Linomus

Testhold uge 2

222 indlæg i dette emne

Nå... Sagaen fortsætter og jeg ved stadig ikke hvad jeg skal tro :( Jeg tog en digital test her til morgen- og en strimmeltest, bare sådan for at se, om der var en udvikling :blush

tWWZsJn.jpg

CB er jeg ligesom ikke i tvivl om :D Men jeg synes godt nok ikke det er meget udvikling der er på Strimmeltesten :unsure :(

Til sammenligning af Strimmeltesten er her billedet fra søndag

TOd7Upk.jpg

Tror jeg må prøve at ringe til lægen og høre, hvad han siger.

Uh hvor spændende :) God føljeton du har fået lavet der! Ønsker det bedste!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nå... Sagaen fortsætter og jeg ved stadig ikke hvad jeg skal tro :( Jeg tog en digital test her til morgen- og en strimmeltest, bare sådan for at se, om der var en udvikling :blush

tWWZsJn.jpg

CB er jeg ligesom ikke i tvivl om :D Men jeg synes godt nok ikke det er meget udvikling der er på Strimmeltesten :unsure :(

Til sammenligning af Strimmeltesten er her billedet fra søndag

TOd7Upk.jpg

Tror jeg må prøve at ringe til lægen og høre, hvad han siger.

Jeg siger også tillykke.... - Og er enig i det der med, at strimmel ikke behøver at være mere tydelige - det har jeg i hvert fald læst et sted :) 

 

SÅ: 

 

STORT TILLYKKE!!! :) 

 

Knus

Mette

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det skønt ønskebebs! :loveshower stort tillykke med det!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh hvor spændende :) God føljeton du har fået lavet der! Ønsker det bedste!

 

Off topic: Har du været bruger på bryllupsklar under samme navn?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Off topic: Har du været bruger på bryllupsklar under samme navn?

Det kan du være helt sikker på at jeg ikke har :) Men nu må jeg da ind og snuse derinde!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan du være helt sikker på at jeg ikke har :) Men nu må jeg da ind og snuse derinde!

 

Ok, der var bare en, der hed noget lignende (kan ikke huske, om det var helt det samme), som skulle giftes for et par år siden, hvor jeg også var der ;) Hov, og tillykke med de to streger, forresten :)

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok, der var bare en, der hed noget lignende (kan ikke huske, om det var helt det samme), som skulle giftes for et par år siden, hvor jeg også var der ;) Hov, og tillykke med de to streger, forresten :)

Tak :D Jeg er ikke gift endnu, men skal her i foråret :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :D Jeg er ikke gift endnu, men skal her i foråret :)

 

Ok. Jamen så kan jeg godt anbefale søstersiden. Den kan dog godt være farlig, da man nemt får en masse idéer (og idéer har det med at koste penge) fra bridezillaerne ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå... Sagaen fortsætter og jeg ved stadig ikke hvad jeg skal tro :( Jeg tog en digital test her til morgen- og en strimmeltest, bare sådan for at se, om der var en udvikling :blush

tWWZsJn.jpg

CB er jeg ligesom ikke i tvivl om :D Men jeg synes godt nok ikke det er meget udvikling der er på Strimmeltesten :unsure :(

Til sammenligning af Strimmeltesten er her billedet fra søndag

TOd7Upk.jpg

Tror jeg må prøve at ringe til lægen og høre, hvad han siger.

Jeg tror på det :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er I søde piger :blush Tak allesammen :kram

Jeg fik fat i lægen og jeg har fået taget en blodprøve, så i morgen får jeg svar på HcG :bd

Jeg synes det er rigtig svært at forhold sig til spor- måske fordi jeg er bange for at blive skuffet.. Så jeg håber, at jeg er klogere i morgen og alt er som det skal være :goodluck

Jeg er rigtig glad for opmuntrende beskeder mht. At strimmeltesten ikke siger noget i tydelighed- men det er bare tanken om, at der ikke rigtig er nogen udvikling, som gør mig bange/skeptisk. Men modsat så er der jo mange som ikke kan teste positiv før senere- og der er da piger herinde, som har fået bebser i den sidste ende :wub

Jeg skal nok opdatere i morgen, når jeg ved noget- jeg vil forsøge ikke at teste i morgen, selvom jeg har tests liggende :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er I søde piger :blush Tak allesammen :kram

Jeg fik fat i lægen og jeg har fået taget en blodprøve, så i morgen får jeg svar på HcG :bd

Jeg synes det er rigtig svært at forhold sig til spor- måske fordi jeg er bange for at blive skuffet.. Så jeg håber, at jeg er klogere i morgen og alt er som det skal være :goodluck

Jeg er rigtig glad for opmuntrende beskeder mht. At strimmeltesten ikke siger noget i tydelighed- men det er bare tanken om, at der ikke rigtig er nogen udvikling, som gør mig bange/skeptisk. Men modsat så er der jo mange som ikke kan teste positiv før senere- og der er da piger herinde, som har fået bebser i den sidste ende :wub

Jeg skal nok opdatere i morgen, når jeg ved noget- jeg vil forsøge ikke at teste i morgen, selvom jeg har tests liggende :P

Spændende, masser af krydsede fingre herfra.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er I søde piger :blush Tak allesammen :kram

Jeg fik fat i lægen og jeg har fået taget en blodprøve, så i morgen får jeg svar på HcG :bd

Jeg synes det er rigtig svært at forhold sig til spor- måske fordi jeg er bange for at blive skuffet.. Så jeg håber, at jeg er klogere i morgen og alt er som det skal være :goodluck

Jeg er rigtig glad for opmuntrende beskeder mht. At strimmeltesten ikke siger noget i tydelighed- men det er bare tanken om, at der ikke rigtig er nogen udvikling, som gør mig bange/skeptisk. Men modsat så er der jo mange som ikke kan teste positiv før senere- og der er da piger herinde, som har fået bebser i den sidste ende :wub

Jeg skal nok opdatere i morgen, når jeg ved noget- jeg vil forsøge ikke at teste i morgen, selvom jeg har tests liggende :P

Puha, hvor spændende (og lidt nervepirrende!)! Jeg krydser alt hvad jeg kan for dig! :goodluck :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh hvor spændene :) jeg krydser alt for du får et positivt svar..!! Husk at holde os opdateret :kram

Det undrer mig dog jeg var hos lægen idag med noget andet.. Skulle have taget en blodprøve og spurgte så om når de alligevel tog den om de så ikke også ville kigge på hcg tallet.. Men det påstod min læge man ikke kan.. Så nu er jeg ikke spor klogere.. Stadig ingen mens og stadig ingen positiv test.. Hmm........

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha, hvor spændende (og lidt nervepirrende!)! Jeg krydser alt hvad jeg kan for dig! :goodluck :kram

:ditto :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå... Sagaen fortsætter og jeg ved stadig ikke hvad jeg skal tro :( Jeg tog en digital test her til morgen- og en strimmeltest, bare sådan for at se, om der var en udvikling :blush

tWWZsJn.jpg

CB er jeg ligesom ikke i tvivl om :D Men jeg synes godt nok ikke det er meget udvikling der er på Strimmeltesten :unsure :(

Til sammenligning af Strimmeltesten er her billedet fra søndag

TOd7Upk.jpg

Tror jeg må prøve at ringe til lægen og høre, hvad han siger.

 

Ej. Hvad er du i tvivl om?? CB has spoken!! Du er gravid!!! Hvor er det vildt :loveshower :loveshower :loveshower

TILLYKKE :7himmel :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh hvor spændene :) jeg krydser alt for du får et positivt svar..!! Husk at holde os opdateret :kram

Det undrer mig dog jeg var hos lægen idag med noget andet.. Skulle have taget en blodprøve og spurgte så om når de alligevel tog den om de så ikke også ville kigge på hcg tallet.. Men det påstod min læge man ikke kan.. Så nu er jeg ikke spor klogere.. Stadig ingen mens og stadig ingen positiv test.. Hmm........

Sådan er nogle læger <_<

Det er helt almindeligt, at Eks. Dem i behandling får taget en BP for at tjekke HcG! Men der er den risiko, at det kun giver et her og nu billede, så reelt set er det optimale 2 blodprøver, så man kan følge udviklingen i HcG.. Vi aftalte, at når vi kendte HcG i morgen, så fandt vi ud af, om der skulle tages en prøve mere torsdag, så vi kunne have svar inden weekenden. Jeg ved ikke, om han valgte blodprøven pga. Jeg har en forhistorie med en MA, men han mumlede noget om, at med tanken om tiden før M., så var det det bedste.

Rigtig øv din læge ikke var samarbejdsvilling til en blodprøve, det havde da været så let at vinge det ene felt af, når du fik taget prøve alligevel :(

Håber snart du får en afklaring :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej. Hvad er du i tvivl om?? CB has spoken!! Du er gravid!!! Hvor er det vildt :loveshower :loveshower :loveshower

TILLYKKE :7himmel :loveshower

Tak :kiss :blush Ej.. Jeg er godt nok helt ude på et sidespor, er så bange for at tro på det pga. Den svage strimmeltest! Men som manden lige har sagt, så står der altså gravid, så indtil andet sker, så er det sådan det er :D :wub Ønsker næsten, at jeg kun havde taget den digitale :rolleyes

Og tak også Leras, Mette A og Susanne :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lidt over 2 timer til, at jeg kan få svar via lægen- men jeg behøver næsten ikke få det fra ham.

Det er ingen tvivl om, at det må være en BIO! Tog en ny strimmeltest her til morgen (:badgirl) og stregen er nærmest usynlig nu! Så min tanke om i går, at den måske var blevet lidt svagere i går holdt stik. Jeg afventer nu, at mens kommer i gang, så vi kan komme videre - i det mindste ved vi nu, at det MÅSKE kan gå "nemt" for os denne gang.

Tak for hep piger :lovebk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Æv :( Håber du snart får to streger, der holder :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lidt over 2 timer til, at jeg kan få svar via lægen- men jeg behøver næsten ikke få det fra ham.

Det er ingen tvivl om, at det må være en BIO! Tog en ny strimmeltest her til morgen (:badgirl) og stregen er nærmest usynlig nu! Så min tanke om i går, at den måske var blevet lidt svagere i går holdt stik. Jeg afventer nu, at mens kommer i gang, så vi kan komme videre - i det mindste ved vi nu, at det MÅSKE kan gå "nemt" for os denne gang.

Tak for hep piger :lovebk

Jeg venter lige på bekræftigelse fra enten lægen eller en mens på at der ikke er noget før jeg trøster og beklager ;) der er jo reelt et lille håb endnu..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg venter lige på bekræftigelse fra enten lægen eller en mens på at der ikke er noget før jeg trøster og beklager ;) der er jo reelt et lille håb endnu..

:ditto

Men du kan få et kram mens vi venter :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og ny hyler jeg så :rolleyes I er sgu dejlige :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og ny hyler jeg så :rolleyes I er sgu dejlige :kiss

Håber virkelig den stadig er der.. Synes også vi skal vente og hører hvad lægen siger :) kæmpe krammer herfra :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

HcG kun på 24, så det er gået til grunde! Pga. Manglende mens vil de have mig vurderet, så jeg skal til lægen kl. 14.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

HcG kun på 24, så det er gået til grunde! Pga. Manglende mens vil de have mig vurderet, så jeg skal til lægen kl. 14.

Øv :( :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER