tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Hvordan kan det være at første gang NOGENSINDE, vi er nødt til at marchere ud med skrigende hysterisk barn under armen under den ugentlige indkøbstur, der står MIN MOR bag ved i køen :gal :rolleyes :(

Hvorfor kunne vi ikke lige møde hende en af de andre 1000 gange hvor det har været hyggeligt, og man stolt har stået der med 2 skønne og meget hjælpsomme drenge??

Homonellaen kan ikke rigtig slippe det igen :(

:Kram

Har sq respekt for at i tager kampen... var det ren hysteri?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

At blive kaldt for en taber og få at vide at man er en faker, fordi alle kan nemt sige at de har psykiske problemer.

Det var oven i købet af et familiemedlem som jeg førhen holdt meget af.

Fedt at man så ryger helt ned igen og føler sig endnu mere værdiløs

Det er sgu ikke i orden :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan kan det være at første gang NOGENSINDE, vi er nødt til at marchere ud med skrigende hysterisk barn under armen under den ugentlige indkøbstur, der står MIN MOR bag ved i køen :gal :rolleyes :(

Hvorfor kunne vi ikke lige møde hende en af de andre 1000 gange hvor det har været hyggeligt, og man stolt har stået der med 2 skønne og meget hjælpsomme drenge??

Homonellaen kan ikke rigtig slippe det igen :(

ARGH nitte! :kram Jeg kan ligefrem mærke hvor øv, det har været :prik Men det skulle være mærkeligt, om din mor ikke selv har prøvet det samme engang i tidernes morgen ;) Og selv verdens dejligste drenge har lov at spasse ud engang imellem, det håber jeg at din mor forstår :kram2

Og btw gjorde du jo (IMO) det eneste rigtige. Jeg tænker i hvert fald aldrig dårlige tanker om en mor, der stormer ud med skrigende barn over skulderen, mens jeg omvendt godt kan krumme lidt tæer, hvis de prøver at bestikke barnet eller giver sig til at råbe og skrige af dem ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bliver SINDSYG når min svigerfamilie bare kommer redende uanmeldt og vader ind.

Vi havde lige gang haft gang i babysnak og ingen ved noget endnu. 2 min tidligere og det havde været afsløret.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:Kram

Har sq respekt for at i tager kampen... var det ren hysteri?

Totalt ren hysteri fordi han (Charlie) ikke måtte putte æsken med morgenmad ned i posen (efter den allerede VAR kommet i posen :rolleyes )

Jeg er ret meget "ikke så meget pis" når det kommer til sådan noget :D

Men lige de der søndags indkøbsture plejer bare at være så hyggelige, og relativt konfliktfri..... Så det er bare typisk at hun går derfra med et helt andet indtryk :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Totalt ren hysteri fordi han (Charlie) ikke måtte putte æsken med morgenmad ned i posen (efter den allerede VAR kommet i posen :rolleyes )

Jeg er ret meget "ikke så meget pis" når det kommer til sådan noget :D

Men lige de der søndags indkøbsture plejer bare at være så hyggelige, og relativt konfliktfri..... Så det er bare typisk at hun går derfra med et helt andet indtryk :rolleyes

Jeg håber din mor klapper dig på skulderen næste gang i ses! - og anerkender at hendes datter er en topsej mor der ikke gider at finde sig i direkte hysteri når man er i offentligt forum! :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ARGH nitte! :kram Jeg kan ligefrem mærke hvor øv, det har været :prik Men det skulle være mærkeligt, om din mor ikke selv har prøvet det samme engang i tidernes morgen ;) Og selv verdens dejligste drenge har lov at spasse ud engang imellem, det håber jeg at din mor forstår :kram2

Og btw gjorde du jo (IMO) det eneste rigtige. Jeg tænker i hvert fald aldrig dårlige tanker om en mor, der stormer ud med skrigende barn over skulderen, mens jeg omvendt godt kan krumme lidt tæer, hvis de prøver at bestikke barnet eller giver sig til at råbe og skrige af dem ;)

Tak :kiss Ja, det var bare sådan en totalt skod situation....

Normalt er jeg pænt ligeglad med om mine børn skulle blive tossede i en butik, men lige overfor min mor er det svært for mig.... Men nå, min mand mener hun havde godt af at se at det hele ikke altid bare er nemt ;)

Tak igen søde :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bliver SINDSYG når min svigerfamilie bare kommer redende uanmeldt og vader ind.

Vi havde lige gang haft gang i babysnak og ingen ved noget endnu. 2 min tidligere og det havde været afsløret.

Det var der dæleme også blevet sat en stopper for, hvis det var her :shooter Om det så hed låste døre og inddragelse af nøgler. Andet magter jeg ikke :rolleyes

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber din mor klapper dig på skulderen næste gang i ses! - og anerkender at hendes datter er en topsej mor der ikke gider at finde sig i direkte hysteri når man er i offentligt forum! :kiss

Hvor er du sød! Tak :kiss (at det ikke sker er så en anden sag)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bliver SINDSYG når min svigerfamilie bare kommer redende uanmeldt og vader ind.

Vi havde lige gang haft gang i babysnak og ingen ved noget endnu. 2 min tidligere og det havde været afsløret.

Det kan jeg sgu godt forstå... Banker de ikke på eller noget?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er bare pissesur og vranten og hormonella. <_< Ikke klædeligt overhovedet...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er bare pissesur og vranten og hormonella. <_< Ikke klædeligt overhovedet...

Det må man altså gerne være somme tider, der ER proppet med hormoner i kroppen, og det er jo ikke noget du vælger :kiss :kram

Men rart er det virkelig ikke, håber snart det letter :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan jeg sgu godt forstå... Banker de ikke på eller noget?

Først når de står inde i huset så banker de på køkkendøren. <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Først når de står inde i huset så banker de på køkkendøren. <_<

Hold da op man.. Ja jeg var godt nok også blevet tosset

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Først når de står inde i huset så banker de på køkkendøren. <_<

Jeg hørte engang om et par, der havde samme problem. De valgte bevidst at gå nøgne rundt en dag, hvor de vidste de ubudne gæster typisk kunne finde på at komme.

Derefter begyndte de at ringe først ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hørte engang om et par, der havde samme problem. De valgte bevidst at gå nøgne rundt en dag, hvor de vidste de ubudne gæster typisk kunne finde på at komme.

Derefter begyndte de at ringe først ;)

HAHA hvor fedt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Først når de står inde i huset så banker de på køkkendøren. <_<

Det nummer laver vores nabo kone også hele tiden, og jeg er SÅ træt af det! Vi kender hende endda knap nok.. Hun har også en dum vane med, at komme rendende ind i vores have for at snakke, når hun kan se at jeg er ude og vugge barnevognene for at få pigerne til at sove.. Folk der bare dukker op i ens hjem, det kan jeg slet ikke klare!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stoppet næse, ondt og kriller i halsen <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Storbyferie med bonusdatteren, og har så lige kastet op. Jeg HÅbER bare det er overstået i morgen!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min åndssvags krop og dertilhørende sind.

Har haft en skøn familieferie til Lalandia i week-enden, men det er ikke uden omkostninger! Jeg har været PÅ 24/7 og det resulterer nu i smerter så voldsomme at jeg ikke kan falde i søvn. Oven i det kan jeg mærke at jeg ikke har haft mine nødvendige hvil, og jeg kan slet ikke kapere mere i hovedet. Vil bare gerne have lidt ro omkring mig, og noget søvn :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vi har glemt Ronjas flyverdragt hos farmor og farfar og først opdager det nu <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige fået min mens og er ved at bryde fuldstændig sammen. Alt er bare dumt. Øv!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det nummer laver vores nabo kone også hele tiden, og jeg er SÅ træt af det! Vi kender hende endda knap nok.. Hun har også en dum vane med, at komme rendende ind i vores have for at snakke, når hun kan se at jeg er ude og vugge barnevognene for at få pigerne til at sove.. Folk der bare dukker op i ens hjem, det kan jeg slet ikke klare!

Min mor gjorde det samme lige da jeg var flyttet hjemmefra. Og hvis jeg ikke åbnede døren hurtigt nok kunne hun finde på at låse sig selv ind. Så irriterende!

Det stoppede, da jeg fik skældt hende nok ud.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:o :(

:kram2

Tak søde :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram Vedkommende skulle da slåes med en våd avis... Og så bare lige for at slå fast: DU ER IKKE VÆRDILØS!!! Du er uendelig værdifuld, søde :kram :kram :kram

Tak søde. :kiss det varmer rigtig meget

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.