SaraLK

ny gratis baby-startpakke

53 indlæg i dette emne

Ved ikke om i allerede ved det, men nu kan man bestille en gratis baby pakke i Lidl.

den skal bestilles på deres hjemmeside. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ved ikke om i allerede ved det, men nu kan man bestille en gratis baby pakke i Lidl.

den skal bestilles på deres hjemmeside. :)

Tusind tak :)

Så man kan få i:

BabySam

Rema1000

Lidl

Og hvor mere? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak :)

Så man kan få i:

BabySam

Rema1000

Lidl

Og hvor mere? :)

Matas, den syntes jeg bare ikke var særlig god :)

Der er også nogle der går på apoteket og får gratis prøver af diverse ting, men det er noget man skal spørge efter, og som sådan vist ikke en babypakke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Libero har også gratis pakker.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes ikke j kan se det på liberos hjemmeside?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Libero er gennem Libero klubben. Den er egentlig ret fin.

Matas' har jeg ellers hørt godt om. Der skal man være medlem af Club Matas for at få den.

Apotekets er en "pakke" eller det er en lille toilettaske med prøver og lidt læsestof.

Derudover har MAM via deres facebook, hvor man kan få en gratis sut.

Og så har Miljømærkning Danmark en, som er ret lækker. Vores indeholdte bl.a. en body fra Nameit. Den kan findes via ecolabel.dk.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Dejligt med den viden. Følger lige med....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De har og ved Matas :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er også lige den her sikkerhedsboks, når baby bliver 6-9 måneder gammel :) Ecolabels babypakke er udsolgt, så den fås ikke mere...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er pakken fra Lidl noget ved? Har ikke tænkt mig at bruge deres bleer. Hvad er der ellers i pakken?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er pakken fra Lidl noget ved? Har ikke tænkt mig at bruge deres bleer. Hvad er der ellers i pakken?

 

Uh ha vi køber kun bleer fra lidl - de er fantastiske og billige! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er pakken fra Lidl noget ved? Har ikke tænkt mig at bruge deres bleer. Hvad er der ellers i pakken?

Der var en bamse, skumklude, en hel pakke bleer, en sut og måske noget mere.

Den er nem at hente så det kan godt betale sig, det samme med remas :)

Babysam vil jeg holde mig langt væk fra med mindre man ønsker blespanden! Den er ikke en skid værd, men man signer sig op til et hav af reklamer (hurra for en spammail til den slags)!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der var en bamse, skumklude, en hel pakke bleer, en sut og måske noget mere.

Den er nem at hente så det kan godt betale sig, det samme med remas :)

Babysam vil jeg holde mig langt væk fra med mindre man ønsker blespanden! Den er ikke en skid værd, men man signer sig op til et hav af reklamer (hurra for en spammail til den slags)!

Man kan melde sig fra at få alle reklame mailsne bagefter, det gjorde jeg og har intet modtaget fra dem efterfølgende!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man kan melde sig fra at få alle reklame mailsne bagefter, det gjorde jeg og har intet modtaget fra dem efterfølgende!

Ja det kræver jo blot man melder sig fra alle de forskellige nyhedsbreve, så når de har 20 leverandører der må sende en mails så bliver man spammet, og for hvad 2 bleer, et blad et par natbukser i str 86 (som er blå hos mig, jeg venter en pige).

Jeg vil have ikke have blespanden og så må jeg ærlig indrømme den ikke er værd at komme efter :)

Jeg synes klart remas og lidls er noget mere værd :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det kræver jo blot man melder sig fra alle de forskellige nyhedsbreve, så når de har 20 leverandører der må sende en mails så bliver man spammet, og for hvad 2 bleer, et blad et par natbukser i str 86 (som er blå hos mig, jeg venter en pige).

Jeg vil have ikke have blespanden og så må jeg ærlig indrømme den ikke er værd at komme efter :)

Jeg synes klart remas og lidls er noget mere værd :D

Nej du går bare ind samme sted hvor du tilmelder dig babysams pakke. Ind under kontakter kan man slette sine oplysninger så vidt jeg husker.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej du går bare ind samme sted hvor du tilmelder dig babysams pakke. Ind under kontakter kan man slette sine oplysninger så vidt jeg husker.

Smart :)

Men stadig er indholdet ikke noget at råbe hurra for, sorry min pessimisme :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det kræver jo blot man melder sig fra alle de forskellige nyhedsbreve, så når de har 20 leverandører der må sende en mails så bliver man spammet, og for hvad 2 bleer, et blad et par natbukser i str 86 (som er blå hos mig, jeg venter en pige).

Jeg vil have ikke have blespanden og så må jeg ærlig indrømme den ikke er værd at komme efter :)

Jeg synes klart remas og lidls er noget mere værd :D

  

Nej du går bare ind samme sted hvor du tilmelder dig babysams pakke. Ind under kontakter kan man slette sine oplysninger så vidt jeg husker.

Jeg kan ikke huske præcis hvor (skal lige have lavet lidt research, det er trods alt 2,5 år siden nu :)), men det er kun ét sted hvor du taster din mail ind og frabeder dig at få noget tilsendt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg lavet researchen og kan fortælle at man bestiller babysams startpakke inde på www.babybox.dk. Du kan også fravælge at få blespanden, så du kun får de andre ting.

På den samme side går man efterfølgende ind under "kontakt" og klikker på "for afmelding klik her". Så skulle man ikke gerne modtage noget efterfølgende. Det er ret nemt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Smart :)

Men stadig er indholdet ikke noget at råbe hurra for, sorry min pessimisme :D

Det kan være du har været uheldig med dit indhold. Jeg husker den som ok, dog med irriterende mange blade i. En hurtig googling viser dette indhold (det kan variere):

Babysam startpakken indeholder:

8 stk. Pampers New Baby bleer

Rangle fra Fisher Price

 MAM Mini Ulti Sut (0-4 mdr)

 Magasinet Vores Børn eller Vores Børn SPECIAL

 1 stk. HiPP børnemad i glas, 1 stk. HiPP brochure om barnets kost 0-12 måneder,

1 stk. HiPP ske

 Ammeindlæg fra Pigeon

 Blespanden inklusive en refill fra International Refill Company Ltd.

 Neutral intensiv creme

 Neutral color vaskemiddel

 Brochure fra Babyfer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan være du har været uheldig med dit indhold. Jeg husker den som ok, dog med irriterende mange blade i. En hurtig googling viser dette indhold (det kan variere):

Babysam startpakken indeholder:

8 stk. Pampers New Baby bleer

Rangle fra Fisher Price

MAM Mini Ulti Sut (0-4 mdr)

Magasinet Vores Børn eller Vores Børn SPECIAL

1 stk. HiPP børnemad i glas, 1 stk. HiPP brochure om barnets kost 0-12 måneder,

1 stk. HiPP ske

Ammeindlæg fra Pigeon

Blespanden inklusive en refill fra International Refill Company Ltd.

Neutral intensiv creme

Neutral color vaskemiddel

Brochure fra Babyfer

Det var der slet, slet ikke i min! Jeg fik to bleer, en hvid T-shirts i str 86, blespand med en refill og masser af reklame papirer og vores børn fra november 2012.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var der slet, slet ikke i min! Jeg fik to bleer, en hvid T-shirts i str 86, blespand med en refill og masser af reklame papirer og vores børn fra november 2012.

Det var da godt nok også lousy så :( der står på babysams hjemmeside den skal have en værdi af 599,-. Gad vide om den kan være blevet rippet?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var da godt nok også lousy så :( der står på babysams hjemmeside den skal have en værdi af 599,-. Gad vide om den kan være blevet rippet?

Det er fordi, der er alle mulige rabat kort i, tror jeg :unsure og måske blespandens værdi?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var der slet, slet ikke i min! Jeg fik to bleer, en hvid T-shirts i str 86, blespand med en refill og masser af reklame papirer og vores børn fra november 2012.

I min var der ikke engang t-shirten! Der var nogle cremeprøver, 2 ammeindlæg, 2 bleer og vores børn. Og en masse reklamer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I min var der ikke engang t-shirten! Der var nogle cremeprøver, 2 ammeindlæg, 2 bleer og vores børn. Og en masse reklamer.

:ditto (dog + 2 hipp skeer)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER