Evaha87

Nogen der skal teste i uge 44?

89 indlæg i dette emne

Tak piger :-)

Jeg synes helt ærlig også at alle de symptomer gerne må blive til mere, ellers er jeg virkelig træt af dem, hvis det er uden grund! 

Mit underliv har i dag opført sig underligt, som om der foregik et eller andet. Om det er mens eller en komme baby aner jeg ikke, men jeg ved godt hvad jeg håber på  :7himmel

 

Jamen jeg kan såmænd godt lige give en lille intro herinde, selvom det nok er mere passende i en anden tråd.

Jeg er en kvinde på 24, 25 til sommer. Jeg er sygeplejerskestud. og færdig om 7 måneder, og har haft lyst til børn de sidste 2 år.

Nogen vil kalde mig tidligt ude, det vil jeg nu ikke selv. 

Jeg blev gift i december 2012 på rådhuset og d.24.august 13, holdte vi stort bryllup og fest til den lyse morgen. Nu er vi SÅ klar til næste skridt, og jeg er så spændt.

Jeg har været på p-piller i knap 10 år uden pause, så jeg er bange for kroppen har problemer med at finde tilbage til egen cyklus. det får vi nok afsløret snart. 

 

FruC: hold da op, Dubai! Sikke lækkert, og ja en lille flyvetur også. Men 4+1 lyder lovende hvis mens fortsat ikke har meldt sig  ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jamen håber det bedste for dig muggi, så tidligt er det som ikk synes jeg! Vi må afvente og se!

Dubai er fantastisk! Og dejligt vejr ;) men man skal være gift ellers ulovligt at få børn! Og man kommer i fængsel! Er lige blevet gift i september og i gang med at få certifikatet oversat og legaliseret! Skal man nemlig have med til første besøg hvis man er gravid! Vi snød lidt da vi vidste det ville tage tid og startede PB for to år siden men egentligt først lovligt nu så det ret perfekt en måned efter bryllup!!!! :)

Så er dagens Update: no mens og endnu en positiv test så nu har jeg booket doktor næste uge ih næsten for godt til at være sandt efter næsten to år!!!! Håber virkelig ikke det noget andet der øger niveauet så testen bliver positiv.....!! Nu mangler jeg bare bryllups certifikatet! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op, man kan simpelthen komme i fængsel for at bringe et barn til verden.... mhmm... den var ny... :-/

Men tøser alle mine symptomer er pist forsvundet (undtagen minimal ømme bryster) så nu venter jeg bare mens kommer på lørdag........

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv :( :( men på den positive side (hvis vi skal finde noget selvom det selvf ikke er det samme) kan du få en sjus eller to på lørdag i flyveren....!! Og have en god ferie uden kvalme i DK hvis der er der i skal til.... Men selvf skuffelse selvom du ikke regnede med det.

Ja desværre er det sådan her - det skal nu siges de ikk er strikse her overhovedet i forhold til fx Saudi men loven hedder sådan og det virkelig skrækkeligt for vi hoere om moedre der kommer i faengsel med deres baby - har adlrig hoert det er sket for europaer men derfor er det ikke i orden.... Men har igaar aftes med mine dokumenter saa nu skal de bare stemples! Familien er kommet paa besoeg igaar men skal man sige der er en spire i maven der er 4+4 gammel???! :loveshower  

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op, man kan simpelthen komme i fængsel for at bringe et barn til verden.... mhmm... den var ny... :-/

Men tøser alle mine symptomer er pist forsvundet (undtagen minimal ømme bryster) så nu venter jeg bare mens kommer på lørdag........

Man SKAL jo ikke have symptomer for at være gravid :) i min første graviditet havde jeg faktisk ingen symptomer - det var først da der kom bule på maven :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har testet meget svagt positivt i går og i dag  :loveshower  ..nu er det vist bare at vente på, at stregen bliver tydeligere og på, at mens ikke kommer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har testet meget svagt positivt i går og i dag  :loveshower  ..nu er det vist bare at vente på, at stregen bliver tydeligere og på, at mens ikke kommer.

Tillykke :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke :loveshower

 

Taaak :loveshower  Det er bare så vildt! Kan slet ikke tage mig sammen til noget!

Sker der noget hos dig? Har du testet?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Taaak :loveshower  Det er bare så vildt! Kan slet ikke tage mig sammen til noget!

Sker der noget hos dig? Har du testet?

Her sker der intet bortset fra lidt murren i underlivet. Har ikke testet. Men jeg forventer nu at mens dukker op i morgen og hvis ikke tester jeg nok lørdag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her sker der intet bortset fra lidt murren i underlivet. Har ikke testet. Men jeg forventer nu at mens dukker op i morgen og hvis ikke tester jeg nok lørdag

 

Spændende :) Krydser fingre for, at mens holder sig væk!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man SKAL jo ikke have symptomer for at være gravid :) i min første graviditet havde jeg faktisk ingen symptomer - det var først da der kom bule på maven :)

Nej, det ved jeg, men syntes bare det var underligt... Men kvalmen er godt nok vent tilbage... Håber det er et godt tegn... :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har testet meget svagt positivt i går og i dag :loveshower ..nu er det vist bare at vente på, at stregen bliver tydeligere og på, at mens ikke kommer.

Wauw tillykke... :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har testet her til morgen..... og tøser......... den var squ positiv.... kan slet ikke forstå det... :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har testet her til morgen..... og tøser......... den var squ positiv.... kan slet ikke forstå det... :-)

TILLYKKE :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wiii tillykke :) samme her!!! Og så der da ret mange positive denne uge hurra :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke piger! Hvor er det dejligt for jer  :loveshower  Det er så velfortjent, og sikke en dejlig måde at starte weekenden på!

Nyd det lidt for os andre  :unsure  I aftes og her til morgen har jeg selv fået en lidt usikker test, og jeg ved ikke om jeg er solgt eller købt. Jeg har svært ved at læse den. 

Men mens har ikke meldt sig (endnu) men det virker heller ikke til at den kommer.. Mystisk. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har testet her til morgen..... og tøser......... den var squ positiv.... kan slet ikke forstå det... :-)

Stort tillykke :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wiii tillykke :) samme her!!! Og så der da ret mange positive denne uge hurra :)

Tillykke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har testet her til morgen..... og tøser......... den var squ positiv.... kan slet ikke forstå det... :-)

Tillykke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kunne ikke lade være med at teste i morges, men den var som ventet brangende negativ, så jeg afventer mens, så vi kan komme i gang med en ny cyklus....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åha fik æl sprøjte for to uger siden...burde teste men er i tvivl og bange for at blive skuffet...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak allesammen... Girly, du skal bare få en positiv test.. ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har testet meget svagt positivt i går og i dag  :loveshower  ..nu er det vist bare at vente på, at stregen bliver tydeligere og på, at mens ikke kommer.

TILLYKKE!!! :)

 

Har testet her til morgen..... og tøser......... den var squ positiv.... kan slet ikke forstå det... :-)

TILLYKKE!!! :)

 

Wiii tillykke :) samme her!!! Og så der da ret mange positive denne uge hurra :)

TILLYKKE!!! :) Fedt efter at have prøvet i 2 år, og så lige efter, at I er blevet gift - det er jo perfekt! :)

 

Tillykke piger! Hvor er det dejligt for jer  :loveshower  Det er så velfortjent, og sikke en dejlig måde at starte weekenden på!

Nyd det lidt for os andre  :unsure  I aftes og her til morgen har jeg selv fået en lidt usikker test, og jeg ved ikke om jeg er solgt eller købt. Jeg har svært ved at læse den. 

Men mens har ikke meldt sig (endnu) men det virker heller ikke til at den kommer.. Mystisk. 

Hvad skal det sige? Var der en 2. ikke så tydlig streg, eller hvordan så den ud???

 

Jeg kunne ikke lade være med at teste i morges, men den var som ventet brangende negativ, så jeg afventer mens, så vi kan komme i gang med en ny cyklus....

Øv, masser af :bd og :kram her fra! Ja, så krydser vi bare fingre for næste cyklus.  

 

Ja, hurra for en produktiv uge denne gang. Er det 3 gravide, ind til videre? Hvor er jeg glad på jeres vegne - det kan lige gøre en fredag endnu bedre!  :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lille Pi, jamen jeg synes jeg kunne ane en streg et sted, men alligevel ikke. Det ved jeg ikke rigtig hvad jeg kan bruge til  :(

Dog er der ingen tegn på tante rød heller.. 4+0, så kan en kommende streg vel stadig være på vej? 

Jeg har bare lige smidt p-piller for 1 måned siden, så gad vide om der er gået ged i cyklus.. Dog er jeg 100 på at jeg havde ægløsning for præcis 14 dage siden. Og en mulig implantationsblødning for 6 dage siden nu.. 

 

post-6991-0-20763500-1383310936_thumb.pn

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har testet her til morgen..... og tøser......... den var squ positiv.... kan slet ikke forstå det... :-)

 

Tillykke :loveshower

 

De to velkomne streger, jeg fik i går, blev dog hurtigt efterfulgt af en kraftig blødning i dag  :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER