Sija-baby

Smalltalk

586 indlæg i dette emne

Skal til 8 ugers d. 22., synes godt nok det er lang tid man skal vente <_<

Det undrer også mig lidt, at man skal vente så lang tid, tænk hvis nu der var noget galt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så blev vi lige smidt i mødre gruppen, men vi holder stadig øje med dig mamasan ;)

Ja, det spottede jeg også lige, fik et lille stik i maven

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå tøser, ligger og får kørt kurve. -For anden gang. Første gang sad papiret fast, så vi må prøve igen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

HURRAH! Hindeløsning overstået. Er fire cm åben, og baby stod meeget langt nede, hun turde ikke rode mere, for hun var bange for at baby røg med ud. "HIV FOR SATAN" var min indskydelse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhh det lyder lovende! Og meget spændende! Krydser alt hvad jeg kan! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih hvor er det spændende! Du kan potentielt allerede have født nu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tolker den manglende opdatering som at Mamasan nu endelig har født ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

HURRAH! Hindeløsning overstået. Er fire cm åben, og baby stod meeget langt nede, hun turde ikke rode mere, for hun var bange for at baby røg med ud. "HIV FOR SATAN" var min indskydelse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih hvor er det spændende! Du kan potentielt allerede have født nu :)

jeg var i fuld gang

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:yay :loveshower vågnede i nat kl.0258 ved at vandet sev. Kort efter fik jeg veer og kl.0734 var denne lækre lille pige født. Min mand var verdens sejeste støtte og min store pige var verdens sejeste fødselhjælper.

Det er for vildt...

post-7635-0-46654400-1412703437_thumb.jp

post-7635-0-89318600-1412703449_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jaah!!!  :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower

 

Tillykke med prinsessen, hvor er det nogle dejlige billeder :stork

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åååh hvor er det stort Mamasan!! :loveshower Så dejlige billeder, særligt det med storesøster! :wub

Tillykke med hende! :kram (ved I hvad hun skal hedde?)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jaah!!!  :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower

 

Tillykke med prinsessen, hvor er det nogle dejlige billeder :stork

  

Taaaak! Hun er så overdrevet lækker, det er helt vildt. :loveshower

Åååh hvor er det stort Mamasan!! :loveshower Så dejlige billeder, særligt det med storesøster! :wub

Tillykke med hende! :kram (ved I hvad hun skal hedde?)

Taaaak Mette, det er virkelig stort (og hold nu op hvor var det hårdt).

Storesøster er ved at briste af stolthed, og var helt henne og kigge da hun kom til verden og hende og Dennis fik også nærstuderet moderkagen bagefter.

Lillepigen hedder Malaika. :loveshower hun var så sej og allerede 5-10 mkn efter fødslen suttede hun løs på et bryst.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Taaaak! Hun er så overdrevet lækker, det er helt vildt. :loveshower

Taaaak Mette, det er virkelig stort (og hold nu op hvor var det hårdt).

Storesøster er ved at briste af stolthed, og var helt henne og kigge da hun kom til verden og hende og Dennis fik også nærstuderet moderkagen bagefter.

Lillepigen hedder Malaika. :loveshower hun var så sej og allerede 5-10 mkn efter fødslen suttede hun løs på et bryst.

Dygtige pige og virkeligt fint navn! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

JAAA!!!! Tillykke med guldet. <3

Hvor er det et flot navn det er virkelig smukt og dine piger er da bare SÅ skønne. Glæder mig til at følge jer :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jaah besøg af sundhedsplejersken og Laura havde taget 300g på på 8 dage, også selvom hun ikke spiser 1/6 af sin kropsvægt.

Så moderen er bare glad :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

JAAA!!!! Tillykke med guldet. <3

Hvor er det et flot navn det er virkelig smukt og dine piger er da bare SÅ skønne. Glæder mig til at følge jer :-)

Taak Sija. Hun er bare sååå dejlig, tænk man kan ligge og kigge på hende hele dagen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jaah besøg af sundhedsplejersken og Laura havde taget 300g på på 8 dage, også selvom hun ikke spiser 1/6 af sin kropsvægt.

Så moderen er bare glad :)

:yay seeje Laura!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jaah besøg af sundhedsplejersken og Laura havde taget 300g på på 8 dage, også selvom hun ikke spiser 1/6 af sin kropsvægt.

Så moderen er bare glad :)

DEJLIGT! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænkte lige jeg ville komme med en kort fødselsberetning, hvis I skulle få lyst til at læse den.

Manden d.6. Okt. var jeg inde til tjek på barselsgangen. Hun mærkede indvendigt og sagde, at jeg var meget moden og var "en, nej to, tre hov fire cm åben. Jeg tør ikke rode mere, så falder hun ud" :lol Hun lavede en hindeløsning,baby stod MEGET lavt i bækkenet og vi skulle altså ikke vente for længe før vi kørte, når jeg fik veer. Og nu skulle vi gå hjem og prøve at få et par timer på øjet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lolhit jeg har aldrig været begrænsningens mester. -Godt jeg sagde et kort beretning :-P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder som den (mere eller mindre) perfekte fødsel hvor du har været med 100 % og "nydt" hvert et sekundt. Jeg misunder dig :-) synes det er skønt er du er så god til at begrænse dig hihi

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt det gik så godt :) og en flot nattesøvn! Vi har fået strenge ordrer af sundhedsplejersken at Laura skal have mad hver tredje time, til trods for at hun nu tager på som hun skal... Hun kan ellers også sagtens sove ret længe.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan går det forresten Silja med lille manden? Er han holdt op med at græde når han sover?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan går det forresten Silja med lille manden? Er han holdt op med at græde når han sover?

Både ja og nej. Vi kan putte ham og han falder fint i søvn, sover alt mellem 30 min og en time og så tager fanden ved ham og han skriger og græder. Ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre. Har prøvet at nusse, synge, tage ham op, vække ham intet hjælper og dog hvis han falder i søvn hos os (i armene ) sover han to-tre timer uden at sige en lyd. Denne løsning holder bare ikke jeg nægter at have et barn der skal sidde hos mor og far for at kunne sove (ikke at han ikke må falde i søvn hos os men han skal også selv kunne ligge i liften/sengen og falde i søvn mens vi er der.

Overvejer at søge noget alternativ behandling da jeg ikke kan få hjælp nogen stedet fra :-(

Jeg tog mig selv i at tænke " det kan kun blive bedre" og så fandt jeg lidt ekstra overskud frem i går, så lillemanden blev pakket i barnevognen og så gik jeg ellers tur med en skrigende baby så far kunne sove lidt. Vi gik i tre timer med et enkelt ammestop og fem min før vores hjem faldt han i søvn. Jeg lod ham stå i barnevognen og så tog han fem timer så mor fik også sovet.

Synes det er underligt at han bliver så ked så hvis i tænker " kan det være... " så skriv det endelig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER