Linomus

Testhold uge 2

222 indlæg i dette emne

Jeg tænker jeg prøver på onsdag så er det en uge siden jeg havde en lille bitte blødning ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Årh det ser sku da lovende ud :) tror sku på den er der for dig :)

Ja forstår godt det du siger med at jeg bliver endnu mere rundt på gulvet, men hvad nu hvis den er negativ, men at det er fordi det er for tidligt i min cyklus at teste fordi min cyklus måske er længere denne gang!! Det er godt nok det der pt forvirrer mig mest.. Men mens er slet ikke noget som følelse som om der har tænkt sig og dukke op nu her :/ :/

Har du prøvet med ÆL-test?

Hvornår skal du til gynækolog igen? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker jeg prøver på onsdag så er det en uge siden jeg havde en lille bitte blødning ;)

Hepper på dig :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :D

Jeg forstod ikke den med positiv ÆL test ? Har du ÆL nu ? Nu er jeg forvirret ? Sorry hehe.. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :D

Jeg forstod ikke den med positiv ÆL test ? Har du ÆL nu ? Nu er jeg forvirret ? Sorry hehe.. ;)

Griner.. Det er også meget forvirrende :P

Jeg regner ikke med jeg har ÆL i dag ;) MEN jeg har erfaring med, at jeg kan lave positive ÆL-tests når jeg er gravid ;) Ved min datter fandt jeg ud af det ved en ÆL-test også dagen efter en positiv graviditetstest :) Jeg har i dag taget en meget svag GT, men en klart positiv ÆL-test, så et eller andet sker der derinde ;) Den 28. Dec. Havde jeg en knap positiv ÆL-test, dagen efter var den negativ :) Så havde forventet mens i fredags eller i går, men ingen mens- blot en masse murren! Troede ellers mens var kommet i morges, men der er stadig ikke spor :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du prøvet med ÆL-test?

Hvornår skal du til gynækolog igen? :)

Nope det har jeg heller ikke :/

Jeg regner ikke med og skulle til gynækolog igen, medmindre mine blodprøver giver anledning til det..

Men han mente bare ikke jeg var så langt henne i min cyklus som jeg mente da min livmorslimhinde så lidt tynd ud.. Og så bliver jeg jo forvirret :/

For havde en rigtig meget ÆL udflåd og ondt i min h.æggestok oven meget positiv ÆL test d. 29.12..

Så han mente heller ikke jeg var gravid i hvert fald der.. Men mine bryster er så ømme og følsomme og ved ikke hvad det skyldes hvis ikke det er mens eller graviditet.. Eller måske self indbildning selvom jeg efter den melding ligesom ikke rigtig regner med noget..

Det er det som forvirrer mig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nope det har jeg heller ikke :/

Jeg regner ikke med og skulle til gynækolog igen, medmindre mine blodprøver giver anledning til det..

Men han mente bare ikke jeg var så langt henne i min cyklus som jeg mente da min livmorslimhinde så lidt tynd ud.. Og så bliver jeg jo forvirret :/

For havde en rigtig meget ÆL udflåd og ondt i min h.æggestok oven meget positiv ÆL test d. 29.12..

Så han mente heller ikke jeg var gravid i hvert fald der.. Men mine bryster er så ømme og følsomme og ved ikke hvad det skyldes hvis ikke det er mens eller graviditet.. Eller måske self indbildning selvom jeg efter den melding ligesom ikke rigtig regner med noget..

Det er det som forvirrer mig

Har du mod på at tage en ÆL test, så gør det- måske kan det give er prej? Nogle gange er kroppen jo ikke en standard ting, som bare kører.. Så jeg synes du skal forsøge at lytte til de signaler kroppen sendte.. Også forsøge :bd :bd

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du mod på at tage en ÆL test, så gør det- måske kan det give er prej? Nogle gange er kroppen jo ikke en standard ting, som bare kører.. Så jeg synes du skal forsøge at lytte til de signaler kroppen sendte.. Også forsøge :bd :bd

:kram

Har lige taget en ÆL test og synes den er lidt svær og aflæse, altså testen.. De er næsten lige tydelige, de to streger, men hverken kontrolstregen eller teststregen er lige så tydelige som ved ÆL.. Synes den er svær og bedømme.. Argg kan ikke finde ud af min krop.. Må tage en GT test en af dagene..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ah okay nu forstår jeg den :D det vidste jeg ikke man kunne.. Kunne være man skulle give det et forsøg..;) Jeg er ved at blive helt bims her.. Det er 49 dage siden jeg havde mit lort ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Undskyld jeg også lige spammer indlægget:) Måtte lige vise jer billedet af min test! Har ingen andre at dele det med, udover min dejlige H2B selvfølgelig, og tænker jo på det hele tiden  :kuller

post-8643-0-33352400-1389532605_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er total spam af tråden, undskyld piger :badgirl

Men med tanken om, at jeg kunne lave positive ÆL-tests med M., så har jeg taget een :rolleyes :klap

bqE29fr.jpg

Jeg bliver bims :rolleyes

SPÆNDENDE :D Jeg forstod heller ikke lige det med ÆL test først, men det ser da lovende ud  :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan det godt lade sig gøre at implantationsblødningen kommer samme dag som forventet mens?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor længe var det nu der gik, før din mens kom dengang :unsure

3-4 dage tror jeg... Men de to tests jeg tog efterfølgende var helt negative, så jeg tror det var en dårlig test dengang.... Men det ser da lovende ud for dig, når du nu også kan lave positiv ÆL-test....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan det godt lade sig gøre at implantationsblødningen kommer samme dag som forventet mens?

Implantation sker 5-10 dage efter ÆL.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen jeg ved ikke hvornår jeg har haft ÆL men jeg fik bare en meget meget svag lysebrun plet på papiret i tirsdags.. Og forventede min mens tirsdag eller onsdag.. Så tænker om det kan være det..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe ja hvis jeg tør tage en test ;) hehe.. Men kan vel kun håbe :) testede du egentlig hurtigt negativ der tirsdag inden du testede positiv fredag eller gik der lang tid inden den blev negativ?

Ja den var ret negativ rimelig hurtigt. Fredag tog så lidt tid før end den blev positiv, ihvertfald 1½-2 min. Men senere fredag hos lægen testede hun den også som svagt positiv.

 

 

2S77fRL.jpg

Nyt billede taget efter 7-8 minutter (altså 3 efter de 5 anbefalede)!

Vælger at afvente mens, så bliver jeg/vi knap så skuffede :rolleyes Det ligner langt fra de tests jeg tog med M. I hvert fald! Så som sagt, så er det nu nok en bio..

Det ser da lovende ud! Jeg tror altså på det og hepper på dig! :glad

 

 

Hvor er det dejligt med så mange positive tests!! Tillykke til jer alle <3

Der er stadig ingen mens eller tegn på det her.. :) men negativ test her til morgen :(

Det lyder da lidt spændende med ingen mens, så er der håb endnu! :goodluck

 

 

Undskyld jeg også lige spammer indlægget:) Måtte lige vise jer billedet af min test! Har ingen andre at dele det med, udover min dejlige H2B selvfølgelig, og tænker jo på det hele tiden  :kuller

TILLYKKE!!! :loveshower hvor er det bare fantastisk med ENDNU flere gravide og hvor HAR det altså bare været en god uge! :yay :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay, ja det beviser jo bare at meget kan ændre sig på 3 dage :) jeg er konstant on/off mens smerter og mine bryster bliver mere og mere ømme og fastere :/

Kan godt være jeg skal prøve og tage en test i morgen hvis mens bliver væk..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ser da lovende ud! Jeg tror altså på det og hepper på dig! :glad

:yay

Tak :)

Er godt nok spændt på, hvad der sker de kommende dage/uger :kuller

Håber jeg helt kan hoppe med på :gravid bølgen for denne uge :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay, ja det beviser jo bare at meget kan ændre sig på 3 dage :) jeg er konstant on/off mens smerter og mine bryster bliver mere og mere ømme og fastere :/

Kan godt være jeg skal prøve og tage en test i morgen hvis mens bliver væk..

Jeg hepper på en test :badgirl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Undskyld jeg også lige spammer indlægget:) Måtte lige vise jer billedet af min test! Har ingen andre at dele det med, udover min dejlige H2B selvfølgelig, og tænker jo på det hele tiden :kuller

Sikke en flot test :loveshower

Igen kæmpe stort tillykke :gravid :glad

Må jeg skrive dig på listen? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal teste den 12/01 hvis jeg går ud fra sidste cyklus !! Har allerede nu svært ved at holde mig fra teststriberne!!

Hvordan er det gået?? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hepper på en test :badgirl

Hehe tror heller ikke jeg kan lade vær med og teste :) i det mindste for at se om en muligvis negativ test kan gøre at mens så kommer pga psyken :)

Håber altså virkelig din test udvikler sig!! Så har det jo været en konge uge :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en flot test :loveshower

Igen kæmpe stort tillykke :gravid :glad

Må jeg skrive dig på listen? :)

Tak :kiss

Det må du meget gerne :) Og så håber jeg også, du kommer på listen snart :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :kiss

Det må du meget gerne :) Og så håber jeg også, du kommer på listen snart :)

Så er du på :) Og tak :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godmorgen :) øv testede negativ som forventet her til morgen :/ så nu håber jeg på mens kommer så min cyklus ikke bliver for lang..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER