Mor til de skønne

-

57 indlæg i dette emne

ej christina den der marathon aften skulle vel ikke holdes hos dig??? jeg tror ikke jeg ville være i stand til at koncentrere mig om en film hvis jeg har de kryb i tankerne, og hvis jeg først fik øje på en i den størrelsesorden så ville der ikke længere være tale om et "film"marathon for mit vedkomne, nej så løb jeg gladeligt de 42 km for at komme væk fra kræet.

jeg tror seriøst jeg får svært ved at sove i nat efter det billede. :respekt for at du stadig bor i huset.

Ha ha kan lige se dig suse afsted og løbe 42 km :D Om sommeren bliver dynen også lige rystet en ekstra gang og jeg kigger bag gardinet og under sengen inden jeg kan falde i søvn :lol Men det bliver nok ikke hos mig vi skal se film marathon, for så kommer vi til at sidde på skødet af hinanden :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hernede har vi også nogle virkelig ækle nogen af slagsen... Normalt er de i garagen, men forleden morgen sad der en på badeværelset. Uhh, jeg kan slet ikke have dem! De er så store, at man ikke bare lige træder på dem, det er SÅ klamt!

Se her.

FØJ den er ÆKEL :puke Der ville jeg løbe skrigende væk!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det løber mig koldt ned af ryggen!!! Sikker på den (de) ikke er kommet over grænsen i en banan kasse eller sådan noget?

Min farmor har engang arbejdet hos en grønthandler, og der fik de en fugleedderkop med i en kasse med bananer!!! Hun slog den ihjel med en stegepande :lol :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ADR hvor er den ulækker. Tror ikke vi skal på ferie i Frankrig forløbeligt ;)

Sådan har jeg det også lige nu :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eeeeij har total de edderkopper på hjernen... Sad lige og faldte i stave da snoren fra min hætte rammer min hånd..

tro lige jeg gik amok og sprang op af stolen.....

:lol Sådan har jeg det om sommeren - er totalt paranoid :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror altså ikke vores katte ville gå på de krabater der..

Har nærmere et billede af en Knurremis som bliver slynget rundt i stuen af de monstre der fordi han kommer for tæt på en af dem.. :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min farmor har engang arbejdet hos en grønthandler, og der fik de en fugleedderkop med i en kasse med bananer!!! Hun slog den ihjel med en stegepande :lol :o

:respekt :respekt :respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER