Camillat

Hvilket legekoekken til min dreng? Har nu koebt :)

66 indlæg i dette emne

Det har altsaa ogsaa fint. Jeg tror det er alletiders koekken og ligner det, der blev linket til i blaa og groent :) Jeg tror da ikke, benene er for tynde :unsure

Og et noget mindre breddemaal end det fra IKEA :super

Jeg skal i IKEA tirsdag, men det bliver ikke for at koebe legekoekken ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

skidt at vi ikke kan finde det "originale" fra Milios, altsaa - det ville goere det for mig, havde det ikke vaeret for Lelin-koekkenet og at det andet er udsolgt... ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lyder super, mon du er ved computeren i aften? ;) Vi har nemlig bestemt os for, at hun skal have det i fødselsdagsgave, så vil gerne bestille det senest i morgen :P

Jeg har næsten besluttet mig for et fra Milios - dog ikke det, der er linket til her i tråden, for det er jo vist udsolgt overalt.

Jeg har bare næsten ikke kunnet finde noget ris og ros af Milios' køkkener. To der mener at benene er for tynde, og een der mener at det er de ikke. That's it <_<

Det er forøvrigt dette køkken: http://www.milios.dk/shop/legekoekken-m-tilbehoer-299p.html#.Uj9AiYO9XnA

Det blev det så ikke, det er jeg ked af :oops

Det er et super fint køkken det der :) Jeg har også kigget på det og har det blandt favoritterne :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har altsaa ogsaa fint. Jeg tror det er alletiders koekken og ligner det, der blev linket til i blaa og groent :) Jeg tror da ikke, benene er for tynde :unsure Og et noget mindre breddemaal end det fra IKEA :super Jeg skal i IKEA tirsdag, men det bliver ikke for at koebe legekoekken ^_^

Nej, håber heller ikke, de er for tynde, og er også glad for at det er smallere end Ikeas, for synes det fylder lige rigeligt.

Det blev det så ikke, det er jeg ked af :oops Det er et super fint køkken det der :) Jeg har også kigget på det og har det blandt favoritterne :)

Haha, det er da helt ok :D Men jeg kan så regne ud, at du heller ikke har fundet noget dårligt om det køkken, så nu bestiller jeg det :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

altså jeg havde valgt det fra ikea, og så selv piftet det op med noget tapet eller wall stickers

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

But Hape is dyyyrt - og er uden tilbehoer... Det er saa ogsaa min eneste anke, for det er fine koekkener :loveshower

Jeg saa IKEAs idag og synes ogsaa det virker dyrt i forhold til, hvor kedeligt det er og uden drejeknapper... og saa er det mig for bredt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har selv IKEAs.

Men jeg ville ikke vælge et hvor ovn lågen åbner ned af, da den ender med at blive et sted man kravler op også kan det hele vælte. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Saa fik vi bestilt det helt rigtige legekoekken, som Noah skal have af os juleaften! Derfor maa jeg lige opdatere herinde ;)

 

Egentlig ville vi jo have det fine Lelinkoekken til ham, men prisen med forsendelse faar det op i Hapeprislejet, saa jeg kunne i princippet koebe et Hape til ham saa... udover at det er uden tilbehoer. Oooog, jeg skulle lige lure, om noget nyt var kommet frem siden starten af denne traad... 

 

Jeg fandt saa dette fiiiine legekoekken fra Djeco, som vist er nyt OG i "drengefarver"! Skoent koekken og passer jo med at jeg egentlig gerne ville have et Djeco :kuller

http://lirumlarumleg.dk/product/Komfurer-og-k%F8kkenudstyr/Djeco-komfur-i-tr%E6-Leo%27s-komfur

 

Men som skrevet ovenfor og foer i traaden, saa kan det vaere problematisk, at laagen aabner nedad... og en tur paa italiensk amazon gav mig endnu et nyt koekken til sagen og til en saerdeles fin pris! Saa nu blev det ikke et koekken fra Djeco, ikke et koekken fra Lelin, men et koekken fra New Classic Toys, som med undtagelse af farverne, er samme koekken som Lelin, ned i mindste detalje! Men det er roedt med trae, hvid og lidt blaa detaljer. Det passer i maalene, skulle gerne vaere kvali og det bedste er naesten prisen: lige under maxbudget: (tilbudspris)490 kr frit leveret! :loveshower

 

May I present:

post-2587-0-71051000-1385409318_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er super flot :yay :yay Håber han bliver glad for det :yay

 

 

Ihh, det haaber jeg ogsaa, han goer!  :yay Det blev ikke helt saa farverigt, som jeg havde taenkt, men synes 50 euro mere for blaa og lilla Lelin er lige til den gode side, naar nu det roede ogsaa er rigtig fint - og de ER virkelig identiske ;) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvor er det fint! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hiver lige din tråd frem igen! Jeg er ret vild med Djecos Daisy's Cooker - men jeg kan simpelthen ikke finde det nogen steder. Er der mon en, der kan hjælpe?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror, jeg fandt det i en engelsk webshop....  :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror, jeg fandt det i en engelsk webshop.... :unsure

Hmm, synes bare jeg har googlet og googlet og tjekket både amazon og eBay. Måske det er udgået. For kan nemt finde djecos andre legekøkkener.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm, synes bare jeg har googlet og googlet og tjekket både amazon og eBay. Måske det er udgået. For kan nemt finde djecos andre legekøkkener.

 

ja, jeg googlede ogsaa rigtig meget for at finde det for et aar siden. Det kan godt vaere, det er udgaaet... 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER