Sija-baby

Smalltalk

586 indlæg i dette emne

Det er SÅ underligt det er lige om lidt han kommer. Føler det var igår jeg stod med en positiv test og nu kommer han lige om lidt (må hellere nive mig selv i armen for jeg forstår det stadig ikke helt)

Jeg har en del smerter fordi han kommer godt ned i bækkenet men ellers har jeg det godt. Skulle have været til undersøgelse af mit bækken i sidste uge men pga sygdom er det udskudt 14 dage. Så nu har jeg en note med rød farve på min vandrejournal hvor lægen har skrevet " ved fødsel inden undersøgelse af bækken se notat vedr bækkenproblematik" så hvis jeg går igang inden undersøgelsen så er de OBS på at der kan være et problem. Jeg satser dog selv på at smutte lillemanden ud som en mandel og det skal gøres på en time eller to ;-) så kan de godt pakke deres bækkenproblematik sammen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kan heller ikke forstå at det er så lang tid siden jeg testede positiv, det var da for et par dage siden :-)

Men glæder mig helt ubeskriveligt til at hun kommer ud i mine arme. Hun må meget gerne skynde sig og komme...

Du skal nok få en fin fødsel Silja det er jeg helt sikker på :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uha piger hvor er I tæt på nu! :yay Glæder mig til at høre om jeres fødsler!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uha piger hvor er I tæt på nu! :yay Glæder mig til at høre om jeres fødsler!

Hvordan går det hos dig Mette? Med to børn må der være rigeligt at se til. :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lovet ikke at føde denne uge, Dennis er nemlig ikke hjemme før fredag. Meeen...udover at baby idag presser ufattelig meget nedad, så er der vidst intet der tyder på jeg føder foreløbigt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men.. Mens vi venter på baby, kan I se det fine gulv min mand og jeg fik lagt igår. Tidligere ejer havde lagt fliser ovenpå trægulv, så det var kun hver 10. flise der faktisk sad fast på gulvet, så det trængte virkelig til at blive skiftet.

Er hel mørbanket idag, efter alt det kravlen rundt på gulvet og hvad der ellers hører til...

post-7635-0-47661600-1409606633_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kommer der snart nogle babyer ?

Har der været optræk til noget?

Her er der mere end stille :-( så han kommer nok først som jeg har spillet på sidst på måneden ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der sker absolut intet her.. Udover, at jeg har været total dementor idag -meget heldigt manden ikke har været hjemme til at tage imod, mindre heldigt at storeprut har været hjemme, og det er gået lidt udover hende. Bliver squ lidt træt af mig selv, det er jo ikke hendes skyld noget som helst. :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg måtte lige en tur på fødegangen idag, da jeg havde protein i urinen og forhøjet blodtryk. Så jordemoderen mistænkte svangerskabsforgiftning. Men det viste sig heldigvis at det ikke var noget da jeg blev undersøgt derinde :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg måtte lige en tur på fødegangen idag, da jeg havde protein i urinen og forhøjet blodtryk. Så jordemoderen mistænkte svangerskabsforgiftning. Men det viste sig heldigvis at det ikke var noget da jeg blev undersøgt derinde :-)

Og din krop var heller ikke fødeklar, eller ved at gøre klar?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og din krop var heller ikke fødeklar, eller ved at gøre klar?

Næh jeg blev bare sendt hjem igen. De kørte en ctg og målte mit blodtryk. Det havde ellers ikke gjort mig noget at blive sat i gang... :#)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Næh jeg blev bare sendt hjem igen. De kørte en ctg og målte mit blodtryk. Det havde ellers ikke gjort mig noget at blive sat i gang... :#)

:lol det kan jeg da virkelig godt forstå. Du kan jo prøve det der fikspunkt når du har rundet de 40 uger... Kan være det sætter gang i noget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uha slemme mig, det har jeg prøvet ;-) det virkede ikke spor. Jeg er 39+4 idag og alle 3 jordmødre jeg var inde hos i går skønnede lillepigen til 3500 så for min skyld må hun sq gerne komme ;-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså.. Min pige blev skønnet til at være 3600 to uger før fødsel af en erfaren jordemoder, og hun blev født 39+6 og vejede knap 3000... Jeg giver ikke meget for de der skøn. -og får alligevel et lille stik i hjertet, over at baby er skønnet en smule under gennemsnit, selvom jeg ikke havde forventet andet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej det gør jeg egentlig heller ikke :) var bare lidt sjovt at alle 3 skød på den samme størrelse ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ser godt nok frem til, at min mand kommer hjem idag, synes godt nok mine plukkeveer er stride og gør ondt, det plejer de ellers ikke at gøre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ser godt nok frem til, at min mand kommer hjem idag, synes godt nok mine plukkeveer er stride og gør ondt, det plejer de ellers ikke at gøre.

Uhh hvor spændende.. Måske udvikler det sig til rigtige veer.. Du må holde os opdateret

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhh hvor spændende.. Måske udvikler det sig til rigtige veer.. Du må holde os opdateret

Det skal jeg nok, men tror ikke der er gang i noget. Det er primært når jeg er oppe og igang, f.eks. Gå med hunden, folde vasketøj osv. Når jeg sidder ned er der stille igen. :) desuden skal min datter og hendes veninde holde fælles fødselsdag herhjemme imorgen og har gået og finkeplanlagt i flere uger, de dør hvis jeg går i fødsel og vi ikke kan holde fest :lolhit men fra imorgen er jeg jo 37+0, så der kunne i princippet godt være noget undervejs :loveshower det er altså VIRKELIG SKRÆMMENDE tæt på nu, synes jeg... Begynder at stresse lidt over hospitalstasken ikke er helt pakket endnu og der er ingen der har bagt de pizzasnegle vi skulle have i fryseren til hospitalsmad :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan på ingen måde anbefale:

Ophængning af gardiner, to x vasketøj, oprydning i skabe ig skuffe på badeværelset + rengøring samt støvsugning af badeværelse, gang og soveværelset på alt sammen på 2 1/2 time. Hvem sagde plukveer. Manden er hjemme om to timer og har lovet at ordne opvasken hvilken er SÅ uoverskuelig lige nu. Hold nu kæft hvor føler jeg mig dum!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det skal jeg nok, men tror ikke der er gang i noget. Det er primært når jeg er oppe og igang, f.eks. Gå med hunden, folde vasketøj osv. Når jeg sidder ned er der stille igen. :) desuden skal min datter og hendes veninde holde fælles fødselsdag herhjemme imorgen og har gået og finkeplanlagt i flere uger, de dør hvis jeg går i fødsel og vi ikke kan holde fest :lolhit men fra imorgen er jeg jo 37+0, så der kunne i princippet godt være noget undervejs :loveshower det er altså VIRKELIG SKRÆMMENDE tæt på nu, synes jeg... Begynder at stresse lidt over hospitalstasken ikke er helt pakket endnu og der er ingen der har bagt de pizzasnegle vi skulle have i fryseren til hospitalsmad :lol

Du må få overstået fødselsdagen og pakket tasken ;-)

Hvis du ikke når pizzaerne så kan jeg anbefale den fra tanken de er udmærkede så kan manden lige drøne ind og købe et Par stykker og en STOR kold kakao til dig så du har lidt til at fylde depoterne op med :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan på ingen måde anbefale:

Ophængning af gardiner, to x vasketøj, oprydning i skabe ig skuffe på badeværelset + rengøring samt støvsugning af badeværelse, gang og soveværelset på alt sammen på 2 1/2 time. Hvem sagde plukveer. Manden er hjemme om to timer og har lovet at ordne opvasken hvilken er SÅ uoverskuelig lige nu. Hold nu kæft hvor føler jeg mig dum!

:haha det var mine planer for idag minus skabe og skuffer på badeværelse, men har ondt i lænden, og med de stride plukkeveer havde jeg ikke lyst til at chance noget.

Desuden får jeg skideballer af min mand når jeg har lavet for meget, fordi jeg får ondt i ryggen.

Jeg ved godt man som regel får plukkeveer når man er overanstrengt og man skal hvile når man får dem, men i princippet, når vi er så langt henne, burde det da ikke gøre noget at vi får dem vel? Udover at det er ubegaheligt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du må få overstået fødselsdagen og pakket tasken ;-)

Hvis du ikke når pizzaerne så kan jeg anbefale den fra tanken de er udmærkede så kan manden lige drøne ind og købe et Par stykker og en STOR kold kakao til dig så du har lidt til at fylde depoterne op med :-)

Vi skal have kødsnegle til aftensmad idag, så kom til at tænke på, at jeg bare laver dobbelportion, og smider det der er tilovers på frys, så har vi dem istedet for pizzasnegle.

Jeg tror slet ikke jeg ville kunne få ham til at forlade stuen, når først vi er på fødegangen, tænk hvis jeg lige smuttede mandlen mens han stod i 7/11 hahaha men jeg har sagt han skal sørge for der er en kakao til mig, så jeg har til bagefter :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er bange for jeg kører mig selv op i dag.. Baby har været anderledes aktiv. Aktiv, men på en anden måde end den plejer.

Nu får jeg kigget mig i spejlet, og er sikker på min mave er faldet.

Jeg ved I ikke har et "før" billede at sammenligne med, men sidder min mave ikke ret langt nede, eller er det noget jeg bilder mig ind?

post-7635-0-48043900-1409914534_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ked af, at jeg spammer herinde idag...

Jeg vil gerne brokke mig over, at jeg efter en uge alene hjemme havde set frem til min mand kom hjem så jeg kunne blive aflastet lidt, om ikke andet så kunne han overtage gåturene med hunden, fandme så, om ikke der styrter en helikopter lige da de har vendt snuden hjemad. Nu regner han med han måske er hjemme i nat, eller imorgen tidlig.

Istedet sidder jeg her med plukkeveer der gør ondt, ondt i lænden og en hund der MEGET gerne vil luftes snart, fordi hun kun fik kort tur imorges. Nå ja, og så skal der bages kage og gøres klar til min datter får sin klasse til fødselsdag imorgen!!

Jeg føler virkelig med de pårørende til dem i helikopteren, men... :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ked af, at jeg spammer herinde idag...

Jeg vil gerne brokke mig over, at jeg efter en uge alene hjemme havde set frem til min mand kom hjem så jeg kunne blive aflastet lidt, om ikke andet så kunne han overtage gåturene med hunden, fandme så, om ikke der styrter en helikopter lige da de har vendt snuden hjemad. Nu regner han med han måske er hjemme i nat, eller imorgen tidlig.

Istedet sidder jeg her med plukkeveer der gør ondt, ondt i lænden og en hund der MEGET gerne vil luftes snart, fordi hun kun fik kort tur imorges. Nå ja, og så skal der bages kage og gøres klar til min datter får sin klasse til fødselsdag imorgen!!

Jeg føler virkelig med de pårørende til dem i helikopteren, men... :prik

Kom bare ud med det kender udemærket den situation/følelse af at man har brug for at råbe røv!

Er sikker på st du når det hele og at i vil give jeres datter den bedste fødselsdagsfest :-)

Mht plukveerne så har jeg haft rigtig god effekt af at sidde på min pilatesbold og rokke/vippe for slet ikke at tale om et meget varmt bad.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER