Nitzen1987

Smalltalk oktober 2014

3,532 indlæg i dette emne

jeg har haft 5 besøg af sp og hun kommer igen d. 3.

Noget helt andet... Kan det påvirke amningen ikke at amme om natten? De sidste dage har M sovet 7 - 9 timer om natten uden amning og synes han hænger markant længere tid i brysterne om eftermiddagen og aftenen. Ikke oftere end om dagen, bare længere tid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hold da op, det er en lang pause.

De kommer vel ligeså meget for at måle og veje barnet, så det er da længe at gå.

Eller er det bare mig? :)

Ikk når man er 2. Gangs, desværre. Men er man bekymret, så må man gerne kontakt dem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har haft 5 besøg af sp og hun kommer igen d. 3.

Noget helt andet... Kan det påvirke amningen ikke at amme om natten? De sidste dage har M sovet 7 - 9 timer om natten uden amning og synes han hænger markant længere tid i brysterne om eftermiddagen og aftenen. Ikke oftere end om dagen, bare længere tid

Hmmm ja det kan det vel godt. Man danner en stor del af mælken om natten, når man hviler. Man har naturligt ikke så meget mælk sidst på dagen. Men hvis han sover så længe om natten, så skal han jo også tankes godt op om aftenen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den bedste nat indtil videre. Malou sov 23-3.30 og igen 4-8. Tilgengæld har hun de sidste to dage været vågen fra kl. 17 og så til kl. 23 - synes det et mange timer, men ved ikke lige hvordan jeg skal få hende til at overgive sig og tage en lur i det tidsrum.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmmm ja det kan det vel godt. Man danner en stor del af mælken om natten, når man hviler. Man har naturligt ikke så meget mælk sidst på dagen. Men hvis han sover så længe om natten, så skal han jo også tankes godt op om aftenen.

 

Ja, det skal han nok. I nat har han sovet fra 23:45 - 7:15 og igen fra 7:45. Nu begynder han så småt at vågne igen

 

Den bedste nat indtil videre. Malou sov 23-3.30 og igen 4-8. Tilgengæld har hun de sidste to dage været vågen fra kl. 17 og så til kl. 23 - synes det et mange timer, men ved ikke lige hvordan jeg skal få hende til at overgive sig og tage en lur i det tidsrum.

Har du en vikle? Hvis jeg skal noget så falder M altid i søvn der ligegyldig hvor modvillig han er mod søvnen. Går rundt en 10 - 15 min tid og så putter han sig med sutten, så kan jeg ordne vasketøj eller hvad jeg nu skal

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Helt vildt så stærkt tiden og udviklingen går... Sara holder stort set hovedet selv allerede

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

han var så kun vågen en times tid og sov igen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Helt vildt så stærkt tiden og udviklingen går... Sara holder stort set hovedet selv allerede

Hvor er hun sej :yay

Ja, det går da alt for hurtigt :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lortenat! Gik i seng kl 21. Vågen kl 22-24-2-4-5-6-7-8-11

Tillod mig at vi sov længe nu hvor natten var så urolig. Og det er med amning stort set hver gang :blink med undtagelse kl 6 for der skulle manden op. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Græsenke til på fredag. Alene hjemme med begge drenge. Spændende hvor træt jeg er på fredag :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Græsenke til på fredag. Alene hjemme med begge drenge. Spændende hvor træt jeg er på fredag :D

Puha det er da noget af en mundfuld :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg siger op. Har sovet fra 23-1 og fra 5.30-6.30.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg siger op. Har sovet fra 23-1 og fra 5.30-6.30.

Åh, jeg føler med dig :kram :kram

Har selv en trold, der synes søvn er overvurderet, men kan se nu, jeg alligevel har været heldig.

Håber virkelig du kan få lidt søvn i løbet af dagen :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg siger op. Har sovet fra 23-1 og fra 5.30-6.30.

Ej din stakkel! og så uden manden hjemme til at aflaste lidt :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det ikke meget tidligt at have meget stærke holdninger? Storm vil halvdelen af tiden kun ammes liggende :s

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Allerede i nat har været meget bedre. Asger har sovet fra lidt i 22 og til 4.30. Har ikke spist siden kl. 20.

Vi bruger normalt ikke samsovning men faldt i søvn sammen med ham i vores seng og har sovet som en sten.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forstår ingenting.

Storm ville ikke rigtig sove igår.

Fra kl. 11 har han kun taget max 45 ad gangen, hvor han plejer at tage ca. 3 timer.

Han var mest tilfreds på min arm eller på mit bryst med en pat i munden.

Da han så også var ekstra svær at få til at sove igår aftes, frygtede jeg en nat med meget lidt søvn, så aftalte med manden, at vi skulle skiftes til at tage ham, selvom han jo skal på arbejde.

Storm falder i søvn ved 21.30 tiden, og vi vælger at lægge liften i barnevognen.

Han vågner så igen ved 23 tiden og får mad, og er heldigvis ok hurtig om at falde i søvn igen.

Så sover han til 05.25!!!!

Hvad sker der? :)

Altså, jeg klager ikke over så mange timers sammenhængende søvn, men han er da ikke til at blive klog på.

Vi er vist helt sikkert igang med tiger nr. 2 :D

Skal til første mg besøg idag, så er vildt glad for at have fået noget søvn :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det lyder da dejligt med søvnen camilla :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det lyder da dejligt med søvnen camilla :)

Det var tiltrængt :)

Men det er vist ikke noget, jeg skal vænne mig for meget til, for tvivler på, det bliver en vane :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Første nat uden babyalarmen ved min side og uden den står cleanet op ad Sara :yay

MEGET mærkelig følelse!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha endlig sover Eliaz fantastisk og så er det mor her der ikk ka sove :lolhit

Han sov fra 20.30 ca til 4.30 og så spiste ham til 5.10 for så at sove til kl 8 hvor jeg ikk ku sove mer og vækkede ham blidt med pusling og bryst og så sov han videre til kl 9.30 :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha endlig sover Eliaz fantastisk og så er det mor her der ikk ka sove :lolhit

Han sov fra 20.30 ca til 4.30 og så spiste ham til 5.10 for så at sove til kl 8 hvor jeg ikk ku sove mer og vækkede ham blidt med pusling og bryst og så sov han videre til kl 9.30 :blink

Hvorfor vække ham, hvis han sover godt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha endlig sover Eliaz fantastisk og så er det mor her der ikk ka sove :lolhit

Han sov fra 20.30 ca til 4.30 og så spiste ham til 5.10 for så at sove til kl 8 hvor jeg ikk ku sove mer og vækkede ham blidt med pusling og bryst og så sov han videre til kl 9.30 :blink

Hvorfor vækkede du ham?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor vække ham, hvis han sover godt?

  

Hvorfor vækkede du ham?

fordi 1) ellers sover han hele dagen=dårlig nat efterfølgende

2) Mit ene bryst var ved at eksplodere

3) fik besøg af en veninde og ville ikke lige skulle amme/pusle når hun kom.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Besøg af SP i dag.

Asger vejer 6,6 kg og måler 63,5 cm. Han vokser godt nok som ukrudt!

Og på mandag er det ENDELIG min tur til at starte i mødregruppe.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER