Sija-baby

Smalltalk

586 indlæg i dette emne

Hun er godt nok en lille lækkermås Mamasan :loveshower

 

Her går det også godt, lillepigen er kommet sig fint efter sin operation, det er bare nedern at jeg så har reddet mig en god forkølelse....

 

Vi havde besøg af sundhedsplejersken idag og Laura havde taget 300g på, på 8 dage, så det er vildt flot, i forhold til hun var blevet opereret og slet ikke har fået de mængder hun burde. :loveshower  så nu er hun ved at være tilbage på sporet, og har taget 500g på på 14 dage :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

post-7571-0-23098400-1414085392_thumb.jppost-7571-0-57787800-1414085406_thumb.jp

 

Min store pige :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige givet lillemanden mme i håb om at vi kan strække måltider i nat ud (efter råd fra sp) han har spist 160 ml og er mere sulten. Kan slet ikke forstå at den lille mave kan indeholde SÅ meget mad. Hvor meget spiser jeres hvis i giver et måltid via flaske?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Laura spiser ca. 100 ml. Pr måltid. Hvis hun er meget sulten tager hun 130.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh hvor er Laura også bare skøn og lækker :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Laura spiser ca. 100 ml. Pr måltid. Hvis hun er meget sulten tager hun 130.

Synes det er vildt de kan spise så meget (ædedolke) der er ikke noget at sige til at Willum er blev tyk på arme og ben

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

image2.JPG image1.JPG

Min store pige :loveshower

Kunne ikke se billederne på mobilen så lurede lige på computeren hvilket jeg fortrød... For hold nu op hun er lækker. Du bliver nødt til at købe et gevær til din Mand så han kan holde div hankønsvæsen væk fra hende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Willum :biglove Tror ikke jeg har hørt det navn før. Kender ihvertfald ingen der hedder det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Willum :biglove Tror ikke jeg har hørt det navn før. Kender ihvertfald ingen der hedder det.

Min mand havde for nogle år siden en kollega der hed Willum til mellemnavn og jeg har været forelsket i det siden jeg mødte kollegaen og hørte navnet. Jeg havde heller aldrig hørt det før.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja hun er en smuksak ;)

Man regner med at flaske børn skal tage 1/6 af deres kropsvægt i døgnet, det vil sige at hvis de vejer 4200 skal de have 700ml :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja hun er en smuksak ;)

Man regner med at flaske børn skal tage 1/6 af deres kropsvægt i døgnet, det vil sige at hvis de vejer 4200 skal de have 700ml :)

Laura har sq sover hele natten... Fra 23-7 jeg er forbløffet!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

image2.JPG image1.JPG

Min store pige :loveshower

:loveshower lækre store Laura! Hun er dejlig Camilla

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes det er vildt de kan spise så meget (ædedolke) der er ikke noget at sige til at Willum er blev tyk på arme og ben

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja hun er en smuksak ;)

Man regner med at flaske børn skal tage 1/6 af deres kropsvægt i døgnet, det vil sige at hvis de vejer 4200 skal de have 700ml :)

Laura har sq sover hele natten... Fra 23-7 jeg er forbløffet!!!

23-07 lyder som rigtig dejligt for mor og far

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh hvor er jeg misundelig på sådan en nat Camilla ;) godt gået Laura!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det var godt nok lækkert at få lov til at sove! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh for helvede fra opturs mor til nedtur...

Så tager vi lige en nat på Herlev igen, Laura har feber og er småsyg/pylret så de vil beholde os for en sikkerheds skyld.

Jeg er ved at brække mig over hospitaler!!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv altså med mere hospitalstid :( det hang også mig langt ud af halsen, der er altså bare bedre ting at bruge sin tid på!

Hvordan går det med Laura nu?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv altså med mere hospitalstid :( det hang også mig langt ud af halsen, der er altså bare bedre ting at bruge sin tid på!

Hvordan går det med Laura nu?

Det var heldigvis kun en forkølelse, så vi kom hjem efter en enkelt overnatning, og hun har det meget bedre igen. I det mindste er det enestuer på børneafdelingen, i modsætning til neonatal, så jeg fik da sovet lidt ;)

 

Hendes ar efter operationen heler også pænt, og ser super fint ud. Så nu håber jeg vi slipper for flere indlæggelser :)

 

Hvad med jer er du begyndt at få lidt søvn om natten? Ellers kan det sq være svært at hænge sammen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var iøvrigt til mødregruppe i torsdags, de virker søde pigerne, men jeg blev lidt træt af, at Malaika, som den yngste, var 16 dage mens den ældste var fra starten af maj. Alle de andre var omkring 3-4 mdr. så jeg følte lidt, at vi var et stykke fra hinanden udviklinhsmæssigt + jeg tænker, at de jo så skal tilbage på arb. længe før mig, så kan jeg sidde tilbage "alene".

Men har ikke været i mødregruppe før, så ved ikke om den sidste tid er ligemeget fordi man laver alt muligt andet?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I det mindste har du en mødre gruppe ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Simon er 2 mdr nu og er stadig ikke i en gruppe. Jeg ville også synes det var ret træls hvis aldersforskellen bliver for stor. Når de bliver ældre betyder det intet, men her i starten sker der dælme meget på et par måneder.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, jeg ved godt jeg skal være glad for at have en mødregruppe, men jeg ved der er nogen i nærheden som har født tættere på oktober end maj. Og så lille en by er Ringsted slet ikke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er sq lidt dumt at der er så stor spredning på alderen. Det er jo meningen man skal have noget ud af det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER