Sija-baby

Smalltalk

586 indlæg i dette emne

Kolik?

Jeg ville prøve en tur til kiropraktor.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Og så lige en

:kram

Til dig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha, det lyder hårdt :Kram2

Jeg ville også anbefale en tur til kiropraktor. Vi har jo lige været med Simon og det er så rart at vide han er ok - samtidig vil det også være rart at vide hvis der er noget, så I kan gøre noget ved det!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med dig Mette er du klar til at være alene imorgen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kolik?

Jeg ville prøve en tur til kiropraktor.

Græder de ikke uafbrudt hvis de har kolik? Eller er det også periodevis gråd?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha, det lyder hårdt :Kram2

Jeg ville også anbefale en tur til kiropraktor. Vi har jo lige været med Simon og det er så rart at vide han er ok - samtidig vil det også være rart at vide hvis der er noget, så I kan gøre noget ved det!

Tak for kram

Må have fat i en kiropraktor om ikke andet så kan han/hun be eller afkræfte et evt problem. :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med dig Mette er du klar til at være alene imorgen?

Overhovedet ikke :lol

Men man må jo gøre det så godt man nu kan. Men heldigvis at jeg ikke skal nå noget, så Lise kommer i vs når vi nu bliver færdige og kommer afsted

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Overhovedet ikke :lol

Men man må jo gøre det så godt man nu kan. Men heldigvis at jeg ikke skal nå noget, så Lise kommer i vs når vi nu bliver færdige og kommer afsted

Du når jo nok det hele på et eller andet tidspunkt ;)

Selvom der bliver en del at se til :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Græder de ikke uafbrudt hvis de har kolik? Eller er det også periodevis gråd?

Jeg har da hørt de kan græde uafbrudt hvis de har kolik.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Græder de ikke uafbrudt hvis de har kolik? Eller er det også periodevis gråd?

Aner det faktisk ikke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du når jo nok det hele på et eller andet tidspunkt ;)

Selvom der bliver en del at se til :)

Jeg skal nok nå det hele ja :) det som jeg er mest bekymret for, det er om jeg kommer til at "forsømme" en af dem. Hvis Simon ikke vil sove, men bare vil sutte hele tiden, som han ofte vil, så er jeg nødt til bare at ligge ham fra mig og lade ham græde mens jeg tager mig af Lise. Hun skal jo skiftes, have tøj på, morgenmad og børstet tænder. Det er jeg godt nok ikke glad for.

Og så vil der være nogle timer om eftermiddagen hvor vi er alene indtil Per kommer hjem. Der vil Lise nok bare blive placeret foran fjernsynet, ikke særlig optimalt, når det er hver dag :(

Men nu må vi se hvordan det bliver.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det skal nok vise sig at gå smadder fint, når det kommer til stykket :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har da hørt de kan græde uafbrudt hvis de har kolik.

Det har jeg også hørt derfor er jeg i tvivl om det er kolik. Vi har haft en dejlig nat. Lillemanden vågnede to gange fordi han var sulten og skulle have en ren ble og en gang fordi han (tror jeg ) drømte, han græd men kunne nusses tilbage til /i søvn.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal nok nå det hele ja :) det som jeg er mest bekymret for, det er om jeg kommer til at "forsømme" en af dem. Hvis Simon ikke vil sove, men bare vil sutte hele tiden, som han ofte vil, så er jeg nødt til bare at ligge ham fra mig og lade ham græde mens jeg tager mig af Lise. Hun skal jo skiftes, have tøj på, morgenmad og børstet tænder. Det er jeg godt nok ikke glad for.

Og så vil der være nogle timer om eftermiddagen hvor vi er alene indtil Per kommer hjem. Der vil Lise nok bare blive placeret foran fjernsynet, ikke særlig optimalt, når det er hver dag :(

Men nu må vi se hvordan det bliver.

Jeg er sikker på du klarer det til UG med kryds og slange.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan gik det med begge ungerne idag?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen det gik faktisk helt ok :) Morgenen var en smule hektisk, så jeg tror vi skal have lavet lidt justeringer der, for det gik lidt for hurtigt for Lise det hele. Men vi havde en hyggelig eftermiddag. Den blev godt nok med tegneserie i fjernsynet og placeret i sofaen, men vi sad der i det mindste sammen og fik snakket lidt, mens Lise hyggede sig med vindruer og hindbær. Så havde jeg lidt mindre dårlig samvittighed end hvis hun bare havde siddet der alene.

Det skal nok gå! :super Tak for støtten og de beroligende ord piger ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at høre :)

I skal jo også lige lære hvor lang tid tingene tager nu, og Lise opdager sikkert at hun kan endnu flere ting selv, nu hvor mor ikke står på spring for at hjælpe ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej i dejlige tøser, hvordan går det med jer?

Er alt som det skal være i de små hjem?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det går SÅ godt hvis man ser bort fra at junior hænger i brysterne konstant. Kan ikke helt finde ud af om det er appetitspring eller om det bare er hygge

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her går det også rigtig godt, Simon æder som en granvoksen mand og har fået sig en lækker dobbelthage :lol Han har taget lidt over 1 kg på på lidt under en måned, så nu vejer han 5,2 kg som knap 2 mdr gammel.

Jeg er stadig ikke kommet i mødregruppe og det er jeg ret træt af <_< de siger at de lige mangler 2 mere i gruppen som skal føde, så vi er 6. Jeg ville hellere at vi bare nøjes med at være 4 og så fik lov at komme i gang! Der bliver jo også stor spredning på alderen på denne måde!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Heej tøser,

Ih har ikke været så aktiv herinde, selvom jeg læser med.

Herhjemme går det godt med baby, hun sover som en engel Er oppe/vågen omkring tre gange for lige at amme eller skifte ble. Ammer hende liggende, så blunder selv lidt imens

Vi har haft to besøg af sp, som virker rigtig sød. I mandags var hun her, og vi fik vejet prutten -hun har taget 440 gram på, på 10 dage. :yay så hun er også et pænt over sin fødselsvægt.

Imorgen skal vi til første møde i mødregruppen vi skal allerede være der kl.10 -helt ærlig, ved de ikke, at vi sover til 10-11 stykker? :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ps. Hvor er det dejligt at høre om alle de fede babyer :yay sp mistænker at Malaika kommer til at springe over sin kurve, fordi hun allerede har taget så meget på. Det er kvali-mælk vi leverer her

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pps. Se lige hvor dejlig

post-7635-0-14001800-1414015092_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pps. Se lige hvor dejlig

Hvor er hun bare gudeskøn altså :kuller Og dejligt at det går så godt med hende! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mht rutiner, så har vi ikke rigtig nogen endnu. Men Simon plejer da (for det meste) at sove deromkring kl 7-8, så jeg kan stå op og gøre Lise klar til vuggestue.

Med Lise tog jeg det sådan lidt hen ad vejen. Hun fik lov til selv at skabe sine rutiner og så passede vi os ind efter hende. Hun begyndte ret hurtigt at vise et mønster i hvordan hun sov osv.

Først da hun blev 9-10 måneder og skulle starte i vs, begyndte vi at vække hende om morgenen for at få hende afsted, da vi jo også skulle på arbejde.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER