SaraLK

ny gratis baby-startpakke

53 indlæg i dette emne

Jeg skrev til Libero, da jeg heller ikke havde modtaget noget gavebevis til pakken - har været medlem i over et halvt år. Efter at have fået en standard auto-mail om, at der kunne gå op til 3 uger til, at jeg ville få svar fra dem, sendte de så en svensk mail med vedhæftede, jeg kunne udfylde:

 

http://solutions.express.dk/libero/sampling/newborn.aspx

 

Den gamle gratis startpakke har de åbenbart droppet, for efter at have udfyldt blanketten fik jeg tilsendt en pakke bleer med 5 stk. str. 2-5 kg og 9 stk. 3-6 kg (som der også står i blanketten). :)

 

Tak for opklaringen - det er da mystisk, at der ikke er til at finde svar på deres side. Jeg er nu også ret sikker på, at de skrev om en startpakke, der automatisk ville komme et bevis til senere, da jeg meldte mig ind, tsk tsk...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tror I ikke bare man modtager pakken fra Libero, hvis man skriver sin terminsdato ind under ens profiloplysninger?

Jeg havde skrevet min terminsdato og fik intet fra dem. Skrev så til dem og fik i løbet af tre dage mit gavebevis så jeg kunne hente pakken i Føtex eller Bilka. Der var en dobbeltpakke bleer (5 stk størrelse 1 og 8 stk størrelse 2) og en pakke ammeindlæg, samt en sød lille sansedims fra BObles

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg lige været i Føtex og forhøre mig om libero startpakker og hun sagde de ikke havde haft nogen i et stykke tid, så hun troede de var udgået, men nu havde de lige netop fået en ny sending. Så de fører dem åbenbart stadig.

Så jeg ville skrive til dem, hvis jeg ikke havde modtaget noget fra dem.

Nu venter jeg spændt på at se om jeg selv får en mail fra dem her om et par uger, når jeg har en måned til termin :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER