tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Min mand der blev ved med at vække mig i går aftes, så jeg tilsidst ikke kunne falde i søvn, og derved først sov klokken 1. J vælger så også med at stå op 5 minutter efter W vågner op her til morgen, så William bliver forstyrret igen og dermed ikke vil sove mere.

Jeg har nået min grænse for at jeg har 99,99% ansvar for William OG at J så ikke en gang gider tage hensyn. Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre, jeg ved bare at jeg er pisse træt af J.

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Theodor er fandme lige blevet færdig med antibiotika, og nu har han så haft feber og skreget hele natten! Jeg synes det er døduretfærdigt, at min lille dreng skal være så hårdt ramt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du er ikke den eneste med dum mand Stephie! :kram2

Mads er bare dybt uretfærdig om morgenen... Sur og mopset!

Vi skal vist også ha snakket sammen og ha forventningsafstemt INDEN på onsdag, hvor han skal aflevere Luna i DP for første gang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er med på brok over manden holdet, her til morgen <_<

Vi gik i seng 23/23.30. Jeg var oppe og tisse på et tidspunkt derefter, og hørte intet til Mar der. Jeg hører ham første gang kl 2.30, hvor jeg henter ham ind til os. Resten af natten sover hverken Mar eller jeg ret meget, og jeg har bare ondt i ryggen over at skulle ligge i akavede stillinger og flytte på Mar, når han kravlede rundt på mig. Jeg har på intet tidspunkt set andet, end at Brian har snorksovet med ryggen til os.

Alligevel har Brian angiveligt sovet "af helvede til" fordi han har "været inde ved ham vildt mange gange i nat", hvilket jeg fik at vide af verdens mest morgensure fjæs, da jeg spurgte, hvordan han havde sovet (hvilket jeg oprigtigt mener, at jeg gjorde i en kærlig tone).

Tror I forresten han spurgte, hvordan jeg havde sovet?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er med på brok over manden holdet, her til morgen <_<

Vi gik i seng 23/23.30. Jeg var oppe og tisse på et tidspunkt derefter, og hørte intet til Mar der. Jeg hører ham første gang kl 2.30, hvor jeg henter ham ind til os. Resten af natten sover hverken Mar eller jeg ret meget, og jeg har bare ondt i ryggen over at skulle ligge i akavede stillinger og flytte på Mar, når han kravlede rundt på mig. Jeg har på intet tidspunkt set andet, end at Brian har snorksovet med ryggen til os.

Alligevel har Brian angiveligt sovet "af helvede til" fordi han har "været inde ved ham vildt mange gange i nat", hvilket jeg fik at vide af verdens mest morgensure fjæs, da jeg spurgte, hvordan han havde sovet (hvilket jeg oprigtigt mener, at jeg gjorde i en kærlig tone).

Tror I forresten han spurgte, hvordan jeg havde sovet?

Nå det gjorde han så LIGE efter at jeg havde skrevet. Så måske kom han trods alt lige i tanke om, at han i hvert fald ikke var den eneste, der sov dårligt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men så må han slække lidt på de andre ting han finder så vigtige. Det er simpelthen ikke rimeligt at han bare kan gøre hvad der passer ham, mens du er husholderske, kok, rengøringskone, barnepige fra du står op til du går i seng osv.

Du er simpelthen for god af dig, at du ikke siger fra.

Ved ikke om det er for god, det er jo ting som skal gøres.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror der er noget i luften med de mænd.

Jeg fik ihvert fald sagt fra i går. Fik sagt at jeg ikke magtede mere end højest hver anden uge med det serie aften. Han blev lidt muggen, men da jeg satte det lidt på spidsen, så kunne han godt se det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror der er noget i luften med de mænd.

Jeg fik ihvert fald sagt fra i går. Fik sagt at jeg ikke magtede mere end højest hver anden uge med det serie aften. Han blev lidt muggen, men da jeg satte det lidt på spidsen, så kunne han godt se det :)

Sådan!!!

Og så kan han jo i stedet bruge tiden på at rydde op og putte børn, mens du syr ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan!!!

Og så kan han jo i stedet bruge tiden på at rydde op og putte børn, mens du syr ;)

:respekt og SÅ enig med Bolsin ;)

noget for noget :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Morgenen blev helt elendig da J så er mega sur og ikke en gang gider at sige godmorgen, manden er endda så DUM at han ignorerer en glad William der vil have fars opmærksomhed. Jeg endte med at spørge hvorfor han var sur og det var så starten på et skænderi som der vist ikke kom noget som helst ud af :( Og så kørte han på arbejde.

Han tillod sig sågar at spille offer kortet i diskutionen og det gider jeg bare SLET ikke høre på!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:respekt og SÅ enig med Bolsin ;)

noget for noget :P

Samme her! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror der er noget i luften med de mænd.

Jeg fik ihvert fald sagt fra i går. Fik sagt at jeg ikke magtede mere end højest hver anden uge med det serie aften. Han blev lidt muggen, men da jeg satte det lidt på spidsen, så kunne han godt se det :)

Sejt, Vinnie!!! :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Morgenen blev helt elendig da J så er mega sur og ikke en gang gider at sige godmorgen, manden er endda så DUM at han ignorerer en glad William der vil have fars opmærksomhed. Jeg endte med at spørge hvorfor han var sur og det var så starten på et skænderi som der vist ikke kom noget som helst ud af :( Og så kørte han på arbejde.

Han tillod sig sågar at spille offer kortet i diskutionen og det gider jeg bare SLET ikke høre på!

:kram Nu klumper sovsen da fuldstændigt for ham :blink Hvordan blev han lige offeret?!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram Nu klumper sovsen da fuldstændigt for ham :blink Hvordan blev han lige offeret?!

Fordi (hans ord:) William ikke kan lide ham.

For det første er William ved at splitte huset ad når hans far kommer hjem i ren begejstring og for det andet så er det sku Js egen skyld at William ikke "vil" J når han er træt/sulten/ked af det, J har jo slet ikke deltaget i den del af Williams liv, i hvert fald ikke mere end en håndfuld gange. Fx ser J og W i hverdagene kun under aftensmaden og putning, og det er MIG der mader og MIG der putter, vi skiftes til at pusle men J skal direkte tvinges til det = William kan mærke far ikke gider = drama HVER gang.

Jeg elsker min søn, men jeg har altså brug for mere end den halve time jeg har om aftenen til at slappe af (hvor jeg vel og mærke har tjansen når W vågner)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dear god, thank god it's Friday.

 

Min kæreste har gravet gulvet op i madkammeret, der bliver først lagt nyt gulv i næse uge. SÅ alt(og der er meget) inkl. køleskabet, står i hhvs gang og køkkenet - Og det er småt. Hold kæft noget rod!!!

 

Endvidere, så er Caroline fortsat syg, har hostet og været ked af det meget af natten, og jeg skal så til noget prøve i budgettering i dag. HOLD NU KÆFT ALTSÅÅÅÅÅ

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Morgenen blev helt elendig da J så er mega sur og ikke en gang gider at sige godmorgen, manden er endda så DUM at han ignorerer en glad William der vil have fars opmærksomhed. Jeg endte med at spørge hvorfor han var sur og det var så starten på et skænderi som der vist ikke kom noget som helst ud af :( Og så kørte han på arbejde.

Han tillod sig sågar at spille offer kortet i diskutionen og det gider jeg bare SLET ikke høre på!

Her blev Mads mopset over at Luna vågnede ved at hans vækkeur ringede (han snoozer altid en gang), hvor efter hun tændte lyset og var glad og frisk! Da hun så kravler over mig for at komme over til sin far, flyver Mads op af sengen og mumler et eller andet, ret surt! River skabslågen op og hiver en t-shirt og går!

Helt ærligt! :gal

Hvad sker der lige for de morgen-pigesure mænd??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er to børn i Davids vuggestue (heldigvis ikke på hans stue), som evigt og altid slår, sparker, river, skubber, niver og bider de andre børn helt umotiveret. Jeg har HVER dag i denne uge set den ene af dem være ond ved andre børn, og det er helt tydeligt, at han også sagtens kunne finde på at være det ved David, men ikke tør når jeg er der. Om morgenen og eftermiddagen er stuerne slået sammen, og derfor kommer han til at være sammen med dem.

Glæder mig virkelig til at de to bliver store nok til at komme i børnehave (hvilket vist er snart)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil gerne brokke mig over, at Valdemars dp har rigtig meget lukket de næste to uger! I næste uge har hun ferie og ugen efter har hun kun åbent mandag og tirsdag OG hun får nyt barn. Argh! Misforstå mig ikke, hun har selvfølgelig ret til ferie, men øv hvor er det bøvlet, når man gerne vil undgå gæste-dp <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil gerne brokke mig over, at Valdemars dp har rigtig meget lukket de næste to uger! I næste uge har hun ferie og ugen efter har hun kun åbent mandag og tirsdag OG hun får nyt barn. Argh! Misforstå mig ikke, hun har selvfølgelig ret til ferie, men øv hvor er det bøvlet, når man gerne vil undgå gæste-dp <_<

Det er bøvlet... Men selvfølgelig skal hun også have fri indimellem... Men kan godt se at det er meget, sådan lidt "uden for sæson"

Hvornår kommer der nyt barn?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil gerne brokke mig over temperaturen på arbejde. Har 3 trøjer på og fryser alligevel :( Nogen der ved om man kan kræve en vis temperatur. Synes 18 grader er lidt, når jeg skal sidde stille hele dagen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan!!!

Og så kan han jo i stedet bruge tiden på at rydde op og putte børn, mens du syr ;)

Ih tak :)

Det tog også meget energi. Nu må vi se om der bliver tid til det. ;)

Har en hel masse, der skal syes sammen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fordi (hans ord:) William ikke kan lide ham.

For det første er William ved at splitte huset ad når hans far kommer hjem i ren begejstring og for det andet så er det sku Js egen skyld at William ikke "vil" J når han er træt/sulten/ked af det, J har jo slet ikke deltaget i den del af Williams liv, i hvert fald ikke mere end en håndfuld gange. Fx ser J og W i hverdagene kun under aftensmaden og putning, og det er MIG der mader og MIG der putter, vi skiftes til at pusle men J skal direkte tvinges til det = William kan mærke far ikke gider = drama HVER gang.

Jeg elsker min søn, men jeg har altså brug for mere end den halve time jeg har om aftenen til at slappe af (hvor jeg vel og mærke har tjansen når W vågner)

Sådan var min x også <_< han gad kun det sjove.

Det går bare så meget ud over børnene, hvilket jeg kan mærke nu.

:kram til dig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæmpe :kram til jer med dumme mænd. Sejt du fik sagt fra Vinnus! Synes sgu også det er for meget hvis han har en hel aften hver uge til sjov og afslapning, når han heller ikke rigtig hjælper til resten af ugen :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil gerne brokke mig over, at der er længe til kl 16  <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor er det irriterende at der dumper en sms om at læren er syg og der kommer ingen vikar. Det er også fair nok, men skal den komme så sent? Var lige ankommet på skolen da jeg fik sms. Andre fra klassen var også enten ankommet, landet på skolen eller var på vej. Det gør de rigtig tit hvis der er sygdom hos lærerne!

 

Godt at vi var igang med projekt at vi bare gik igang med det samme....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.