tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Kan det være vinden der har blæst det op? :unsure

Der er en mikroskopisk chance for at vinden kan ha blæst vinduet op... men ikke de to døre, så det er liiiidt mystisk!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ej for pokker da Sara hvor ubehageligt :kram2

Virkelig :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor underligt og ubehageligt, Sara :kram2

Mega! :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej det virker ret åndssvagt! - eller så er de blevet forstyrret!?

Det var også min første tanke :chin:

Godt at I sikrer huset nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var også min første tanke :chin:

Godt at I sikrer huset nu.

Vinduerne er nu tip top sikret! :)

der har nemlig været indbrud i området før!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal lige bruge hurtige råd.

Logan har fået klemt ringefingeren i døren. Der er løst hud, og der kom blod fra neglen til at starte på.

Fingeren var rød og blå, det blødte og den hævede op. Så blev tippen næsten helt sort, det stoppede med at bløde fra neglen. Efter 1-2 minutter, blev fingeren normalfarvet igen. Nu er der kun hævelse og J har fjernet den løse hud.

Han kan fint bøje den og han er så småt ved at være sig selv igen. Skal vi ringe til vagtlægen? :unsure

Er det ikke noget med at børn i hans alder, ofte "ignorere" smerten?

J mener ikke at vi bør tage til vagtlægen fordi Logan er ved at være sig selv, men jeg er sådan i tvivl :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg må ikke røre ved hans hånd, men J må gerne.

J kom hjem fra arbejde for at tjekke..

Jeg ligger i sengen og ryster og er i chok. Over 20 minutters gråd og skrig :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal lige bruge hurtige råd.

Logan har fået klemt ringefingeren i døren. Der er løst hud, og der kom blod fra neglen til at starte på.

Fingeren var rød og blå, det blødte og den hævede op. Så blev tippen næsten helt sort, det stoppede med at bløde fra neglen. Efter 1-2 minutter, blev fingeren normalfarvet igen. Nu er der kun hævelse og J har fjernet den løse hud.

Han kan fint bøje den og han er så småt ved at være sig selv igen. Skal vi ringe til vagtlægen? :unsure

Er det ikke noget med at børn i hans alder, ofte "ignorere" smerten?

J mener ikke at vi bør tage til vagtlægen fordi Logan er ved at være sig selv, men jeg er sådan i tvivl :(

Jeg ville ringe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal lige bruge hurtige råd.

Logan har fået klemt ringefingeren i døren. Der er løst hud, og der kom blod fra neglen til at starte på.

Fingeren var rød og blå, det blødte og den hævede op. Så blev tippen næsten helt sort, det stoppede med at bløde fra neglen. Efter 1-2 minutter, blev fingeren normalfarvet igen. Nu er der kun hævelse og J har fjernet den løse hud.

Han kan fint bøje den og han er så småt ved at være sig selv igen. Skal vi ringe til vagtlægen? :unsure

Er det ikke noget med at børn i hans alder, ofte "ignorere" smerten?

J mener ikke at vi bør tage til vagtlægen fordi Logan er ved at være sig selv, men jeg er sådan i tvivl :(

Jeg ville se tiden an!

Kan han lide at lege med perler? Spise ærter? Eller andet småt? For så kan i se efter om han bevæger den naturligt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville ringe

Sikke en hjælp vi er, med to modsatte svar :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

Louise nu skal du altså passe godt på dig selv og ikke ignorer din mave fornemmelse. Tydeligvis fungere det ikke. Håber du får noget ud af samtalen Idag, så du kan få mere struktur, ellers bliver du nødt til at finde et andet alternativ. DU er vigtig at passe på :kiss

Tak, det ved jeg også godt. Det er bare altid lettere sagt end gjort. Men jeg fik det stortudende fortalt, og min leder var bare SÅ sød og forstående og foreslog med det samme om en løsning kunne være, at jeg kom på 30 timer og at hun vil tage en snak med dem, der laver mødeplan. Meget kunne selvfølgelig ikke få særbehandling, men de vil blive gjort opmærksom på, at jeg også skal have ordentlig arbejdsforhold og tider. Så er meget lettet!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak, det ved jeg også godt. Det er bare altid lettere sagt end gjort. Men jeg fik det stortudende fortalt, og min leder var bare SÅ sød og forstående og foreslog med det samme om en løsning kunne være, at jeg kom på 30 timer og at hun vil tage en snak med dem, der laver mødeplan. Meget kunne selvfølgelig ikke få særbehandling, men de vil blive gjort opmærksom på, at jeg også skal have ordentlig arbejdsforhold og tider. Så er meget lettet!

Det er dejlig læsning :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram og søde ord :kiss det er bare rigtig svært lige nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak, det ved jeg også godt. Det er bare altid lettere sagt end gjort. Men jeg fik det stortudende fortalt, og min leder var bare SÅ sød og forstående og foreslog med det samme om en løsning kunne være, at jeg kom på 30 timer og at hun vil tage en snak med dem, der laver mødeplan. Meget kunne selvfølgelig ikke få særbehandling, men de vil blive gjort opmærksom på, at jeg også skal have ordentlig arbejdsforhold og tider. Så er meget lettet!

Hvor er det godt du fik det sagt :kiss

Måske jeg snart skulle tage mig sammen og skrive til mine chefer så jeg kan få lidt ro i sjælen også...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er bare så ked af det hele tiden :( og jeg kan slet ikke se nogen løsning :( og jeg burde slet ikke skrive det her, for hvad hjælper det? Jeg kunne bare virkelig godt tænke mig at være glad. I mere end 5 minutter.

Det er virkelig hårdt at gå og have det sådan :kram Jeg glæder mig også til at blive glad igen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det synes jeg lyder som en plan... Eller få din mand til det eller noget. De skal simpelthen stoppe!!! For 3 mdr siden!

Jeg har ikke hørt noget i en uge nu. Jeg er som sunket i jorden... Hvilket jeg jo nærmest også føler jeg er...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Tak for kram og søde ord :kiss det er bare rigtig svært lige nu.

:kram Mange kram til dig. Det er jeg ked af at læse :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en hjælp vi er, med to modsatte svar :lol

Med børn vil ærligt talt hellere ringe en gang for meget og særligt når det omhandler et led. Da jeg var barn var jeg rigtig tæt på at miste det yderste led af min pegefinger pga sådan en ulykke, men det blev heldigvis reddet. Så er nok lidt farvet deraf ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak, det ved jeg også godt. Det er bare altid lettere sagt end gjort. Men jeg fik det stortudende fortalt, og min leder var bare SÅ sød og forstående og foreslog med det samme om en løsning kunne være, at jeg kom på 30 timer og at hun vil tage en snak med dem, der laver mødeplan. Meget kunne selvfølgelig ikke få særbehandling, men de vil blive gjort opmærksom på, at jeg også skal have ordentlig arbejdsforhold og tider. Så er meget lettet!

Det er nemlig nemmere sagt end gjort det ved jeg. Og du er så god du fik snakket med lederen. Håber du får lov at få dine 30 timer og at de hører dig.

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det synes jeg lyder som en plan... Eller få din mand til det eller noget. De skal simpelthen stoppe!!! For 3 mdr siden!

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæmpe krammer til Louise Vibe, taz og vinnus... Hold da op mand ....! vi har det nemt herhjemme så... :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den dårligste nat nogensinde! Jeg er så træt at jeg sidder og tuder over at skulle have Edith og Albert alene hele morgenen :(

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At det er pænt dumt at blive lidt over-ivrig med en fortynder-saks :blush :prik

Hihi Sara.. Du fik mig lige til at trække på smilebåndet... Er det dig selv, det er gået ud over (bare så jeg er forberedt på at møde dig i morgen)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det tyder sådan :(

kom hjem til en hoveddør (den vi aldrig bruger) der stod piv åben... det samme med døren ind til stuen... :unsure

Vi har haft en kop i klemme i vores soveværelsesvindue som er stor og tung... da jeg kom hjem, lå koppen på jorden udenfor vinduet. - Det er nok den vej de er kommet ind!

men der mangler ingenting! :s

Har været væk i 30-40 min!

Ej klamt...!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.