Camillat

Hvilket legekoekken til min dreng? Har nu koebt :)

66 indlæg i dette emne

PS. og saa kom jeg til at koebe denne kaffemaskine til Noah :oops :glad

Han elsker, naar vi drikker kaffe og er VILD med kaffemaskinerne rundt omkring. Den bliver han glad for, haaber jeg. Saa kan han roere i koppen alt det, han vil :biglove

post-2587-0-59960100-1379108980_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

PPS. Det er et kaempe plus at Lelins traelegetoej er baeredygtigt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan også kun finde Milios i den lyseblå udgave - måske den anden simpelthen er udgået? :chin: På det åbner ovnlågen heller ikke ned, men til siden (meget mærkeligt, selvom der findes ovne, hvor det er sådan).

Køkkenet fra Lelin er også virkelig fint! Og fiiin kaffemaskine :yay Jeg ville ønske mig en Nespresso kaffemaskine fra Djeco til Filippa til hendes fødselsdag, for hun er vild med fars Nespresso og espresso'er, men det synes far ikke var en god ide <_<

Jeg tror, at du ender med Lelin ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg stemmer på Lelin, det er godt nok fint!

(null)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror, at du ender med Lelin ;)

:ditto :glad

Jeg er ikke lige med på, hvorfor du gerne vil have at ovnlågen åbner ned? Jeg er glad for at lågerne i Mars køkken åbner og lukker til siden, for så falder han ikke, når han vader ind i dem :P Jeg tror også at han kunne finde på at kravle op på lågen, hvis den lå vandret :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv med lågen, men det er nærmest en bagatel! Den er så fin!!

PS. og saa kom jeg til at koebe denne kaffemaskine til Noah :oops :glad

Han elsker, naar vi drikker kaffe og er VILD med kaffemaskinerne rundt omkring. Den bliver han glad for, haaber jeg. Saa kan han roere i koppen alt det, han vil :biglove

post-2587-0-59960100-1379108980_thumb.jp

Årh den er fin :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan også kun finde Milios i den lyseblå udgave - måske den anden simpelthen er udgået? :chin: På det åbner ovnlågen heller ikke ned, men til siden (meget mærkeligt, selvom der findes ovne, hvor det er sådan).

Køkkenet fra Lelin er også virkelig fint! Og fiiin kaffemaskine :yay Jeg ville ønske mig en Nespresso kaffemaskine fra Djeco til Filippa til hendes fødselsdag, for hun er vild med fars Nespresso og espresso'er, men det synes far ikke var en god ide <_<

Jeg tror, at du ender med Lelin ;)

Jeg ved det ikke, men nu minder Lelin meget om og anelse mere farverigt, uden at det bliver for meget for mig :blink

Aihhh, jeg skal berette med billeder og video, hvis Noah bliver gald for sin, saa kan det vaere, han kan laere det -_- Det var slet ikke meningen, men jeg kunne ikke staa for den og der var fri fragt i Italien paa amazon.it :yay

Jeg tror ogsaa, det ender med et Lelin ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg stemmer på Lelin, det er godt nok fint!

(null)

Jaaaa :yay

Og ret unisex, synes jeg, det passer mig rigtig godt.

:ditto :glad

Jeg er ikke lige med på, hvorfor du gerne vil have at ovnlågen åbner ned? Jeg er glad for at lågerne i Mars køkken åbner og lukker til siden, for så falder han ikke, når han vader ind i dem :P Jeg tror også at han kunne finde på at kravle op på lågen, hvis den lå vandret :unsure

Det er maaske fordi min printer aabner nedad og Noah er mildest talt kamepefan af at aabne og lukke klapperne paa den :balloon

Men det maa vi se, hvis det er traels, saa faar jeg det bare lavet om..

Øv med lågen, men det er nærmest en bagatel! Den er så fin!!

Årh den er fin :biglove

Det er nemlig en bagatel og det er saa fint :loveshower

og kaffemaskinen, I love it :glad

PS. Elsker din avatar :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

PS. Elsker din avatar :wub

Tak :kiss - syntes også hun er helt ekstrem Cute på det billede, ikke mindst fordi det er taget i en situation som bare var så hyggelig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mumimor, det er super-fint det du har fundet, men det er ikke det vi har ;)

Vi har det her:

M6005_bg.jpg

Vi har selv IKEA som jeg er så glad for. Har overvejet at putte tapet på eller male det på et tidspunkt. Men lige nu passer det fint neutralt ind.

Men det som viser her har min venindes søn på 2 og han er helt vild med det og der er super fint i farverne til en dreng.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har selv IKEA som jeg er så glad for. Har overvejet at putte tapet på eller male det på et tidspunkt. Men lige nu passer det fint neutralt ind.

Men det som viser her har min venindes søn på 2 og han er helt vild med det og der er super fint i farverne til en dreng.

Det er det fra Milios, som ogsaa er med i finalen. Det er rigtig fint, men det er bare ikke til at opdrive nogle steder online, synes jeg :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

PS. og saa kom jeg til at koebe denne kaffemaskine til Noah :oops :glad

Han elsker, naar vi drikker kaffe og er VILD med kaffemaskinerne rundt omkring. Den bliver han glad for, haaber jeg. Saa kan han roere i koppen alt det, han vil :biglove

post-2587-0-59960100-1379108980_thumb.jp

Den kaffemaskine er da for fed.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er det fra Milios, som ogsaa er med i finalen. Det er rigtig fint, men det er bare ikke til at opdrive nogle steder online, synes jeg :unsure

Creakids.dk har den på lager, kan jeg se, til 499.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den kaffemaskine er da for fed.

Jeg glaeder mig helt vildt til at faa den hjem og se, hvad Noah siger til den :D

Creakids.dk har den på lager, kan jeg se, til 499.

Ikke laengere... Der er nok en, der har snuppet det sidste :klap

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold nu op nogle fine køkkener. Skulle ikke have set denne tråd. Har IKEA til Mads, som han eeeeelsker. Men nui nogle fine nogle, der er i denne tråd. Elsker kaffemaskinen! Sådan en må Mads også eje!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold nu op nogle fine køkkener. Skulle ikke have set denne tråd. Har IKEA til Mads, som han eeeeelsker. Men nui nogle fine nogle, der er i denne tråd. Elsker kaffemaskinen! Sådan en må Mads også eje!

Det er virkelig vildt, saa meget man kan engagere sig i at finde et legekoekken - purken er vel knap saa interesseret i, om det er det ene eller det andet :D

Naa, men ja, den kaffemaskine :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold nu op nogle fine køkkener. Skulle ikke have set denne tråd.

Jeg skulle heller ikke have set tråden :D

Jeg er kommet i tvivl om M. Skal have et Ikea køkken eller et af de andre smarte herfra tråden :rolleyes Især ovenpå pointen med, at der ikke er dreje knapper på Ikeas :unsure M. Elsker knapper der kan drejes og vil rigtig gerne pille ved dem på vores komfur :rolleyes Så moderen er på overarbejde med google :P

Camillat: Havde helt glemt det med, at det skulle være af træ :blush Har også kunne læse mig til, at mange finde OBH køkkenet vakkelvorn! Herhjemme skal det også være træ delvist for stabilitets skyld- også må det også gerne være smart :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh det der Lelin køkken er så fint :loveshower

Jeg ville foretrække at lågen åbner til siden, for begge mine store har sat/lagt på ovnlågen, hvilket den ikke kan holde til. Børn elsker alt hvad de kan åbne ;)

Kan du ikke linke til den skønne kaffemaskine? :whistling

Jeg regner med at lave selv et køkken til Pixie. Vi har nemlig arvet en del små skabe/sengeborde, som kan fixes til et køkken :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skulle heller ikke have set tråden :D

Jeg er kommet i tvivl om M. Skal have et Ikea køkken eller et af de andre smarte herfra tråden :rolleyes Især ovenpå pointen med, at der ikke er dreje knapper på Ikeas :unsure M. Elsker knapper der kan drejes og vil rigtig gerne pille ved dem på vores komfur :rolleyes Så moderen er på overarbejde med google :P

Camillat: Havde helt glemt det med, at det skulle være af træ :blush Har også kunne læse mig til, at mange finde OBH køkkenet vakkelvorn! Herhjemme skal det også være træ delvist for stabilitets skyld- også må det også gerne være smart :D

Ork, der var ogsaa en del smaa krav til legekoekkenet ;)

Jeg synes, der er noget over trae :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh det der Lelin køkken er så fint :loveshower

Jeg ville foretrække at lågen åbner til siden, for begge mine store har sat/lagt på ovnlågen, hvilket den ikke kan holde til. Børn elsker alt hvad de kan åbne ;)

Kan du ikke linke til den skønne kaffemaskine? :whistling

Jeg regner med at lave selv et køkken til Pixie. Vi har nemlig arvet en del små skabe/sengeborde, som kan fixes til et køkken :)

Ok, jamen, point taken. Det maa komme an paa en proeve, om det ikke er ok med sideaabnende. Der er vel en mening med at de har lavet det saadan i mange af de dyre koekkener. Djecos er saa smaa/lave, at der kan det nok vaere fint med lille nedadaabnende laage, men bare lidt stoerre kan jeg godt se...

Jeg har koebt kaffemaskinen paa italiensk amazon. Men den findes i mange af de danske traelegekoekkenbutikker, maaske lirumlarumlej, renlej, lillebi... Den er fra Hape og har set den til 179-199 kr :)

Det kan blive saa fint et hjemmelavet, isaer til piger kan man rigtig pussenusse om det, taenker jeg :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi er ret enige om, at det bliver Lelin. Mne har saa besluttet, at det skal vaere julegave og bestiller foerst i oktober....Impatience, impatience..... :blink

Jeg har SAA svaert ved at vente, for Noah er hele tiden inde i sovevaerelset, hvor natbordene faar aabnet og lukket baade laage og skuffer :lol

Der er en liiiiiillebitte mulighed for at jeg finder et moebel og laver det til et koekken men det bliver jo aldrig et Lelin.... :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skulle heller ikke have set tråden :D

Jeg er kommet i tvivl om M. Skal have et Ikea køkken eller et af de andre smarte herfra tråden :rolleyes Især ovenpå pointen med, at der ikke er dreje knapper på Ikeas :unsure M. Elsker knapper der kan drejes og vil rigtig gerne pille ved dem på vores komfur :rolleyes Så moderen er på overarbejde med google :P

Camillat: Havde helt glemt det med, at det skulle være af træ :blush Har også kunne læse mig til, at mange finde OBH køkkenet vakkelvorn! Herhjemme skal det også være træ delvist for stabilitets skyld- også må det også gerne være smart :D

Jeg er også på jagt efter et køkken i træ, og kan ikke helt finde ud af, om hun skal have det i fødselsdagsgave om 1 uge, eller vi skal vente til jul, så skal snart til at beslutte mig, hvis det skal være i fødselsdagsgave ;)

Jeg synes også Ikea er lidt for stort, og havde heller ikke lige tænkt på, at der ikke er drejeknapper på. Så selvom jeg næsten havde udvalgt mig det, bliver det nok et af de andre.

Men er der nogle af jer, der har set folks vurderinger af nogle af dem, for Ikea har jeg læst meget godt om, men er ikke lige stødt på nogle af de andre. Bare så man ikke lige køber "katten i sækken" <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes også Ikea er lidt for stort, og havde heller ikke lige tænkt på, at der ikke er drejeknapper på. Så selvom jeg næsten havde udvalgt mig det, bliver det nok et af de andre.

Men er der nogle af jer, der har set folks vurderinger af nogle af dem, for Ikea har jeg læst meget godt om, men er ikke lige stødt på nogle af de andre. Bare så man ikke lige køber "katten i sækken" <_<

Jeg var jo også ret stålfast på Ikeas, men de der drejeknapper er ret vigtige for mig, M. Er slet ikke til at få væk fra komfuret i tiden :rolleyes

Til det sidste- det har jeg :) Jeg skal nok lige linke til dem, når jeg kommer til computeren :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var jo også ret stålfast på Ikeas, men de der drejeknapper er ret vigtige for mig, M. Er slet ikke til at få væk fra komfuret i tiden :rolleyes

Til det sidste- det har jeg :) Jeg skal nok lige linke til dem, når jeg kommer til computeren :)

Lyder super, mon du er ved computeren i aften? ;) Vi har nemlig bestemt os for, at hun skal have det i fødselsdagsgave, så vil gerne bestille det senest i morgen :P

Jeg har næsten besluttet mig for et fra Milios - dog ikke det, der er linket til her i tråden, for det er jo vist udsolgt overalt.

Jeg har bare næsten ikke kunnet finde noget ris og ros af Milios' køkkener. To der mener at benene er for tynde, og een der mener at det er de ikke. That's it <_<

Det er forøvrigt dette køkken: http://www.milios.dk/shop/legekoekken-m-tilbehoer-299p.html#.Uj9AiYO9XnA

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER