tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Har du ikke haft mens efter du fik M? Eller er der noget jeg har misset?

Jo da. Har bare spist p-piller i et år, og der var mens jo total regelmæssigt. Men nåede ikke til lægen for at få en ny recept, da jeg har haft fravær nok... Og så hvis vi vil have en 2'er kan vi jo altid sige vi har prøvet så og så længe, når der nu ikke er hentet piller...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sidder og kigger på et kryds der bare bliver mere og mere hvid :( Den er ellers meget trafikeret... Gå nu væk sne. Der er meget langt hjem...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo da. Har bare spist p-piller i et år, og der var mens jo total regelmæssigt. Men nåede ikke til lægen for at få en ny recept, da jeg har haft fravær nok... Og så hvis vi vil have en 2'er kan vi jo altid sige vi har prøvet så og så længe, når der nu ikke er hentet piller...

Ahh, på den måde! :)

Jamen det bliver da spændende at se, hvordan din krop reagerer så!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er bare egentlig mest til lange navne (eller i det mindste bare to stavelser) :P

hehe, sådan er vi jo så forskellige! :)

hvis vi snakker lange drenge navne, er Benjamin nok mit ynglings!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eva er fint ;) har joket med, at hvis vi fik tveæggede tvillinger skulke de hedde Adam og Eva ;) jeg er vild med Immanuel og Naomi :)

Åh jeg vil SÅ gerne have en lille Immanuel til min Isaac.... Som også er bibelsk og valgt derfor...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er nok ret enige om Ester til en fremtidig lillesøster. Vi har løst overvejet Esau til en fremtidig lillebror, men drengenavne synes vi er sværre da vi jo ligesom har brugt navnet hehe

Men Ester og Esau passer begge til Aron i mit hoved. Majas navn passer ikke helt ind, men det er vi nu også pænt ligeglade med. Maja selv passer fortrinligt ind :-p

Jeg tror helt sikkert også Esther kommer til at være med i opløbet herhjemme, hvis vi får en lillesøster - vi kan i hvert fald godt blive enige om det ikke er afskrevet med det samme :rolleyes :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil godt brokke mig over at Edith stadig er syg :numse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jaeh... Tanken har strejfet mig, men det er umiddelbart ikke helt det samme :blush Så kunne jeg bedre forestille mig Vibe, tror jeg.

Min svigerinde hedder Vibe, og hun bliver OFTE kaldt Vibsen. Det hedder hun bl.a. på min tlf ;) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil godt brokke mig over at Edith stadig er syg :numse

Det er også for dårligt!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror der er et eller andet med de mænd og børnenavne :P

Dennis rynker også på næsen af alle de forslag jeg kommer med, men han kommer ikke selv med ideer til navne..

Nu er jeg snart halvvejs i graviditeten, så han må godt snart komme lidt på banen :D

Vi vil gerne have at lillesøsters navn slutter på a, ligesom Thea.

Jeg har foreslået Sophia, Emilia, Emma, Ella, Nolia og Klara... Men farmand bryder sig ikke om nogen af navnene :(

Stemmer klart på Emilia hihihi

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror der er et eller andet med de mænd og børnenavne :P

Dennis rynker også på næsen af alle de forslag jeg kommer med, men han kommer ikke selv med ideer til navne..

Nu er jeg snart halvvejs i graviditeten, så han må godt snart komme lidt på banen :D

Vi vil gerne have at lillesøsters navn slutter på a, ligesom Thea.

Jeg har foreslået Sophia, Emilia, Emma, Ella, Nolia og Klara... Men farmand bryder sig ikke om nogen af navnene :(

Den gang jeg var helt ung, 18 tror jeg. Der drømte jeg om at få 2 piger der skulle hedde Thea og Liva jeg syntes det var så smukt sammen :)

Jeg har fået to piger, men de hedder så Emilia og Gry

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pakker snart en taske og rejser til Timbuktu i et par dage *smiley der rykker hår ud af hovedet*

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pakker snart en taske og rejser til Timbuktu i et par dage *smiley der rykker hår ud af hovedet*

Seriøst, må jeg tage med? :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pakker snart en taske og rejser til Timbuktu i et par dage *smiley der rykker hår ud af hovedet*

Seriøst, må jeg tage med? :kram2

:kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har nu et seriøst rødt brandmærke på min venstre ringefinger! :gal av av av!

Det er farligt at lave suppe!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram :kram

tak piger! :kiss

det har bare været en lårde-dag.

Tror jeg har en begyndende tiger-baby = mor har ikke sine arme for sig selv i mere end 10-20 minutter ad gangen og så har jeg ikke været uden for en dør i snart en uge + jeg bare er så ked af min krop og vægt..

baaah.. godt J tager mig ud af huset i morgen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er også for dårligt!!!

Det er mega meget for dårligt! Hun har heldigvis spist lidt mad, men ellers er hun stadig sløj :numse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan, efter jeg har set Emil Thorup og Thomas Skov "føde", mærke at jeg har nogle ubearbejdede følelser i forbindelse med min fødsel. Har bare lyst til at græde det meste af tiden :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg syntes navne snakken passer godt i brokketråden. Vi har ingen ide om hvad lillesøster skal hedde, det eneste vi har været enige om er Vigga, men det er alligevel ikke helt rigtigt. Der dukker INGEN navne op :( Det vil jeg gerne brokke mig over, det er da utroligt...

Men 'sjovt' nok har vi hele 2 drenge navne (Alfred og Felix) men det bliver ikke aktuelt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan, efter jeg har set Emil Thorup og Thomas Skov "føde", mærke at jeg har nogle ubearbejdede følelser i forbindelse med min fødsel. Har bare lyst til at græde det meste af tiden :boo

Øv! :kram var det en hård fødsel?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv! :kram var det en hård fødsel?

Er enhver fødsel ikke det? ;)

Ej - jeg blev sat i gang efter eget ønske, da jeg var gået 5 dage over tid. Jeg havde ve-storm, udvidede mig fra 4 til 10 cm på 35-40 min, der var dykkende hjerterytme og det endte med en kop. Jeg husker ikke vildt meget fra fødslen og har det meste fra fødselsjournalen. Det viste sig, at moderkagen havde været ved at sætte ud, så det var godt at jeg blev sat i gang.

Det værste er egentlig nok M's tilgang til det. Han har aldrig rigtig sagt at han synes det var godt gået (eller hvad man nu siger), men har i stedet givet udtryk for at jeg jo ikke kunne føde ordentligt, og var nødt til at have hjælp til at blive sat i gang og heller ikke selv kunne presse ham ud. Og så har han fortalt Gud og hver mand hvor hårdt HAN syntes det var, hvor nervøs han var og hvor voldsom en oplevelse det var, at se en masse mennesker vælte ind på stuen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er enhver fødsel ikke det? ;)

Ej - jeg blev sat i gang efter eget ønske, da jeg var gået 5 dage over tid. Jeg havde ve-storm, udvidede mig fra 4 til 10 cm på 35-40 min, der var dykkende hjerterytme og det endte med en kop. Jeg husker ikke vildt meget fra fødslen og har det meste fra fødselsjournalen. Det viste sig, at moderkagen havde været ved at sætte ud, så det var godt at jeg blev sat i gang.

Det værste er egentlig nok M's tilgang til det. Han har aldrig rigtig sagt at han synes det var godt gået (eller hvad man nu siger), men har i stedet givet udtryk for at jeg jo ikke kunne føde ordentligt, og var nødt til at have hjælp til at blive sat i gang og heller ikke selv kunne presse ham ud. Og så har han fortalt Gud og hver mand hvor hårdt HAN syntes det var, hvor nervøs han var og hvor voldsom en oplevelse det var, at se en masse mennesker vælte ind på stuen.

Hm <_<

Har du snakket med ham om det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er enhver fødsel ikke det? ;)

Ej - jeg blev sat i gang efter eget ønske, da jeg var gået 5 dage over tid. Jeg havde ve-storm, udvidede mig fra 4 til 10 cm på 35-40 min, der var dykkende hjerterytme og det endte med en kop. Jeg husker ikke vildt meget fra fødslen og har det meste fra fødselsjournalen. Det viste sig, at moderkagen havde været ved at sætte ud, så det var godt at jeg blev sat i gang.

Det værste er egentlig nok M's tilgang til det. Han har aldrig rigtig sagt at han synes det var godt gået (eller hvad man nu siger), men har i stedet givet udtryk for at jeg jo ikke kunne føde ordentligt, og var nødt til at have hjælp til at blive sat i gang og heller ikke selv kunne presse ham ud. Og så har han fortalt Gud og hver mand hvor hårdt HAN syntes det var, hvor nervøs han var og hvor voldsom en oplevelse det var, at se en masse mennesker vælte ind på stuen.

Ej hvor er han tarvelig! :gal

Hvad er ordentligt? Mænd altså :klap

Tror at han har fået en forskrækkelse.

Min x spurgte ved nr 2s fødsel hele tiden om jeg snart var færdig og mente at så ondt kunne det heller ikke gøre. Mænd kan være idioter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hm <_<

Har du snakket med ham om det?

Lige inden han tog i træningscenteret her til aften, fortalte jeg ham, at programmet havde fået mig til at tænke over fødslen igen. Jeg har bedt ham om, at vi sætter os ned og snakker om det, og at han fortæller mig hvad han synes jeg gjorde godt (og undlader hvad jeg gjorde mindre godt) - fordi jeg har brug for at føle hans taknemmelighed.

Men på en eller anden måde er det bare ikke helt nok - han skulle jo gerne selv, fra start, have været pave stolt af mig - ganske enkelt fordi jeg har født hans søn.

Det er lidt som om det ikke gælder, når man selv skal bede om det <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige inden han tog i træningscenteret her til aften, fortalte jeg ham, at programmet havde fået mig til at tænke over fødslen igen. Jeg har bedt ham om, at vi sætter os ned og snakker om det, og at han fortæller mig hvad han synes jeg gjorde godt (og undlader hvad jeg gjorde mindre godt) - fordi jeg har brug for at føle hans taknemmelighed.

Men på en eller anden måde er det bare ikke helt nok - han skulle jo gerne selv, fra start, have været pave stolt af mig - ganske enkelt fordi jeg har født hans søn.

Det er lidt som om det ikke gælder, når man selv skal bede om det <_<

Det forstår jeg godt :kram2

Håber han alligevel siger noget, der gør dig glad :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.