Sija-baby

Smalltalk

586 indlæg i dette emne

Hvis der ikke skal mere til at gøre dig glad så gift dig med mig hihi ;-)

Har du oplevet andet hvor du begynder at vande høns?

Synes det er så hyggeligt at læse om jeres fantastiske graviditeter er SÅ misundelig på jer :-)

GLAD? Det var fordi jeg blev så ked af det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er godt nok også glad for ikke at skulle på arbejde! Det er ret lummert i øjeblikket!

Jeg har ikke de store problemer med varmen, men synes sq godt nok det er blevet svært at komme op af sofaen ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

GLAD? Det var fordi jeg blev så ked af det...

Læste det som om du blev glad. :-(

Så kan jeg godt se det er noget hø. Kram til dig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er godt nok også glad for ikke at skulle på arbejde! Det er ret lummert i øjeblikket!

Jeg har ikke de store problemer med varmen, men synes sq godt nok det er blevet svært at komme op af sofaen ;-)

Hvornår går du fra? Det må da være lige om lidt ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ferie nu, og den går så direkte over i barsel om 14 dage :-) så det er skønt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Læste det som om du blev glad. :-(

Så kan jeg godt se det er noget hø. Kram til dig

Ja, det er også dumt, men har det virkelig ikke sjovt. Temperaturen i haven sagde 33 grader og ikke en vind. OG poolen er utæt, så lige pludselig er der kun vand til lårene :'(

Jeg tror bare jeg er mega hormonella idag, har været helt tudemarie over den manglende regn og har bare ligget på sofaen med en kold klud over hovedet, blæseren for fuld skrue og kun iført trusser.

Ved ikke hvordan jeg skal klare næste uge på arb. hvis det bliver sådan her.. Men, kan glæde mig over jeg kun har en uge tilbage inden barsel...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ps. Er det ikke meningen baby skal slappe af her de sidste uger? Er 31+2 og baby har den sidste uge været i fuld gang 24/7 hele den her uge, får ingen eller dårlig søvn om natten. Jeg tror baby vælger at tage turen ud gennem navlen, istedet for nedad som alle andre -sådan føles det hvertfald.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ps. Er det ikke meningen baby skal slappe af her de sidste uger? Er 31+2 og baby har den sidste uge været i fuld gang 24/7 hele den her uge, får ingen eller dårlig søvn om natten. Jeg tror baby vælger at tage turen ud gennem navlen, istedet for nedad som alle andre -sådan føles det hvertfald.

Ro?!? Det tror jeg ikke junior er klar over er sikker på at jeg har blå mærker indvendigt måske de spiller xylofon på vores ribben

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ro?!? Det tror jeg ikke junior er klar over er sikker på at jeg har blå mærker indvendigt måske de spiller xylofon på vores ribben

Hahaha jeg sad og forestillede mig det samme igår :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der kun 40 dage til jeg har termin hold da op hvor rykker det tæt på efterhånden ☺

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der kun 40 dage til jeg har termin hold da op hvor rykker det tæt på efterhånden ☺

Whoop! Og jeg går på barsel på fredag.. Lige pludselig er det meeget virkeligt og tæt på :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er lidt vildt! Bliver dejligt at komme på barsel.

Jeg var begyndt at få pluk veer når jeg fik fri fra arbejde, men efter jeg gik fra, har der næsten ikke været nogen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er lidt vildt! Bliver dejligt at komme på barsel.

Jeg var begyndt at få pluk veer når jeg fik fri fra arbejde, men efter jeg gik fra, har der næsten ikke været nogen

Også her.. Har lige haft to ugers ferie uden plukveer, og nu efter at være på arbejde i to dage har jeg haft plukkeveer hele dagen.. :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er vildt det kan betyde så meget!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er der så ABSOLUT heller ikke ro! Han vælter rundt derinde konstant, sparker og maser. Mine lunger bliver klemt, så det føles som om min brystkasse er blevet kvast sammen og det føles ofte som om han er på vej ud gennem maveskindet!

Det bliver godt nok heller ikke til meget søvn her... :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg sorteret i tøj vi har købt og fået fra nær og fjern. Synes bare slet ikke der er noget af det der passer sammen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er der så ABSOLUT heller ikke ro! Han vælter rundt derinde konstant, sparker og maser. Mine lunger bliver klemt, så det føles som om min brystkasse er blevet kvast sammen og det føles ofte som om han er på vej ud gennem maveskindet!

Det bliver godt nok heller ikke til meget søvn her... :(

Du lyder som om du også skal føde gennem navlen denne gang lol

Den anden dag kunne jeg have svoret at den havde fat og nev mig i, hvad der nu sidder i højre side under ribbene...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg sorteret i tøj vi har købt og fået fra nær og fjern. Synes bare slet ikke der er noget af det der passer sammen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der nogen af jer der er blevet tilbudt vægtscanning?

Min veninde der skal føde en uge før mig skal til vægtscanning i morgen da jordemoderen mistænker hendes datter for at være for lille (ca 1600 g).

Noget helt andet hvordan går det med jer og bulerne :-)?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Næh...men hvor snyd! Gad godt have en ekstra scanning. :) kan ikke huske din termin, hvornår er du sat til?

Det går fint her, har lige haft min første dag på barsel.. Har sovet af pommern til, har haft plukkeveer det meste af natten, så var overlykkelig da jeg bare kunne vende mig om, da mandens ur ringede..

Har haft virkelig ondt idag, især i højre side, som om baby stepdanser på min ene nyre. :'( ellers går jeg stadig og sveder. Nød dog, at det regnede lidt idag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er ikke blevet tilbudt vægtskanning nej, men fik en i en anden sammenhæng, da jeg stillede op som frivillig til et forskningsprojekt på Herlev sygehus, hvor de er ved at undersøge sammenhængen mellem tarmfloraen og sukkersyge hos gravide. Så skannede de også baby for at se størrelsen (da gravide med sukkersyge jo har tendens til at få større børn) og han var heldigvis helt gennemsnitlig :) Det var dejligt lige at se ham igen - det er ved at være lang tid siden MD skanning!

Ellers går det ok med mig - jeg lider noget af plukkeveer, jeg skal dårligt blinke med øjnene før de kommer skyllende ind over mig. Og ofte får jeg dem også, når jeg bare sidder/ligger og slapper af. Så det er lidt træls.

Ellers ser det ud til at jeg ENDELIG har fået bugt med den blærebetændelse jeg har rendt rundt med i gud ved hvor lang tid nu (7-9-13). Efter jeg har afsluttet den 4. behandling med Selexid, ser det endelig ud til at der ikke er bakterier i min urin mere :yay

Til gengæld har jeg vist fået reddet mig en gang svamp forneden pga 2 mdr på penicillin nu <_< så det er jo bare herligt. Venter stadig på svar fra lægen hvad det præcist er og hvad behandlingen skal være, men jeg er rød og irriteret og det KLØR! Så der er vist ingen tvivl om at det er svamp. Og da jeg regner med at skulle føde om ca. en måned er det ret vigtigt vi får styr på det nu, så det ikke bliver overført til lillemanden under fødslen (og så er det jo bare mega træls at rende rundt med kløe hele tiden!)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Næh...men hvor snyd! Gad godt have en ekstra scanning. :) kan ikke huske din termin, hvornår er du sat til?

Det går fint her, har lige haft min første dag på barsel.. Har sovet af pommern til, har haft plukkeveer det meste af natten, så var overlykkelig da jeg bare kunne vende mig om, da mandens ur ringede..

Har haft virkelig ondt idag, især i højre side, som om baby stepdanser på min ene nyre. :'( ellers går jeg stadig og sveder. Nød dog, at det regnede lidt idag :)

Er sat til D. 19/9.

Er glad for at det ikke kun er mig der var glad for lyn, torden og regn :-)

Stakkels dig mht søvn og plukveer :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er ikke blevet tilbudt vægtskanning nej, men fik en i en anden sammenhæng, da jeg stillede op som frivillig til et forskningsprojekt på Herlev sygehus, hvor de er ved at undersøge sammenhængen mellem tarmfloraen og sukkersyge hos gravide. Så skannede de også baby for at se størrelsen (da gravide med sukkersyge jo har tendens til at få større børn) og han var heldigvis helt gennemsnitlig :) Det var dejligt lige at se ham igen - det er ved at være lang tid siden MD skanning!

Ellers går det ok med mig - jeg lider noget af plukkeveer, jeg skal dårligt blinke med øjnene før de kommer skyllende ind over mig. Og ofte får jeg dem også, når jeg bare sidder/ligger og slapper af. Så det er lidt træls.

Ellers ser det ud til at jeg ENDELIG har fået bugt med den blærebetændelse jeg har rendt rundt med i gud ved hvor lang tid nu (7-9-13). Efter jeg har afsluttet den 4. behandling med Selexid, ser det endelig ud til at der ikke er bakterier i min urin mere :yay

Til gengæld har jeg vist fået reddet mig en gang svamp forneden pga 2 mdr på penicillin nu <_< så det er jo bare herligt. Venter stadig på svar fra lægen hvad det præcist er og hvad behandlingen skal være, men jeg er rød og irriteret og det KLØR! Så der er vist ingen tvivl om at det er svamp. Og da jeg regner med at skulle føde om ca. en måned er det ret vigtigt vi får styr på det nu, så det ikke bliver overført til lillemanden under fødslen (og så er det jo bare mega træls at rende rundt med kløe hele tiden!)

Hold da op en lang behandling du har været igennem og så har du oven i købet fået "sidegevinst". Din stakkel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er ikke blevet tilbudt vægtskanning nej, men fik en i en anden sammenhæng, da jeg stillede op som frivillig til et forskningsprojekt på Herlev sygehus, hvor de er ved at undersøge sammenhængen mellem tarmfloraen og sukkersyge hos gravide. Så skannede de også baby for at se størrelsen (da gravide med sukkersyge jo har tendens til at få større børn) og han var heldigvis helt gennemsnitlig :) Det var dejligt lige at se ham igen - det er ved at være lang tid siden MD skanning!

Ellers går det ok med mig - jeg lider noget af plukkeveer, jeg skal dårligt blinke med øjnene før de kommer skyllende ind over mig. Og ofte får jeg dem også, når jeg bare sidder/ligger og slapper af. Så det er lidt træls.

Ellers ser det ud til at jeg ENDELIG har fået bugt med den blærebetændelse jeg har rendt rundt med i gud ved hvor lang tid nu (7-9-13). Efter jeg har afsluttet den 4. behandling med Selexid, ser det endelig ud til at der ikke er bakterier i min urin mere :yay

Til gengæld har jeg vist fået reddet mig en gang svamp forneden pga 2 mdr på penicillin nu <_< så det er jo bare herligt. Venter stadig på svar fra lægen hvad det præcist er og hvad behandlingen skal være, men jeg er rød og irriteret og det KLØR! Så der er vist ingen tvivl om at det er svamp. Og da jeg regner med at skulle føde om ca. en måned er det ret vigtigt vi får styr på det nu, så det ikke bliver overført til lillemanden under fødslen (og så er det jo bare mega træls at rende rundt med kløe hele tiden!)

Du har godt nok været heldig i denne graviditet... Har du fået svar fra lægen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er I ellers alle sammen gået på barsel? Jeg gik fra i mandags og lider helt sindssygt af rengøringsvanvid (redebygning?), og jeg kan ikke finde ud af at stoppe i tide, så ender med at blive helt skæv i ryggen før jeg endelig stopper og sætter mig på sofaen..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER