Sija-baby

Smalltalk

586 indlæg i dette emne

Eeeeiiii...Camolette! Hvor ser hun bare skøn ud. Er vild med billedet i liften med hunden :loveshower

Og det midterste billede, hun ser jo helt betænksom ud.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er hun skøn Camolette :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Åhh hvor er hun lækker lige til at spise <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå...men...I behøver ikke vente på mig, jeg har aflyst fødslen. Jeg gider ikke vente længere, så nu beholder jeg den bare derinde. :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå...men...I behøver ikke vente på mig, jeg har aflyst fødslen. Jeg gider ikke vente længere, så nu beholder jeg den bare derinde. :prik

Sådan havde jeg det også da jeg gik alle de dage jeg kunne over tid, endte med at glæde mig til i gang sættelse...

Jeg krydser fingre for at der snart sker noget!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå...men...I behøver ikke vente på mig, jeg har aflyst fødslen. Jeg gider ikke vente længere, så nu beholder jeg den bare derinde. :prik

:lol

 

Hvornår er det at du bliver sat igang, hvis der ikke sker noget?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan havde jeg det også da jeg gik alle de dage jeg kunne over tid, endte med at glæde mig til i gang sættelse...

Jeg krydser fingre for at der snart sker noget!!!

  

Jeg troede virkelig det ville blive i nat, havde regelmæssige plukkeveer, som dog ikke gjorde ondt, hele aftenen...men ak!

:lol

 

Hvornår er det at du bliver sat igang, hvis der ikke sker noget?

De forsøger sig med hindeløsning den 6. Og ellers igangsætning den 10. Der er længe til...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så lige denne på fb...tænkte om det kunne være int. for nogen af jer...

Camilla Hasselbalch

Kære netværk, jeg søger 3 kvinder som oplever problemer med amning eller har svært ved at give slip på en mislykket amning, og som kunne tænke sig at prøve alternativ behandling i denne forbindelse. Eneste krav er, at du har fået grønt lys fra din sundhedsplejerske, og at du er villig til at indgå i et forløb. Du kan se mere om mig på: www.sundisind.com DEL gerne, hvis du kender nogen som kunne have glæde af dette.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mens vi venter på Godot fik jeg lige hæklet et par babystøvler

post-7635-0-40105100-1412316180_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der i øvrigt ikke en af jer tøsemødre som liiige står og mangler en wallsticker til børneværelset? Havde bestilt 2 (gav mening dengang) men endte med at sætte en anden op... Nu ligger de her to, uåbnet og samler støv. Jeg gav 100kr for dem, men vil gerne sælge dem for 60kr plus porto (og evt. Paprør, hvis det ikke kan gøres med en papkasse).

Jeg har mobilepay, så betaling kan nemt klares...

post-7635-0-93658700-1412319057_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mens vi venter på Godot fik jeg lige hæklet et par babystøvler

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De er overdrevet nuttede og jeg er helt ekset over jeg kunne hitte ud af dem...har kun hæklet i et halvt års tid!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Ih altså jeg venter hele tiden at du har født mamasan ;)

Vi var til kontrol vejning i dag, og hun har taget på Lillepigen, men lige i den lave ende 16 g pr dag og skulle helst over 18 g men hun skal jo også lige i gang.... Men mor har svært ved at tage det ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih altså jeg venter hele tiden at du har født mamasan ;)

Vi var til kontrol vejning i dag, og hun har taget på Lillepigen, men lige i den lave ende 16 g pr dag og skulle helst over 18 g men hun skal jo også lige i gang.... Men mor har svært ved at tage det ;)

Næ næ... Jeg tror jeg dropper den der fødsel. Det lyder ikke helt rart! :-D sover efterhånden så dårligt om natten, at det næsten var som om baby var kommet. Har været vågen ikke mindre end seks gange i nat, før jeg gav op og stop op kl.645 :prik alt i mens baby bare har ligget og rodet rundt hele natten...

Dejlig hun trods alt tager på :yay selvom hun måske ikke helt følger kurven som hun skal. Måske hun bare er lidt mindre end gennemsnittet og derfor aldrig kommer til at følge de "rigtige" kurver. Hvis hun trives og I kan se en fremgang hos hende, så er det dét der skal holde jer oppe. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja hun skal nok blive en stor fin pige :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis der forresten er nogen der har lyst, så kunne det være hyggeligt at være venner på fb.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne kigge med Camilla, tilføjer dig lige

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh i kloge kvinder så er spørge Jørgen her på færde igen

Lillemanden har konstant mavekneb han vrider og vender sig og hold nu op nogle prutter han kan slå

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Næ næ... Jeg tror jeg dropper den der fødsel. Det lyder ikke helt rart! :-D sover efterhånden så dårligt om natten, at det næsten var som om baby var kommet. Har været vågen ikke mindre end seks gange i nat, før jeg gav op og stop op kl.645 :prik alt i mens baby bare har ligget og rodet rundt hele natten...

Dejlig hun trods alt tager på :yay selvom hun måske ikke helt følger kurven som hun skal. Måske hun bare er lidt mindre end gennemsnittet og derfor aldrig kommer til at følge de "rigtige" kurver. Hvis hun trives og I kan se en fremgang hos hende, så er det dét der skal holde jer oppe. :)

Kom så baby vi er også utålmodige (det er ikke kun din mor) ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis der forresten er nogen der har lyst, så kunne det være hyggeligt at være venner på fb.

I kan bare tilføje mig Camilla Smed Thomsen hvis i har lyst :)

Camilla kan ikke finde dig. Jeg hedder Wilhelmina Magallanes, du kan måske finde mig...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh i kloge kvinder så er spørge Jørgen her på færde igen

Lillemanden har konstant mavekneb han vrider og vender sig og hold nu op nogle prutter han kan slå

Jeg prøver at lindre ham med massage i den retning afføringen skal og lægger varme klæder på maven mm og intet hjælper. Og dog.. Han falder til ro når han sidder på min arm (far duer self ikke) med benene oppe under sig.

Åh det er hårdt, når han græder er det med tårer så det må gøre voldsomt ondt på ham.

Har jeres guldklumper haft maveproblemer?

Det skal life siges at han bliver suppleret med Mme (da min mælk lever sit helt eget liv) og jeg mistænker det er derfor han har ondt. Jeg jan selv stoppe med at give det men så har jeg bare en sulten baby så lige nu er det pest eller kolera herhjemme. Æv jeg føler mig som en dårlig mor selvom jeg gør mit bedste og jeg inderst inde ved at jeg er SUPERmor ;-)

Æv stakkels lillemanden. Hvor er det synd for både jer og baby. Jeg har god erfaring med at lægge baby på venstre side -sætter iøvrigt også gang i mig hvis jeg har ondt i maven. Luften fiser lige ud... :lol

Jeg lagde også nogle gange min datter på maven, med knæene under sig når hun skulle sovet.

Ellers fortsæt med massage som du gør nu, og brug også gerne hans ben til at massere maven. -Lidt svært at forklare, men tag fat i et lår og kør benet over maven mod modsatte side, så numsen løfter sig lidt. Gentag med andet ben. Du kan også tage fat med en hånd under begge baller, så du kan rotere hans bækken lidt i ottetaller.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kom så baby vi er også utålmodige (det er ikke kun din mor) ;-)

Vi har givet op... Den kommer aldrig!

Drømte jeg fødte en lille pige der kun var 39 cm lang. Og jeg nåede lige at afslutte min datters fødselsdag inden jeg gik i fødsel, men en af ungerne blev aldrig hentet, så hun blev tvangsindlagt til at deltage i fødslen :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Evt kan du skubbe hans ben op ligesom når de ligger i foster stilling, og så bare godt op mod hagen, det elsker Laura og hun har oss problemer med maven men er blevet meget bedre nu.

Ellers prøv at snakke med lægen om lactulose.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER