Sija-baby

Smalltalk

586 indlæg i dette emne

Manden kom hjem idag og stak mig en pose og sagde læg en pæn makeup og tag det her på vi skal ud og køre. Mens jeg gjorde mig klar kunne jeg hære ham tumle lidt rundt i soveværelset.

Afsted med os.

Manden havde pakket en lille taske som jeg så ikke måtte se i.

Vi kom frem til bestemmelsesstedet og min mand afslørede at han havde pakket undertøj til mig, babysko og andre ting som jeg kunne bruge til de graviditets/mave billedet jeg skulle have taget.

Så blev jeg helt blød i knæene tænk at han havde bugget tid hos en fotograf til at forevige minder om min første graviditet <3

Så ved man bare at han bliver den perfekte far.

Nu skal jeg så bare vente på at få billederne tilsendt når de er blevet redigeret :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes det er mega røv!! Og jeg er så træt, jeg sov ikke lur idag fordi min mand jo alligevel kom hjem, så jeg behøvede ikke være så meget på i aften.. Haha NOT!! Piskefløden kogte over og flød over hele komfuret og i ovnen, der var hul i konditorposen, så havde rød dej på hele køkkenbordet og hvor fanden kommer alle de bananfluer fra, lige pludselig! Fårk altså!

Det værste er næsten, at han kommer til at være lige træt og smadret når han kommer hjem, efter en hel nats bjærgning og action.

Men i sidste ende er det nok kun mig der ser rodet og bemærker den manglende støvsugning...jeg har besluttet, at der ser ud som der gør, og det er heller ikke så slemt igen.

Hold nu op hvor er det bare en skøn mand!!! :loveshower Hvordan var det? Jeg fik taget boudoir til min mands 30-års, og havde overvejet at vi skulle have familiebilleder af os alle fire med mave -hvis det ikke ser kikset ud. Fik du taget billeder, halv/helnøgen? De er så flotte de billeder..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh manner, håber du flasher billederne når du får dem

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Manden kom hjem idag og stak mig en pose og sagde læg en pæn makeup og tag det her på vi skal ud og køre. Mens jeg gjorde mig klar kunne jeg hære ham tumle lidt rundt i soveværelset.

Afsted med os.

Manden havde pakket en lille taske som jeg så ikke måtte se i.

Vi kom frem til bestemmelsesstedet og min mand afslørede at han havde pakket undertøj til mig, babysko og andre ting som jeg kunne bruge til de graviditets/mave billedet jeg skulle have taget.

Så blev jeg helt blød i knæene tænk at han havde bugget tid hos en fotograf til at forevige minder om min første graviditet <3

Så ved man bare at han bliver den perfekte far.

Nu skal jeg så bare vente på at få billederne tilsendt når de er blevet redigeret :-)

Åh hvor er han SKØN!!!! :loveshower Vil også rigtig gerne se billeder når de er færdige!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God fødselsdagsfest Mamasan ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak Mette. Min stakkels mand kom hjem 0430, nænner slet ikke at hive ham ud af sengen for at gøre klar.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes det er mega røv!! Og jeg er så træt, jeg sov ikke lur idag fordi min mand jo alligevel kom hjem, så jeg behøvede ikke være så meget på i aften.. Haha NOT!! Piskefløden kogte over og flød over hele komfuret og i ovnen, der var hul i konditorposen, så havde rød dej på hele køkkenbordet og hvor fanden kommer alle de bananfluer fra, lige pludselig! Fårk altså!

Det værste er næsten, at han kommer til at være lige træt og smadret når han kommer hjem, efter en hel nats bjærgning og action.

Men i sidste ende er det nok kun mig der ser rodet og bemærker den manglende støvsugning...jeg har besluttet, at der ser ud som der gør, og det er heller ikke så slemt igen.

Hold nu op hvor er det bare en skøn mand!!! :loveshower Hvordan var det? Jeg fik taget boudoir til min mands 30-års, og havde overvejet at vi skulle have familiebilleder af os alle fire med mave -hvis det ikke ser kikset ud. Fik du taget billeder, halv/helnøgen? De er så flotte de billeder..

Åh Gud kender alt for godt det med at ALT bare går galt når man har mindst brug for det.

Det var SÅ fedt med billederne. Fik tage både med alm beklædning og i undertøj samt self close up af maven.

Fotografen var SÅ sød, jeg følte mig SÅ hodt tilpas også selvom jeg følte nogle af stillingerne var virkelig akavede så sagde manden at det så rigtig godt ud.

Glæder mig til at se dem og vise jer dem.

Hvis I ikke har fået taget billeder så kan jeg i den grad anbefale jer det. Fik følelsen af at jeg så hammer godt ud og følte mig "før jeg blev gravid" lækker/sexet uden at det var vulgært.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor lyder det dejligt med billederne dem glæder jeg mig da til at se :)

Hvor er det mærkeligt at jeg har nået min termin idag, nu må der sq gerne snart ske noget!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor lyder det dejligt med billederne dem glæder jeg mig da til at se :)

Hvor er det mærkeligt at jeg har nået min termin idag, nu må der sq gerne snart ske noget!

Kan du mærke om der er noget på vej?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved det ikke rigtig, har haft en uro i kroppen, og så tror jeg muligvis slimproppen er gået, udflåddet er helt anderledes end det plejer at være.

Håber bare der snart sker noget :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved det ikke rigtig, har haft en uro i kroppen, og så tror jeg muligvis slimproppen er gået, udflåddet er helt anderledes end det plejer at være.

Håber bare der snart sker noget :)

Uhh hvor er det spændende

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved det ikke rigtig, har haft en uro i kroppen, og så tror jeg muligvis slimproppen er gået, udflåddet er helt anderledes end det plejer at være.

Håber bare der snart sker noget :)

Ihh hvor spændende!! :yay :bd

Men tænk sig under alle omstændigheder er du jo snart mor, for hvis du går meget over tid bliver du jo sat i gang!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :) ja umiddelbart max 14 dage så er hun her, det bliver så fantastisk!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uuuh Camolette, hvor er det spændende.

Jeg ser godt nok frem til det er overstået. Vi var ude og samle ind for Red Barnet i søndags (mand, barn på ti, hund og jeg), vi gik og råhyggede os, så pludselig havde vores rute næsten taget fire timer, med en cola pause. Jeg var helt smadret igår og kan stadig mærke det i kroppen idag glæder mig til kroppen er sig selv og kan klare lidt mere af gangen.

Til gengæld er jeg gået i hæklemode og har nu hæklet min første pathat er rimelig stolt af den og glæder mig til at kunne give baby den på. Har hæklet den i alpaca/silke, så den er bare top lækker!

post-7635-0-91154700-1410245184_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er spændende der sker ikke rigtig noget og jeg har ellers været i haven og slå græs i går;)

Men fuck hvor er jeg træt af familie og venner. Folk opfører sig som om terminsdatoen er en magisk dag hvor barnet senest skulle være kommet...

Og det er specielt dem det selv har børn der spørger hele tiden. Svigermor spørger enten mig eller kæresten dagligt om der sker noget.

Igår spurgte hun min kæreste mens han var på arbejde i butikken. Han var lige ved at svare at jeg da havde travlt med at føde på Herlev ;)

Sikke en fin hat du har lavet! Det ku jeg godt tænke mig at være god til :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er spændende der sker ikke rigtig noget og jeg har ellers været i haven og slå græs i går;)

Men fuck hvor er jeg træt af familie og venner. Folk opfører sig som om terminsdatoen er en magisk dag hvor barnet senest skulle være kommet...

Og det er specielt dem det selv har børn der spørger hele tiden. Svigermor spørger enten mig eller kæresten dagligt om der sker noget.

Igår spurgte hun min kæreste mens han var på arbejde i butikken. Han var lige ved at svare at jeg da havde travlt med at føde på Herlev ;)

Sikke en fin hat du har lavet! Det ku jeg godt tænke mig at være god til :)

Haha øv, det var også min plan at slå græs, hvis jeg nåede terminsdato. Vores selvkørende døde i sidste uge, så min mand købte en billig håndskubber, den må da sætte gang i noget :lol

Jeg har stadig lige under tre uger til termin, og jeg er allerede ved at være træt af folks kommentarer når man møder dem "GUD!! Du har ikke født endnu?!" -nej, tydeligvis ikke...

Svigermødre og mødre :rolleyes jeg blev ringet op af ukendt nummer igår, det plejer at være min mor, jeg orkede simpelthen ikke tage den, for ved bare hun ville høre om jeg måske var ved at være klar til at føde/igang as we speak...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Iøvrigt er hatten ikke særlig svær (selvom jeg måtte pille op de første fem gange fordi jeg ikke var tilfreds)..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha ja min mor ringer oss dagligt men hun spørger ikke lige så irriterende som sviger. Det er mere til hvordan jeg har det. Og det kan jeg bedre holde ud ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er spændende der sker ikke rigtig noget og jeg har ellers været i haven og slå græs i går;)

Men fuck hvor er jeg træt af familie og venner. Folk opfører sig som om terminsdatoen er en magisk dag hvor barnet senest skulle være kommet...

Og det er specielt dem det selv har børn der spørger hele tiden. Svigermor spørger enten mig eller kæresten dagligt om der sker noget.

Igår spurgte hun min kæreste mens han var på arbejde i butikken. Han var lige ved at svare at jeg da havde travlt med at føde på Herlev ;)

Sikke en fin hat du har lavet! Det ku jeg godt tænke mig at være god til :)

Kram til dig. Kender alt for godt den med familien her har det stået på siden juli. :-(

Du bliver nødt til at sige til din svigermor at det er rigtigt dejligt at hun er så interesseret i guldklumpen men at du har brug for helt ro og hun ikke skal kontakte jer hver dag. De bliver møg sure men det hjælper. Min svigermor valgte ikke at ringe i 3 uger hvortil min mand ringede til hende og spurgte om hun var sur "ja hun ville jo ikke forstyrre formået ville jo bare genere os" men siden da har der ikke været noget nu skriver hun hvordan det hårsigte ved at vi nok skal ringe når VI har tid og overskud og ikke mindst at hun IKKE skal komme ud på hospitalet før jeg er 100% klar til besøg.

både hun og svigerfar har sagt at vi skal ringe selvom det er midt om natten så de kan få fri fra arbejde så de kan være hos os hele dagen. Øh det tror jeg så ikke i skal. De kan få 20 min så er det ud af døren igen. ;-)

Fedt at i har samlet ind sammen det er så hyggeligt. Du må slappe af med fodbad mm :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kram til dig. Kender alt for godt den med familien her har det stået på siden juli. :-(

Du bliver nødt til at sige til din svigermor at det er rigtigt dejligt at hun er så interesseret i guldklumpen men at du har brug for helt ro og hun ikke skal kontakte jer hver dag. De bliver møg sure men det hjælper. Min svigermor valgte ikke at ringe i 3 uger hvortil min mand ringede til hende og spurgte om hun var sur "ja hun ville jo ikke forstyrre formået ville jo bare genere os" men siden da har der ikke været noget nu skriver hun hvordan det hårsigte ved at vi nok skal ringe når VI har tid og overskud og ikke mindst at hun IKKE skal komme ud på hospitalet før jeg er 100% klar til besøg.

både hun og svigerfar har sagt at vi skal ringe selvom det er midt om natten så de kan få fri fra arbejde så de kan være hos os hele dagen. Øh det tror jeg så ikke i skal. De kan få 20 min så er det ud af døren igen. ;-)

Fedt at i har samlet ind sammen det er så hyggeligt. Du må slappe af med fodbad mm :-)

Hahaha jeg har heller ingen planer om, at der er nogen som helst der skal sidde ude hos os hele dagen. Jeg tror der bliver ringet til familie når vi er kommet hjem igen, og så kan de "bestille en tid" til at komme hjem til os, når VI/JEG/BABY er klar...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er heller ikke fordi hun overskrider grænser sviger hun spørger bare meget ;)

Der er sq ikke nogen der skal sidde hos os hele dagen!! Jeg har oss meldt ud at de eneste der skal besøge os på Herlev er vores forældre, og at der er besøgstid ml. 18-20.

Jeg læste et sted noget om en jordemoder det anbefalede at man bildte folk ind at der var besøgstid selvom der ikke er det, for at få folk til at smutte igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er heller ikke fordi hun overskrider grænser sviger hun spørger bare meget ;)

Der er sq ikke nogen der skal sidde hos os hele dagen!! Jeg har oss meldt ud at de eneste der skal besøge os på Herlev er vores forældre, og at der er besøgstid ml. 18-20.

Jeg læste et sted noget om en jordemoder det anbefalede at man bildte folk ind at der var besøgstid selvom der ikke er det, for at få folk til at smutte igen.

Dejligt med fode råd :-)

Den kan jeg desværre ikke bruge da svigermor arbejder på hospitalet. Frygter hun misbruger systemet og tjekker fødegangens indlagte med jævne mellemrum. Har overvejet at blive indlagt under diskretion så hun ikke kam "se mig" i systemet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jo utroligt at hun kan opføre sig så forfærdeligt :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg tudetur !!!

Sidder og ser de unge mødre og de taler om at man aldrig bliver pæn igen efter en graviditet, så her sidder jeg med mega dårlig samvittighed efter at have spise to x kebab/pitabrød fra pizzeriaet (havde intet overskud til at lave aftensmad og manden er ikke hjemme før engang i nat) og tænker om jeg kan få min krop tilbage og om jeg bliver pæn igen.

Har slet ikke lyst til at spise mere (som i resten af graviditeten) selvom jeg er SULTEN! Vægten siger + ca 7,3 kg (vægt D.2/9) har ikke turde veje mig i dag men har ihvertfald taget 1 kg på :-(

Har spist to twix i går og drukket et stort glas varm kakao i dag (uden flødeskum) spist laks og kål (rester) til frokost + aftensmad og nu kommer den dårlige samvittighed som sagt.

Øv en lorte aften :-(

Jeg skal SÅ meget træne når lillemanden er kommet ud jeg VIL være pæn igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, søde Sija, sådan skal du da slet ikke tænke. Selvfølgelig bliver eu pæn igen efter fødslen. Ikke nødvendigvis med det samme, men hvis du vil det, skal det nok komme.

Du har ikke taget særlig meget på, og det er bare så flot, så ingen grund til du donker dig selv oveni hovedet med det. Nyd istedet det sidste af din graviditet (hvis du kan, jeg synes ikke der er noget at nyde). Og spis hvis du er sulten.

Og hold fast i din motivation om at komme igang og træne når han er ude

ude, for selvfølgelig kan du blive pæn igen, det regner jeg da også med at blive :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER