tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Hold op, hvor er der mange der er syge :o

God bedring og kæmpe kram til alle :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold op, hvor er der mange der er syge :o

God bedring og kæmpe kram til alle :kram2

Ja jeg går også bare og er bekymret for, hvornår det rammer vores familie :o Det er virkelig længe siden vi har været syge :unsure

Godt vi snart tager afsted til varmen ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan udfylder man dagpengekort - forstår det virkelig ikke og kan ikke finde en vejledning hos HK

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

B?

Ja <_< Ej han gør sit bedste. Jeg har bare haft skodnat med frk. E, så jeg spurgte om jeg måtte få en halv-hel time alene i sengen til at sove videre. Og det kunne jeg godt, men B var også træt (ved ikke hvorfor udover at han er gået for sent i seng), så det blev ikke ligefrem bevilliget med kys og "ja selvfølgelig skat" + han fik ungerne op af vores seng så langsomt, at jeg alligevel vågnede fuldstændig op + et eller andet, så begge unger græd på én gang = overhovedet ikke noget sove længe til mig. <_<

Men ja ja, han stod da op, og selvom jeg ikke kan sove, så har jeg stadig lidt Helle, og nu hvor B har fået kaffe, kan jeg høre, at de faktisk hygger sig...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan udfylder man dagpengekort - forstår det virkelig ikke og kan ikke finde en vejledning hos HK

På min a-kasses hjemmeside skal man logge sig på, og så er der noget, der hedder blanketter, hvor man skriver, hvilke dage, man har været ledig og om der evt har været sygedage eller andet. Man kan også tilmelde sig en service, så de sender en SMS når kortet kan udfyldes, og hvis man har været ledig i hele perioden så skal man bare besvare den. Supernemt :)

Er det noget konkret, der driller dig?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg går også bare og er bekymret for, hvornår det rammer vores familie :o Det er virkelig længe siden vi har været syge :unsure

Godt vi snart tager afsted til varmen ^_^

:ditto jeg har virkelig ikke lyst :O

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja <_< Ej han gør sit bedste. Jeg har bare haft skodnat med frk. E, så jeg spurgte om jeg måtte få en halv-hel time alene i sengen til at sove videre. Og det kunne jeg godt, men B var også træt (ved ikke hvorfor udover at han er gået for sent i seng), så det blev ikke ligefrem bevilliget med kys og "ja selvfølgelig skat" + han fik ungerne op af vores seng så langsomt, at jeg alligevel vågnede fuldstændig op + et eller andet, så begge unger græd på én gang = overhovedet ikke noget sove længe til mig. <_<

Men ja ja, han stod da op, og selvom jeg ikke kan sove, så har jeg stadig lidt Helle, og nu hvor B har fået kaffe, kan jeg høre, at de faktisk hygger sig...

Hehe typisk :rolleyes

Nu har gemalen alle nætterne, og derfor er det fast mig, der skal op om morgenen - men tidligere havde gemalen en irriterende vane med at starte med at rage junior med ind i vores seng, og så først modstræbende stå op med ham, når jeg var noget så lysvågen :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

På min a-kasses hjemmeside skal man logge sig på, og så er der noget, der hedder blanketter, hvor man skriver, hvilke dage, man har været ledig og om der evt har været sygedage eller andet. Man kan også tilmelde sig en service, så de sender en SMS når kortet kan udfyldes, og hvis man har været ledig i hele perioden så skal man bare besvare den. Supernemt :)

Er det noget konkret, der driller dig?

Der står under aktivitet ikke "ledig" som jeg jo har været i den periode....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har fået hjælp. Bare skod at der ingen vejledning var på HK side

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe typisk :rolleyes

Nu har gemalen alle nætterne, og derfor er det fast mig, der skal op om morgenen - men tidligere havde gemalen en irriterende vane med at starte med at rage junior med ind i vores seng, og så først modstræbende stå op med ham, når jeg var noget så lysvågen :rolleyes

Præcis! Og når man er lysvågen, så kan det sgu næsten være ligemeget :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At blive syg lige op til svendeprøve :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak til alle der har svaret på det jeg har skrevet :kram2 jeg er simpelthen så træt, så jeg kan ikke overskue at svare jer alle

Tak for at du spørger :kram2

Det gik HELT i hårknude da vagtlægen kom :( A er så bange for fremmede - især mænd med briller. Og vagtlægen var en mand med briller, så A gik fuldstændigt amok :(

Men det eneste lægen havde at sige var, at vi skulle se tiden an. Og fik hun det værre skulle vi ringe igen.

Vi har stortset ikke sovet i nat, A har lagt på mig hele natten og hun vågnede op og var ked konstant... Jeg er trææææææææt!

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er nogen seriøse møgunger til salg i dag.... :klap

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak til alle der har svaret på det jeg har skrevet :kram2 jeg er simpelthen så træt, så jeg kan ikke overskue at svare jer alle

Tak for at du spørger :kram2

Det gik HELT i hårknude da vagtlægen kom :( A er så bange for fremmede - især mænd med briller. Og vagtlægen var en mand med briller, så A gik fuldstændigt amok :(

Men det eneste lægen havde at sige var, at vi skulle se tiden an. Og fik hun det værre skulle vi ringe igen.

Vi har stortset ikke sovet i nat, A har lagt på mig hele natten og hun vågnede op og var ked konstant... Jeg er trææææææææt!

Jeg håber, at det hele er blevet bedre i løbet af dagen :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

41+1. Kom nu uuuuuud, jeg kan snart ikke mere 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Endnu en regning fra licens -men den vidste vi jo kom :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

41+1. Kom nu uuuuuud, jeg kan snart ikke mere

Hep hep :bd :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hep hep :bd :kram2

 

Tusind tak for både støv og kram. Det trænger jeg til!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At der aldrig er noget og se på i fjernsynet lørdag aften

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At der aldrig er noget og se på i fjernsynet lørdag aften

Ja det er godt nok et sløjt program :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og derfor er jeg gået i seng ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og derfor er jeg gået i seng ;)

Det samme er vi, manden snorker allerede, og så er katten hyper aktiv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er i ikke til Casper og Frank hvam? Det ser jeg lige nu på TV2... Ellers er Netflix din ven... Jeg savner det lige nu, fordi jeg er hos de gamle..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.