tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

At min mor, efter både mig og Rasmus har sagt at Ida ikke skulle have mere chokolade, bliver ved med at give hende chokolade

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ih hvor er jeg bare i øv humør... Og jeg kan bare mærke at alt er galt. Er sur over alt, og ingen kan høre noget rigtigt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mors aktivitetsniveau :P Ej det er jo fint og superdejligt for hende, at hun gerne vil have "noget ud af dagen", men jeg får altså lidt stress af, når hun med stor begejstring foreslår os noget, som vi kan lave, og så lyder sådan lidt skuffet, når jeg ærligt siger til hende, at jeg synes det er en god idé, men at vi nok ikke får det gjort.

Eller når jeg hører, at hun lige havde tænkt at vi kunne køre rundt med julegaver idag (4 sække, som skal ind til min far = masser af snak og hygge), mens min plan var at flade på sofaen og lege med duplo med Mar :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg åbenbart ikke kan få lov til at sove lidt herhjemme <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er helt kørt ned..

Savner Camille, og kan mærke at den her "kamp" bare tager alt for hårdt på mig, når hendes far kører den med hende som en slags våben :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er helt kørt ned..

Hvad sker der?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er bare psykisk nede.. Er helt ja.. Trist og ked, sådan.. Uden egentlig at kunne sætte en direkte finger på over hvad - men overordnet set, savner jeg Camille og kan slet ikke bære i mit hjerte at jeg ikke aner hvad hun laver og hvornår jeg skal se hende igen..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha, håber kagen lykkedes alligevel :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Føler mig helt ubrugelig idag - synes at alt hvad jeg gør for tiden er noget lort :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan absolut intet smage eller lugte. På fjerde dagen :-(((

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne brokke mig over, at de kartofler som jeg er ved at lave i ovnen, hænger fast i fadet. :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores vaskemaskine er gået i stykker :prik :klap

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil gerne brokke mig over: Alt.

 

I særdeleshed at der ikke er bare ét eneste aspekt af mit liv, som jeg egentlig er tilfreds med. Og hvor hårdt tanken om alt det der skal gøres, for at jeg bliver det, er. Der er bare ikke rigtig noget der dur lige nu :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil gerne brokke mig over: Alt.

I særdeleshed at der ikke er bare ét eneste aspekt af mit liv, som jeg egentlig er tilfreds med. Og hvor hårdt tanken om alt det der skal gøres, for at jeg bliver det, er. Der er bare ikke rigtig noget der dur lige nu :(

:kram2 :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne brokke mig over, at de kartofler som jeg er ved at lave i ovnen, hænger fast i fadet. :(

Årh det er altså også surt!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha, håber kagen lykkedes alligevel :D

Den blev god alligevel. Ikke helt så høj i hindbærlaget, men med en gang flødeskum på siden blev den superfin alligevel :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har fået en havenisse (!) i fødselsdagsgave af mine svigerforældre...

Jeg ved godt de ikke har mange penge, men hvis de kiggede på min ønskeseddel står det flere ting til 100 kr. En havenisse. Jeg er stadig helt paf!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har fået en havenisse (!) i fødselsdagsgave af mine svigerforældre...

Jeg ved godt de ikke har mange penge, men hvis de kiggede på min ønskeseddel står det flere ting til 100 kr. En havenisse. Jeg er stadig helt paf!

Ej!!! Sådan en porcelæns nisse???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2 :kiss

 

Tak søde :kram2 Er vist bare helt fandenivoldsk hormonel lige nu, suk...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor er det lige at især mænd, eller i hvert fald min mand, synes at det er ok at lade halve skåle med dip og chips stå på bordet til i morgen frem for lige at rydde det ud nu? Jeg forstår det simpelthen ikke! Vi har haft mandens familie til middag/ kom og se tvillingerne og både køkken og sofabord flyder. Ved godt at han har et større søvnunderskud fra de foregående dage men come on, så kunne du da rokke tvillingerne i søvn så skulle jeg nok ordne det. Og nu er han gået i seng, så nu kajeg ikke begynde atskylle af. Håber at han står op og laver havregrød til Simon i morgen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej!!! Sådan en porcelæns nisse???

Jeps. Eller måske noget keramik-agtigt noget. For nogle år siden fik jeg et fuglehus, som jeg heller aldrig har overvejet at ønske mig.

Jeg ville blive lykkelig for mange andre ting til 100 kr, men den vil bare komme til at stå på loftet og fylde.

Nogen gange skulle man altså tro at de slet ikke kendte mig, men bare køber ting de selv gerne ville have.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeps. Eller måske noget keramik-agtigt noget. For nogle år siden fik jeg et fuglehus, som jeg heller aldrig har overvejet at ønske mig.

Jeg ville blive lykkelig for mange andre ting til 100 kr, men den vil bare komme til at stå på loftet og fylde.

Nogen gange skulle man altså tro at de slet ikke kendte mig, men bare køber ting de selv gerne ville have.

Kan den ikke byttes??? Det ville jeg gøre uden tøven!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan den ikke byttes??? Det ville jeg gøre uden tøven!!!

Jo. I Brugsen (hvor vi aldrig handler, ved ikke engang hvor der ligger en), og de havde ikke bonnen med. Så nu tog de den med hjem igen.

Men føler mig lidt som en utaknemmelig svigerdatter ;) men jeg VED bare den aldrig vil komme ud af kassen.

Er spændt på hvad de bytter den til!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor er det lige at især mænd, eller i hvert fald min mand, synes at det er ok at lade halve skåle med dip og chips stå på bordet til i morgen frem for lige at rydde det ud nu? Jeg forstår det simpelthen ikke! Vi har haft mandens familie til middag/ kom og se tvillingerne og både køkken og sofabord flyder. Ved godt at han har et større søvnunderskud fra de foregående dage men come on, så kunne du da rokke tvillingerne i søvn så skulle jeg nok ordne det. Og nu er han gået i seng, så nu kajeg ikke begynde atskylle af. Håber at han står op og laver havregrød til Simon i morgen...

Jon ville også efterlade hans tomme chipspose i sofaen, han skulle ikke engang skylle af, bare tage den over i skraldespanden. Jeg føler mig som mor til en dårligt opdraget teenager nogle gange <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Plukve ved bare at ligge mig i sengen, altså det burde jo ikke være muligt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.