Sija-baby

Smalltalk

586 indlæg i dette emne

På fødestedet, Herlev tilbyder det :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

På fødestedet, Herlev tilbyder det :-)

Ej hvor sjovt, jeg skal også føde på Herlev :) Det gjorde jeg også første gang og der gik jeg til sådan nogle forældreaftener (over 3 gange), som var en forberedelse til fødslen, forældrelivet og amning. Det tror jeg dog de har afskaffet nu. Er dog ikke blevet tilbudt fødselsforberedelse der denne gang, mon det kun er for førstegangsfødende?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror kun det er for førstegangsfødende men det er også et nyt tilbud de har startet op.

Så er det jo lige før vi mødes derinde ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror kun det er for førstegangsfødende men det er også et nyt tilbud de har startet op.

Så er det jo lige før vi mødes derinde ;-)

Ja det kunne da være sjovt hvis vi fødte samtidig :D Nu ved jeg jo ikke om du vil være en der føder tidligt eller går over tid - men jeg fødte 1½ uge før termin sidst og hvis du så føder omkring termin, så kunne vores fødsler godt falde samtidig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Det er da lidt sjovt.

Roskilde tilbyder også fødselsforberedelse, prøv at kigge på Herlevs hjemmeside om ikke du kan komme selvom du er flergangsfødende. Der står ikke noget på papirerne fra Roskilde om at man skal være førstegangs.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er mentalt gået på barsel. For at sige det lige ud så gider jeg ikke arbejde mere nu. Det er godt nok blevet tungt :-(

Er i andre begyndt at tælle ned?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er mentalt gået på barsel. For at sige det lige ud så gider jeg ikke arbejde mere nu. Det er godt nok blevet tungt :-(

Er i andre begyndt at tælle ned?

Jeg er så heldig at jeg har sidste dag på arbejde idag! :O Så går jeg på sommerferie, og så starter min barsel midt i sommerferien. Så efter idag skal jeg først på arbejde igen en gang til Maj... det er virkelig underligt! Men også skønt, jeg synes den har været sindssyg hård at komme igennem den sidste uge her! Fordi jeg bare mentalt var gået fra, så det skulle bare overståes til sidst! :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Snyd ;-) jeg går på ferie om 3 uger og så barsel kan næsten ikke vente. Synes det er ulideligt de sidste 3 uger!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også lige 3 arbejdsuger tilbage. Går på barsel efter uge 31, men har til gengæld ferie i uge 29 og 30.. Glæder mig virkelig til ferie og barsel.. Ikke at skulle stille uret om aftenen, og stå op når det passer mig..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også lige 3 arbejdsuger tilbage. Går på barsel efter uge 31, men har til gengæld ferie i uge 29 og 30.. Glæder mig virkelig til ferie og barsel.. Ikke at skulle stille uret om aftenen, og stå op når det passer mig..

Ja jeg kommer jo så ikke helt til at stå op, når det passer mig, for jeg har jo stadig den store at tage mig af :p og nu kommer det til at være mig, der står 100% alene med hende om morgenen og få hende afleveret o vs, så manden kan gøre sig klar til arb.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jo fordelen ved at min store er så stor, hun er oppe samme tid som manden, gør sig selv klar, de spiser morgenmad sammen, og kører næsten samtidig. Hun cykler selv i skole. Hvis jeg skal op, er det for at smøre madpakke, men så kan jeg hoppe i seng når de begge er kørt afsted :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jo fordelen ved at min store er så stor, hun er oppe samme tid som manden, gør sig selv klar, de spiser morgenmad sammen, og kører næsten samtidig. Hun cykler selv i skole. Hvis jeg skal op, er det for at smøre madpakke, men så kan jeg hoppe i seng når de begge er kørt afsted :)

Årh hvor lækkert! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har det af h til.

Vi skændes konstant og manden er (udstråler) piv lige glad med mig, bebs og graviditeten. Har forslået ham at vi laver noget sammen ingen junior kommer hvortil han svarer at han hellere vil være sammen med gutterne for han skal nok komme til at se mig.

Har tudet lige siden han gik ud af døren for at være sammen med gutterne. Har sendt ham en laaaang SMS med mine tanker og følelser samt skrevet at jeg er ked af at vi ikke kan tale sammen mere.

Jeg synes han har det nemt i den her situation. Jeg har ikke stillet krav, forventet noget som helst af ham i forhold til bebs andet end at han skal glæde sig i det omgang mænd nu gør og på ders måde. Jeg er ikke påvirket at gener, hormoner eller andet der kan indikere graviditet humørsvingninger. Selv mandens kammerater har kommenteret det med at hvis det ikke var fordi jeg havde mave på så skulle man ikke tro jeg er gravid.

Puha jeg synes det er hårdt lige nu og føler mig helt alene om alt det her. Ved simpelthen ikle hvad jeg skal gøre. Det er for nemt at give op og gå fra hinanden og det håber jeg da på ingen måde at han vil og slet ikke nu.

Ville egentlig ikke rigtig noget med det her indlæg andet end at få lidt luft.

Håber i andre har det dejligt med de store maver :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en omgang søde, det er ikke rart når man føler man ikke har opbakning! Hvad sagde han til sin SMS? I er nok nødt til at få snakket om det, ellers er det pludselig, en uoverstigelig elefant mellem jer <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2 :kram2 :kram2 til dig Sija!!

Sikke da noget, ved desværre ikke hvad du skal gøre, da jeg jo ikke kender hverken dig eller din mand, men jeg håber for jer at I får løst det og kan blive sammen! 

Uden at vide det, kan det måske være at din mand har svært ved at forstå og relateret til hele den her baby situation - det er jo lidt abstrakt og han mærker ikke noget på egen krop. Nogle mænd har sværere ved det end andre, men når så først baby er kommet ud, bliver det hele mere virkeligt og håndgribeligt og så træder han forhåbentlig i karakter!

Var baby planlagt og hvordan var hans indstilling inden graviditeten?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har det af h til.

Vi skændes konstant og manden er (udstråler) piv lige glad med mig, bebs og graviditeten. Har forslået ham at vi laver noget sammen ingen junior kommer hvortil han svarer at han hellere vil være sammen med gutterne for han skal nok komme til at se mig.

Har tudet lige siden han gik ud af døren for at være sammen med gutterne. Har sendt ham en laaaang SMS med mine tanker og følelser samt skrevet at jeg er ked af at vi ikke kan tale sammen mere.

Jeg synes han har det nemt i den her situation. Jeg har ikke stillet krav, forventet noget som helst af ham i forhold til bebs andet end at han skal glæde sig i det omgang mænd nu gør og på ders måde. Jeg er ikke påvirket at gener, hormoner eller andet der kan indikere graviditet humørsvingninger. Selv mandens kammerater har kommenteret det med at hvis det ikke var fordi jeg havde mave på så skulle man ikke tro jeg er gravid.

Puha jeg synes det er hårdt lige nu og føler mig helt alene om alt det her. Ved simpelthen ikle hvad jeg skal gøre. Det er for nemt at give op og gå fra hinanden og det håber jeg da på ingen måde at han vil og slet ikke nu.

Ville egentlig ikke rigtig noget med det her indlæg andet end at få lidt luft.

Håber i andre har det dejligt med de store maver :-)

Jeg er virkelig ked af det, på dine vegne. Og kan ikke råde jer til andet end at få talt ud om det, så I ikke går og brænder inde med en masse efter baby er kommet. Før I ser jer om har du født, og så vil jeg tro det er sværere at få talt ud om tingene, især hvis det er gamle følelser man ikke har fået luft for..

Har han kommenteret din sms?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han skrev til mig i nat (han sov hos en kammerat) at han elsker mig og at han lige nu har brug for lidt luft fra det hele.

Da jeg så kom hjem fra arbejde i dag havde han lavet hoved rengøring i soveværelset igsamlet vuggen. Så helt lige glad tror jeg nu ikke han er.

Vi har talt om at jeg har set svært ig at jeg ved at han også har det svært men at med alt det vi har været igennem (alvorlig sygdom, vild ungdom osv ) så skal der meget til at vi bare giver slip. Vi har aftalt at lave et par kærestedage inden to bliver til tre hvor vi laver noget vi begge gidet og kan klare fysisk ;-) så vi nupper en kanalrundfart og frokost på bryggen her en af de kommende dage når vejret er til det og jeg har fri.

Håber det kan give lidt.

Tusind tak for kram i er helt fantastiske.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han skrev til mig i nat (han sov hos en kammerat) at han elsker mig og at han lige nu har brug for lidt luft fra det hele.

Da jeg så kom hjem fra arbejde i dag havde han lavet hoved rengøring i soveværelset igsamlet vuggen. Så helt lige glad tror jeg nu ikke han er.

Vi har talt om at jeg har set svært ig at jeg ved at han også har det svært men at med alt det vi har været igennem (alvorlig sygdom, vild ungdom osv ) så skal der meget til at vi bare giver slip. Vi har aftalt at lave et par kærestedage inden to bliver til tre hvor vi laver noget vi begge gidet og kan klare fysisk ;-) så vi nupper en kanalrundfart og frokost på bryggen her en af de kommende dage når vejret er til det og jeg har fri.

Håber det kan give lidt.

Tusind tak for kram i er helt fantastiske.

HurrAh hvor er det godt! Han viser også han prøver at lytte til dig og dine behov. Hvorfor er det bare så fantastisk når mænd gør rent?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt at høre <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En anden ting, er der nogen der ved hvad ens blodprocent skal ligge på, som gravid? Fik målt min til 5,7 ved lægen i går, fik taget en BP som så skal vise hvordan mine jerndepoter ser ud. Men kan pludselig godt forstå hvorfor jeg har været så træt den sidste måneds tid... Er konstant ved at falde bagover at træthed.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han skrev til mig i nat (han sov hos en kammerat) at han elsker mig og at han lige nu har brug for lidt luft fra det hele.

Da jeg så kom hjem fra arbejde i dag havde han lavet hoved rengøring i soveværelset igsamlet vuggen. Så helt lige glad tror jeg nu ikke han er.

Vi har talt om at jeg har set svært ig at jeg ved at han også har det svært men at med alt det vi har været igennem (alvorlig sygdom, vild ungdom osv ) så skal der meget til at vi bare giver slip. Vi har aftalt at lave et par kærestedage inden to bliver til tre hvor vi laver noget vi begge gidet og kan klare fysisk ;-) så vi nupper en kanalrundfart og frokost på bryggen her en af de kommende dage når vejret er til det og jeg har fri.

Håber det kan give lidt.

Tusind tak for kram i er helt fantastiske.

Ej hvor godt! Så er han da bestemt ikke ligeglad! Han er nok bare rigtig dårlig til at give udtryk for sine følelser og så kommer du nemt til at fejlfortolke ham. Sådan er det ihvertfald herhjemme med manden min, så jeg skal virkelig være god til at give ham plads og lade tvivlen komme ham til gode, for tit kan tingene blive meget værre oppe i mit lille hoved end det er i virkeligheden. Det er så vigtigt at få snakket sammen - på en åben og ikke dømmende måde!

Håber I får en fantastisk "date" her om et par dage :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hormonella gav sig til at tude imorges, da hun så solen skinnede, istedet for alt det regn de havde lovet... Jeg kan altså ikke klare den her varme! :cry

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan har jeres ben det i denne varme ? De har ringet fra zoo i Kbh og spurgt om elefanterne må deres stolper tilbage ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hormonella gav sig til at tude imorges, da hun så solen skinnede, istedet for alt det regn de havde lovet... Jeg kan altså ikke klare den her varme! :cry

Hvis der ikke skal mere til at gøre dig glad så gift dig med mig hihi ;-)

Har du oplevet andet hvor du begynder at vande høns?

Synes det er så hyggeligt at læse om jeres fantastiske graviditeter er SÅ misundelig på jer :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER