tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Det har jeg fået allerede én gang, men de hjalp bare ikke. :(

Det er virkelig skod! Bliver så ked af det hver gang jeg må skifte trøje osv., fordi jeg lækker. :(

Det lyder godt nok vildt :blink

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det lyder godt nok vildt :blink

:kram

 

Det er det vel også taget i betragtning af at jeg ikke var så langt henne igen.. :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er det vel også taget i betragtning af at jeg ikke var så langt henne igen.. :(

 

Nå, har så lige fået en recept på Dostinex igen. Så må vi se om det ikke hjælper denne gang..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Thalia - har du overvejet om du måske er indbildt gravid?

Altså: at din krop stadig tror at du er gravid?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Thalia - har du overvejet om du måske er indbildt gravid?

Altså: at din krop stadig tror at du er gravid?

 

Nej, det har jeg ikke lige tænkt over. Jeg oplever jo ikke tegn på graviditet, andet end mælkeproduktionen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil gerne brokke mig over min egen dovenskab.

Kan bare ikke tage mig sammen til noget...

Glæder mig til der kommer rigtig forårsvejr! Kan mærke det virkelig gør noget ved humøret..!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil gerne brokke mig over min egen dovenskab.

Kan bare ikke tage mig sammen til noget...

Glæder mig til der kommer rigtig forårsvejr! Kan mærke det virkelig gør noget ved humøret..!

Glæder mig også til foråret kommer. Er ved at hade vintertøj og vintersko

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Post DK! !

Fandt ud aF omveje at jeg har haft en pakke liggende på posthuset siden d 30/1 uden at jeg har fået besked.

Deres undskyldning er at den nok er blevet scannet for mange gange til at der kunne sendes besked. Det er bare Ikke i orden.

En dag mere og min pakke var sendt retur.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Post DK! !

Fandt ud aF omveje at jeg har haft en pakke liggende på posthuset siden d 30/1 uden at jeg har fået besked.

Deres undskyldning er at den nok er blevet scannet for mange gange til at der kunne sendes besked. Det er bare Ikke i orden.

En dag mere og min pakke var sendt retur.

Har du ikke mulighed for at bruge GLS. Jeg bruger altid GLS såfremt det er muligt og det fungere rigtig godt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du ikke mulighed for at bruge GLS. Jeg bruger altid GLS såfremt det er muligt og det fungere rigtig godt.

Bruger også GLS når det er muligt, men det var det desværre ikke her.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

S er stadigvæk ikke kommer hjem fra sin mor med pigerne. E skal altså i skole i morgen, og skal meget gerne putte under dynen nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

At jeg bliver så skide ked af det lorte matematik...

Det er for helvede jo kun regnestykker :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg bliver så skide ked af det lorte matematik...

Det er for helvede jo kun regnestykker :(

 

Du må endelig sige til hvis du vil have hjælp <3 Kender det godt selv, at det er hårdt, men det skal nok gå! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Alberte sover sindssygt ringe om natten, så jeg derfor ammer nu mens manden trækker KÆMPE torsk i land...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Alberte sover sindssygt ringe om natten, så jeg derfor ammer nu mens manden trækker KÆMPE torsk i land...

Man kan vist ikke forvente andet af en nyfødt :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man kan vist ikke forvente andet af en nyfødt :kiss

Heller ikke lige hende jeg havde forventet mere af.. Hun er bare dejlig nyfødt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand har her til morgen fortalt, at vi har opsagt vores rejseforsikring. Det betyder at vi her til morgen skal ringe og lave en ny, da vi skal til udlandet I DAG!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Ida endnu engang har fået øjenbetændelse og at manden som sædvanligt mener at det er mig der skal være hjemme med hende. :(

Hvor er det bare skønt at ringe og melde mig syg til mine undervisningstimer, men jeg kan godt tage til skolefester i aften, da han har fri til det. Istedet for at han lige tog hele dagen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er så træt af at kvalme og opkast :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er snotten på vej i panden igen :( Kan ikke forstå det kan lade sig gøre at være forkølet 3 måneder i streg uden pause... Men jeg har da heldigvis ikke smidt min næsespray ud endnu...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er snotten på vej i panden igen :( Kan ikke forstå det kan lade sig gøre at være forkølet 3 måneder i streg uden pause... Men jeg har da heldigvis ikke smidt min næsespray ud endnu...

Jeg kører også på 3. Mdr med forkølelse osv.

God bedring til dig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kommunen

Lad mig komme med et råd til jer dejlige mennesker herinde: flyt aldrig til udlandet.

Og hvis I alligevel gør det, så lad for guds skyld være med at flytte tilbage til Danmark. Det offentlige kan slet ikke håndtere den slags vanvid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er snotten på vej i panden igen :( Kan ikke forstå det kan lade sig gøre at være forkølet 3 måneder i streg uden pause... Men jeg har da heldigvis ikke smidt min næsespray ud endnu...

Det er da også utroligt du skal blive ved med at døje med det.

Håber det snart bliver bedre :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da også utroligt du skal blive ved med at døje med det.

Håber det snart bliver bedre :kram

Jeg skal til 2. graviditetsundersøgelse d. 26. Så må jeg lige høre den gode læge om det kan blive ved. Han kan da se hvornår jeg sidst var der med problemet ;)

 

Overvejer at give mig selv lidt tidligere fri. Jeg har ondt i hovedet og er min egen chef idag :) Helt alene på kontoret...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.