Nitzen1987

Der er da lidt dødt herinde i aften....

12 indlæg i dette emne

men det er jo også fredag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er lige forbi, mens manden og en kammerat ser kedelige videoer på youtube.... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænkte faktisk det samme

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sad og tænkte det samme :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

JA stille er her... Men kan være der er andre end mig der er fordybet i Geisha verdenen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her har vi været i Sdr.Jylland til show. Et først på vej hjem nu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

gik tidligt i seng pga. sygdom

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi guffede masser af sushi inden turen gik i biffen for at se Klovn. Den var faktsik meget sjovere end forventet! Streamede X-faktor da vi kom hjem, og så var jeg ellers færdig... Er kommet for sent i seng hver dag i denne uge, så var dødtræt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

JA stille er her... Men kan være der er andre end mig der er fordybet i Geisha verdenen ;)

jeg havde bare en off dag igår, hvor jeg sov hele eftermiddagen og så netop Geisha igår, jeg synes den er helt fantastisk den film.... Er såååå glad for at komme fra dk og i den tid, hvor jeg lever, for sikke et liv...

men kunne ikke lade være med at tænke sikke nogle smukke kvinder, og sådan en smuk pige ville jeg altså gerne være adoptivmor til :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde besøg af ungernes kusine, og da hun endelig faldt i søvn gjorde jeg også :D

Idag har jeg været alene med ungerne, så den har stået på lang gåtur, Monsters Inc, og ellers bare ren hygge, så ingen bk til mig :blush

Og nu står den jo snart på håndbold, ikke meget tid man har brugt på bk denne weekend :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her har dagen jo stået på Besøg af BK piger :) OG så jhar jeg sovet lidt mens manden lavede aftensmad <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg havde bare en off dag igår, hvor jeg sov hele eftermiddagen og så netop Geisha igår, jeg synes den er helt fantastisk den film.... Er såååå glad for at komme fra dk og i den tid, hvor jeg lever, for sikke et liv...

men kunne ikke lade være med at tænke sikke nogle smukke kvinder, og sådan en smuk pige ville jeg altså gerne være adoptivmor til :loveshower

Håber jeg du bliver søde... :) Men ja synes også den var fantastisk :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER