Nitzen1987

Smalltalk oktober 2014

3,532 indlæg i dette emne

Besøg af SP i dag.

Asger vejer 6,6 kg og måler 63,5 cm. Han vokser godt nok som ukrudt!

Og på mandag er det ENDELIG min tur til at starte i mødregruppe.

Sørme på tide at det kommer i gang ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

I dag kommer min mand hjem. Det glæder jeg mig til. 6 hårde dage med dårlig søvn grundet væske på Asgers ører. Men vi klarede det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I dag kommer min mand hjem. Det glæder jeg mig til. 6 hårde dage med dårlig søvn grundet væske på Asgers ører. Men vi klarede det.

Jeg bøjer mig i støvet, du er godt nok sej! Jeg er dybt afhængig af at min kæreste tager ham lidt engang i mellem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bøjer mig i støvet, du er godt nok sej! Jeg er dybt afhængig af at min kæreste tager ham lidt engang i mellem :)

Det plejer jeg også at være og om morgenen og efter 15.30 har jeg jo to at tage mig af. Det er bare nemmere at være to om det når Asger er så lille.

Men vi napper da en uge mere i næste uge. Men dog er han kun i Thy og kan komme hjem hvis det brænder på.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:respekt jeg synes altså også du er sej at klare 2 alene! Jeg glæææder mig hver dag når klokken blir 17 så er manden nemlig hjemme og jeg kan få lidt ro ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har Laura fundet ud af at man kan daske til legetøjet der hænger over hende:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Malou har sovet fra kl. 23-6.40 i nat :blink :yay hun vågnede lige kørt kl. 1, men hun ville ikke have mad der :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Malou har sovet fra kl. 23-6.40 i nat :blink :yay hun vågnede lige kørt kl. 1, men hun ville ikke have mad der :)

Ihh hvor skønt for dig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt Anita. Asger sover ok men kom sent i seng da vi lige rundede lægevagten. Han er nem at få tjekket grundet hans historik :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mg er aflyst i morgen. Øv men sygdom kan man jo ikke gøre ved.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg frygter også at være ved at blive syg :(

Har haft hovedpine og været energiforladt her til aften

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

frygter min mælkeproduktion er ved at gå ned... 9 timer efter jeg har ammet på brystet er det stadig blødt, dog ikke mælke-tomt blødt. Det andet bryst var dog lidt spændt efter 12 timer. Suk. Håber virkelig at det kommer til at gå!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

frygter min mælkeproduktion er ved at gå ned... 9 timer efter jeg har ammet på brystet er det stadig blødt, dog ikke mælke-tomt blødt. Det andet bryst var dog lidt spændt efter 12 timer. Suk. Håber virkelig at det kommer til at gå!

Den behøver ikk være ved at gå ned - den er tilpasset babys behov og så er de ikk altid spændte.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den behøver ikk være ved at gå ned - den er tilpasset babys behov og så er de ikk altid spændte.

 

Håber du har ret. Bliver bare nervøs når han får et slattent bryst at sutte på efter så mange timer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

så skal jeg til psykolog torsdag. Håber hun kan hjælpe mig til at håndtere hele den her latterlige situation vi er havnet i

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

så skal jeg til psykolog torsdag. Håber hun kan hjælpe mig til at håndtere hele den her latterlige situation vi er havnet i

Er ikke sikker på jeg kan huske hvilken situation i er i men håber psykologen kan hjælpe dig :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Asger har et par hårde dage i vente.

I morgen kiropraktor og fredag øre næse hals læge.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv glukosebelastning i morgen :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv glukosebelastning i morgen :(

Håber den ser fin ud :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv glukosebelastning i morgen :(

Håber på et fint resultat :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er ikke sikker på jeg kan huske hvilken situation i er i men håber psykologen kan hjælpe dig :kram

Min søn er født med en brækket arm. Det har de ikke set på fødestuen. Vi var indlagt 2 døgn på barselsgangen - der var heller ingen der så noget. Efter 1 døgn henvender min mand sig fordi vores søn ikke bruger den ene arm normalt (min mand er fysioterapeut). Vores søn blev set på af 2 børnelæger, 2 studerende og røntgenfotograferet uden de kunne finde noget brud, så vi blev udskrevet og henvist til fysioterapeut. Fysioterapeuten sendte ham så til kontrolrøntgen og ultralyd der viste et brud under opheling.

MEN, da vi har haft ham 1 døgn selv så er der en børnefaglig undersøgelse igang for om vi mishandler ham.  :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er godt nok synd for jer, at I er kommet under sådan en beskyldning/mistanke. Kan godt forstå at det er hårdt for psyken :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min søn er født med en brækket arm. Det har de ikke set på fødestuen. Vi var indlagt 2 døgn på barselsgangen - der var heller ingen der så noget. Efter 1 døgn henvender min mand sig fordi vores søn ikke bruger den ene arm normalt (min mand er fysioterapeut). Vores søn blev set på af 2 børnelæger, 2 studerende og røntgenfotograferet uden de kunne finde noget brud, så vi blev udskrevet og henvist til fysioterapeut. Fysioterapeuten sendte ham så til kontrolrøntgen og ultralyd der viste et brud under opheling.

MEN, da vi har haft ham 1 døgn selv så er der en børnefaglig undersøgelse igang for om vi mishandler ham. :boo

Sikke da en møg situation. Godt du får en at snakke med :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er godt nok synd for jer, at I er kommet under sådan en beskyldning/mistanke. Kan godt forstå at det er hårdt for psyken :kram

  

Sikke da en møg situation. Godt du får en at snakke med :kram2

Tak piger :)

Det er nemlig bare skide hårdt. Næste skridt er at sagsbehandleren skal hjem og se hvordan vi bor!

Synes virkelig det er umenneskeligt det vi er udsat for fordi personalet på hospitalet ikke har gjort deres job ordentligt :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak piger :)

Det er nemlig bare skide hårdt. Næste skridt er at sagsbehandleren skal hjem og se hvordan vi bor!

Synes virkelig det er umenneskeligt det vi er udsat for fordi personalet på hospitalet ikke har gjort deres job ordentligt :(

Det lyder altså også fuldstændig hul i hovedet når nu i gjorde opmærksom på det så tidligt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER