malou

Pusletaske

18 indlæg i dette emne

Hej igen

Hvad er jeres erfaringer med pusletasker?

De pusletasker der er på markedet er ikke mig, desuden syntes jeg at de ret fimsede mange af dem. Og manden skulle jo også gerne kunne svinge den over skulderen :blush

Så jeg har overvejet at købe en almindelig rummelig taske og bruge den istedet.

Hvad ska jeg gå efter?

Jeg tænker at den skal have en skulderstrop så den kan hænge over styret på barnevognen, eller er det ligemeget? Der vil jeg nok hænge et af de der net alligevel.... hmm...

Men ellers at den gerne må have et par mindre rum.

Andre ting jeg skal være opmærksom på og har i evt nogle bud? Gerne i skind eller skinlook og uden for meget dillerdaller.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har en take fra Gaia&co og købte den i tvilling da jeg godt kan li at have plads.

Og det er nødvendig hvis man har et flaske barn som gylper og Ski## meget .-)))))))))))

Men jeg har ingen ide om hvad du søger bare husk den skal være stor

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

da jeg fik den sidste for 4 år siden købte jeg en rygsæk taske

for ellers ville min mand ikke bruge den

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dette firma profilerer sig på at lave pusletasker som mænd godt vil være bekendt at blive set med ;)

Diaper Dude

Jeg synes også det ser ud til at taskerne er rummelige, og med mange lommer.... :)

Hos www.purlogpersille.dk har de også nogle mere far-venlige pusletasker :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en take fra Gaia&co og købte den i tvilling da jeg godt kan li at have plads.

Og det er nødvendig hvis man har et flaske barn som gylper og Ski## meget .-)))))))))))

Men jeg har ingen ide om hvad du søger bare husk den skal være stor

Sådan en havde jeg også i brun, bare almindelig str., manden havde ingen problemer med den. Han ville måske have haft det, vist den var lyserød med blomster :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her har vi også en Gaia & Ko pusletaske, den store og den er altså, for os, uundværlig.

Vi bruger den også som weekendtaske :)

Gaia og Ko har nogle fine pusletasker :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en alm sort lædder fra friis&co jeg bruger til pusletaske da jeg heller ik har fundet nogle jeg syntes om

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har også en fra Gaia&Co i sandfarvet og min mand har aldrig haft et problem med at gå med den :) Tror faktisk slet ikke han har tænkt over den måske er lidt piget :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den bedste pusletaske jeg har haft er en ganske almindelig rygsæk :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand handler med tasker til hverdag, så han stod klar med den perfekte pusletaske til os (ja os begge to) fra Haglöfs

402300939-Courier-15-black.w640.h480.w800.h700.jpg

Jeg glæder mig super meget til at tage den i brug og er helt sikker på, at den nok skal række til det behov vi har. Der er god plads i den, en del små rum til diverse ting og sager og så er den rigtig god at gå med også... Den kan købes HER altså når den kommer på lager igen, ellers er den også i 2 andre farver...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har prøvet en del tasker og det vigtigste for mig er:

- flere rum (så der er opdeling mellem rent / beskidt tøj, mad, bleer osv.

- kan være under klapvognen (nytter ikke med en kæmpe taske som man ikke kan få med når man stopper med barnevogn og går over til klapvogn, og på klapvognen synes jeg det er noget bøvl at have den på styret, både pga. barnets ben og også hvis det er en klapvogn hvor styret kan vippes)

- kan vaskes (det er noget træls at posen med det gennemskidte tøj har fået et hul så det er 'løbet ud' i tasken og tasken så ikke kan vaskes. Eller hvis man har en sutteflaske med hvor man har skruet låget forkert på så det er løbet ud)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har den helt sorte fra emmaljunga - den er jeg smadder glad for. rummelig og med mange gode rum og slet ikke fimset. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er super glad for vores fra Gaia og Ko :)

Nu ville jeg så aldrig vælge en pusletaske ud fra at min mand skal gå med den, for det sker virkelig ikke ret tit man render rundt med den alligevel, så ligger den hellere under barnevognen eller noget ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en stor Gaia og Ko så der er plads til alt muligt samt en flyverdragt og et par støvler....Ja børnene vokser og det bliver vinter og så skal man ligesom ha noget mere med. Gider ikke ha en fin lille pusletaske over skulderen og en bærepose fra Brugsen i den anden! ;)

Faktisk så købte jeg også en mindre pusletaske til de der korte ture - såsom Brugsen, hvis den lille nu lavede stort mens man stod dernede og man også skulle i bageren bagefter.....Ja så var det meget rart med en mindre sag alligevel, som også kunne hænge på styret af klapvognen...

Så det blev til en lyserød Skip hop duo....den er så smart, men altså....jeg brugte den MEGET det første år, hvor den store nærmest stod og gloede, men nu er det omvendt....jeg bruger aldrig den lille mere og har faktisk sat den til salg ;)

Min datter er 16 mdr nu så det var ikke længe med den lille fikse alligevel. ..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har sagt til min mand at jeg rigtig rigtig gerne vil have en af læder taskerne fra Fairytale Design - har ikke helt besluttet hvilken det skal være. Man kan kun få den i brun og sort nu, men skulle komme i 4 nye læder farver inden jeg har termin...

Synes også den kan bruges af min mand også...

Her er en link: Fairytale design pusletaske

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ellers så prøv og tage et kig hos ByStroom, de har nogle rigtig fine tasker. Jeg har selv en Cleo og har netop bestilt en Coco loveshower.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ellers så prøv og tage et kig hos ByStroom, de har nogle rigtig fine tasker. Jeg har selv en Cleo og har netop bestilt en Coco loveshower.gif

De er så fede, skal helt klart have en derfra :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har en fra Room Seven- se eksempler HER. De er håndsyede, og jeg synes selvfølgelig de er fantastiske :glad

Kan godt lide, at der sker lidt, og at den ikke er som de andre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER