Evaha87

Nogen der skal teste i uge 44?

89 indlæg i dette emne

Har testet meget svagt positivt i går og i dag  :loveshower  ..nu er det vist bare at vente på, at stregen bliver tydeligere og på, at mens ikke kommer.

 

 

Har testet her til morgen..... og tøser......... den var squ positiv.... kan slet ikke forstå det... :-)

 

 

Wiii tillykke :) samme her!!! Og så der da ret mange positive denne uge hurra :)

 

Hold da op, STORT TILLYKKE, piger!! Hvor er det fedt!! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tillykke :loveshower

 

De to velkomne streger, jeg fik i går, blev dog hurtigt efterfulgt af en kraftig blødning i dag  :(

 

Øv, nåede ellers lige at blive så glad på dine vegne :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke :loveshower

 

De to velkomne streger, jeg fik i går, blev dog hurtigt efterfulgt af en kraftig blødning i dag  :(

Ej øv :( så må du jo have haft en bio :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået mens :numse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej øv :( så må du jo have haft en bio :(

 

 

Jeg har fået mens :numse

 

Ikke vores måned :kiss :hshit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke vores måned :kiss :hshit

 

Nej :( Så må vi se om vi kan lave nogle lækre august-babyer :bd ser ud til, at vi kan følges nogenlunde ad :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået mens :numse

Øv så må du snuppe august... :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke :loveshower

De to velkomne streger, jeg fik i går, blev dog hurtigt efterfulgt af en kraftig blødning i dag :(

Først tusind tak...

Andet, øv øv øv... du må bare snuppe august... :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej :( Så må vi se om vi kan lave nogle lækre august-babyer :bd ser ud til, at vi kan følges nogenlunde ad :)

Ihhh.. Får helt lyst til at hoppe med, selvom vi var enige om, at denne måned ikke var helt hensigtsmæssig alligevel- hvis altså der skulle være bid ;) :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg nåede slet ikke at teste da jeg vågnede i nat/tidlig morgen med smerter og vupti start på mens...øv øv...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv Girly1988, så må du også springe på august-vognen :-)

 

Jeg er ved at gå ud af mit gode skind. Fortsat ingen mens, dog en del rumlen som om at kroppen ikke kan finde ud af hvad der sker, og fortsat negative teste.. 4+1 i dag. Hm.

Jeg havde endda en rigtig god plan. Jeg skal ses med mine veninder som jeg ikke har set i 2 mdr. og vi skulle give den gas i byen, så blev jeg enig med mig selv om, at hvis mens kom, kunne jeg fint tillade mig det, og hvis mens ikke kom og der var 2 fine streger, måtte jeg selvfølgelig ikke drikke. Nu går det hele i kludder.. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Held og lykke håber den positive kommer snart ;)

Har slet ingen symptomer andet end positiv test så det også lidt mærkeligt! Men behøver selvfølgelig ikk været nogen endnu. Er nu 4+5....

Alle måneder er perfekte måneder :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber inderligt vi nupper august....vil så gerne at det lykkedes inden vi har prøvet i 2 år....men tror sq ikk på det.....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er rigtig ramt af kvalme, og det er hele dagen den er der, men heldigvis ingen opkast... Er i dag 4+2 efter mine udregninger... :-)

Nu må vi se hvordan vi kommer til med at holde det hemmeligt på vores ferie... ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det kan jeg hilse og sige ikk er nemt:) er selv i samme situation med familie besøg.... Siger måske noget sidste dag hvis alt går godt til lægen onsdag. Skulle der ske noget ville jeg alligevel fortælle det.... Vil bare være lidt mere sikker! Da jeg sagde ingen symptomer glemte jeg ar sige jeg mega træt og sulten og meget tissetrængende også om natten :/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej :( Så må vi se om vi kan lave nogle lækre august-babyer :bd ser ud til, at vi kan følges nogenlunde ad :)

 

Jaaa synes det lyder som en god plan :loveshower

 

Ihhh.. Får helt lyst til at hoppe med, selvom vi var enige om, at denne måned ikke var helt hensigtsmæssig alligevel- hvis altså der skulle være bid ;) :blush

 

Weee! Do it!! :loveshower

 

Håber inderligt vi nupper august....vil så gerne at det lykkedes inden vi har prøvet i 2 år....men tror sq ikk på det.....

 

Hepper også på august for jer :kiss  Sikker på, at det er jeres tur snart.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihhh.. Får helt lyst til at hoppe med, selvom vi var enige om, at denne måned ikke var helt hensigtsmæssig alligevel- hvis altså der skulle være bid ;) :blush[/quot]

Ja det må du da gøre ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det spændende med alle de graviditeter  :kuller

Fortsat ingenting her. Hverken tante rød eller to klare streger. Fortsat kvalme, kan lugte fisk til tider, oppustet mave og ulæselige tests.. Vente vente. 

Håber jeg bliver en af dem der kan teste sent positiv (4+2 i dag) og ikke bare en psyket mens. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er fuldstændig rundt på gulvet -  testede i morges, lagde den på bordet og da jeg gik ud for at kigge var der TO streger :loveshower :stork :stork tør ikke tro på det, men ser ud til det endelig lykkedes efter et halvt år :7himmel :7himmel Er så lykkelig. Ser først min kæreste ved 18 tiden i aften, så bliver en laaang dag. Glæder mig til at fortælle det, men vil fortælle ham det face to face. Han bliver så glad.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke :loveshower  Nej hvor dejligt! Ja dagen bliver lang, men så har du en hemmelighed helt alene i knap 12 timer, uh.. Det kan være svært at holde ud ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke også her... :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke til alle, rart at se alle de positive tekst

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er fuldstændig rundt på gulvet -  testede i morges, lagde den på bordet og da jeg gik ud for at kigge var der TO streger :loveshower :stork :stork tør ikke tro på det, men ser ud til det endelig lykkedes efter et halvt år :7himmel :7himmel Er så lykkelig. Ser først min kæreste ved 18 tiden i aften, så bliver en laaang dag. Glæder mig til at fortælle det, men vil fortælle ham det face to face. Han bliver så glad.

Det blir da en frygtelig lang dag :D Rigtig stort tillykke! Så har du tid til at planlægge en sjov overraskelse til ham, måske?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :-D føles som lang tid, kan ikke vente med at komme hjem Til ham. Har for lang tid siden købt en bog om at blive far og skrev et sødt kort i morges :-) åh hvor jeg glæder mig til at dele nyheden med ham

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER