. Så dejligt at vågne op med ham ved min side :wub

pf2355B.jpg

Det ER altså skønt at vågne op ved siden af sit guld :wub hvor er han lækker!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige et morgenbillede af Simon i min seng. Så dejligt at vågne op med ham ved min side :wub

pf2355B.jpg

Sikke stor han er blevet... Og hvor har ham og Lise mange ens træk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke stor han er blevet... Og hvor har ham og Lise mange ens træk

Ja det må man sige, når jeg ser babybilleder af de to, er ligheden virkelig slående!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stor opdatering! Fik lige tømt kameraet :lol

 

Hygge i sofaen

10669276_10152457467145967_7064330756347

 

 

Simon tager en lur på spisebordet

1974323_10152457467120967_60024817979252

 

 

Hygge i stuen med lego

10514273_10152457467350967_6148852830812

 

 

Simon ligger godt der hos sin far! :biglove

10549170_10152457467550967_2481207219569

 

 

Iført farmors fine hjemmestrikkede hue

10633370_10152457467535967_6924585569394

 

 

Så er vi i Legoland! Havde den skønneste dag :biglove

10694320_10152457467835967_8880555405889

 

 

Jeg tror det er en dinosaur?... eller fugl?... :lol

10710730_10152457467930967_6715968411212

 

 

Safaritur!... Pladsen var lidt trang :lol

1402204_10152457467975967_27914791263508

 

 

Cykler er altid et hit!

10417669_10152457467970967_7731782855280

 

 

Lises første forlystelsestur helt alene! Min store pige :biglove

10662014_10152457468135967_1850362579106

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Flyvemaskinerne var det største hit!

10700761_10152457468280967_2744443842820

 

 

:yay

10655204_10152457468345967_7274677245100

 

 

Ude og sejle blandt hajer

10387143_10152457468465967_6529613588788

 

 

To store kagegrise :D

1979177_10152457468585967_91765255885258

 

 

Farvel og tak for denne gang Legoland. Vi kommer igen!

10511635_10152457468645967_7778459754109

 

 

Far og søn sover og storesøster ser fjernsyn :D

1966220_10152457468740967_90910842488612

 

 

Godmorgen!

10688058_10152457468800967_3289673934428

 

 

En fræk lille baby

10703900_10152457468880967_7550277037512

 

 

Åh far, det er hårdt at vågne!

10548792_10152457469030967_6031995358079

 

 

Lise får vasket hår og børstet tænder.. iført solbriller :lol

10631109_10152457469170967_8857667440218

 

 

Mmmmm kage!

10321101_10152457469355967_3350066502556

 

 

Lise skulle sove middagslur... men et hurtigt tjek afslørede at det gjorde hun ikke! :lol

10485818_10152457469525967_5009760796247

 

 

Heeeeej mor!

10733988_10152457469675967_1730128649035

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arh, hvor er det skønne billeder :biglove

Sikke stor Lise er, at hun selv tør forlystelser i Legoland ;)

Gider Lise godt få vasket hår liggende på bordet? Det ser ret hyggeligt ud ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arh, hvor er det skønne billeder :biglove

Sikke stor Lise er, at hun selv tør forlystelser i Legoland ;)

Gider Lise godt få vasket hår liggende på bordet? Det ser ret hyggeligt ud ;)

Tak :)

Det med håret er ikke noget vi normalt gør på den måde. Hun havde været i bad og så fik hun efterfølgende smurt mad i håret, så Per ville bare skylle det hurtigt. Tror hun synes det var sjovt at få lov til at komme helt op på køkkenbordet og ligge :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skønne billeder :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skønne billeder :biglove

Tak Sara :loveshower Jeg bliver også helt glad og varm indeni af at kigge på dem!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Mette.

 

Først og fremmest endnu en gang tak for din søde besked i min tråd. Netop det med tidsmanglen gør, at man ikke altid får bevæget sig så vidt omkring som man egentlig gerne ville. For mit vedkommende betyder det at jeg indtil videre mest har bevæget mig i den øverste del af forummet endnu (hvor jeg jo mest "hører til" uden børn), men når jeg endelig får bevæget mig ned i mor- og billedtrådene, så er de altså helt fantastiske at kigge i.

 

Jeg kunne jo ikke undgå at bemærke de dejlige billeder af dine unger i din signatur, og da jeg så link til billedtråde, skulle jeg jo selvfølgelig ind og kigge :) Nu har jeg så spenderet en stor del af natten med kigge begge dine billedtråde igennem fra ende til anden og må bare sige:

 

Hold nu op en dejlig og skøn familie I er! :loveshower Lige fra de første billeder af dig med Lise på maven, hvor du bare stråler helt ud på den anden side af skærmen af bar kærlighed og lykke, til alle billederne med Loke (hvor er han bare sød, opmærksom og tålmodig) til alle jeres ture og oplevelser som familie, til nyankomsten af jeres skønne lillebror og jeg kunne blive ved!

 

Grillaftener, middelaldermarked, hygge ved køkkenvasken, grin, leg og sjov. Lise ser bare ud til at være sådan en glad, sprudlende og veltilpas pige og jeg synes at alle jeres billeder emmer sådan af varme, glæde og kærlighed. I er simpelthen alt det, der i den grad giver mig lyst til og får mig til at glæde mig til at starte familie (og føje hund til listen over kæledyr i zoo'en derhjemme :blush ).

 

Og så ligner I (og det håber jeg virkelig ikke at du tager mig ilde op, for når det kommer fra mig er det absolut kun positivt ment), at I ligesom os herhjemme er lidt "nørdede" :) Er eller har din mand evt. været rollespiller eller noget i den dur? Min vilde antagelse lidt baseret på hvad der ser ud til at være hans yndlings t-shirt (eller i hvert fald én af dem), jeres forkærlighed for middelalderfestivaller osv. Ikke at den slags altid hænger sammen overhovedet, men det hænder ;)

 

Og så kan jeg se at vi er helt på samme side hvad tøjvalget angår. Jeg foretrækker også det billige frem for mærketøjet. Det jeg har indkøbt indtil videre (fy - er jo ikke engang gravid endnu) er hovedsageligt fra Lidl. Jeg har aldrig gået op i mærketøj til mig selv og kommer heller ikke til at gøre det til mine børn. Og jeg synes at Lise har så meget fantastisk tøj på på billederne. Jeg er selv helt vild med lilla (god farve når man nu er begyndt at købe, inden man overhovedet ved om man kommer til at få en dreng eller pige), og det ser også ud til at være meget brugt hjemme hos jer.

 

Nå, det var lige en masse "klokken nærmer sig de halv fem om morgenen" rablen. Men jeg ville bare sige tusind tak for kigget, det var en fornøjelse. Jeg kommer helt sikkert til at bevæge mig ned i denne del af forummet lidt oftere fremover, så jeg kan følge med her :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nåh ja, og så glemte jeg at skrive at jeg bare knuselsker det lilla elefantstof :wub Min egen mor syede engang i tidernes morgen en pude til mig i den "gamle version" af det design (ligner næsten, men på det nye er elefanterne en lille smule anderledes), dog i rød. Jeg har den stadig den dag i dag, om end den er blevet fuldstændig hullet og tyndslidt og lappet mange gange. Hvilket muligvis skyldes at jeg stadig har haft et meget tæt forhold til min "fante-pude" hele vejen fra barnsben og op gennem 20'erne. Noget jeg er blevet kærligt drillet med af hele familien længe; min mand refererer til den som min "suttepude" :o  :rolleyes

 

Den blev endeligt pensioneret forrige år, fordi den bare ikke kunne hænge sammen længere (og folk blev ved med at fortælle mig at den var ulækker :unsure ), men heldigvis var min fantastiske mor igen på banen og har syet to nye til mig :D Dog kunne stoffet ikke længere fås i rød, så de blev orange i stedet. Men når jeg får børn ønsker jeg mig det samme i lilla og grønt. Altså til ungerne, ikke til mig selv :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej søde Alura

 

Hold da op en fantastisk dejlig besked at komme ind til, du fik mig helt til at sidde her og græde ved skærmen! :biglove (der skal nu heller ikke så meget til :rolleyes ). Tusind tak for alle de søde ord om vores lille familie!

Jeg er meget taknemmelig og lykkelig for at have dem! Selvom Lise også giver anledning til grå hår ind imellem, så er hun den mest fantastiske, kærlige, omsorgsfulde og sjove lille pige :wub Og ja, Loke er jo bare skøn! Vi kunne ikke have været mere heldig med ham - der vandt vi virkelig i hundelotteriet ;) Simon er vi jo først lige ved at lære at kende, men jeg er allerede godt forelsket i ham!

 

Du har helt ret i, at vi er nørder herhjemme, man kan da heller ikke skjule noget for dig! :P Både mig og Per spiller rollespil (både live- og bordrollespil, og vi elsker brætspil). Per har gjort det altid og jeg startede da jeg mødte ham, dvs. for 10 år siden nu. Efter vi har fået børn er det dog mest Per der kommer afsted til arrangementer, men jeg var da til krigslive i foråret som meget gravid. Der synes jeg Lise var blevet stor nok til at blive passet i et par dage. Så så man lige mig med pladerustning på og som fanebærer i hellebardregimentet med stor mave på komme halsende langt efter de andre soldater, da jeg jo ikke kunne følge med :D 

Per nørder så også med Lego, han har en lidt større samling af star wars lego (mest de store rumskibe), som han har samlet og har malet warhammer figurer siden han også var lille (det bliver dog ikke til så meget mere, men han har stadig gemt figurerne).

 

Jeg er også ret vild med det lilla elefantstof :biglove Det er svigermor, der har syet den. Og hvor sjovt at du bare har gemt den pude i al den tid! :D Kan lige forestille mig hvordan den må have set ud til sidst inden den blev pensioneret! Sødt af din mor at lave dig nogle nye ;)

 

Tak fordi du kiggede forbi - og skrev sådan en lang fyldestgørende og sød hilsen! :D (og så midt om natten! Du burde jo sove kvindemenneske)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lise og Simon ligger og ser tegnefilm (Lige tidligt nok at Simon fatter interesse for det! :P )

1559466_10152467327735967_20444770107156

 

 

"Heeeeej lillebror!" :biglove

10460577_10152467327740967_1113484709740

 

 

Simon øver sig i at løfte hovedet. Synes han er blevet rigtig dygtig, men øøøøjjjjj det er hårdt! :D

1960976_10152467327730967_18831669491472

 

 

Lise hepper lidt på Simon "Kom så lillebror! Op med hovedet!" :D :biglove

10551553_10152467327940967_3640420917127

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lise har fået taget portrætfoto i vuggestuen - den var hun helt med på ;) Hvor er min smukke pige dog blevet stor :wub

 

10615613_10152469630390967_6043626372657

 

10421647_10152469630395967_7166824486804

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan vist ikke siges bedre, men så kan jeg da gentage det: Hvor er din smukke pige dog blevet stor! :loveshower

I det hele taget ultra lækre og charmerende børn, du har dig :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, hvor ser hun stor ud :o Og bare så glad og skøn :biglove

Synes det er en vildt fin trøje/kjole ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er vildt så stor hun pludselig er blevet! :biglove

Det er en kjole hun har på :) med et silkebånd i samme farve som blomsterne, der bindes på ryggen. Så fin :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kære Mette.

 

Kan godt forstå at I er forelskede til op over begge ører i Simon, han er jo bare så skøn. Især i sin lille supermanddragt (er det velour, den ser vildt skøn ud?) :wub Og hvor er det nogle fantastiske billeder Lise har fået taget i vuggestuen i øvrigt, de er super gode. Der er en god julegave til familien der :)

 

Hahaha, du gav mig lige et rigtig godt grin med det mentale billede af dig, der kommer halsende efter de andre soldater. "Chaaaarge! - ej vent forresten, jeg kan altså ikke følge med, pust støn" :P Men dejligt at du havde mulighed for at komme med. Er det noget I håber på at kunne gøre sammen som familie, når ungerne bliver større så?

 

Personligt har jeg aldrig været med i liverollespil (eh, ikke af den stuerene slags i hvert fald :blush :lol ) og min mand har vist kun været det nogle enkelte gange i hans unge dage. Men han har til gengæld brugt størstedelen af sin ungdom på pen & paper, gerne med gamemasterhatten på. Og så har vi spillet en del mmorpg's sammen, altid på RP servere, hvilket jeg har syntes var rigtig sjovt. Har dog lagt det helt på hylden lige nu, da jeg desværre måtte konstatere at jeg på ingen måde duede til at være casual nørd og det tog alt for meget tid.

 

Så det eneste vi rigtig "nørder" med pt., og har gjort de sidste par år, er den fantasyroman vi skriver sammen. Her kommer mandens fortid som gamemaster os virkelig til gode, for han har altid haft en fantastisk fantasi og evne til at skabe universer fra bunden. Så vi blev enige om, at hvis vi kombinerede det vi hver især var bedst til (for mig er det at skrive), så kunne der da kun komme noget fantastisk godt ud af det :D Og det føles trods alt lidt mere "legalt" at gå all-in hardcore nørd omkring det projekt, end at bruge al sin tid på mmo's. Det andet har da i det mindste potentiale for med tiden at kunne give lidt brød på bordet :) I morgen skal vi til fantasybogmesse, det glæder jeg mig ret meget til faktisk, selvom det bliver oven på en hård nats arbejde (dette ligeledes forklaringen på at jeg tit skriver herinde på tidspunkter hvor man "burde" sove).

 

Og det er da bare fedt at Per gemmer sine figurer. Om små 10-15 kan det være at det bliver den største skat for Simon (eller Lise, hvem ved? :) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kære Mette.

 

Kan godt forstå at I er forelskede til op over begge ører i Simon, han er jo bare så skøn. Især i sin lille supermanddragt (er det velour, den ser vildt skøn ud?) :wub Og hvor er det nogle fantastiske billeder Lise har fået taget i vuggestuen i øvrigt, de er super gode. Der er en god julegave til familien der :)

 

Hahaha, du gav mig lige et rigtig godt grin med det mentale billede af dig, der kommer halsende efter de andre soldater. "Chaaaarge! - ej vent forresten, jeg kan altså ikke følge med, pust støn" :P Men dejligt at du havde mulighed for at komme med. Er det noget I håber på at kunne gøre sammen som familie, når ungerne bliver større så?

 

Personligt har jeg aldrig været med i liverollespil (eh, ikke af den stuerene slags i hvert fald :blush :lol ) og min mand har vist kun været det nogle enkelte gange i hans unge dage. Men han har til gengæld brugt størstedelen af sin ungdom på pen & paper, gerne med gamemasterhatten på. Og så har vi spillet en del mmorpg's sammen, altid på RP servere, hvilket jeg har syntes var rigtig sjovt. Har dog lagt det helt på hylden lige nu, da jeg desværre måtte konstatere at jeg på ingen måde duede til at være casual nørd og det tog alt for meget tid.

 

Så det eneste vi rigtig "nørder" med pt., og har gjort de sidste par år, er den fantasyroman vi skriver sammen. Her kommer mandens fortid som gamemaster os virkelig til gode, for han har altid haft en fantastisk fantasi og evne til at skabe universer fra bunden. Så vi blev enige om, at hvis vi kombinerede det vi hver især var bedst til (for mig er det at skrive), så kunne der da kun komme noget fantastisk godt ud af det :D Og det føles trods alt lidt mere "legalt" at gå all-in hardcore nørd omkring det projekt, end at bruge al sin tid på mmo's. Det andet har da i det mindste potentiale for med tiden at kunne give lidt brød på bordet :) I morgen skal vi til fantasybogmesse, det glæder jeg mig ret meget til faktisk, selvom det bliver oven på en hård nats arbejde (dette ligeledes forklaringen på at jeg tit skriver herinde på tidspunkter hvor man "burde" sove).

 

Og det er da bare fedt at Per gemmer sine figurer. Om små 10-15 kan det være at det bliver den største skat for Simon (eller Lise, hvem ved? :) )

Supermandssættet er af velour ja :) Der følger også et par små supermandssokker med :p :wub

Dejligt at møde andre voksne nørder :p Det lyder super spændende med jeres bog, håber virkelig i får succes med den!

Med liverollespillet så kommer det jo meget an på om det er noget ungerne får lyst til senere hen. Jeg vil rigtig gerne med til sommerscenarie næste sommer, men der er Simon stadig for lille til at blive passet, så vi har snakket om at tage ham med måske. Det er jo klart en mulighed, men vi undlod at tage Lise med da hun var lille, da vi ikke lige kunne overskue besværet med ingame middelalder tøj til en baby, samt at skulle skifte + sove næsten udendørs (på halmmadrasser og fåreskind i et ikke isoleret markhus bygget af tynde plader) i næsten en uge.

Vi har også spillet rigtig meget mmorpgs, bl.a. World of Warcraft på højt plan, men jeg trappede ned da jeg blev gravid med Lise (kunne ikke holde til at sidde så mange timer i træk ved pc'en) og stoppede helt da hun blev født. Ligesom dig fungerede det ikke for mig at være en halvhjertet nørd, når det kommer til mmorpgs, hvis jeg skulle spille var det alt eller intet. Og det var der bare ikke tid eller overskud til med en baby.

Per spiller dog stadig lidt, men på et meget lavere plan og ikke så ofte.

Og ja det kunne sagtens tænkes at figurerne er noget enten Simon eller Lise vil hygge sig med at "nørde" med en dag. Og så vil Per ELSKE at hjælpe dem :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Supermandssættet er af velour ja :) Der følger også et par små supermandssokker med :P :wub

Dejligt at møde andre voksne nørder :P Det lyder super spændende med jeres bog, håber virkelig i får succes med den!

Med liverollespillet så kommer det jo meget an på om det er noget ungerne får lyst til senere hen. Jeg vil rigtig gerne med til sommerscenarie næste sommer, men der er Simon stadig for lille til at blive passet, så vi har snakket om at tage ham med måske. Det er jo klart en mulighed, men vi undlod at tage Lise med da hun var lille, da vi ikke lige kunne overskue besværet med ingame middelalder tøj til en baby, samt at skulle skifte + sove næsten udendørs (på halmmadrasser og fåreskind i et ikke isoleret markhus bygget af tynde plader) i næsten en uge.

Vi har også spillet rigtig meget mmorpgs, bl.a. World of Warcraft på højt plan, men jeg trappede ned da jeg blev gravid med Lise (kunne ikke holde til at sidde så mange timer i træk ved pc'en) og stoppede helt da hun blev født. Ligesom dig fungerede det ikke for mig at være en halvhjertet nørd, når det kommer til mmorpgs, hvis jeg skulle spille var det alt eller intet. Og det var der bare ikke tid eller overskud til med en baby.

Per spiller dog stadig lidt, men på et meget lavere plan og ikke så ofte.

Og ja det kunne sagtens tænkes at figurerne er noget enten Simon eller Lise vil hygge sig med at "nørde" med en dag. Og så vil Per ELSKE at hjælpe dem :P

 

Jeg kan godt se udfordringerne i forhold til at have baby med så længe. Hvordan pokker jonglerer man lige med bleskift og amning og/eller rensning af flasker osv., midt ude på en mark så længe? Og det med in character tøj til baby var da også en god pointe. Jeg kan levende se for mig hvad en 5-6 årig ville have på, men hvad iklædte man egentlig sine babyer i middelalderen? Det har jeg sjovt nok aldrig tænkt så meget over, og så kan en historieinteresseret som jeg, jo ikke undlade at skulle finde ud af det :p Et hurtigt tjek giver indtryk af at babyer i almindelige (fattigere) familier ofte simpelthen var nøgne, eller svøbt i tæpper hvis det var koldere i vejret. Eller de kunne endda blive iklædt en meget simpel kjortel. Men regulært babytøj var altså ikke noget man gjorde sig i som sådan, da det var for upraktisk at de små voksede ud af det så hurtigt.

 

Hvad spil angår, så har jeg altid elsket at nørde med fantasyspil. Det startede med en forkærlighed for brætspillet HeroQuest som barn og så fortsatte jeg senere med computerspil som Heroes of Might and Magic, Baldurs Gate og Icewind Dale. Jeg har altid været tiltrukket af nørder og tror aldrig rigtig at jeg har haft en kæreste, der ikke på en eller anden måde kunne puttes i "nørd kassen" :wub Så der har også været perioder med at male Warhammer figurer, Magic kort osv., men det har altid mest hængt sammen med dem, mere end at være noget jeg gjorde for mig selv.

 

Det var først da jeg mødte min nuværende mand at jeg begyndte at spille mmorpgs. Han introducerede mig til Everquest og det blev jeg helt forelsket i. Derefter spillede vi WoW, som nok er det vi har brugt mest tid på sammenlagt. Vi kørte et par guilds gennem årene, både rp og PvE/raid guilds, og spillede alt for meget, til at det på nogen måde har været at betragte som "sundt og almindeligt", tror jeg :unsure

Senere har vi spillet Lineage 2, Rift, Warhammer, Guild Wars 2, Everquest 2 og Age of Conan. Manden har spillet en del ud over det også, bla. Star Wars, Star Wars Galaxies, Star Wars the Old Republic, City of Heroes, City og Villains, Champions Online, Aion, Final Fantasy XIV, Tera og mange flere. Kan vist ikke huske dem alle :p Lige nu spiller han ArcheAge som det seneste, som jeg dog ikke har sat mig så meget ind i. Deres community er vist desværre forfærdeligt, men crafting systemet skulle være meget godt, hvilket ofte er noget af det der lokker mig.

 

Men nej, for mig er det desværre også alt eller ingenting. Jeg har prøvet det der med at sætte en halv dag om ugen eller et par timer hveranden aften eller lignende af, men det fungerer bare ikke for mig. Synes at jeg ender med at blive mere frustreret over det end at have det sjovt, fordi jeg hele tiden kommer til at føle mig "bagud" eller at jeg går glip af en hel masse. Og formålet skulle jo ligesom gerne være at have det sjovt, så pt. er det sat helt på standby for mig og har været det nogle år nu. Her spiller manden også stadig, dog ligeledes noget mere moderat end tidligere.

 

Årh, jeg elsker bare fløjl og velour til babytøj. Kan være at jeg skulle føje sådan en supermandsdragt til mit "baby stash", hvis de stadig er til at opstøve. Selvom jeg personligt altid mere har været en Bruce Wayne end en Clark Kent pige :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er lidt besværligt med det in-game tøj til spædbørn og vi skal jo også have kamufleret bleen (jeg kaster mig altså ikke ud i middelalder stofbleer!).

Hold da op hvor har I spillet mange forskellige spil! Jeg har mest gjort mig i WoW (men det gjorde jeg så også ALT for meget i maaange år), men Per spiller også en del andre.

Ellers er brætspil populært herhjemme og vi sidder tit og hygger med det om aftenen enten bare mig og Per eller med familie/venner. Det sker også vi besøger venner i Jylland, hvor vi så bor hos dem en hel weekend, laver mad sammen og så ellers bare enten spiller brætspil eller bordrollespil til vi brækker os :p :lol

Det er fantastisk!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En lille ridder Simon i ringbrynje og med sin fars våbenskjold :biglove (farmors strik)

Md0aD4A.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Oh my god Mette, det billede af Simon i sin strikringbrynje er da bare det mest nuttede jeg har set i dag (og kommer til resten af dagen, er jeg sikker på). Hvor er han og den skøn :loveshower

Og det lyder som nogle fantastisk hyggelige weekender, ville ønske at vi havde tid til mere af den slags.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor sjovt med brætspil. Jeg elsker også at spille men Rasmus er bare ikke rigtig til det. Jo et slag Sequence kan han lige lokkes til, og så er det ellers det ;)

Der ellers sjovt du slog mig ikke lige som rollespils typen Mette :) men hvor lyder det bare fedt at i spiller det sammen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER