Mor til de skønne

-

57 indlæg i dette emne

AAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Åhhh jeg er dårlig.....jeg vidste jeg ikke sku ha åbnet denne her tråd....og slet ikke forstørret billedet.....for SATAN i HELVEDE sgu og fanden hvor er den klam MED klam oveni....

Jeg kommer ALDRIG til Fyn mere.....fy for satan!!!!!!!!!!!!!

Nej jeg blev sq også lige lidt bange, da jeg forstørrede billedet!! Valgte bevidst ikke at bruge tinypic, fordi man så selv kan vælge om man vil se et lille eller stort billede... Det er bare svært at lade være med, at forstørre :lol

Jo du skal da komme og besøge mig en dag ;) Det behøver jo ikke være om sommeren :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:blush - jamen jamen.. jeg har ingen store edderkopper???

Hehe....nej det var ikke dig ;) Du hedder Stinna ;)

Det er Christina jeg mener ;) :bunny

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

;)

Næste gang du kommer over lillebælt Christina, så skal du lige ha en bodysearch, samt ha inspiceret dit tøj, så vi ikke får de lede kryb herover......

Aii jeg er helt ...................YIRK!!!!!!!!!!!!!

:haha Ja vi skal da ikke have startet en invasion :haha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:blush - jamen jamen.. jeg har ingen store edderkopper???

Du må gerne låne af mig :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej jeg blev sq også lige lidt bange, da jeg forstørrede billedet!! Valgte bevidst ikke at bruge tinypic, fordi man så selv kan vælge om man vil se et lille eller stort billede... Det er bare svært at lade være med, at forstørre :lol

Jo du skal da komme og besøge mig en dag ;) Det behøver jo ikke være om sommeren :lol

Haha! Ok....Jeg kommer i sådan en rumdragt Nasa bruger, med tilhørende hjelm.....og så vil jeg konstant sidde og kigge mig op på skuldrene og ved fødderne.....aiiiiiiiiiiiii jeg hader at jeg er så ræd for de små svin der, det jo skørt, men sådan er det :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha! Ok....Jeg kommer i sådan en rumdragt Nasa bruger, med tilhørende hjelm.....og så vil jeg konstant sidde og kigge mig op på skuldrene og ved fødderne.....aiiiiiiiiiiiii jeg hader at jeg er så ræd for de små svin der, det jo skørt, men sådan er det :(

Jeg tager David's hardballgevær med (NEJ, ikke haglgevær)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tager David's hardballgevær med (NEJ, ikke haglgevær)

Haha! Nåja, den var god....sidder der og forestiller mig en skør jyde med et haglgevær skydende efter de små svin og kuglerne pifter rundt i luften! :D Hahaha!

Ja man kan jo høre forkert ;)

Kan jeg låne det gevær? :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha! Ok....Jeg kommer i sådan en rumdragt Nasa bruger, med tilhørende hjelm.....og så vil jeg konstant sidde og kigge mig op på skuldrene og ved fødderne.....aiiiiiiiiiiiii jeg hader at jeg er så ræd for de små svin der, det jo skørt, men sådan er det :(

Tror den vil klæde dig ;) Vi har sådan en elektrisk fluesmækker der kan riste dem - den må du gerne låne :lol Eller den lammer dem kun et par sekunder :haha Jeg har virkelig også været ræd for dem, og er det stadig, dog ikke så slemt mere, men hvis jeg ikke vil have dem i mit hjem må jeg så også selv fjerne dem...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha! Nåja, den var god....sidder der og forestiller mig en skør jyde med et haglgevær skydende efter de små svin og kuglerne pifter rundt i luften! :D Hahaha!

Ja man kan jo høre forkert ;)

:D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha! Nåja, den var god....sidder der og forestiller mig en skør jyde med et haglgevær skydende efter de små svin og kuglerne pifter rundt i luften! :D Hahaha!

Ja man kan jo høre forkert ;)

Hov hov, jeg er ikke spor skør :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej det er MIG der er skør....og jeg holder med de andre skøre - som gladeligt skyder på klamme kopper!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror den vil klæde dig ;) Vi har sådan en elektrisk fluesmækker der kan riste dem - den må du gerne låne :lol Eller den lammer dem kun et par sekunder :haha Jeg har virkelig også været ræd for dem, og er det stadig, dog ikke så slemt mere, men hvis jeg ikke vil have dem i mit hjem må jeg så også selv fjerne dem...

Argh!! Sådan 2 sad jeg med, dengang vi boede oppe i Norge, når vi sad udenfor om aftenen og grillede.....Det var ikke til at være der for myg og knott. Knott er sådan nogle små lede fluer som mest ligner bananfluer, men de angriber i hobetal og bider, så man får mærker der ligner bumser....virkelig klamme....de går efter øjnene og næseborerne og hårgrænsen, for satan de er klamme....

Der sad jeg og svang rundt med ketsjerne og ristede millioner af de små kryb....bzzzzzzz bzzzzzzzzzz bzzzzzzzzzz bzzzzzzzzzz ai det var klamt. Det endte med jeg måtte købe mig en knott-hat, sådan en bøllehat med meget tyndt net nedover, så jeg kunne sidde i fred.....folk ku bare ikke se mit ansigt, fordi nettet var så tæt....

HADER insekter - edderkopper etc. ADRRRRRRR

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej det er MIG der er skør....og jeg holder med de andre skøre - som gladeligt skyder på klamme kopper!!

WUHUUUUUUU, jeg skyder gladeligt på alt kryb.. Og jeg er ret god til at riste hvepse på de der elektriske fluesmækkere.. Altså, hvis ikke David er hjemme til at gøre det for mig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ejjj den er da lige en tand for klam ;)

Yrk - mon den er klar over, at nedenstående findes???

:lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fy for den lede altså :puke

Jeg priser mig lykkelig for vores 4 katte, der hapser den slags længe inden jeg når at opdage dem :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ej christina den der marathon aften skulle vel ikke holdes hos dig??? jeg tror ikke jeg ville være i stand til at koncentrere mig om en film hvis jeg har de kryb i tankerne, og hvis jeg først fik øje på en i den størrelsesorden så ville der ikke længere være tale om et "film"marathon for mit vedkomne, nej så løb jeg gladeligt de 42 km for at komme væk fra kræet.

jeg tror seriøst jeg får svært ved at sove i nat efter det billede. :respekt for at du stadig bor i huset.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha! Nåja, den var god....sidder der og forestiller mig en skør jyde med et haglgevær skydende efter de små svin og kuglerne pifter rundt i luften! :D Hahaha!

Ja man kan jo høre forkert ;)

Kan jeg låne det gevær? :D

mia det gevær er du nødt til at ha med hvis vi to nogensinde skal nærme os fyn igen. :shooter :shooter :shooter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hernede har vi også nogle virkelig ækle nogen af slagsen... Normalt er de i garagen, men forleden morgen sad der en på badeværelset. Uhh, jeg kan slet ikke have dem! De er så store, at man ikke bare lige træder på dem, det er SÅ klamt!

Se her.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hernede har vi også nogle virkelig ækle nogen af slagsen... Normalt er de i garagen, men forleden morgen sad der en på badeværelset. Uhh, jeg kan slet ikke have dem! De er så store, at man ikke bare lige træder på dem, det er SÅ klamt!

Se her.

EEEEEEEV den er da godt nok heller ikke særlig rar.. :wacko

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det løber mig koldt ned af ryggen!!! Sikker på den (de) ikke er kommet over grænsen i en banan kasse eller sådan noget?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hernede har vi også nogle virkelig ækle nogen af slagsen... Normalt er de i garagen, men forleden morgen sad der en på badeværelset. Uhh, jeg kan slet ikke have dem! De er så store, at man ikke bare lige træder på dem, det er SÅ klamt!

Se her.

ADR hvor er den ulækker. Tror ikke vi skal på ferie i Frankrig forløbeligt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eeeeij har total de edderkopper på hjernen... Sad lige og faldte i stave da snoren fra min hætte rammer min hånd..

tro lige jeg gik amok og sprang op af stolen.....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eeeeij har total de edderkopper på hjernen... Sad lige og faldte i stave da snoren fra min hætte rammer min hånd..

tro lige jeg gik amok og sprang op af stolen.....

:lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh!! Sådan 2 sad jeg med, dengang vi boede oppe i Norge, når vi sad udenfor om aftenen og grillede.....Det var ikke til at være der for myg og knott. Knott er sådan nogle små lede fluer som mest ligner bananfluer, men de angriber i hobetal og bider, så man får mærker der ligner bumser....virkelig klamme....de går efter øjnene og næseborerne og hårgrænsen, for satan de er klamme....

Der sad jeg og svang rundt med ketsjerne og ristede millioner af de små kryb....bzzzzzzz bzzzzzzzzzz bzzzzzzzzzz bzzzzzzzzzz ai det var klamt. Det endte med jeg måtte købe mig en knott-hat, sådan en bøllehat med meget tyndt net nedover, så jeg kunne sidde i fred.....folk ku bare ikke se mit ansigt, fordi nettet var så tæt....

HADER insekter - edderkopper etc. ADRRRRRRR

:lol kan lige forestille mig dig :lol Men føj de knott lyder godt nok klamme!! Hvor fejt at angribe i hobetal og bide :angry

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fy for den lede altså :puke

Jeg priser mig lykkelig for vores 4 katte, der hapser den slags længe inden jeg når at opdage dem :D

Vores kat gider IKKE hapse dem :wacko Ofte ligger han på gulvet, når de kommer kravlende, og hvis han ikke kan nå dem er det bare ærgeligt - han rejser sig IKKE :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER