tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Myliona og Taz I har så meget ret! Jeg tog det også helt med ro imorges og kom alligevel kun 10 minutter senere på arbejde end planlagt (hvilket er totalt lige meget, da vi har fleksible arbejdstider og jeg ikke havde et møde før 20 minutter senere). Så det gik så fint :) Men puh, jeg savnede min snooze imorges :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg føler mig ja.. Røvrendt af en veninde :(

Øv! Hun spurgte om min hjælp, og jeg siger ja.. Også fucker hun det selv mere op så jeg pludselig bare står midt i det hele og føler hun har misbrugt mig :( æv altsåxz

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har haft ondt i ryggen i dag efter at begge pigerne synes at de skulle sove i vores seng :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Enig.

Jeg betaler gladeligt min topskat! Men jeg bliver temmelig provokeret af dem, der åbenlyst skilter med alt det de forventer at få foræret og brokker sig, når de ikke længere er berettiget til at 'få' et eller andet, fordi de for pokker nu SELV kan betale - brok fremfor stolthed <_<

Er det mig der har provokeret dig? Som tidligere nævnt, var jeg bare lidt træt af så stor en stigning - Men jo, samtidig betyder det jo også at vi jo kan klare os selv :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine børn's farmor. Der ikke kan finde ud af, at overholde tiderne. Deres far har gentagende gange bedt hende om at være her kl 19 og aller aller senest kl 19.30 med dem, og hun er stadigvæk ikke dukket op med dem :angry

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At M ligger i sengen og hoster og hoster - PLEASE, lad det ikke blive værre :(

J og jeg skal i biografen i morgen formiddag - have en date for første gang i over et år! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At M ligger i sengen og hoster og hoster - PLEASE, lad det ikke blive værre :(

J og jeg skal i biografen i morgen formiddag - have en date for første gang i over et år! 

 

Uha, jeg håber ikke at det udvikler sig søde. I har virkelig fortjent at komme ud og hygge jer og slappe lidt af sammen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det mig der har provokeret dig? Som tidligere nævnt, var jeg bare lidt træt af så stor en stigning - Men jo, samtidig betyder det jo også at vi jo kan klare os selv :-)

Det var lige din kommentar der trickede det, ja. Jeg kan nu godt forstå man, i det mindste som første indskyldelse, er træt af at 'miste' 1000 kr. om måneden, men min generelle modvilje jeg har ytret sidenhen, er slet ikke møntet på dig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uden at vide om det var det hverken Susanne, Troldemor eller nogen andre egentlig hentydede til, så tænker jeg personligt at det måske ikke så meget er spørgsmålet om hvorvidt det er dem der har mest, der giver mest, der hentydes til, men måske mere det med stoltheden over at kunne forsørge sig selv og tage ansvar for eget liv?

Vil på ingen måde skære alle over en kam, men kan blot påpege at jeg har en del meget venstreorienterede i min omgangskreds, og her hersker der altså visse steder en tendens til at synes, at det da bare er staten og "de rige svin" der skal betale det hele. Og at det er alt for galt og "voldtægt af velfærden" at man ikke har råd til at gå i byen hver weekend og i biografen en gang om ugen, på det offentliges regning (læs: mens man er på su). Og den tendens synes jeg blot at jeg personligt oftere oplever i "røde" kredse end i liberale.

Sådan er der garanteret nogle røde der ser verden.. Jeg tror også der er nogle blå der ser det sådan! Jeg er ræverød, mange af mine venner er ræverøde og en stor del af min perifere omgangskreds er røde.. Jeg kender ikke nogen der tænker sådan (hvis jeg hør har jeg i hvert fald aldrig hørt om det!).. Tværtimod oplevet jeg generelt at folk vil selv! Så at se det som et rødt syn på livet, tror jeg er en fejl.. Jeg tror bare det er et forfejlet syn, som nogle har på det (Og jeg mener bestemt ikke at Cæcilie er en af dem!!!), om de så er røde eller blå eller what not..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Youtube som lige pludselig synes de skal sætte reklamer ind midt i sangene :S  For pokker var jo lige ved at hører Ed Sheeran 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Storm har skoldkopper OG maveinfluenza, og har nu smittet Tim med sidstnævnte.. :boo Så meget for den første magiske tid i vores nye hus.. <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Storm har skoldkopper OG maveinfluenza, og har nu smittet Tim med sidstnævnte.. :boo Så meget for den første magiske tid i vores nye hus.. <_<

I feel you :kram2 vi har også haft en omgang influenza og en omgang roskildesyge efter vi er flyttet ind i huset, og vi har alle tre været ramt på skift <_<

God bedring! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I feel you :kram2 vi har også haft en omgang influenza og en omgang roskildesyge efter vi er flyttet ind i huset, og vi har alle tre været ramt på skift <_<

God bedring! :kram

Jeg gruer også for at det er mig der går ned lige om lidt.. Det orker jeg bare ikke! :boo Så jeg klynger mig til troen om, at jeg ville have været ramt nu, da det primært er mig der har taget mig af bræklagener og diarrebleer.. Tim er lidt sart... :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uha, jeg håber ikke at det udvikler sig søde. I har virkelig fortjent at komme ud og hygge jer og slappe lidt af sammen.

 

Tak :kiss

Det synes vi jo også selv, og nu har J ENDELIGT fri til det... suk altså :(

Hun hoster stadig og sover meget uroligt, men jeg er jævnligt inde med lidt vand til hende, og så har hun fået et halstørklæde og sokker på. Så håber jeg at det virker lidt. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg gruer også for at det er mig der går ned lige om lidt.. Det orker jeg bare ikke! :boo Så jeg klynger mig til troen om, at jeg ville have været ramt nu, da det primært er mig der har taget mig af bræklagener og diarrebleer.. Tim er lidt sart... :blush

Det samme gjorde sig sjovt nok gældende herhjemme <_< jeg krydser fingre for at du slipper!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Storm har skoldkopper OG maveinfluenza, og har nu smittet Tim med sidstnævnte.. :boo Så meget for den første magiske tid i vores nye hus.. <_<

Det var præcis det samme den første uge i vores nye hus! J røg helt ned med maveinfluenza, AB blev smittet lidt, men heldigvis ikke slemt og jeg gik fri.. Der må være noget over det at flytte ;) Håber du slipper!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Feber på min fødselsdag :( nu vil jeg bare HJEM.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Feber på min fødselsdag :( nu vil jeg bare HJEM.

:kram

Rigtig god bedring og stort tillykke med dagen :hurra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Feber på min fødselsdag :( nu vil jeg bare HJEM.

Det er heller ikke fair. Stort tillykke med fødselsdagen og god bedring.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var præcis det samme den første uge i vores nye hus! J røg helt ned med maveinfluenza, AB blev smittet lidt, men heldigvis ikke slemt og jeg gik fri.. Der må være noget over det at flytte ;) Håber du slipper!!

Det må være en forbandelse.. Nu går man lige og er så glad, og synes at alt er så perfekt, og så BANG!!! Så ligger man der.. :gal Jeg er også småskidt i dag, men ikke så hårdt ramt som Tim var i går, og slet ikke så slemt som Storm! Han har ikke rigtig spist mad i 5 døgn, kun MME og vælling.. :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Sygdom. Gå væk med dig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Guest
This topic is now closed to further replies.