Guest LilleMig

Hva skulle du have heddet??

55 indlæg i dette emne

Eiii jeg ville bare så gerne at vores søn skulle have et mellemnavn... Men manden er simpelthen ikke til at hugge eller stikke i... Jeg havde selv kun 1 navn, og det var jeg så ked af, for alle andre havde jo 2 fine navne...

Så da jeg blev gammel nok tog jeg selv et mellemnavn :)

Og så får mine egne børn ikke engang et... Øv altså... <_<

Eeeij altså det kan han da ikke være bekendt.. hvad hans argumentation for 1 navn? Jeg hedder Sandie Therese men da jeg var lille kunne jeg ikke lide Therese men fordi en dum pige i skolen hed det.. alligevel har jeg aldirg ville af med det.. fordi det bare MIG og elsker at have 2 navne..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Eeeij altså det kan han da ikke være bekendt.. hvad hans argumentation for 1 navn? Jeg hedder Sandie Therese men da jeg var lille kunne jeg ikke lide Therese men fordi en dum pige i skolen hed det.. alligevel har jeg aldirg ville af med det.. fordi det bare MIG og elsker at have 2 navne..

Hehe han siger at det er kun folk der tror de er finere end andre, der giver deres børn mellemnavne... Ligesom de kongelige... Han synes det er noget pjat :rolleyes

Jeg har også prøvet at forklare ham at det er ganske normalt at få 2 navne i dag... Men nix om han vil høre på mig...

Og det er jeg faktisk en lille bitte smule ked af :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe han siger at det er kun folk der tror de er finere end andre, der giver deres børn mellemnavne... Ligesom de kongelige... Han synes det er noget pjat :rolleyes

Jeg har også prøvet at forklare ham at det er ganske normalt at få 2 navne i dag... Men nix om han vil høre på mig...

Og det er jeg faktisk en lille bitte smule ked af :(

Jeg er skutte ikke særlig fin :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der blev vist trukket lod om hvad jeg skulle hedde. I puljen med navne var der: Lonni, Lee-Ane, Daisy, og så mit navn som er Alice. Hvor er jeg glad for det blev Alice ;)

De vidste jeg blev en pige da der var ved at gå noget galt med min brors fødsel, så hun blev scannet i tide og utide med mig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvis min farmor havde fået lov at bestemme skulle jeg have heddet Ellen efter hende

er bare så glad for det blev til Tina,for Ellen er så gammeldags

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis jeg havde været en dreng skulle jeg have heddet Anton, min søster synes jeg skulle hedde et andet pigenavn (som jeg ikke kan huske) min min mor synes ikke at det passede sammen med mine søstres navne, der er; Helle og Lene

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der nåede slet ikke rigtig at blive snakket navne til mig, før min storebror havde bestemt og lavet en lille sang om at jeg skulle hedde Mette. Så sådan blev det og jeg har aldrig hørt om nogle alternativer ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er skutte ikke særlig fin :D

Nej jeg ved heller ikke hvad det er for en ide han har fået.... :rolleyes

Jeg er helt vild med mellemnavne, og jeg er heller ikke spor fin :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej jeg ved heller ikke hvad det er for en ide han har fået.... :rolleyes

Jeg er helt vild med mellemnavne, og jeg er heller ikke spor fin :P

Det er jeg .. meget meget fin. det må være mig din mand tænker på når han siger 2 navne er til de fine :lol

Han er sq tosset ham din mand..hils ham og sig han er palle alene i verden om den holdning og jeres lille troldeunge da skal have 2 smukke navne :) (men så alligevel ska han have jeres 2 efternavne kan det måske også blive lidt for meget med 4... ^_^ )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mor ville have at jeg skulle hedde Sara, min far ville have at jeg skulle hedde Mia.

Jeg er døbt Mia og det navn har jeg altid været glad for :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skulle have heddet Rikke eller Sofie. Men da jeg så ankom til Danmark så synes mine forældre alligevel ikke, at jeg kunne hedde andet end Ki :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var en christoffer indtil jeg var en time gammel og min mor fandt ud af at jeg var en pige..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puhh det er ikke nemt med de navne hva... altså når vores forældre ik engang kunne blive sådan 100% enige, så forstår jeg skisme godt det bøvl, vi står med nu...

Anyway jeg skulle have været en Kate, hvis det stod til min mor, men det var altså min far der havde bukserne på og bestemte, at jeg er en Agnethe... <_< ved ik om Kate havde været meget bedre... Min mor fik så lov til at bestemme navnet på min lillebror, så det gik jo nok lige op i sidste ende (bort set fra at han endte med Kenneth, som er langt mere tilforladeligt end AGNETHE!)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Maria Louise blev luftet, da jeg var født. Men mine forældre synes at det blev et for langt navn, så det blev til Maria og det er jeg glad for..

Var jeg blevet en dreng, skulle jeg har heddet Rene. <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skulle bare hedde det som jeg gør i dag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sofie...

Men det blev så Katrine istedet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine forældre talte om Marianne eller Pernille. Min far ville ikke pga. drillerier have Pernille (Pernille persille!) Så jeg blev en Marianne (stegepande/kaffekande) Som barn og teenager har jeg altid været rigtig ked af mit navn, det var SÅ gammeldags. Mødte aldrig nogen på min alder med det navn, men har haft en par svigermødre og et par legekammeraters mødre med det navn! :D Idag er jeg blevet glad for ikke at hedde det samme som alle andre. Mine forældre gav mig dog Christina til mellemnavn, så kunne jeg bruge det, hvis jeg ikke blev glad for Marianne. Har dog aldrig brugt det og det har mine forældre heller ikke.

Var jeg blevet en dreng, så skulle jeg have heddet Morten.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skulle bare hedde det som jeg gør i dag.

Kan godt lide dine forældres valg :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Casper elelr Nikolaj min mor var overbevist om jeg blev en dreng :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved ikke hvad jeg skulle ha heddet.. Kun at jeg er opkaldt efter en model, min far var helt skudt i <_< Det ved min mor dog ikke <_< <_<

Min søster skulle ha heddet Christina, men jeg syntes altså hun lignede en Karina.. Med det bogstav jeg godt kunne finde ud af ;) :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine forældre snakkede om at kalde mig Henriette, men mente det var for langt, så jeg fik navnet Gitte - som jeg hadede da jeg var barn - ville meget hellere hedde Henriette :lol

Da min mor ventede min bror fik jeg lov til at være med til at bestemme - hvis det blev en pige skulle hun hedde Mette og hvis det blev en dreng bestemte mine forældre, mod at jeg fik en dukke der skulle hedde Mette.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

min far ville gerne ha haft jeg skulle hedde heidi, men det fik han ikke lov til.

hvis jeg var blevet en dreng havde jeg heddet werner

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var en christoffer indtil jeg var en time gammel og min mor fandt ud af at jeg var en pige..

:haha :lolhit Utroligt at der ikke var en venlig sjæl, der fortalte hende kønnet på hendes barn :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved faktisk ikke om mine forældre havde andre navneforeslag til mig, men min far syntes min bror skulle have heddet Bruno :haha :haha Heldigvis ville min mor IKKE gå med til et, så han hedder Robert :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved faktisk ikke om mine forældre havde andre navneforeslag til mig, men min far syntes min bror skulle have heddet Bruno :haha :haha Heldigvis ville min mor IKKE gå med til et, så han hedder Robert :)

:o :lol :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER